Na Ukrainie odslonieta pomnik STALINA !

Data: 2010-05-07 13:09:19
Autor: Neko
Na Ukrainie odslonieta pomnik STALINA !
Ogladalem wczoraj w TV i mialem wrazenie, ze cofnalem
sie o 50 lat wstecz.

I nie wiedzialem, czy mam sie smiac czy plakac ogladajac
starych, zalosnych kretynow poubieranych w mundury
zolnierskie z blachami wielkosci Morza Czarnego.

To byl smieszne i zalosne jednoczesne.

Jadrys i Cycu - byliscie tam z towarzyszami?

Data: 2010-05-07 13:17:42
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Wolem pomnik Stalina, niźli JPII...!!!

- ten pirsy psynojmniej coś dlo nos ucynił...

Data: 2010-05-07 13:23:01
Autor: Neko
Na Ukrainie odslonieta pomnik STALINA !
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał

Wolem pomnik Stalina, niźli JPII...!!!

- ten pirsy psynojmniej coś dlo nos ucynił...

Nie mozesz byc prawdziwym goralem. Jestes po prostu
kolejnym smiesznym przebierańcem. :/

Data: 2010-05-07 13:25:06
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> Wolem pomnik Stalina, niźli JPII...!!!
>
> - ten pirsy psynojmniej coś dlo nos ucynił...

Nie mozesz byc prawdziwym goralem. Jestes po prostu

Aco, w Komstytucji jest pisane, ze polcki gurol to musibyć MOHER, bo inacej siem
nielicy...!?

Towłaśnie jest was PRYMITYWIZM - niepotraficie pojońć, zo wtosik moze inacej,
nińli WY myśleć...!!!

PS - a pozatem, cociem łobchodzom Łukrajince i cosem USIEBIE wycyniajom...!?

Data: 2010-05-07 13:30:33
Autor: u2
W dniu 2010-05-07 13:25, Polok_Prawdziwy pisze:
polcki gurol to musibyć MOHER, bo inacej siem
nielicy...!?

Ano, nie liczy się, przebierańcu. Pewnie lubisz nosić te swoje babskie
kiecki ? :)

Data: 2010-05-07 13:27:08
Autor: u2
W dniu 2010-05-07 13:23, Neko pisze:
Nie mozesz byc prawdziwym goralem. Jestes po prostu
kolejnym smiesznym przebierańcem.

Kolejne poronione wcielenie Lenina z Poronina :)

Data: 2010-05-07 14:55:44
Autor: cyc

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hs0sdj$a28$1news.onet.pl...
[...]

Juz Ci raz napisalem , nie wycieraj sobie gowniarzu geby cycem !.
Najpierw osiagnij to co cyc w zyciu a potem bedzieszz mogl do mnie sie zwracac bezposrednio.

cyc

Data: 2010-05-07 14:57:47
Autor: Neko
Na Ukrainie odslonieta pomnik STALINA !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Juz Ci raz napisalem , nie wycieraj sobie gowniarzu geby cycem !.
Najpierw osiagnij to co cyc w zyciu a potem bedzieszz mogl do mnie sie zwracac bezposrednio.

Rozumiem, ze byles. A padłes do cokołu okrakiem ? :)))

Data: 2010-05-07 15:18:13
Autor: Neko
Na Ukrainie odslonieta pomnik STALINA !
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał

maturę ?

Nie. Egzamin gimnazjalny zdany na 3

Data: 2010-05-07 15:23:29
Autor: cirrus
[...]

Podobno Jarek wyjechał z tajną misją.

--
stevep

Data: 2010-05-07 17:15:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 13:09, Neko pisze:
[...]

No cóż - ich wybór. Nie mamy prawa narzucać im wzorów do naśladowania. Trzeba ci wiedzieć że dla wielu w ZSRR Stalin był bohaterem wygrywającym wojnę z nazizmem.

Na Ukrainie odslonieta pomnik STALINA !