Data: 2009-05-13 16:18:25 | |
Autor: Kamq | |
Nie dotrzymanie warunków promocji. | |
Witam,
co mogę zrobić jeśli Era w jednym z dokumentów dołączonych do aneksu umowy (przedłużałem umowę) napisała coś, co się nie zgadza z istniejącą promocją. W warunkach napisali inną ilość minut i w rzeczywistości mam inną. Zauważyłem to po ponad roku. Co mogę zrobić? Czy mogę do potraktować jako nie dotrzymanie warunków promocji z ich strony? K. |
|
Data: 2009-05-13 16:59:51 | |
Autor: Noe Bat | |
Nie dotrzymanie warunkw promocji. | |
UĹźytkownik "Kamq" <kamq@gazeta.pl> co mog zrobi jeli Era w jednym z dokumentw doczonych do aneksu umowy (przeduaem umow) napisaa co, co si nie zgadza z istniejc promocj. W warunkach napisali inn ilo minut i w rzeczywistoci mam inn. Zauwayem to po ponad roku. Przejrzyj dokĹadnie ustawÄ konsumenckÄ pod kÄ tem niezgodnoĹci z umowÄ -- PS. nudzi mi siÄ |
|
Data: 2009-05-13 17:54:50 | |
Autor: J.F. | |
Nie dotrzymanie warunkw promocji. | |
Użytkownik "Noe Bat" <noe123@op.pl> napisał w wiadomości news:guen9h$lbe$1achot.icm.edu.pl...
Użytkownik "Kamq" <kamq@gazeta.pl> co mog zrobi jeli Era w jednym z dokumentw doczonych do aneksu umowy Przejrzyj dokładnie ustawę konsumencką pod kątem niezgodności z umową A wtedy sie okaze ze to byly warunki indywidualnie negocjowane z klientem, albo to inna promocja byla .. J. |
|
Data: 2009-05-13 20:14:45 | |
Autor: Kamq | |
Nie dotrzymanie warunkw promocji. | |
A wtedy sie okaze ze to byly warunki indywidualnie negocjowane z klientem, albo to inna promocja byla .. Warunki były jasno określone mi indywidualnie i to wszystko zgadzało się na umowie, tylko jedna pozycja się nie zgadza. Na piśmie jest inaczej niż w rzeczywistości. Ta promocja ma swój numer identyfikacyjny. Kamq |
|
Data: 2009-05-14 08:16:03 | |
Autor: mic49 | |
Nie dotrzymanie warunkw promocji. | |
On 13 Maj, 20:14, "Kamq" <k...@gazeta.pl> wrote:
> A wtedy sie okaze ze to byly warunki indywidualnie negocjowane z klientem, Tzn. napisz, czy: - miałeś indywidualnie negocjowaną umowę (tak się robi dla klientów biznesowych)? Jeśli tak, to po prostu napisz do swojego opiekuna. Ja miałem taką sytuację w Erze, że nie wprowadzili mi upustu od abonamentu. I rozwiązałem to w ten sposób, że jeśli miałem mieć upust przez 10 miesięcy, a wykryłem to po trzech, to od tego trzeciego miesiąca przez 10 miesięcy mam upust. - a może jesteś klientem indywidualnym i po prostu zaproponowano ci warunki promocji - jeśli tak, to podpisałeś się pod aneksem, masz numer promocji i jeśli to się nie zgadza, to po prostu pisz pismo do Ery, aby ci to przeliczyli od nowa (i korekta faktury) - albo zrobią taką specjalną promocję pod ciebie. Po prostu - ktoś się pomylił. I tyle. |
|