Data: 2013-02-14 13:46:34 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
http://www.fakt.pl/Premier-lamie-przepisy,artykuly,199749,1.html
Przed chwila z konferencji wyniklo, ze na szybka zmiane prawa wobec "wybrancow", ktore zapowiadal niejaki Nowak, nie ma co liczyc. Natomiast uchylajacy sie od placenia powinni sie wstydzic stwierdzil naczelny hopokryta :) sz |
|
Data: 2013-02-14 16:16:17 | |
Autor: DoQ | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 13:46, szufla pisze:
http://www.fakt.pl/Premier-lamie-przepisy,artykuly,199749,1.html Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50? |
|
Data: 2013-02-14 17:03:40 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 16:16, DoQ pisze:
W dniu 2013-02-14 13:46, szufla pisze: Przecież w Fakcie wydrukowali zdjęcie :) |
|
Data: 2013-02-14 17:35:40 | |
Autor: misiek | |
Naczelny hipokryta :) | |
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:511d0ae0$0$1300$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2013-02-14 16:16, DoQ pisze: jak to rudy klamca powiedzial chwile temu o brzozie ... ZALEZY KTO MIERZY. i dalej do koryta... |
|
Data: 2013-02-14 18:01:47 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 17:35, misiek pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości LOL - 'fakt' na podstawie zdjęcia jakiegoś licznika z Faktu. Tak, pewnie się helem z mankietów zatrułeś :> |
|
Data: 2013-02-14 21:05:11 | |
Autor: z | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 18:01, Artur Maśląg pisze:
LOL - 'fakt' na podstawie zdjęcia jakiegoś licznika z Faktu.Nie no spoko. Jeśli nałgali to poniosą tego sromotne konsekwencje :-) Tylko że każda komórka mi mówi że skończy się na tuszowaniu i "giętkim" języku :-) z |
|
Data: 2013-02-14 21:07:18 | |
Autor: misiek | |
Naczelny hipokryta :) | |
Użytkownik "z" <zch28@usunwp.pl> napisał w wiadomości news:kfjg1k$gkl$1news.task.gda.pl... W dniu 2013-02-14 18:01, Artur Maśląg pisze: rozumiem ze mowisz o propagandzie rzadowej ... ;) zgadzam sie. :) |
|
Data: 2013-02-14 22:13:17 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 21:05, z pisze:
W dniu 2013-02-14 18:01, Artur Maśląg pisze: Taaaa. Nowaka podobno tez złapali - kto by sobie d**ę zawracał takimi bzdetami jak 'fakty' z Faktu. Znaczy niektórych to interesuje - Doda bez majtek, Doda zmniejszyła cycki itd. Od razu więcej czytelników. Tylko że każda komórka mi mówi że skończy się na tuszowaniu i "giętkim" Nie tak dawno jakiś komendant poleciał za łamanie przepisów, ale było nagranie i to co tam wyprawiał to faktycznie wołało o pomstę do nieba. Nie pamiętam czy to Fakt go przyłapał, ale było pozamiatane. Przez grzeczność nie wspomnę wyczynów np. Kurskiego, który był nakryty na gorącym uczynku (i to nie raz) i jaki efekt? |
|
Data: 2013-02-14 22:45:37 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
Taaaa. Nowaka podobno tez złapali - kto by sobie d**ę zawracał takimi Gdyby bylo podobno to by musieli odszczekac jak w przypadku zabawnej historyjki z Józefem Bąkiem, ktoremu moze grozic10 lat ale nie jest oskarzony i zapewne nie bedzie bo w ogóle nie został przesluchany, wiec nie mozna w ten sposob pisać :) Przez Jeszcze zapomniales o prezydęcie komorowskim przyłapanym na 140km/h w Wawie. Wspominajac o Kurskim zapomniales dodac, ze to nie on pierdolil o bezpieczenstwie na drogach i nie on wdraza program fotoradarow, wiec jest znacznie mniejszym hipokrytą. Efekt jest w rekach partii rzadzacej mistrzu intelektu. sz. |
|
Data: 2013-02-14 23:42:30 | |
Autor: DoQ | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 22:45, szufla pisze:
Jeszcze zapomniales o prezydęcie komorowskim przyłapanym na 140km/h w To nie usprawiedliwia twojej jazdy ponad 100km/h na ograniczeniu do 50 w terenie zabudowanym. http://img809.imageshack.us/img809/5904/szufela.jpg |
|
Data: 2013-02-15 00:16:01 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
To nie usprawiedliwia twojej jazdy ponad 100km/h na ograniczeniu do 50 w terenie zabudowanym. Niech bedzie szufela, tylko ja nie jezdze automatem tumanie skonczony :) sz. |
|
Data: 2013-02-15 08:07:43 | |
Autor: z | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 23:42, DoQ pisze:
To nie usprawiedliwia twojej jazdy ponad 100km/h na ograniczeniu do 50 w Daj spokój. Przecież wszyscy wiemy że Tusk tyle jechał (znaczy jego kierowca) bo takie jest życie. Jeździ się szybciej niż każą przepisy bo to przepisy oderwały się od rzeczywistości. A tu jeszcze mamy delikwenta któremu się spieszyło. :-) Norma. Znaczy Tusk jest normalny. Tylko ci co mu każą się wlec na pustej drodze są nie normalni. No ładnie. :-) Ciekawe jakich słów premier użyje, jak z tego wybrnie jak go o to zapytają. "To jest drobny błąd w paśmie wielkich sukcesów" ??? :-) z |
|
Data: 2013-02-15 08:37:04 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 23:42, DoQ pisze:
W dniu 2013-02-14 22:45, szufla pisze: LOL - jeszcze parę kwitów by się znalazło :) |
|
Data: 2013-02-15 08:10:43 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 22:45, szufla pisze:
Taaaa. Nowaka podobno tez złapali - kto by sobie d**ę zawracał takimi O, widzę jak z wypiekami na twarzy czytasz takie rewelacje :) Przez He, he - przyłapanym? He, he. Kurskiego to nakryła policja za kierownicą i to są fakty, a nie 'fakty' z Faktu, którymi się tak ekscytujesz. Wspominajac o Kurskim zapomniales dodac, ze to nie on pierdolil o LOL - znaczy lubisz innym przypisywać hipokryzję, by usprawiedliwiać swoje łamanie przepisów? Czytaj, czytaj, może znajdziesz takie zdjęcia w swojej sprawie :) Efekt jest w rekach partii rzadzacej mistrzu intelektu. Ja przynajmniej umiem KF skonfigurować, a 'fakty' z Faktu najwyżej u mniej uśmiech powodują. |
|
Data: 2013-02-15 09:54:11 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
O, widzę jak z wypiekami na twarzy czytasz takie rewelacje :) O widze, ze sie spaliles i zaczynasz sadzic farmazony z braku argumentow. Gdzie twoja merytoryka. :)? He, he - przyłapanym? He, he. Kurskiego to nakryła policja za kierownicą Policja Nowaka czy Tuska to moze jedynie eskortowac i trzasc dupa. Od kontrolowania takich pseudoosobistosci musza byc niestety inni. Podaj wydawce do sądu jak masz watpliwosci, niestety jak widze cienki bolek jestes :) > LOL - znaczy lubisz innym przypisywać hipokryzję, by usprawiedliwiać swoje łamanie przepisów? Bredzisz. Nic o sobie nie pisalem. Ja przynajmniej umiem KF skonfigurować, hehe, watpie :) sz. |
|
Data: 2013-02-15 10:58:26 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 09:54, szufla pisze:
O, widzę jak z wypiekami na twarzy czytasz takie rewelacje :) Jest na miejscu - to nie ja tutaj ekscytuję się doniesieniami z Faktu. He, he - przyłapanym? He, he. Kurskiego to nakryła policja za kierownicą Hmmm, ciekawe, jakoś prywatnie nikt ich nie złapał. W szczególności poza Polską. Podaj wydawce do sądu jak masz watpliwosci, niestety jak widze cienki O proszę - wcześniej były 'fakty' z Faktu, a teraz ich obrona poprzez kolejne wycieczki. Z jakich materiałów czerpiesz takie wzorce? > LOL - znaczy lubisz innym przypisywać hipokryzję, by usprawiedliwiać Nie musiałeś wprost pisać - zdjęcia o tym świadczące już się pojawiły. Podaj do sądu tych, którzy poświadczają nieprawdę. Pośmiejemy się trochę. Ja przynajmniej umiem KF skonfigurować, Nic dziwnego, w Fakcie o tym raczej nie napiszą. |
|
Data: 2013-02-15 11:06:35 | |
Autor: DoQ | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 10:58, Artur Maśląg pisze:
Podaj wydawce do sądu jak masz watpliwosci, niestety jak widze cienkiO proszę - wcześniej były 'fakty' z Faktu, a teraz ich obrona poprzez Jemu najwyraźniej marzy się powrót ORMO, gdzie byle kmiotek będzie mógł zrobić zdjęcie swojego szybkościomierza i wystawić mu mandat. Pozdr. |
|
Data: 2013-02-15 12:15:44 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 11:06, DoQ pisze:
W dniu 2013-02-15 10:58, Artur Maśląg pisze: Raczej jakaś luźna adaptacja adaptacja formy działalności tej formacji, która się pojawiała co jakiś czas. |
|
Data: 2013-02-15 12:06:36 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
Jest na miejscu - to nie ja tutaj ekscytuję się doniesieniami z Faktu. E, nedza. Znowu brak argumentow w opisanej sprawie, nic nowego. Brnij dalej, chyba zaczyna cie to ekscytowac jak to ladnie ujales. Hmmm, ciekawe, jakoś prywatnie nikt ich nie złapał. W szczególności Co to ma do rzeczy, prywatnie czy sluzbowo i gdzie. Jesli nie potrafia jezdzic przepisowo, niech czesciej lataja samolotem. Na pewno spotkaja sie ze zrozumieniem :) O proszę - wcześniej były 'fakty' z Faktu, a teraz ich obrona poprzez Do poki nie przeprosza za konfabulacje nie mam powodu im nie wierzyc. Nie musiałeś wprost pisać - zdjęcia o tym świadczące już się pojawiły. Zdjecia najpierw trzeba umiec zrobic, i nie podpisywac w pospiechu "szufela" :) Po za tym ja nie jestem celebryta czy kims znanym, wiec moj wizerunek na tym nie traci zwlaszcza, ze nawet nie ma tam mojego nazwiska. Jednym slowem mnie to nie dotyczy jak powiedzial pewien medrzec, ktorego pies ugryzl w drewniana noge. Natomiast "rzekome oczernianie" osob znanych i "powszechnie lubianych" to juz powazna sprawa, skoro dochodzi do pozwu, co bylo widac na przykladzie Tuska vel. Józefa Bąka i jego wspolpracy z OLT Ekspress. Teraz czekamy na ciag dalszy :) Nic dziwnego, w Fakcie o tym raczej nie napiszą. Trudo, zeby o tym pisali skoro jestes nikim. sz. |
|
Data: 2013-02-15 12:35:50 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 12:06, szufla pisze:
Jest na miejscu - to nie ja tutaj ekscytuję się doniesieniami z Faktu. No nędza. Masz tylko zdjęcie z Faktu. Brnij Czekaj na dalsze doniesienia z wypiekami na twarzy. Może tym razem ktoś zrobi zdjęcie Dodzie i napisze, że ma romans z np. Nowakiem. Hmmm, ciekawe, jakoś prywatnie nikt ich nie złapał. W szczególności Ma. Szczególnie w kontekście tego co napisałeś wcześniej o policji. Jesli nie potrafia No tak, to że nie potrafią jeździć przepisowo to w Fakcie napisali. Zapomniałem. O proszę - wcześniej były 'fakty' z Faktu, a teraz ich obrona poprzez LOL - to jeszcze masz parę innych mało ciekawych gazet. Uważaj też na napisy na płotach. Nie musiałeś wprost pisać - zdjęcia o tym świadczące już się pojawiły. http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-500/faktonline/634961848713433017.JPG Lepsze od tego. Bardziej wiarygodne. No, ale Ty uwierzyłeś w 634961848713433017.JPG Po za tym ja nie jestem celebryta czy kims znanym, wiec moj LOL - a Ty myślałeś, że od Twoich teksów i głupawych zdjęć coś straci np. Premier? Jednym slowem mnie to nie dotyczy jak powiedzial pewien medrzec, ktorego Czyli takie obsikiwanie przez kundelka? Natomiast "rzekome oczernianie" osob znanych i "powszechnie lubianych" Gdyby Premier czy Prezydent miał się przejmować takim "oczernianiem" to dopiero byłoby śmiesznie. skoro dochodzi do pozwu, co bylo widac na Może wypowiadaj się w swoim imieniu - czekasz, z wypiekami na twarzy i kartkujesz każdy numer Faktu. Nic dziwnego, w Fakcie o tym raczej nie napiszą. Nie trzeba być "kimś", by Fakt o tym napisał: *Matka Madzi miała romans z pedofilem!* http://www.fakt.pl/Dandi-mial-maslane-oczy-gdy-mowil-o-Wasniewskiej,artykuly,200286,1.html |
|
Data: 2013-02-15 12:55:06 | |
Autor: DoQ | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 12:35, Artur Maśląg pisze:
Trudo, zeby o tym pisali skoro jestes nikim.Nie trzeba być "kimś", by Fakt o tym napisał: No co ty, mamama dzi i pedofil to jest dopiero dla szufli ktoś! Pozdr. |
|
Data: 2013-02-15 13:36:14 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 12:55, DoQ pisze:
W dniu 2013-02-15 12:35, Artur Maśląg pisze: Wiesz, jakie kryteria taka i kwalifikacja :) |
|
Data: 2013-02-15 14:04:00 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
Czekaj na dalsze doniesienia z wypiekami na twarzy. Może tym razem Pasjonuja cie romanse :) Ja z przyjemnoscia wspomne tylko o hipokryzji wladzy, specjalnie dla ciebie. Widze, ze to woda na mlyn . Ma. Szczególnie w kontekście tego co napisałeś wcześniej o policji. Nie, nie ma. Zagranice to oni lataja samolotami. Prywatny wyskok raz na rok autostrada to troche malo. No tak, to że nie potrafią jeździć przepisowo to w Fakcie napisali. Chyba chcialbys zapomniec :) LOL - to jeszcze masz parę innych mało ciekawych gazet. Uważaj też na Płot ciezko pozwac do sądu. http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-500/faktonline/634961848713433017.JPG Tak bardzo wiarygodne, zwlaszcza, ze zdjecie z nagrania i nazwiskiem Tuska w artykule a nie moim. > LOL - a Ty myślałeś, że od Twoich teksów i głupawych zdjęć coś straci np. Premier? Od sprzedanych w gazetach jak najbardziej i oto wlasnie chodzi. Gdyby Premier czy Prezydent miał się przejmować takim "oczernianiem" Ohohoho jak boli :) Zobacz jak twoja teoria sie wali: http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/763764,Przekroczyl-predkosc-Nowak-sprostowanie-albo-sad Może wypowiadaj się w swoim imieniu - czekasz, z wypiekami na twarzy Bla, bla bla. Nic tym gadaniem nie wskorasz: Sprzedaz w 2012 roku to 370000 szt., nic nie sprzedaje sie w wiekszych ilosciach Nie trzeba być "kimś", by Fakt o tym napisał: Tak, to zaproponuj im tekst o sobie. Niestety nawet gdybys chcial obawiam sie, ze kaza ci spierdalac :) Sprawdz. sz |
|
Data: 2013-02-15 15:13:04 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 14:04, szufla pisze:
(...) Ma. Szczególnie w kontekście tego co napisałeś wcześniej o policji. LOL - nie pasuje do teorii to wykreślamy :) LOL - to jeszcze masz parę innych mało ciekawych gazet. Uważaj też na No fakt, miałbyś inny problem, a tu nie ma kogo pozwać... LOL - a Ty myślałeś, że od Twoich teksów i głupawych zdjęć coś straci Spoko, czytaj co lubisz. Takich ludzi trochę jest. Gdyby Premier czy Prezydent miał się przejmować takim "oczernianiem" Tobie się zawali. Mnie tam rybka. Możesz się teraz podniecać kolejną sprawą. Może wypowiadaj się w swoim imieniu - czekasz, z wypiekami na twarzy Wiem, ale to są fakty. Czytaj sobie. Sprzedaz w 2012 roku to 370000 szt., nic nie sprzedaje sie w wiekszych Nic dziwnego. Napisałem wcześniej, że takich ludzi trochę jest. Jakieś plotki czy inne kozaczki też mają popularność. Nie trzeba być "kimś", by Fakt o tym napisał: LOL - ależ ja naprawdę nie mam takiej potrzeby i jak wcześniej o tym napisałem, raczej w Fakcie nie będziesz mógł zweryfikować moich umiejętności (o których była mowa) - zresztą nie tylko moich. Przytoczę co napisałeś: "Trudo, zeby o tym pisali skoro jestes nikim.". Powyżej masz pokazane czarno na białym, że "Nie trzeba być "kimś", by Fakt o tym napisał". No, skoro *pedofil* jest dla ciebie kimś, ponieważ coś tam o nim napisali, to ja dziękuję bardzo :) Baw się dobrze i czytaj z wypiekami na twarzy :) |
|
Data: 2013-02-15 16:53:20 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
Nie, nie ma. Zagranice to oni lataja samolotami. Prywatny wyskok raz na Jakiej teorii ? Uwazasz, ze wyjazd zagranice raz w roku jest rownoznaczny z codzienna jazda po miescie w Polsce i to jeszcze bedac tutaj ponad prawem ? Niestety, tacy goscie co zatruwaja kierowcom zycie, musza sie teraz liczyc, ze wsiadajac do auta sa non-stop na widelcu reporterow i dziennikarzy. Jak widac nawet wtedy daja dupy. Swiadczy to o arogancji i rozpasaniu, twoja obrona na nic sie nie zda. No fakt, miałbyś inny problem, a tu nie ma kogo pozwać... Nie ja, tylko twoi idole :) Od sprzedanych w gazetach jak najbardziej i oto wlasnie chodzi. ROTFL, troche. Czytam co lubie. W fakcie zawsze patrze po tagach: tusk, nowak, fotoradar itp..i swietnie sie bawie. Przy nastepnym wyskoku na pewno dam ci znac. Bedziesz mogl ponarzekac na zdjecia :) Gdyby Premier czy Prezydent miał się przejmować takim "oczernianiem" Nastepny ktoremu to wisi, ale komentuje. Przeciez oni w ogole sie nie przejmuja :) Ja wiem, przykro tak sie skompromitowac.. Nic dziwnego. Napisałem wcześniej, że takich ludzi trochę jest. Beznadziejnie probujesz celowo umniejszac. Te troche to potezne medium z 370tys sprzedanych egzeplarzy, potem SE i GW z ponad 2x mniejsza sprzedaza. plotki czy inne kozaczki też mają popularność. Jakie kozaczki ? Hoho cicha woda....:) LOL - ależ ja naprawdę nie mam takiej potrzeby i jak wcześniej Dal bys rade, przeciez ty sie odnajdujesz we wszystkim. Tyko potrzebe to musza miec oni a nie ty. Przytoczę co napisałeś: "Trudo, zeby o tym pisali skoro jestes nikim.". Przede wsystkim swiadczy to o tym, ze dla nich pedofil jest wazniejszy od ciebie. :) Bylo duzo pedofili, ktorzy byli "kims" np. Jimmy Savile, Daniel Carleton Gajdusek... sz. |
|
Data: 2013-02-15 18:55:56 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 16:53, szufla pisze:
(...) Przytoczę co napisałeś: "Trudo, zeby o tym pisali skoro jestes nikim.". Cóż, skoro grupa regularnych czytelników (do której się zaliczasz, co sam tutaj przedstawiłeś) potrzebuje tylko jakiejś gównianej sensacji, to ja bardzo się cieszę, że jestem poza kręgiem ich zainteresowań. Bylo duzo pedofili, ktorzy byli "kims" np. Jimmy Savile, Daniel Carleton No pewnie, zapewne w temacie "Dandiego" przytoczysz jakieś 'fakty' z Faktu, że był "kimś"... A tak - miał podobno kontakt z duchami :> |
|
Data: 2013-02-15 20:58:11 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
Cóż, skoro grupa regularnych czytelników (do której się zaliczasz, co Udzielasz sie na temat gownianej sensacji ? Rozczarowujesz mnie :) Chyba jednak zabolalo. to ja bardzo się cieszę, że jestem poza kręgiem ich zainteresowań. Nie zauwazylem. No pewnie, zapewne w temacie "Dandiego" przytoczysz jakieś 'fakty' Cokolwiek by o nim nie napisali, czy to oznacza, ze byl "nikim" ? No, skoro *pedofil* jest dla ciebie kimś, ponieważ coś tam o nim napisali, Przeciez dla ciebie z zalozenia pedofil jest czy byl "nikim". Zapomniales tylko o takim, ktory dostal nagrode Nobla. Nie kompromituj sie wiecej. sz. |
|
Data: 2013-02-15 21:01:20 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
Zauwazylem.to ja bardzo się cieszę, że jestem poza kręgiem ich zainteresowań. |
|
Data: 2013-02-15 21:08:58 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 20:58, szufla pisze:
(...) to ja bardzo się cieszę, że jestem poza kręgiem ich zainteresowań. Nic dziwnego, w Fakcie o tym nie napisali i pewnie nie napiszą :) |
|
Data: 2013-02-15 21:15:30 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
Nic dziwnego, w Fakcie o tym nie napisali i pewnie nie napiszą :) Chyba nie doczytales jednego postu wyslanego kilka minut wczesniej. Ach ten brak argumentow i osobiste wycieczki, tak to bylo ? Wybacz za szczerosc, ale cienki jestes jak dupa weza :/ sz. |
|
Data: 2013-02-15 21:44:29 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 21:15, szufla pisze:
A było w nim coś merytorycznego, czy też wartościowego? Zresztą czy usenet to tcp, bądź sms z potwierdzeniem? Ach ten brak argumentow i osobiste wycieczki, tak to bylo ? A tak, cały czas prezentujesz tę linię. Zasadniczo w każdej dyskusji. Cytaty sobie daruję - każdy znajdzie bez trudu. W tym wątku sam deklarujesz, że Fakt czytasz i doszukujesz się tam różnych rzeczy, a tu nagle potwierdzenie tego nie pasuje? Normalnie banan na twarzy :) Wybacz za szczerosc, ale cienki jestes jak dupa weza :/ Szczerość w ustach trolla? Nie, takie rzeczy się nie zdarzają - to najwyżej kolejna próba prowokacji i kiepskiej erystyki. Ja przynajmniej umiem konfigurować KF, poprawnie cytować i nie śledzę z wypiekami na twarzy lektury dla wybranych, nazywanej Faktem :) (tych innych wymienionych przez ciebie jak SE i GW również) |
|
Data: 2013-02-15 22:40:33 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
A było w nim coś merytorycznego, czy też wartościowego? Wystarczajaco bylo, zebys nie pisal pozniej glupot. Zresztą czy usenet to tcp, bądź sms z potwierdzeniem? W dzisiejszych czasach jak najbardziej, chyba ze mieszkasz w bangladeszu. > A tak, cały czas prezentujesz tę linię. Zasadniczo w każdej dyskusji. Cytaty sobie daruję - każdy znajdzie bez trudu. A tak, zasadniczo w dyskusji z toba. Z tego co zauwazylem to wiekszosc prezentuje te linie w dyskusji z toba. Masz cos na usprawiedliwienie ? W tym wątku sam deklarujesz, że Fakt czytasz i doszukujesz Gdzie, co, jakie i czego potwierdzenie ? Znowu cos konfabulujesz. Szczerość w ustach trolla? Nie, takie rzeczy się nie zdarzają LOL. Przeciez wiekszego trolla od ciebie tutaj nie ma, kazdy to przyzna :) Ja przynajmniej umiem konfigurować KF, poprawnie cytować No i jeszcze stawiasz polskie znaki :) To przynajmniej, to za malo, zeby sie nie kompromitowac nawet na temat pedofili :) Nastepnym razem sie doksztalc. i nie śledzę z wypiekami na twarzy lektury dla wybranych, Tak, tak tych wybranych jest "troche". To ta moja erystyka ROTFL. sz. |
|
Data: 2013-02-15 13:15:15 | |
Autor: J.F | |
Naczelny hipokryta :) | |
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał
W dniu 2013-02-14 21:05, z pisze: LOL - 'fakt' na podstawie zdjęcia jakiegoś licznika z Faktu. Taaaa. Nowaka podobno tez złapali - kto by sobie d**ę zawracał takimi No dobra, stosunek Faktu do faktow jest powszechnie znany, i podniecac sie nie ma czym ... ale co to - nasz Ukochany Przywodca to wzor cnot wszelakich, i jak ktos napisze ze pojechal ponad limit, to bezczelnie klamie ? :-) Nie tak dawno jakiś komendant poleciał za łamanie przepisów, ale było A gdzie to nagranie ... moze tylko w oczach kapelusznikow ? :-) Oczywiscie komendant powinien swiecic przykladem :-) J. |
|
Data: 2013-02-15 13:47:26 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 13:15, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał Otóż to. ale co to - nasz Ukochany Przywodca to wzor cnot Chyba się zagalopowałeś - nigdzie czegoś takiego nie napisałem i wręcz napiszę, że takie wnioskowanie jest zwyczajnie głupie. Tyle, że nie o tym była mowa - czytaj: nie odwracaj kota ogonem. Nie tak dawno jakiś komendant poleciał za łamanie przepisów, ale było Poszukaj sobie - jak napisałem "Nie pamiętam czy to Fakt go przyłapał". Oczywiscie komendant powinien swiecic przykladem :-) Powinien. |
|
Data: 2013-02-15 19:14:17 | |
Autor: J.F | |
Naczelny hipokryta :) | |
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
W dniu 2013-02-15 13:15, J.F pisze: Taaaa. Nowaka podobno tez złapali - kto by sobie d**ę zawracał takimi Otóż to. ale co to - nasz Ukochany Przywodca to wzor cnot Chyba się zagalopowałeś - nigdzie czegoś takiego nie napisałem i wręcz Tym niemniej ty jeden wyraziles watpliwosci co do wiarygodnosci, jakby to ze premier (lub jego kierowca) lamiacy przepisy byl czyms dziwnym :-) Poszukaj sobie - jak napisałem "Nie pamiętam czy to Fakt go przyłapał".Nie tak dawno jakiś komendant poleciał za łamanie przepisów, ale byłoA gdzie to nagranie ... moze tylko w oczach kapelusznikow ? :-) Znaczy sie mam poszukac jak Fakt go przylapal, a jak sie nie uda, to poszukac jak nie Fakt go przylapal ? No dobra, znalazlem http://www.fakt.pl/Komendant-strazy-miejskiej-lamie-przepisy-Komendant-strazy-miejskiej-przekracza-predkosc-Jak-jezdzi-straz-miejska-,artykuly,191084,1.html Ale filmu nie ma, tylko zdjecia wyrwane z kontekstu :-) J. |
|
Data: 2013-02-15 19:57:14 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
Ale filmu nie ma, tylko zdjecia wyrwane z kontekstu :-) Jakis powod jest, dlaczego fakt nie pokazuje filmow. Moze to jest jakas psychozagrywka wobec ofiar albo co innego ?:) Mysle, ze dopiero na zyczenie w sadzie, bo trudno uwierzyc, zeby w dobie kamer HD, ktos im cykal co chwile zdjecie :) Obroncy rozpasanej wladzy dobrze o tym wiedza, tylko udaja idiotow. Chociaz kto wie ?:) http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/komorowski-pedzil-140-km-h-po-warszawie,79866.html sz. |
|
Data: 2013-02-15 23:30:27 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Naczelny hipokryta :) | |
Hello szufla,
Friday, February 15, 2013, 7:57:14 PM, you wrote: Ale filmu nie ma, tylko zdjecia wyrwane z kontekstu :-) Jakis powod jest, dlaczego fakt nie pokazuje filmow. Moze to jest jakas psychozagrywka Suchar sprzed 4 lat. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-02-15 23:40:59 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/komorowski-pedzil-140-km-h-po-warszawie,79866.html Wcale tego nie kryje, tylko tu film jest dostepny. Jednak najbardziej rozp... mnie ten tekst: "Wiem, ze moi kierowcy i innych samochodów rzadowych i sejmowych wiedza gdzie sa radary i bardzo pilnuja tego, zeby w tych miejscach predkosci nie przekraczac w sposób szczególny. " "Fotoradar dziala w sposób bezwzgledny. Nie patrzy na range osoby i jest mozliwosc karania - argumentuje Komorowski. " "Bronislaw Komorowski mówil wtedy, ze brawurowa jazda Kurskiego powinna stac sie pretekstem do ponownej debaty na temat poselskich immunitetów. - Ta sprawa przywróci dyskusje na temat immunitetu poselskiego, jego ograniczenia, tak, aby nie chronil w sytuacjach nie majacych nic wspólnego z polityka - powiedzial marszalek." To bylo 4 lata temu :) K... nic sie nie zmienilo, dalej jezdza jak chca i maja wszystko w dupie. sz. |
|
Data: 2013-02-16 19:30:47 | |
Autor: J.F. | |
Naczelny hipokryta :) | |
Dnia Fri, 15 Feb 2013 19:57:14 +0100, szufla napisał(a):
Ale filmu nie ma, tylko zdjecia wyrwane z kontekstu :-) Latwo, jesli pomyslec ze to gazeta. Zyja ze sprzedanego papieru, filmow nie potrzebuja :-) A gazetowy reporter dobra lustrzanke ma, i filmami moze byc w stanie nagrac. J. |
|
Data: 2013-02-15 20:05:25 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 19:14, J.F pisze:
(...) Tym niemniej ty jeden wyraziles watpliwosci co do wiarygodnosci, Widzę, że masz parcie na trollowanie - nie, nie ja jeden i nie "wyraziłem wątpliwości co do wiarygodności, jakby to ze premier (lub jego kierowca) lamiacy przepisy byl czyms dziwnym :-) ". Gdybyś miał słabą pamięć to przypomnę: <cite> >>> Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50? >> >> Przecież w Fakcie wydrukowali zdjęcie > > jak to rudy klamca powiedzial chwile temu o brzozie ... > ZALEZY KTO MIERZY. > i dalej do koryta... LOL - 'fakt' na podstawie zdjęcia jakiegoś licznika z Faktu. </cite> No, zrobię zdjęcie swojego licznika i wyślę na komendę to zdjęcie + parę twoich z miasta jako dowód na ... :) No dobra, znalazlem Aaaa raczej nie ten. Coś bym słyszał o utracie stanowiska przez stołecznego komendanta SM i to nie z Faktu. |
|
Data: 2013-02-14 23:28:26 | |
Autor: DoQ | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 17:03, Artur Maśląg pisze:
Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50?Przecież w Fakcie wydrukowali zdjęcie :) Ba, zdjęcie blatu z mercedesa wiele wyjaśnia. A wiesz że byk zabił Holendra? http://www.fakt.pl/smierc-na-farmie-Tragedia-na-farmie-mlecznej-pod-Slupskiem-Mezczyzna-zostal-staranowany-przez-byka,artykuly,200068,1.html |
|
Data: 2013-02-14 17:38:59 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50? Skoro jestes adwokatem naczelnego oszusta, to wytocz sprawe wydawcy w obronie jego dobr osobistych. Byc moze przypadkowo okaze sie, ze wyrok wyda sedzia Milewski :) sz. |
|
Data: 2013-02-14 17:55:42 | |
Autor: misiek | |
Naczelny hipokryta :) | |
Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:kfj3vn$k0o$1node1.news.atman.pl... Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50? celnie ujete. ew Stuleya. |
|
Data: 2013-02-14 23:27:10 | |
Autor: DoQ | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 17:38, szufla pisze:
Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50?Skoro jestes adwokatem naczelnego oszusta, to wytocz sprawe wydawcy w Lata mi to, natomiast niezwykle mnie bawi jak ssiesz cyckowego Fakta i dobitnie się tym brandzlujesz. http://www.fakt.pl/Wroz-Maciej-ma-sukcesy-Wrozbita-Maciej-przewidzial-problemy-skorne-wnuczka-pewnej-kobiety-oraz-ze-syn-innej-bedzie-ochroniarzem,artykuly,199986,1.html Poczytaj sobie jak wnuk rozdrapał pieprzyka. |
|
Data: 2013-02-15 00:21:25 | |
Autor: szufla | |
Naczelny hipokryta :) | |
Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50? Lata mi to Tak to jest jak sie pieprzy bez sensu. sz. |
|
Data: 2013-02-15 11:07:26 | |
Autor: DoQ | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-15 00:21, szufla pisze:
Tak to jest jak sie pieprzy bez sensu.Lata mi toTusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50? Mówisz że niepotrzebnie drapał ten pieprzyk? |
|
Data: 2013-02-15 08:00:20 | |
Autor: Budzik | |
Naczelny hipokryta :) | |
Osobnik posiadający mail doq@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Poczytaj sobie jak wnuk rozdrapał pieprzyka. celnie ujęte :)))) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Nic na to nie można poradzić. To byłby dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw |
|
Data: 2013-02-14 18:26:23 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 16:16, DoQ pisze:
W dniu 2013-02-14 13:46, szufla pisze: Masz racje. Tu tego oszczerstwa nie powiedzieli. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GkvMgGh0S_Q -- Krzysiek http://www.zmieleni.pl/ |
|
Data: 2013-02-14 23:29:16 | |
Autor: DoQ | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 18:26, Krzysztof 45 pisze:
Tusk prowadził? No i gdzie są dowody na to ze jechał 90/50?Masz racje. Tu tego oszczerstwa nie powiedzieli. A tak poza tym, to dobrze się czujesz? |
|
Data: 2013-02-15 16:01:28 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Naczelny hipokryta :) | |
W dniu 2013-02-14 23:29, DoQ pisze:
W dniu 2013-02-14 18:26, Krzysztof 45 pisze:Bardzo dobrze :D W głównym ścieku informacyjnym nic na ten temat nie powiedzieli, więc to nie może być prawda że najjaśniej nam panujący tyle popierdala w mieście :D -- Krzysiek http://www.zmieleni.pl/ |
|
Data: 2013-02-15 00:12:09 | |
Autor: J.F. | |
Naczelny hipokryta :) | |
Dnia Thu, 14 Feb 2013 16:16:17 +0100, DoQ napisał(a):
W dniu 2013-02-14 13:46, szufla pisze: No, niedawno rzekomo prowadzil do Wloch i z powrotem. Ciekawe - jechal z Gdanska przepisowo, przekraczal jak wszyscy, czy jechal z/do warszawy i skorzystal z autostrad .. J. |