Małe przyspieszenie Peugeot'a Speedfight'a

Data: 2011-05-07 19:57:06
Autor: Marcin N
Małe przyspieszenie Peugeot'a Speedfight'a
Użytkownik "kewo96"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:743f650ca166a76ca13ffa50bd4a8e14$1@grupy.scigacz.pl...

Witam. Mam skuter Peugeot Speedfight 50cmm w wersji sportowej silver
sport. Gdy go kupiłem skuter jak na 50 miał niezłe przyspiesznie i był
szybki, lecz od jakiegoś czasu zauważyłem że na starcie skuter jest troche
wolny i nie rusza tak szybko jak wcześniej. Gdy już się rozpędzi to idzie
szybko, ale na starcie muli. Co to może być? Licze, że mi pomożecie.
============

Sprawa oczywista. Miałem podobnie.
Podrosłeś w międzyczasie, nabrałeś mięska no i za dużo słodyczy. Przytyło się z 15 kg to i skuter gorzej przyspiesza.

Data: 2011-05-07 20:30:35
Autor: Grzybol
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
Sprawa oczywista. Miałem podobnie.
Podrosłeś w międzyczasie, nabrałeś mięska no i za dużo słodyczy. Przytyło się z 15 kg to i skuter gorzej przyspiesza.

oczywiściejegoojcze...

--
Grzybol

Małe przyspieszenie Peugeot'a Speedfight'a