Data: 2009-10-17 11:15:44 | |
Autor: Piotr [trzykoty] | |
Ma³y paradoks z zakresu Prawa Ruchu Drogowego | |
"Bezrobotny" <suckMYrocket!!!@gmail.com> wrote >prêdko¶ci± 90 km/h. Zatrzymuje
Was policja i pokazuje fotoradar z prêdko¶ci± 110 km/h (co jest teoretycznie nie realne). Jest to realne. Prêdko¶ciomierze w samochodach mog± byæ niedok³adne, radar te¿, choæ on jest cechowany i powinien mieæ ¶wiadectwo Co w takiej sytuacji? Mandatu mo¿esz nie przyj±æ. W s±dzie sobie sprawdzisz, czy radar by³ zalegalizowany, a mo¿e nawet i bieg³y obej¿y twój prêdko¶ciomierz. |
|
Data: 2009-10-17 11:23:24 | |
Autor: | |
Ma³y paradoks z zakresu Prawa Ruchu Drogowego | |
Zatrzymuje Zak³adaj±c, ¿e nie by³o ograniczeñ, to ma³e szanse na otrzymanie mandatu. Za przekroczenie o 10km/h nie karaj± :) A pouczenie mo¿na przyj±æ i nie zawracaæ sobie g³owy. |
|
Data: 2009-10-17 20:40:38 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Ma³y paradoks z zakresu Prawa Ruchu Drogowego | |
U¿ytkownik <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hbc2ei$lhl$1news.onet.pl... Zak³adaj±c, ¿e nie by³o ograniczeñ, to ma³e szanse na otrzymanie mandatu. Za przekroczenie o 10km/h nie karaj± :) A pouczenie mo¿na przyj±æ i nie zawracaæ sobie g³owy.ZatrzymujeJest to realne. Prêdko¶ciomierze w samochodach mog± byæ niedok³adne, radar te¿, choæ on jest cechowany i powinien mieæ ¶wiadectwo 110 km/h - 90 km/h = 20 km/h - przynajmniej mnie siê tak wydaje :-) |
|
Data: 2009-10-18 02:29:40 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Ma³y paradoks z zakresu Prawa Ruc hu Drogowego | |
Robert Tomasik pisze:
Czy ta "dwupasmówka" to przypadkiem nie bêdzie droga poza obszarem zabudowanym z rozdzielonymi kierunkami ruchu? Potocznie tak siê na takie drogi mówi. Wtedy limit to 100km/h, chyba ¿e znaki stanowi± inaczej. |
|
Data: 2009-10-17 14:45:19 | |
Autor: op23 | |
Ma³y paradoks z zakresu Prawa Ruchu Drogowego | |
U¿ytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_TNIJ_@o2.pl> Zatrzymuje W±tpliwe a je¶li ju¿ to pokazuj± wiêcej. Prêdzej nadwymiarowe opony mog± zmieniæ wskazanie. radar te¿, choæ on jest cechowany i powinien mieæ ¶wiadectwo Radar mo¿e byæ ¼le ustawiony daj±c 25% niedok³adno¶æ
Swój prêdko¶ciomierz mo¿na sprawdziæ GPS'em |
|
Data: 2009-10-20 21:59:03 | |
Autor: Piotr [trzykoty] | |
Ma³y paradoks z zakresu Prawa Ruchu Drogowego | |
"op23" <op23@rt.pl> wrote Swój prêdko¶ciomierz mo¿na sprawdziæ GPS'em A GPS jak± ma dok³adno¶æ? http://www.cs.put.poznan.pl/rklaus/gps/bledy_systemu_gps.htm |
|
Data: 2009-10-21 08:25:08 | |
Autor: op23 | |
Ma³y paradoks z zakresu Prawa Ruchu Drogowego | |
U¿ytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_TNIJ_@o2.pl> Swój prêdko¶ciomierz mo¿na sprawdziæ GPS'em Zale¿y czego i kiedy, ale zwykle prêdko¶æ podaje z dok³adno¶ci± lepsz± ni¿ 1% |
|
Data: 2009-10-18 22:22:49 | |
Autor: leon | |
Mały paradoks z zakresu Prawa Ruchu Drogowe go | |
Dnia 17-10-2009 o 11:15:44 Piotr [trzykoty] <trzykoty_TNIJ_@o2.pl> napisał(a):
"Bezrobotny" <suckMYrocket!!!@gmail.com> wrote >prêdko¶ci± 90 km/h. Legalizacja to cos ciekawego. Np straz miejska posiada fotoradar przenosny danego modelu. znalazlem dokument podpisany przez ministra odnosnie zezwolen na uzywanie takiego. Jest w nim napisane ze pomiaru nalezy dokonywac pod katem 22stopni w stosunku do osi jezdni. I teraz jest problem, bo jezeli odbioru masztow dokonuje technik fimry produkujacej fotoradar i sprawdza czy faktycznie parametry sa zachowane, to jak straz miejska moze prawidlowo ustawic sprzet aby zachowac parametry? Jak duze wowczas sa przeklamania pomiaru? leon |