Data: 2009-10-30 22:31:04 | |
Autor: Zefir | |
Marushin, co za gowno | |
Dnia 30-10-2009 o 16:48:53 Tytus z fabryki <vtr1000f@o2.pl> napisał(a):
Siemka[...] Ogolnie gowno pierwszej wody obecnie do kupienia juz za 50ojro ale na wiosne To lepiej dobrze się przygotuj do zakupu (dealerzy Shoei mają kaski testowe, Schuberth - nie spotkałem się, mimo wizyt u kilku dealerów, Arai - nie mam pojęcia). Porównanie Shoei - Schuberth pod względem jakości wykonania wypada zdecydowanie na korzyść Shoei, ale Shoei też nie jest bez wad (nie sprawdzałem jeszcze xr-1100). To, że te marki są najlepsze, nie oznacza niestety że są bardzo dobre. A wkurwienie po kiepskim wydaniu 1600zł jest więcej niż dwa raz większe niż wkurwienie po wydaniu ośmiuset złotych. BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000? -- Pzdr. Zefir m600/xx |
|
Data: 2009-10-30 23:26:57 | |
Autor: Jasio | |
Marushin, co za gowno | |
Użytkownik "Zefir" napisał w wiadomości news:op.u2mt12n001o3dwplwaw1lp00298.tycofs.com...
BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000? Ten cud z pompowanym wnętrzem? Też jestem bardzo ciekaw prawdziwych opinii użytkowników. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-10-31 08:46:02 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Marushin, co za gowno | |
Siemka
*** "Zefir" To lepiej dobrze się przygotuj do zakupu (dealerzy Shoei mają kaski testowe, Schuberth - nie spotkałem się, mimo wizyt u kilku dealerów, Arai - nie mam pojęcia). Juz sie przygotowalem - pomierzylem popatrzylem - szuj robi wyprzedaze XR1000 wiec wybor byl prosty. ale Warszawa zamarzla wiec narazie testow nie bedzie. *** Porównanie Shoei - Schuberth pod względem jakości wykonania wypada zdecydowanie na korzyść Shoei, ale Shoei też nie jest bez wad (nie sprawdzałem jeszcze xr-1100). Ogladalem i jeden i drugi - 1100 ma nowy oczywiscie lepszy mechanizm szyby i wiecej wentylacji. Akurat wentylacje to zlewam bo zwykle jak dla mnie jest jej za duzo. Zaleta jak dla mnie jest rowniez dostepnosc czesci zamiennych. W gre wchodzil rowniez Raid II bo podobno jest cichszy od XR ale trudno go znalesc w dobrej cenie i malowaniu :) Schubert jest ciezko dostepny wiec odpadl w przedbiegach (BTW gdzie w wawie mozna pomacac???) a Arai mi jakos nie pasuje. ***To, że te marki są najlepsze, nie oznacza niestety że są bardzo dobre. A wkurwienie po kiepskim wydaniu1600zł jest więcej niż dwa raz większe niż wkurwienie po wydaniu ośmiuset złotych. Zapomnij o tych sumach - szuje mozna kupic znacznie taniej. BTW wczoraj odkrylem ze moj marushin posiada regulacje szyby - czad, kask nie ma roku, w zasadzie nie jezdzony w deszczu trzymany w domu w suchym a siurbki i tak zardzewialy. Po regulacjach nastapila zmiana - juz nie wieje mi w nos za to po zatokach napierdala na maksa. Wiem ze to niemoralne ale maryska pojdzie na Owsiaka. ***BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000? Koniec kurwa z wynalazkami. T. |
|
Data: 2009-10-31 02:35:16 | |
Autor: lesor | |
Marushin, co za gowno | |
On 31 Paź, 08:46, "Tytus z fabryki" wrote:
W eMCeeSie i w Motostylu maja schubertha. Jesli bedziesz testowal - wybieraj modele z pinlockiem. Nie daj sie nabrac na ten wynalazek ''antifog w szybie''. To szajs i do tego niektorym uzytkownikom sie zluszcza. Przy chlodnym deszczu szyba paruje, mikrowentylacja bardzo pomaga ale za to woda sie dostaje na wnetrze szyby, przy chlodniejszych dniach (a przecie jezdzisz), znaczy <10st. tragedia. Moze w modelach z noskiem idzie zyc ale w moim gagarinie mam krioterapie nosa. Jako zalete poczytuje, ze przy otwartych wszystkich wywietrznikach nawet w najwieksze ulewy przez 500km, glowa pozostaje sucha. Szyba z zewnatrz jest dosc twarda i odporna. Helm ma bardzo dobra wentylacje, nawet przy najwiekszych upalach jest komfortowo a przy tym nie pozostaje na wlosach odcisk ksztaltu wysciolki; ta zas po trzech latach ~60kkm jest w bardzo dobrym stanie. W drugim i trzecim sezonie pralem go kilka razy w zmywarce i pozostaje w dobrej kondycji. Nic sie nie rozwala, nic nie rdzewieje, nie trzeszczy, mechanizmy szczeki (a mam sczekowca) dzialaja znakomicie. No i w przeciwienstwie do szuja ma za cienka warstwe styroporu na czole kosztem nieocenionej blendy. Ach... ma zwykle zapiecie dla ludu zamiast wyczynowego DD. Wada jest dla mnie cena, wydaje sie, ze moglby jednak byc w cenach ok 250-300eur. W Andorze taniej. I w Leadlu ;) Schuberth jest rewelacyjnie cichy... pod warunkiem, ze nie ma sie owiewki, polowiewki, szybki itd. Na nakeda bez przypraw - idealny. -- pozdrawiam, lesor cb1300 Rossynant |
|
Data: 2009-10-31 11:28:00 | |
Autor: de Fresz | |
Marushin, co za gowno | |
On 2009-10-31 10:35:16 +0100, lesor <lesor@op.pl> said:
W eMCeeSie No daleko to Tytus tam nie ma. Nie daj sie A to ja mam ciut inne doświadczenia. Przez pierwsze 2 lata dziłał zajebiście, dopiero później w dość krótkim czasie zaczął parować (najpierw trochę, później coraz bardziej). Na dolnej krawędzi przytarł mi się dość szybko, ale gorsze było to, że nosząc okulary z rekawiczkami w kasku udało mi się przytrzeć antifoga w polu widzenia. No i po 3 latach ten antifog wyraźnie zmatowiał. Podsumowując - na ok. 2-3 lata i przy delikatnym traktowaniu jest ok. Helm ma bardzo dobra wentylacje, A tu się zgodzę tylko częściowo - przednia - super. Górna - tak se. Znaczy czuć jakąśtam różnicę, ale kolosalną bym jej nie nazwał. Schuberth jest rewelacyjnie cichy... C2 jest cichszy od XR1000 bez WK. pod warunkiem, ze nie ma sie A to różnie. Przy wyprostowanej, klasycznej pozycji - si, większość owiewek koliduje z jego aerodynamiką. Ale przy ciut bardziej pochylonej pozycji, na wielu motocyklach jest ok. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-11-02 16:42:45 | |
Autor: Vir | |
Marushin, co za gowno | |
W eMCeeSie i w Motostylu maja schubertha. Ja mam Schubertha C3. Generalnie jestem zadowolony, ale... Czy pinlock ma sprawiać, że szyba nie paruje w niskich temperaturach, czy też w czasie mgły. W tym roku w trasie w nocy jechałem przez godzinę we mgle i NIC nie było widać przez kompletnie zaparowaną szybę. CO gorsza, podniesiona szyba przy prędkości >100 km/h sama się zamyka i nie jest to wina tego egzemplarza, bo mam dwa. Od kasku za 2500 chciałoby się wymagać więcej, no chyba że to wina turbulencji mojego moto z szybą. -- Vir Duża czarna bawarka i mała czarna japonka |
|
Data: 2009-11-02 02:04:00 | |
Autor: neuro | |
Marushin, co za gowno | |
On 30 Paź, 22:31, Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> wrote:
BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000? Nie jeździłem, ale miałem go na bańce. Niestety jest zauważalnie cięższy od Shoei, za to bardzo wygodny. Wizualnie i "bajerowo" bije na głowę chyba wszystkie kaski obecnie dostępne na rynku, wg testerów ma jednak trochę wad. To będzie mój drugi kask po XR1000, o ile się nie skusze jednak na 1100. pozdr, p. |
|
Data: 2009-11-06 22:59:18 | |
Autor: SQBI | |
Marushin, co za gowno | |
BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000? -- Pzdr. Ja zanabylem takowy droga kupna. Nie wiem co Cie interesuje. Kask jest chyba jedna z lepszych ofert na rynku. Zanim zdecydowalem sie na ten, ogladnalem chyba wszystko co jest na rynku - jedyny dorównujacy mu wykonaniem to Shark RSR2 (nie ma tyle wodotrysków) Pompka to bajer - dziala ale rownie dobrze moglo by jej nie byc bo kask swietnie sie dopasowuje sam - moze sie przyda jak wytluka sie poduszki - podpompowanie lekko przycisza kask. Wykonanie oceniem na bardzo dobre. Wentylacja bardzo dobra. Anty fog - REWELACJA. Na prawde kas robi świetne wrażenie - wszystko ladnie wykończone i dopracowane. Gruba szybka - cichutka zero swistów i gwizdów. Wady hmmm ja nie lubie zapieć DD, blenda mogla by byc ciemniejsza no i patent podnoszacy lekko szybke latwieszy w obsludze - trzeba sie przyzwyczaic gdzie dokladnie jest bo w czasie jazdy na poczatku ciezko go bylo namacac.Jest dość cieżki. Nie jest super cichy. Zanim kupilem, dostalem ten kask na jazde próbna w motoakcesoriach w Warszawie (Panowie nie robili wiekszych problemów - każdy z okolicy może wiec przymierzyć sie do tego kasku podczas jazdy) Pozdrawiam SQBI -- FZ6 Fazer |