Data: 2011-08-01 17:26:59 | |
Autor: u2 | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
W dniu 2011-08-01 01:41, Inc pisze:
Na 65 metrach mieli szanse sie uratowac, ale kontroler z wiezy kontrolnej podawal, ze sa na kursie i sciezce. |
|
Data: 2011-08-01 15:30:29 | |
Autor: obserwator | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
....przeciez byli na kursie i na sciezce...do katastrofy. -- |
|
Data: 2011-08-01 17:31:46 | |
Autor: u2 | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
W dniu 2011-08-01 17:30, obserwator pisze:
Na 65 metrach mieli szanse sie uratowac, ale kontroler z wiezy...przeciez byli na kursie i na sciezce...do katastrofy. Dokladniej do smiertelnej pulapki zastawionej przez czekistow. |
|
Data: 2011-08-01 17:55:26 | |
Autor: A. Filip | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2011-08-01 17:30, obserwator pisze: Tłumacząc na normalnie ludzkie: Byli za głupi/łatwowierni by nie wpaść w pułapkę? Twoje twierdzenie sprowadza się do tego że 36 pułk chciał *wylądować* (a nie *próbować* lądować w celu sprawdzenia rzeczywistej widoczności *w pionie* i "praktycznego" uzasadnienia odejścia na lotnisko zapasowe) zupełnie bez widoczności z ziemi na podstawie naprowadzania z "zapyziałej" (grubo przed ILSowej) ruskiej wieży kontroli lotów z prezydentem RP na pokładzie. Gdyby chcieli sprawdzić tylko widoczność *w pionie* to znaczenie miałoby praktycznie wyłącznie czy: a) lotnisko podało prawidłowe ciśnienie na płycie lotniska do właściwego ustawienia wysokościomierza ciśnieniowego b) czy otrzymane karty podejścia do lotniska były prawidłowe/aktualne Lecieli do Rosji, państwa "nie najbardziej przyjaznego Polsce" a ś.p. prezydentowi Kaczyńskiemu w szczególności i nie bawili się w ostrożność żeby pułapki którą zakładasz nie dało się zwalić na pogodę i narastające (w większości łatwe wcześniej do wykrycia) zaniedbania na tym lotnisku wycofanym z aktywnego wojskowego użycia? Ty nie widzisz że oskarżasz pilotów i zgadzających się na to lotnisko bez *ostrych* ograniczeń pogodowych wpisanych w plan wizyty o głupotę i/lub zabójczy brak ostrożności? -- A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej). Żyć w zgodzie z naturą. -- Zenon z Kition, (335-263 p.n.e.) |
|
Data: 2011-08-01 16:29:10 | |
Autor: obserwator | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Lecieli do Rosji, państwa "nie najbardziej przyjaznego Polsce" a
¶.p. prezydentowi Kaczyńskiemu w szczególno¶ci i nie bawili się w ostrożno¶ć żeby pułapki któr± zakładasz nie dało się zwalić na pogodę i narastaj±ce (w większo¶ci łatwe wcze¶niej do wykrycia) zaniedbania na tym lotnisku wycofanym z aktywnego wojskowego użycia? Ty nie widzisz że oskarżasz pilotów i zgadzaj±cych się na to lotnisko bez *ostrych* ograniczeń pogodowych wpisanych w plan wizyty o głupotę i/lub zabójczy brak ostrożno¶ci? ******************************************************** bledne zalozenie. Przy takim zalozeniu nikt nie moglby latac samolatoami do Rosji. Problem jest innej natury: znajac putinowskie (nie rosyjskie) metody walki z przeciwnikami politycznymi, to po polskiej stronie nalezalo zachowac maksymalna ostroznsc i prawidlowo zabezpieczyc te wizyte. A za te lekkomylnosc lub celowosc dzialania, odpowiada glownie rzad Tuska. To takze Tusk przekazal z pelnym zaufaniem Putinowi, prowadzenie sledztwa tak powaznej katastrofy lotniczej. To takze Radek S. wiedzial juz w pierwszym dniu tej katastrofy, kto jest jej winien. Informacja ta zostal przekazana w swiat. Teraz ogdywaja z ta komisja Millera, zenujaca szopke polegajaca na dopasowaniu do hipotezy przekazanej swiatu - faktow. Swiat zyje swoimi sprawami i ta katastrofa go juz tak bardzo nie interseuje. Ale pamieci swiata pozostala pierwsza informacja ktora Radek.S mu przekazal. P -- |
|
Data: 2011-08-01 16:36:42 | |
Autor: obserwator | |
Sikorski oplul i zhanbil polskich pilotow. | |
Sikorski i Tusk przekazujac swiatu informacje o winie polskich pilotow,
zniszczyl w ten sposob ich piekna opinie ktora do tej pory ten swiat mial o polskich pilotach (nawet za PRl-u). A Sabaton tak spiewal o dywizjonie 303 i ten znany szwedzki zespol przekazywal taka opinie o polskich pilotach, mlodym ludziom na swiecie: http://www.youtube.com/watch?v=3qUEiYWkDt0&feature=related -- |
|
Data: 2011-08-01 17:58:09 | |
Autor: u2 | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
W dniu 2011-08-01 17:55, A. Filip pisze:
Dokladniej do smiertelnej pulapki zastawionej przez czekistow.Tłumacz±c na normalnie ludzkie: Byli za głupi/łatwowierni by nie wpa¶ć w pułapkę? To takie putin-chess : http://www.youtube.com/watch?v=veH7PXgyXZU |
|
Data: 2011-08-02 00:05:25 | |
Autor: stevep | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom n a głowę | |
Dnia 01-08-2011 o 17:31:46 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-08-01 17:30, obserwator pisze:Przez Putina z Tuskiem, to Tusk też czekista? Z razwietki, czy nie? ;) -- stevep Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2011-08-01 17:38:10 | |
Autor: A. Filip | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2011-08-01 01:41, Inc pisze: A ziemię/pas widzieli na *100* metrach jak powinni żeby kontynuować zejście albo nawet na twoich 65 metrach? Jak chcesz być złośliwie antyrosyjski to możesz powiedzieć że za wierzenie Rosjanom się płaci (bardzo) wysoką cenę. -- A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej). My jesteśmy tu, gdzie wtedy. Oni tam, gdzie stało ZOMO. -- Kaczyński, Jarosław (1949-) |
|
Data: 2011-08-01 15:47:41 | |
Autor: obserwator | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): A ziemię/pas widzieli na *100* metrach jak powinni żeby kontynuować
zej¶cie albo nawet na twoich 65 metrach? Jak chcesz być zło¶liwie antyrosyjski to możesz powiedzieć że za wierzenie Rosjanom się płaci (bardzo) wysok± cenę. ********************************************************** aby byc jeszcze bardziej zlosliwym, to trzeba powiedziec, iz nie przypuszczali, ze samolot moze nie zareagowac na ich polecenie *uchod*. Samolot przygotowali do lotu, *specjalisci* w Polsce. -- |
|
Data: 2011-08-01 17:52:18 | |
Autor: u2 | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
W dniu 2011-08-01 17:47, obserwator pisze:
Samolot przygotowali do lotu, *specjalisci* w Polsce. Nie tylko, TU-154 remontowano w Rosji. Watpliwe, aby Polacy zidentyfikowali wszelkie ustrojstwa tam zamontowane. |
|
Data: 2011-08-01 16:09:45 | |
Autor: obserwator | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-08-01 17:47, obserwator pisze: Nie tylko, TU-154 remontowano w Rosji. Watpliwe, aby Polacy ....ta zaloga na nim odbyla po remoncie wiele lotow. Byla tez na Haiti po trzesieniu ziemi i mimo pewnych problemow, powrocila bezpiecznie. Tu-154 byl tez *dzień wcze¶niej w Smoleńsku, czyli w pi±tek 9. kwietnia. Jakim samolotem leciał Tusk 7. kwietnia? Barbara Maciejczyk leciała 7. kwietnia do Smoleńska z premierem Tuskiem, ale nie Tu-154, ale Cas±! Informacja pochodzi od dziennikarza Radia Zet, Sławomira Krenczyka, który opisuje niewygodny lot Cas± 7.kwietnia do Smoleńska i który nawet miał przyjemno¶ć rozmawiać z Barbar± Maciejczyk. "Stewardessa w Smoleńsku była już trzy dni wcze¶niej. Leciała z delegacj±, której przewodniczył Donald Tusk.Wtedy udało jej sie szczę¶liwie wrócić do domu. O przedostatnim locie Maciejczyk wspomina jeden z dziennikarzy, którzy w ¶rodę byli na uroczysto¶ciach w Katyniu. Tyle, że wtedy delegacja wraz z dziennikarzami na miejsce poleciała nie tupolewem, ale wojskowym samolotem CASA. http://clouds.salon24.pl/246980,tu-154-byl-w-smolensku-9-04-a-7-04-tusk-polecial-casa natomiast inne zrodle twierdza, ze delegacja Tuska polecial TUPOLEW-em Tu-154M Lux nr 101. Kto leciał z Donaldem Tuskiem na uroczysto¶ci w dniu 7 kwietnia? Tupolewem - 49 osób, ale dokładne dane osobowe składu delegacji nie s± znane. Poniższa lista stanowi kompilację relacji zamieszczonych w prasie, w reportażu Witolda Lilientala, który ujawnił kilka dodatkowych nazwisk oraz własnych spostrzeżeń w oparciu o opublikowane zdjęcia. TUPOLEW Tu-154M Lux nr 101 - 49 osób na pokładzie: http://acontrario.nowyekran.pl/post/4050,sklad-delegacji-rzadowej-z-7-kwietnia Tusk tez zapakowal do jednego samolotu wiele osobistosc. Ale to jest ...OK...bo katastrofy nie bylo. -- |
|
Data: 2011-08-01 18:12:01 | |
Autor: u2 | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
W dniu 2011-08-01 18:09, obserwator pisze:
Nie tylko, TU-154 remontowano w Rosji. Watpliwe, aby Polacy ...ta zaloga na nim odbyla po remoncie wiele lotow. Byla tez na Haiti po Haiti to nie Rosja. http://www.youtube.com/watch?v=8vWeWqPKiY4 |
|
Data: 2011-08-01 16:17:24 | |
Autor: obserwator | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-08-01 18:09, obserwator pisze: Dlatego powtarzam i bede wciaz powtarzal: nie wierzcie w ani jedno slowo putinowszczykow. Tuska tez moga zalatwic jak im nie bedzie potrzebny. -- |
|
Data: 2011-08-01 18:25:44 | |
Autor: u2 | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
W dniu 2011-08-01 18:17, obserwator pisze:
Dlatego powtarzam i bede wciaz powtarzal: nie wierzcie w ani jedno slowo Nie bujaj, swoich nie likwiduja. |
|
Data: 2011-08-01 18:27:06 | |
Autor: u2 | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
W dniu 2011-08-01 18:25, u2 pisze:
W dniu 2011-08-01 18:17, obserwator pisze: Tutaj dowod, po bulgarsku, ale jesli znasz rosyjski to idzie zrozumiec : http://www.youtube.com/watch?v=gOVOY63INWo |
|
Data: 2011-08-02 00:07:12 | |
Autor: stevep | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom n a głowę | |
Dnia 01-08-2011 o 17:52:18 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-08-01 17:47, obserwator pisze:Zamontowali urz±dzenie do sztucznej mgły? -- stevep Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2011-08-01 17:59:50 | |
Autor: A. Filip | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): AFAIR jak zrozumiałem ten przycisk w TU-154 nie działa na lotniskach bez ILS, na lotnisku ILS (wtedy) nie było, a piloci "niekoniecznie" zostali tak wyszkoleni przez WP by o tym wiedzieć/pamiętać. -- A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej). Trudno jest iść przez życie wieloma drogami jednocześnie. -- Pitagoras (ok. 572-497 p.n.e) |
|
Data: 2011-08-01 18:04:39 | |
Autor: u2 | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingo m na głowę | |
W dniu 2011-08-01 17:59, A. Filip pisze:
Samolot przygotowali do lotu, *specjalisci* w Polsce.AFAIR jak zrozumiałem ten przycisk w TU-154 nie działa na lotniskach bez To jest wersja Millera. Warto zapoznac sie z kilkoma innymi manipulacjami : http://wpolityce.pl/view/10523/Trzy_cytaty_pokazujace_jak_wielki_przelom_w_sledztwie_smolenskim_wlasnie_sie_zdarzyl__Tej_informacji_nie_mozna_przegapic_.html CYTAT 1 Smoleńsk, 10 kwietnia 2010 roku, 8:40:45, kilkadziesiąt sekund przed tragedią, ostatnia prosta Samolot zamiast odchodzić, nadal się zniża. Wciąż nie ma odpowiedzi dlaczego tak się dzieje. Rozwiać wątpliwości ma eksperyment na bliźniaczym tupolewie. Najbardziej prawdopodobna hipoteza mówi o błędzie w pilotażu. Miałby on polegać na próbie odejścia "w automacie". Na takie odchodzenie, jak zaznaczyliśmy wcześniej, Protasiuk i Grzywna umawiają się na 8 minut przed katastrofą. Tyle że znad lotniska bez ILS, a takim jest Siewiernyj, nie da się odlecieć w ten sposób. Automatyczny pilot nie może zareagować na naciśnięcie czerwonych przycisków "uchod", które znajdują się na sterownicach pierwszego i drugiego pilota. Samolot nadal idzie w dół. Michał Majewski, Paweł Reszka, "Tygodnik Powszechny", Raport: prawda o 10 kwietnia *** CYTAT 2 Eksperyment śledczych na polskim Tu-154 potwierdził, że można poderwać samolot tego typu przy włączonym autopilocie, gdy lotnisko nie ma systemu precyzyjnego naprowadzania ILS. Takie nieoficjalne informacje podał piątkowy "Nasz Dziennik". Potwierdzili je nieoficjalnie informatorzy "Rz". (...) Dotąd informowano, że ponieważ na lotnisku w Smoleńsku nie ma systemu ILS, pilot Arkadiusz Protasiuk popełnił błąd, korzystając z autopilota, co mogło przyczynić się do katastrofy. Rzeczpospolita, "Sekundy przed katastrofą: nie było błędu pilotów?, 16-16 kwietnia 2011 roku *** CYTAT 3 Uzyskaliśmy wgląd w materiały szkoleniowe dla pilotów tych maszyn. Mamy zresztą kopie strony z podręcznika, która dokładnie referuje iż przycisk „uchod" jest stosowany skutecznie także wtedy, kiedy nie ma ILS. Wtedy też wyprowadza samolot automatycznie, bez innych działań pilota. Jest to działanie nieporównanie szybsze i skuteczniejsze niż sterowanie ręczne. Antoni Macierewicz, wywiad dla portalu wPolityce.pl, Macierewicz o przełomie w śledztwie smoleńskim. "Piloci wciągnięci w pułapkę. Nie popełnili żadnego błędu" |
|
Data: 2011-08-01 15:50:05 | |
Autor: obserwator | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Jak chcesz być zło¶liwie antyrosyjski to możesz powiedzieć że za
wierzenie Rosjanom się płaci (bardzo) wysok± cenę. ************************************************** generalnie Polacy nie sa antyrosyjscy, tylko antykremlowscy. Antyputinowska jest takze rosyjska opozycja. -- |
|
Data: 2011-08-01 17:41:04 | |
Autor: u2 | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom na głowę | |
W dniu 2011-08-01 17:38, A. Filip pisze:
Jak chcesz być zło¶liwie antyrosyjski to możesz powiedzieć że za Nie przesadzaj, znam rosyjski lepiej niz ty, poza tym znam kilku ruskich. W wiekszosci sa pozytywnie nastwieni wobec Polski i Polakow, ale spotkalem sie rowniez z paroma zyczeniami smierci wobec Lecha Kaczynskiego. No wiesz, Wielikaja Rus' i tol'ko po-bieda :) |
|
Data: 2011-08-02 00:03:25 | |
Autor: stevep | |
Miller nasrał Michnikowi i jego lemingom n a głowę | |
Dnia 01-08-2011 o 17:26:59 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-08-01 01:41, Inc pisze:A wysoko¶C im odczytywał z wysoko¶ciomierza radiowego? -- stevep Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |