Data: 2013-02-27 22:59:25 | |
Autor: wiatrak | |
Niższa Kultura Kantorowości (długie) | |
Wzięło mnie, żeby skorzystać z Kantoru Walutowego "Wyższej Kultury".
W rozdziale "Pytania i odpowiedzi" na stronie Wyższej Kultury przeczytałem: Czy podpisywana jest umowa o świadczenie usługi Kantor Walutowy? "Tak, każdy Klient podpisuje umowę o Kantor Walutowy: przelewem (osoby niebędące klientami Alior Banku) lub poprzez wprowadzenie otrzymanego kodu SMS (osoby posiadające dostęp do systemu bankowości internetowej Alior Banku), a po zakończeniu procesu rejestracji na podany adres e-mail otrzymuje spersonalizowaną wersję umowy." http://kantor.aliorbank.pl/faq/question/17 Ponieważ posiadam już produkty Wyższej Kultury, skorzystałem z uproszczonej opcji zakładania Kantoru Walutowego. Przy rejestracji podałem maila, "Kultura" uruchomiła mi kantor i czekałem na umowę spersonalizowaną, która miała przyjść na adres mailowy. W końcu jestem stroną umowy, to jeden egzemplarz należy mi się jak kiedyś "chłopu ziemia". Ponieważ nie mogłem się doczekać napisałem do nich poprzez formularz kontaktowy: "W dniu 26.02.2013 zawarłem Umowę o korzystanie z Kantoru Walutowego dla Klientów Indywidualnych. Zawarłem ją w sposób uproszczony przy pomocy smsa, jako że jestem już klientem Aliora i posiadam umowę ramową. Chociaż jestem stroną umowy Kantor Walutowy, nie otrzymałem egzemplarza umowy. Nie dotarła ona do mnie na podany podczas rejestracji adres mailowy." A oto odpowiedź: "Uprzejmie informuję, że jeżeli skorzystał Pan z uproszczonej formy rejestracji do Kantoru Walutowego zawarta umowa prezentowana jest jako załącznik do pobrania na stronie internetowej. W takiej sytuacji dla Klientów NIE JEST WYSYŁANA umowa o korzystanie z Kantoru Walutowego drogą e-mail." Otóż na stronie jest do pobrania jedynie wzór umowy bez danych osobowych, a nie umowa spersonalizowana. Ot i "Wyższa Kultura". Jednym słowem nie dostaniesz od nas umowy i możesz nam skoczyć. Czyli: POCAŁUJTA W DUPĘ WÓJTA. |
|