Data: 2018-11-25 12:20:33 | |
Autor: Crimi | |
Nest Bank | |
Co to jest za bank,
chciałbym więcej się dowiedzieć ... |
|
Data: 2018-11-25 13:41:49 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Nest Bank | |
Dnia Sun, 25 Nov 2018 12:20:33 +0100, Crimi napisał(a):
Co to jest za bank, Mam tam konto. Jest praktycznie "darmowe". Interfejs ujdzie, awarii czy niedoróbek nie stwierdziłem. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2018-11-25 14:51:06 | |
Autor: Grzexs | |
Nest Bank | |
Co to jest za bank, Popieram przedpiszcę. Z tym, że interfejs ujdzie "od biedy" i wymagany jest wpływ wynagrodzenia, by uzyskać wyższe oprocentowanie lokat. Darmowe wpłaty gotówki w euronetach, a wypłaty wszędzie. -- Grzexs |
|
Data: 2018-11-26 20:08:18 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nest Bank | |
Jacek Maciejewski:
: Jest praktycznie "darmowe". Czasami dają wisienki... : Interfejs ujdzie, Według mnie raczej słaby... -- Eneuel -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2018-11-27 04:24:52 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Nest Bank | |
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 20:08:18 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Jacek Maciejewski: Przestali, a też bym chciał - żona się na stówkę załapała, a ja nie, bo zanim zadziałało odstąpienie od umowy to promo się skończyło :( : Interfejs ujdzie, Według mnie raczej słaby... To który jest dobry i co ma, czego nie ma nest? Pomińmy oczywiście takie kwestie jak kolory czy czcionki (choć są fatalne, karty też mają tak brzydkie że oczy pękają) - chodzi o funkcjonalność i niezawodność. A coś zrobili ostatnio z apką? Bo to to była tragedia. |
|
Data: 2018-11-27 17:09:41 | |
Autor: Akarm | |
Nest Bank | |
W dniu 2018-11-27 o 13:24, Dawid Rutkowski pisze:
O nie! Pamiętasz AliorSync? I teraz porównaj sobie z T-Mobile. Więc nie mów, że kolory nie są ważne. -- Akarm http://bykom-stop.cba.pl/ Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego |
|
Data: 2018-11-28 01:44:06 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nest Bank | |
Przypominam, że nie wolno czytać tego, co umieszczam w kwadratowych
nawiasach!!! Pomijając kwestie moralne (zaglądanie do cudzych myśli jest jak bezprawne podglądanie przez dziurkę do klucza czy takież zaglądanie do cudzej korespondencji) celowe pozyskiwanie informacji jest zabronione wtedy, gdy te informacje nie są przeznaczone osobie pozyskującej! Czym innym jest nagrywanie rozmowy, której byłem rozmówcą, a czym innym zaglądanie do cudzych myśli! "Dawid Rutkowski" 84f1bad8-52d3-46bd-afa6-53fd038856b1@googlegroups.com Według mnie raczej słaby... : To który jest dobry Dobry -- miał kiedyś mBank. ;) (bo szybki i prosty!!!) Nie narzekam na Mille. Ale Getin czy CA -- też mi pasują. : i co ma, czego nie ma nest? Długo korzystałem z FM/BIZ/SMART/Nest... Trochę to toporne i prymitywne. : Pomińmy oczywiście takie kwestie jak kolory : czy czcionki (choć są fatalne, [akurat mnie kolory niezbyt mocno interesują? jasne!!! toż twierdziłem, że afera MChrzanowskiego ma zabarwienie polityczne... teraz ,,odkryją'', że mnie kolory nie kręcą?... muszę mieć się na baczności... koziołek w areszcie, ale piłka nadal na boisku... chcą mnie złapać na wewnętrznej sprzeczności... co w takiej sytuacji czyni konkurencja? odpowiadając tylko na część pytań, kieruje nacisk na te kwestie, które nie są ,,delikatne''... niebezpieczne...] Czcionki? Co masz do czcionek? [trzeba zbić z pantałyku!] Czcionka to coś metalowego -- widzisz gdzieś tu czcionki? Może krój pisma lub font masz na swej myśli? [nie przejdzie?... zbytnio oklapane?... ale zawsze zyskam chwilę czasu... później udam, że przeoczyłem ,,koloryt''... konkurencja rzuca w tym miejscu 'merytorycznoscią'...] [Mam raczej zastrzeżenia do strony merytorycznej?... strona... strona WWW?... niech zostanie kwestia...] Mam raczej zastrzeżenia do kwestii merytorycznej. : karty też mają tak brzydkie że oczy [trzeba jak najczęściej spychać rozmowę na pobocza...] Jedni cenią sobie silnik, inni hamulce, jeszcze inni zawieszenie, ale są tacy, którzy koncentrują się na urodzie samochodu czy motocykla... Mnie intersuje użyteczność, w tym także cena. [konkurencja pogrąża klienta, ukazując mu małostkowość czy płytkie myślenie... nauka języków obcych nie jest łatwa, ale języki uniwersalne (hipokryzję chociażby, czy cwaniactwo) trzeba znać biegle w dzisiejszym świecie... kiedyś odkryje/ą moją grę? -- pójdę w zaparte!!! powiem, że nawet zbyt mocno nie zastanawiałem się nad tym, co piszę, bo i temat jakiś taki nijaki... nieistotny?... wyjdzie wówczas na to, że ja płytko myślę?... ale przecież człowiek, choć idzie świadomie ,,do sklepu'', nie roztkliwia się nad każdym drgnieniem każdego swego mięśnia... taką argumentację zostawię sobie na później... powiem, że (jak zwykle) starannie zastanowiłem się nad wypowiedzią, ale NA PEWNO nie chciałem nic złego powiedzieć, nic nieprzyjemnego, nic nieprzyzwoitego, a zarzuty ,,gnębienia przeciwnika'' są efektem przewrażliwienia, stresu (domyślnie -- psychoz) i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, gdyż ja WSZYSTKICH KOCHAM!!!] [Nawet nie pamiętam wyglądu tych kart? to o czym piszę?!?!] Oceniam przede wszystkim (a może tylko) użyteczność interfejsu!!! : pękają) - chodzi o funkcjonalność i niezawodność. : A coś zrobili ostatnio z apką? Bo to to była tragedia. Od dawna nie używam. ========================================================== Szkoda dwóch postów, więc odpowiem na dwa w jednym. ========================================================== "Akarm" 5bfd6c48$0$505$65785112@news.neostrada.pl Pamiętasz AliorSync? Dla mnie i SyneCek, i T-M to porażka. -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. . ..;\|/....................................... |
|
Data: 2018-11-28 07:51:23 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Nest Bank | |
Synecka oraz różowego T nie tykałem.
Chociaż muszę przyznać, ze marny system, jeśli jeszcze ubrać go w różowe kolorki, będzie po prostu niemożliwy. Tak samo jak zastanawiam się, który ST jest gorszy - pasiasto-łowicki mBąka czy żarówiasto-pomarańczowy orange - z ich ogólną nieczytelnością (pogorszoną ostatnio przez połacie białości) oraz zachowaniem na poziomie gry komputerowej. Ale co do nesta to chyba mówimy o przeszłości - z przejrzenia stron tej miłej popierdółki wynika, że mają zupełnie nowy ST oraz apkę. Ale karty tak samo brzydkie jak kiedyś. Do tego wymyślili sobie ciekawo-zdzierską kredytówkę. |
|
Data: 2018-11-28 19:52:55 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nest Bank | |
Dawid Rutkowski:
Ale co do nesta to chyba mówimy Spróbuj poobracać pieniędzmi -- zobaczysz czy strona jest wygodna, czy nie jest... Wpisz ze 30 odbiorców, przygotuj szablony -- imo szybko zobaczysz, że to nie jest zbyt przyjazne... Przeglądaj historię, uruchom filtry... Zalogowałem się w czasie pisania tamtego postu. Co do wisienek -- dopiero dzisiaj Agora zawiesiła reklamowanie, więc možna było załapać się wczoraj. -- Eneuel -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2018-11-28 12:41:01 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Nest Bank | |
W dniu środa, 28 listopada 2018 19:52:57 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Dawid Rutkowski: > Ale co do nesta to chyba mówimy Ale używasz nowego czy starego ST? Bo wygląda na to, że oba są dostępne. Tak jak obie apki - a nowa miała premierę przed miesiącem (wg opisu w google play). Stary ST i starą apkę testowałem, apka tragiczna i brzydka, jak stary citek, ST taki sobie, ale nawet nie pamiętam, czy wlałem tam kasę - choć pewnie tak, bo wisienki wymagały zakupu. |
|
Data: 2018-11-29 00:09:57 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nest Bank | |
"Dawid Rutkowski" 1e6f1711-ca6e-4bee-8d0e-e21730bd6c52@googlegroups.com : Ale używasz nowego czy starego ST? Podaj link do nowego ST. ;) : Bo wygląda na to, że oba są dostępne. Zapewne do starego. : Tak jak obie apki - a nowa miała premierę : przed miesiącem (wg opisu w google play). Nie używam od dawna -- brakowało mi miejsca, więc stale coś kasowałem. : jak stary citek, Stary? Jak stary, bo ja znam Citka od chyba 15 lat. -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. )\._.,-- ....,'``. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /, _.. \ _\ (`._ ,. `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`., `._.-(,_..'-- (,_..'`-.;.' Felix Lee -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. . ..;\|/....................................... |
|
Data: 2018-11-30 00:35:42 | |
Autor: Arek | |
Nest Bank | |
Jacek Maciejewski napisał(a) w wiadomości: ...
Dnia Sun, 25 Nov 2018 12:20:33 +0100, Crimi napisał(a): To dawny FM-Bank, KNF kazał głównemu udziałowcowi go sprzedać, poszło o duperele. Zawsze mnie czymś zaskakiwał. Jeszzce w FM: Zapisanie strony z danymi potwierdzenia przyjęcia wnosku o lokatę (bez konta)... generowało następny taki sam wniosek z identycznymi danymi ale na kolejną lokatę. Środki na założenie lokaty przyjmowali na ten sam dla wszyskich rach. techniczny, lokaty rozróżniali po tytule przelewu. Aby zmienić nr telefonu chcieli notarialnego potwiedzenia, że ma się nowy numer (ciekawe jak, prosić notariusza by na niego zadzwonił?) - przypominam: rejestracji numerów komórek wtedy nie było. Potem im przeszło i dało się w oddziale. Już w Nest: Mają chyba (nie używałem) 2 systemy dostępne przez net: do systemu transakcyjnego i drugi tylko do wyciągów. Założenie lokaty w oddziale ze środków z ROR: pani coś wklepała i prosi o kod potwierdzający z SMS-a. Skąd ja jej wezmę telefon? Okazuje się, że lepiej go mieć i to z numerem podanym w Nest Banku. Rok temu: nr telefonu można zmienić w oddziale ale to tylko wniosek - potrwa ok. 3 dni. Przez infolinię miało być od razu - nic z tego, zmieniali 5 dni. Nieprawidłowo naliczali odsetki z lokat: wychodziło mi, że podstawę podatku zaokrągli się do groszy, podatek do złotówek. Czyli niezgodnie z ordynacją. Akurat było na moją korzyść. Chaciałem zapytać pracownika o interfejs lecz pani dość niegrzecznie odrzekła, że ją to nie obhodzi bo przecież nie ma tu konta. Może i rozsądne... Niedawno: zmiana adresu e-mail na miejscu w oddziale ale uruchomienie dostępu przez internet - odesłali do infolinii "Tylko proszę nie wciskać jedynki". Arek |
|
Data: 2018-11-30 08:31:19 | |
Autor: Miroo | |
Nest Bank | |
W dniu 2018-11-30 o 00:35, Arek pisze:
Zawsze mnie czymś zaskakiwał. Jeszzce w FM: Też miałem problemy z Nest Bankiem. Nie udało mi się tam nawet konta założyć ;) Dałem sobie spokój. Pozdrawiam |
|
Data: 2018-11-30 10:57:20 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Nest Bank | |
"Arek":
To dawny FM-Bank, KNF kazał O zatrudnienie pracownika? ;) -- Eneuel -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2018-11-30 11:58:23 | |
Autor: Crimi | |
Nest Bank | |
Podali mi nawet niezłe kakao
i wszystko ładnie załatwiłem w oddziale ;) |
|
Data: 2018-12-02 16:16:01 | |
Autor: Arek | |
Nest Bank | |
Użytkownik "Crimi" <robertsad@wp.pl> napisał w wiadomości news:ptr54m$3ni$1node1.news.atman.pl...
Podali mi nawet niezłe kakao Skoro już napisałem to spróbowałem ponownie, czyli przez infolinię załatwić dostęp przez net. Po każdym pytaniu "Proszę o cierpliwość..." i oczekiwanie - konsultacje z suflerem? Kilka razy. Potem mniej - więcej tak: jeżeli ma się numer umowy NIK to trzeba przez infolinię się zalogować i zweryfikować się hasłem telefonicznym. Potem można sprawę załatwić. Nie mam tego hasła bo dostępu przez internet i telefon nie życzyłem kiedyś sobie. Wyciągów papierowych też. Ale że jakieś "muszą wysyłać" to umieszczali w serwisie wyciągów elektronicznych, do którego przysłali link aktywacyjny i tymczasowe hasło. Ale nie aktywowałem. Sprawdzanie salda zerowego mnie nie kręci. Potem nic nie rozumiałem bo mieli przysłać ten SMS-em kod telefoniczny, potem pani się wycofała i prześle mi kod inny, który mam jej podać w celu weryfikacji. Po co?, przecież rozmawiamy a poza tym nie dokopię się w moim telefonie do SMS-a w czasie rozmowy. Może po rozmowie? Wreszcie pani stwierdziła, że "po konsultacji" jednak się nie da i wysłała do oddziału. Ja jestem cierpliwy bo tak bardzo mi nie zależy... Ale zrozumieć jak to naprawdę działa w tym banku to masakra. Arek |
|