Data: 2009-03-03 10:43:48 | |
Autor: Marcin Gardeła | |
[TECH] NT650V - dziura w gazie | |
Tak sobie pomyślałem, że uderzę w tą grupę z pytaniem, może dla odmiany zajmiecie się tematyką motocyklową :)
Przedmiot: Honda NT650V, 1998. Objawy: bieg 4,5, prędkości 90 i więcej, jadę ze stałą prędkością, odpuszczam gaz całkowicie, dodaję gaz z powrotem, silnik nie reaguje, po 1-2 sekundach dostaje paliwo i jedzie normalnie, przysiesza do samego końca, problem jest jedynie w momencie dodania gazu po uprzednim odpuszczeniu oraz przy zmianie z 4 na 5, tylko że w tym momencie jest dużo mniej zauważalny. Filtr powietrza i paliwa - nowy. Gaźniki zsynchronizowane, wyregulowane, pływaki szczelne, poziom paliwa ustawiony, dysze prawidłowe, połączenia gaźniki/głowica/airbox - szczelne, linki - regulacja i podłączenie prawidłowe, membrany całe, ładnie pracują, w gaźnikach nie ma się do czego przyczepić, pompa paliwa daje paliwo, cyka i pracuje, odpowietrzenie i przelew baku - drożne. Podejrzewam problem w gaźnikach, którego nie byłem w stanie zauważyć, problem z podawaniem paliwa przez pompę przy większym zapotrzebowaniu na paliwo albo ufoludków, bo więcej pomysłów nie mam. Ktoś coś? -- Diobeu Deauville GT: Diobeu PL |
|
Data: 2009-03-03 12:52:38 | |
Autor: Spider A.J. | |
[TECH] NT650V - dziura w gazie | |
"Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> wrote Ktoś coś? To jeszcze tylko swiec nie sprawdziles. -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) RF900RS2 |
|
Data: 2009-03-03 13:17:40 | |
Autor: Marcin Gardeła | |
[TECH] NT650V - dziura w gazie | |
Spider A.J. wrote:
To jeszcze tylko swiec nie sprawdziles. Eno, świece akurat tracą swoje właściwości przy odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu? Każdy inny charakter pracy byłby prawidłowy? Coś mi się to kupy nie trzyma. Kolor świec jasnobrązowy, odpala na zimnym i ciepłym podręcznikowo. Przyspieszanie do tych 90-100 bez zastrzeżeń, po dodaniu gazu i załapaniu jedzie zupełnie normalnie. -- Diobeu Deauville GT: Diobeu PL |
|
Data: 2009-03-03 13:23:50 | |
Autor: Spider A.J. | |
[TECH] NT650V - dziura w gazie | |
"Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> wrote Spider A.J. wrote: Bo wcale nie twierdzilem, ze to moze byc przyczyna. Jestes pewien tej regulacji gaznikow, i porzadnego przedmuchania dysz??? A moze za porzadnego? Gdyby byly problemy z zapalaniem to mogly by byc zawory ale piszesz ze nie ma. -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) RF900RS2 |
|
Data: 2009-03-03 17:54:51 | |
Autor: Kuczu | |
[TECH] NT650V - dziura w gazie | |
Marcin Gardeła pisze:
Eno, świece akurat tracą swoje właściwości przy odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu? Każdy inny charakter pracy byłby prawidłowy? Coś mi się to kupy nie trzyma. Mi sie trzyma. Kable, fajki, swiece. W kolejnosci dowolnej :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-03-03 12:55:27 | |
Autor: Hinek | |
[TECH] NT650V - dziura w gazie | |
Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał To napewno nie pompa. Problem wtedy powstawal by dopiero chwile po dodaniu gazu, a nie natychmiast. Poza tym latwo bys to wykryl jadac z wieksza predkoscia, czyli z duzym obciazeniem silnika. Ufoludkow nigdy nie mozna wykluczyc. Pozdr -- Hinek Deauville i inne.. |