W dniu 2010-03-06 12:49, Michał pisze:
Witam,
miałem ci ja karte kredytowa MasterCard w BPH od jakis kilku lat.
Używałem sobie grzecznie, spłacałem w terminie, wszystko miodzio. Aztu
nagle w połowie lutego, karta automagicznie zniknęła z calym rachunkiem
z systemu Sezam. Powiadomiony poprzez infoliniÄ™ Sezam, bank powinien
chyba coś z tym faktem zrobić. A tu Gucio. Mija juz 3 tydzień i karty
jak nie ma tak nie ma. W tej sytuacji spłata karty jest wyjątkowo
upierdliwa! Bo aby dowiedziec sie o zadłuzenie i numer rachunku karty,
musisz ciagle dzwonic do centrum rozliczeniowego kart.
Aha, zeby było ciekawiej zniknęła karta głowna z rachunkiem, karta
dodatkowa jest i czuje sie dobrze ;-)))
Jak myślicie, po ponad miesiącu od daty zgłoszenia problemu, karta jest
czy nie ?
Oczywiscie , że nadal w systemie jej nie ma. Pozdrawiam, tych którzy
chcieliby zdecydować się na ten bank. Obecnie trwa łączenie systemu
informatycznego GE i BPH. I to jest efekt tej migracji, tylko dlaczego
ja cierpiÄ™ na tym?!
Michał
--