Data: 2009-03-16 10:35:04 | |
Autor: tomistrz | |
Moto w UK | |
On 16 Mar, 18:13, "simon" <skszy...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam chcesz powracac na dwoch ? ktory z nich chesz rejestrowac w uk ? przeciez ten co tam kupisz bedzie juz zarejestrowany - Ty bedziesz tylko nowym wlascicielem potrzebujesz umowe i dowod rej. - jak zwykle Uwazaj ponadto na lampe sprowadzanego motocykla - bedziesz wszystkich oslepial Wjezdzajac do Anglii na moto tez musisz obkrecic lampe zeby nie oslepiac innych pomijam inne przerobki zwiazane z jazda w ruchu lewostronnym Ogolnie twoj plan jest do zrealizowania tylko nie zapomnij o ubezpieczeniu i road tax'ie :)) pozdrawiam |
|
Data: 2009-03-16 23:49:01 | |
Autor: simon | |
Moto w UK | |
<tomistrz@gmail.com> wrote in message news:a539d9a1-c03c-4b40-b412-e969bb8e96b4w9g2000yqa.googlegroups.com... On 16 Mar, 18:13, "simon" <skszy...@poczta.onet.pl> wrote: Plany ogolnie sa dwa. Pierwszy to jechac na Hornece, pozwiedzac i wracac. Drugi to leciec, kupic i wracac nowym nabytkiem. Zastanawialem sie nad v-stromem z salonu. W polszy salonowka kosztuje 31kpln za gola wersje, w UK za 29kpln mozna kupic wersje turystyczna z wysoka szyba i kuframi. Kwestia ino ile trzeba beszie do tego dolozyc przy rejestracji w kraju. PZDR Simon & CB600S |
|
Data: 2009-03-17 10:20:43 | |
Autor: azjatuchajbejowicz | |
Moto w UK | |
Z tym 'oślepianiem' to jest trochę urban legend -- koło Calais dobra 1/3 motocykli to Brytyjczycy i jakoś nikogo specjalnie nie oślepiają. Ale do rejestracji w Polsce lampę trzeba będzie wymienić, a lampy bywają deczko drogie (nawet rzędu 1kPLN). Mimo to, chyba będzie się opłacać, bo używane motocykle w Anglii są tanie. Co więcej, rynek jest przesycony i ściśle regulowany. Dealerzy są zobowiązani do dawania rękojmi (nie pamiętam na jak długo, niemniej to dość skutecznie chroni przed minami, jeśli kupujesz w sklepie i jest wystawione na widoku). Od prywatnego - oczywiście taniej, ale caveat emptor.
Jest taka strona z kalkulatorem do cen używanych motocykli w UK, oparta o ceny z zawieranych transakcji. -- |
|
Data: 2009-03-17 12:03:38 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Moto w UK | |
azjatuchajbejowicz wrote:
Z tym 'oślepianiem' to jest trochę urban legend -- koło Calais dobra Zawsze myslalem, ze lampy motocykli mają swiatło symetryczne... i tu i tam. Wszytskie moto mają asymetryczne lampy tak jak samochody? -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.autoeden.com.pl www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI |
|
Data: 2009-03-17 12:31:22 | |
Autor: Arni | |
Moto w UK | |
Kuba (aka cita) pisze:
azjatuchajbejowicz wrote: specyfikacja lamp jest jedna i dotyczy wszystkich pojazdow wymagajacych oswietlenia. Sciąga: http://volviki.org/tiki-read_article.php?articleId=11 -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX |
|
Data: 2009-03-17 14:39:11 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
Moto w UK | |
Czesc
***Użytkownik "Kuba (aka cita) Zawsze myslalem, ze lampy motocykli mają swiatło symetryczne... i tu i tam. Moto rowniez musi miec swiatlo asymetryczne - nie dotyczy to tylko reflektorow starego typu z zarowkami innymi niz halogenowe. -- Pozdrawiam Tytus |
|
Data: 2009-03-17 15:01:01 | |
Autor: Kuczu | |
Moto w UK | |
Kuba (aka cita) pisze:
Zawsze myslalem, ze lampy motocykli mają swiatło symetryczne... i tu i tam. Amerykanskie motocykle maja swiatla symetryczne, tak jak amerykanskie samochody :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-03-17 07:43:52 | |
Autor: frank.castle0407@googlemail.com | |
Moto w UK | |
Wracajac do tematu kupna motoru w UK i powrotu do PL:
Najprawdopodobniej kupisz motor z waznym road taxem, zwlaszcza jesli z salonu. Tak samo bedzie z przegladem - MOT. Natomiast musisz zglebic temat ubezpieczenia - w UK ubezpieczenie jest jednoczesnie na motor (pojazd) i osobe. Nie ma tak jak w PL, ze wykupujesz na auto i kazdy moze jezdzic. Wiec zeby legalnie pojechac do PL musisz wykupic polise tutaj. Niekoniecznie musisz kupowac polise na rok - wystarczy na miesiac, bo sa firmy oferujace wersje 'pay-as-you-go' jesli wiesz, ze nie bedziesz potrzebowal na pelne 12 miesiecy. Wiecej nie znam, ale zaciekawil mnie temat, bo pomimo tego, ze pewnie duzo osob sprowadza juz motory z UK, to sie zastanawialem, czy samemu nad tym nie zasiasc. Zwlaszcza, ze skoro funt jest chwilow wysoki ( a wlasciwie juz byl ) to znaczy ze bedzie nizszy i bedzie mozna na tym zarobic. Ps. Nie znam sie, ale zgaduje, ze w kwestii oswietlenia to klosz powinien byc jedyna czescia, ktora trzeba wymienic na standard kontynentalny. I wkladke do zegarow, chociaz jesli ma dwie podzialki, to nawet jesli ta w kilometrach jest mniejsza - to chyba wystarczy zbey legalnie jezdzic po Polsce? Musialbys zapytac pana 'milicjanta' chyba. Morys. |
|
Data: 2009-03-17 17:51:11 | |
Autor: morghul | |
Moto w UK | |
Wiecej nie znam, ale zaciekawil mnie temat, bo pomimo tego, ze pewnie A powiem szczerze, ze ostatnio z racji angielskojezycznych zmotocyklowanych kontaktów w Londynie rozgladam sie po tamtejszym rynku i ceny w porównaniu z allegro nie powalaja na kolana, przynajmniej motocykli uzywanych w cenach z przedzialu 5-8 tys PLN, tyle tylko ze szansa na mine mniejsza. -- ETERSTAR Dawid Talarczyk |
|
Data: 2009-03-17 09:55:17 | |
Autor: frank.castle0407@googlemail.com | |
Moto w UK | |
On 17 Mar, 16:51, "morghul" <morg...@tlen.pl> wrote:
> Wiecej nie znam, ale zaciekawil mnie temat, bo pomimo tego, ze Zgadza sie, nie powalaja na kolana, dlatego tez nie mysle o tym jako o zlotodajnej kurze. Poki co stwierdzilem, ze CB500 jest tutaj motocyklem w miare tanim w porownaniu do rynku w PL. No i mniejsze miny, zgadza sie. |
|
Data: 2009-03-17 18:59:29 | |
Autor: morghul | |
Moto w UK | |
Zgadza sie, nie powalaja na kolana, dlatego tez nie mysle o tym jako o
zlotodajnej kurze. Poki co stwierdzilem, ze CB500 jest tutaj motocyklem w miare tanim w porownaniu do rynku w PL. Ja puki co za XJ600 sie rozgladam i ciezko znalezc cos w ciekawej cenie, albo inaczej, w duzo ciekawszej niz PL. -- ETERSTAR Dawid Talarczyk |
|
Data: 2009-03-18 02:09:47 | |
Autor: ditron | |
Moto w UK | |
On 17 Mar, 18:59, "morghul" <morg...@tlen.pl> wrote:
hehe tez bedac w anglii rozgladalem sie za xj600 potem znalazlem taka na poboczu z dziura w silniku :o przysiadlem sie do niej pierwszy "duzy" mototcykl okazal sie jednak nie dosc duzy - wszedzie pelno przeswitow pozniej wyrwalem cb500 w angielskich owiewkach od dilera uzywanych sprzetow zupelnie inne wrazenie - wiekszy motocykl, wygodniejszy, pelniejszy |
|
Data: 2009-03-17 16:13:44 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Moto w UK | |
Kuczu wrote:
Kuba (aka cita) pisze: ehhh ten jusnet, znów niebyłżem dośc precyzyjny i nie uściśliłem, ze chodzi o stary kontynent :D -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.autoeden.com.pl www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI |
|
Data: 2009-03-19 17:58:39 | |
Autor: Easy | |
Moto w UK | |
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <idiota@z.pl> napisał w wiadomości news:gpo023$mdj$1inews.gazeta.pl... azjatuchajbejowicz wrote: w jednej przywiezionej z UK własnie mam swiało symetryczne a w tej z Fr jest asymetryczne tzw europejskie. W praktyce jakiejs ogromnej róznicy w oswietleniu nie widze. E. |