Data: 2012-01-18 11:21:00 | |
Autor: Goomich | |
Move Kinnect na PC? | |
You have one message from: BAREK <barek@plusnet.pl>
Witam, Kinect for Windows startuje 1 lutego. Razer wypuścił coś co wygląda jak Move, ale się dziś zblakałtowali. :P -- Pozdrawiam Krzysztof Ferenc krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153 We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones. We are the enemies of the gods. |
|
Data: 2012-01-18 12:56:28 | |
Autor: Mateusz | |
Move Kinnect na PC? | |
Użytkownik Goomich napisał:
You have one message from: BAREK <barek@plusnet.pl> I ma być o $100 droższy od Xboksowego. Ponoć MS tak to tlumaczy "to produkt, ktorym zainteresowane sa firmy, dolaczamy do niego specjalne oprogramowanie* wiec musi byc drozszy - nie widzimy w tym zadnego problemu" *) oprogramowanie, ktore (podobno, nie wnikalem, ale tak pisza) - jest darmowe do sciagniecia z jakichs stron :) |
|
Data: 2012-01-18 13:50:37 | |
Autor: Tadeusz | |
Move Kinnect na PC? | |
Użytkownik "Mateusz" <> napisał w wiadomości ... Użytkownik Goomich napisał: a co ma powiedzieć? zawsze to brzmi lepiej niż że znaleźli niszę rynkową i wydoją kolejne miliony klientów :) |
|
Data: 2012-01-18 14:46:41 | |
Autor: Marcin N | |
Move Kinnect na PC? | |
W dniu 2012-01-18 13:50, Tadeusz pisze:
a co ma powiedzieć? Zanim więc dam się wydoić - powiedzcie, co lepiej "czyta" ruch. Kinnect czy move? Movem się bawiłem wiele razy i bardzo mi się podobała precyzja. Jakoś trudno mi uwierzyć, że Kinnect jest równie sprawny w czytaniu ludzkiej sylwetki. |
|
Data: 2012-01-18 17:28:15 | |
Autor: PC | |
Move Kinnect na PC? | |
Testowałem Move i Kinect. Wynik testu - kupiłem Kinect. Raz, że moim zdaniem, nie ma sensu trzymanie czegokolwiek w rękach, dwa, super grać z kimś w parze.
PC |
|
Data: 2012-01-18 18:56:57 | |
Autor: Mateusz | |
Move Kinnect na PC? | |
Użytkownik PC napisał:
Testowałem Move i Kinect. Wynik testu - kupiłem Kinect. Raz, że moim zdaniem, nie ma sensu trzymanie czegokolwiek w rękach, dwa, super grać z kimś w parze. Ad 2 - move tez pozwala grac w parze. I nie wiem czy nie up to 4 osob. Co zrozumiale - sledzi tylko kuleczki, nie musi rozpoznawac sylwetek i dopasowywac ich do roznych osob. |
|
Data: 2012-01-18 18:55:54 | |
Autor: Mateusz | |
Move Kinnect na PC? | |
Użytkownik Marcin N napisał:
W dniu 2012-01-18 13:50, Tadeusz pisze: Dla mnie znaczace roznice to: - move przy marnym oswietleniu - dziala - kinect - musi byc dsc jasno Poniewaz u mnie przewaznie przy pracy jak i przy zabawie jest raczej ciemno niz jasno - to move. Moze to detal :) |
|
Data: 2012-01-18 20:44:47 | |
Autor: PC | |
Move Kinnect na PC? | |
Dla mnie znaczace roznice to: Z tym się absolutnie nie zgodzę. Oświetlenie widzialne jest potrzebne wyłącznie do identyfikacji. Analiza ruchów odbywa się w podczerwieni po doświetleniu wbudowanym promiennikiem. Przewaga Kinecta nad Move bierze się stąd, że możesz aktywnie uczestniczyć w grze całym ciałem. To idealne dla dzieciaków zasiedziałych w komputerowym fotelu i wielu innych, którzy bieganie znają tylko z telewizji. PC |
|
Data: 2012-01-18 21:59:56 | |
Autor: Marcin N | |
Move Kinnect na PC? | |
W dniu 2012-01-18 20:44, PC pisze:
Dla mnie znaczace roznice to: Czy Kinnect potrafi wychwycić obrót dłoni o 1-2 cm? Move zaimponował mi tym- że potrafi. Obrót, nie przesunięcie. |
|
Data: 2012-01-18 23:27:06 | |
Autor: Mateusz | |
Move Kinnect na PC? | |
Użytkownik Marcin N napisał:
W dniu 2012-01-18 20:44, PC pisze: W movie - paleczce jest chyba "zyroskop" lub cos co jak w sixaxis reaguje na zmiane polozenia (akcelerometr?) - bo nie wiem czy wiesz, ale np. menu PS3 mozna obslugiwac nie pokazujac kamerze swiecacej paleczki lub wlacz odwracajac kamere "na sciane" :) |
|
Data: 2012-01-19 07:35:59 | |
Autor: PC | |
Move Kinnect na PC? | |
Czy Kinnect potrafi wychwycić obrót dłoni o 1-2 cm? Wyobraź sobie, że potrafi nie koniecznie o 2cm a o kilka stopni. Po pierwsze detekcja obrotu dłoni to elementarna funkcja i obrót dłoni lewo - prawo uruchamia sterowanie gestami w menu głównym, po drugie w ten sposób podkręca się np. bilę w kręglach. Move zaimponował mi tym- że potrafi. Obrót, nie przesunięcie. Obrót dłoni o kilka stopni to obrót znacznika i jego przesunięcie o wiele centymetrów. Dla mnie to żadna rewelacja. Największą wadą trzymania czegoś w rękach jest możliwość puszczenia tego czegoś i uszkodzenia TV. Po dłuższej grze jest to możliwe. Oprócz tego w grach typu boks gracz odruchowo zbliża się do ekranu. Wiem, że w Wii zdarzały się przypadki uszkodzenia ekranu. Kinect mierzy odległość i dość skutecznie ostrzega. Jak jest z Move, tego nie wiem. PC |
|
Data: 2012-01-19 12:01:18 | |
Autor: Mateusz | |
Move Kinnect na PC? | |
Użytkownik PC napisał:
Największą wadą trzymania czegoś w rękach jest możliwość puszczenia tego czegoś i uszkodzenia TV. Oczywiscie mozna pamietac o zalozeniu paseczka zabezpieczajacego na reke, dostepny z kazdym kontrolerem w komplecie :) Po dłuższej grze jest to możliwe. Oprócz tego w grach typu boks gracz odruchowo zbliża się do ekranu. Eeeeee? :) Wiem, że w Wii zdarzały się przypadki uszkodzenia ekranu. Kinect mierzy odległość i dość skutecznie ostrzega. Jak jest z Move, tego nie wiem. Ostrzega, mierzy :) |
|
Data: 2012-01-18 23:25:17 | |
Autor: Mateusz | |
Move Kinnect na PC? | |
Użytkownik PC napisał:
Dla mnie znaczace roznice to: No a Move identyfikuje po kolorze fajeczki :) Wiec tutaj wcale nie potrzeba swiatla. Do niczego :) Wiec ja sie z Toba zgadzam, ale nie absolutnie. Przewaga Kinecta nad Move bierze się stąd, że możesz aktywnie uczestniczyć w grze całym ciałem. To idealne dla dzieciaków zasiedziałych w komputerowym fotelu i wielu innych, którzy bieganie znają tylko z telewizji. Oj no nie wiem, czy to przewaga i czy to idealne ;) Spoca sie, zaziebia, zadyszke zlapia - wiesz jak to jest z tymi co sie nie ruszaja. ;) Sam sie troche ruszam, ale takie MoveFitness przez dluzszy czas to bylo juz wyzwanie :) |