Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Majowie mieli rację

Majowie mieli rację

Data: 2012-01-31 12:49:31
Autor: /dev/SU45
Majowie mieli rację

"On nie ma pojęcia o fizyce lotu" - mówi w TVN24 Osiecki, pasjonat
lotnictwa, o facecie, który pracuje dla NASA.
Świat się kończy.

ROTFL!

Stary to nie koniec lat 80-tych gdzie niektórzy nie mieli odwagi zjeść amerykańskiego sera z darów bo to taka relikwia :) Sprzątaczka pracująca dla NASA już się wypowiedziała?

Poza tym NASA lata raczej nie aerodynami tylko rakietami?

Ja tam się cieszę że kaczyzm się rozbił i to już kilka razy. Nawet jeśli przez następnych 50 lat mają być jakieś smęty na różnych listach, grupach i forach - no chyba że ACTA każe to zamknąć?

Data: 2012-01-31 12:52:01
Autor: anCZka
Majowie mieli racj
Ja tam się cieszę że kaczyzm się rozbił i to już kilka razy. Nawet jeśli

ale dlaczego bez brata?

Ania

Data: 2012-02-01 17:57:38
Autor: mkarwan
Majowie mieli rację

Użytkownik "/dev/SU45" <brak@w.w.w.pl> napisał w wiadomości news:jg8kgb$ieo$1inews.gazeta.pl...
"On nie ma pojęcia o fizyce lotu" - mówi w TVN24 Osiecki, pasjonat
lotnictwa, o facecie, który pracuje dla NASA.
Świat się kończy.
ROTFL!
znalezione w  http://lulek.salon24.pl/comments/3
.... aby trole nie ujadały, prezentuję liste dokonań prof. dr Wiesława K. Biniendy:

Books :

"Earth and Space 2006 - Engineering, Construction, and Operations in Challenging Environments", R.B. Malla, W.K. Binienda, and A.K. Maji, ASCE 2006, ISBN 0-7844-0830-0.
"Earth and Space 2008 - Engineering, Science, Construction, and Operations in Challenging Environments" W. K. Binienda, ASCE 2008, ISBN 978-0-7844-0988-6.
Refereed Journal Editorials:

W.K. Binienda and M.J Pindera, , editorial special issue of Journal of Aerospace Engineering, Vol.15, No.3, p. 73, 2002.
W.K. Binienda and P. Qiao, "Advanced Materials and Structures: Analysis methods and Results," editorial special issue of Journal of Aerospace Engineering, Vol. 18, pp. 1-2, 2005.
P. Qiao and W.K. Binienda, "Impact Mechanics of Composite Materials for Aerospace Application", editorial special issue of Journal of Aerospace Engineering, Vol. 21, pp.117-118, 2008.
R. K. Goldberg and W.K. Binienda, "Ballistic Impact and Crashworthiness Response of Aerospace Structures", editorial special issue of Journal of Aerospace Engineering, V. 22, No. 3, pp. 199-200, 2009.
W.K. Binienda, "Mechanics of Advanced Materials and Structures", editorial special issue of Journal of Aerospace Engineering, accepted 2010, scheduled for publication in 2011.
Refereed Journal Papers :
L.S. Penn, C.T. Chou, A.S.D. Wang, W.K. Binienda, "The Effects of Matrix Shrinkage on Damage Accumulation in Composites," Journal of Composite Materials, Vol. 23, pp. 570-586, 1989.
W.K. Binienda, F. Delale, A.S.D. Wang, "Mixed-Mode Strain Energy Release Rates for a Cracked Unidirectional Composite," ASTM-STP 1059, 1989.
W.K. Binienda, A.S.D. Wang, F. Delale, "Analysis of Bent Crack in Unidirectional Fiber Reinforced Composites," International Journal of Fracture, Vol. 47, pp 1-24, 1991.
W.K. Binienda, D.N. Robinson, "Creep Model for Metallic Composites Based on Matrix Testing," J. of Engineering Mechanics, ASCE, Vol. 117, pp. 624-639, 1991.
W.K. Binienda and E. Reddy, "Mixed-Mode Fracture in Unidirectional Graphite Epoxy Composite Laminates with Central Notch," J. of Reinforced Plastics and Composites, v. 11, pp. 324-338, 1992.
W.K. Binienda, G.D. Roberts, and D.S. Papadopoulos, "Effect of Contact Stresses in Four Point Bend Testing of Graphite/Epoxy and Graphite/PMR-15 Composite Beams," SAMPE Quarterly Journal, v. 23, No. 3, pp. 20-28, 1992.
D.N. Robinson, W.K. Binienda, and M. Miti-Kavuma, "Creep and Creep Rupture of Metallic Composites," J. of Engineering Mechanics, ASCE, Vol. 118, pp. 1646 - 1660, 1992.
W.K. Binienda, S.M. Arnold, H.Q Tan, and M.H. Xu "Stress Intensity Factors in a Fully Interacting, Multicracked, Isotropic Plate," Computational Mechanics, v. 13, pp. 1-18, 1993.
W.K. Binienda and M.J. Pindera, "Frictionless Contact of Layered Metal Matrix and Polymeric Matrix Composite Half Planes," Composite Science and Technology Journal, Vol. 50, No. 1, pp. 119-128, 1994.
A. Gyekenesi, J. Hemann and W.K. Binienda, "Crack Development in Car bon/Polyimide Cross-ply Laminates under Uniaxial Tension," SAMPE Journal, Vol. 30, No. 3, pp.17-27, 1994.
W.K. Binienda, "Stress Intensity Factor for Fully Interacting Cracking in a Multi- Crack Solid," ASME Journal of Offshore Mechanics and Arctic Engineering, Journal of Offshore Mechanics and Arctic Engineering, Vol. 116, No. 2, pp. 56-63, 1994.
E.S. Reddy and W.K. Binienda, "Prediction of Crack Initiation in Unidirectional Composite Beams Subjected to Four Point Bending," Composite Engineering Journal, Vol. 4, No. 7, pp. 703-714, 1994.
W.K. Binienda and A.F. Saleeb, "Contact Stress Phenomena in Numerical Simulation of Unidirectionally-Reinforced Composite Beams," J. of Computers and Structures, Vol.51, No. 3, pp.277-288, 1994.
W.K. Binienda, G.D. Roberts and A. Hong, "Influence of Material Parameters on Strain Energy Release Rates for Cross-Ply Laminates with a Preexisting Transverse Crack," Composites Engineering Journal, Vol.4, No. 12, pp. 1197-1210, 1994.
W.K. Binienda, "Crack Interaction in Brittle Anisotropic Materials," Archives of Mechanics Journal, Vol. 47, No. 1, pp. 39-67, 1995.
W.K. Binienda, S.M. Arnold, "Driving Force Analysis in an Infinite Anisotropic Plate with Multiple Crack Interactions," J. of Fracture, V. 71, pp. 213-245, 1995.
M. Zhou and W.K. Binienda, "Analysis of Multiple Cracks Close to Bi-material Interface," Journal of Aerospace Engineering, V. 10, no. 1, pp. 16-26, 1997.
Y.N. Li, A.P. Hong and W.K. Binienda "Theory of Cohesive Crack Model with Interactive Cracks," Int. J. Solids and Structures, Vol. 35, No. 11, pp. 981-994, 1998.
W. Zhang, W.K. Binienda and M.J. Pindera, "Frictionless Contact of Multilayered Composite Half Planes Containing Honeycomb Layer," Composite Science and Technology Journal, Vol. 59, pp. 331-343, 1999.
W. K. Binienda and Y. Wang, "Residual Stresses Reduction in Filament Wound Composite Tubes," Journal of Reinforced Plastics and Composites, Vol. 18, No. 8, pp. 684-701, 1999.
N.I. Shbeeb, W.K. Binienda and K.L. Kreider, "Analysis of the Driving Forces for Multiple Cracks in Infinite Non-homogeneous Plate, Part I: Analysis," Journal of Applied Mechanics, Vol. 66, pp. 492 - 500, 1999.
N.I. Shbeeb, W.K. Binienda and K.L. Kreider, "Analysis of the Driving Forces for Multiple Cracks in Infinite Non-homogeneous Plate, Part II: Parametric study," Journal of Applied Mechanics, Vol. 66, pp. 501 - 506, 1999.
N.I. Shbeeb and W.K. Binienda, "Analysis of an Interface Crack for a Functionally Graded Strip Sandwiched between two homogeneous layers of Finite Thickness," Engineering Fracture Mechanics, 64, pp. 693-720, 1999.
M. Zhou and W.K. Binienda, "Analysis of Multiple Cracks in a Sandwiched Layer," Science and Engineering of Composite Materials, Vol. 8, No. 6, pp. 293-309, 1999.
N.I. Shbeeb, W.K. Binienda and K.L. Kreider, "Analysis of a general crack in a functionally graded strip sandwiched between two homogeneous half planes," International Journal of Fracture, 104:1, pp. 23-50, 2000.
D.N. Robinson and W.K. Binienda, "Optimal Fiber Orientation in Creeping Composite Structures," Journal of Applied Mechanics, Vol. 68, pp. 213-217, 2001.
D.N. Robinson, and W.K. Binienda, "A Model of Viscoplasticity for Transversely Isotropic In Elastically Compressible Solids," ASCE Journal of Engineering Mechanics, Vol.127, No. 6, pp 567-573, 2001.
V. B. Birman, W. K. Binienda, and G. Townsend, "2D Maxwell Model," Journal of Macromolecular Science and Physics, B41 (2), pp.341-356, 2002.
G. Roberts, D.M. Revilock, W.K. Binienda, W.Z., Nie, S.B. Mackenzie, and K.B. Todd, "Impact Testing of Composites for Aircraft Engine Fan Cases," Journal of Aerospace Engineering, Vol. 15, No.3, pp. 104-110, 2002.
G. Song, P. Qiao, W.K Binienda, and G.P. Zou, "Active vibration damping of a composite beam using smart sensors and actuators," Journal of Aerospace Engineering, Vol. 15, No.3, pp. 97-103, 2002.
D. N. Robinson, W.K. Binienda, and M. Ruggles, "Creep of Polymer Matrix Composites, Part 1 - A Norton/Bailey Creep Law for Transverse Isotropy," J. Engineering Mech., Vol. 129, No.3, pp.310-317, 2003.
W.K. Binienda, D.N. Robinson, and M. Ruggles, "Creep of Polymer Matrix Composites, Part 2 - A Monkman-Grant Failure Relationship for Transverse Isotropy," J. Engineering Mech., Vol 129, No.3, pp.318-323, 2003.
L. Kuguoglu, W.K. Binienda, and A. Hajjafar, "Analytical Modeling of Imperfect Bond between Coated Fibers and Matrix Material," International Journal of Fracture, Vol. 123, pp. 63-80, 2003.
G. Song, X. Zhou, and W.K. Binienda, "Thermal Deformation Compensation of a Composite Beam Using Piezoelectric Actuators," Smart Mater. Struct. 13 No 1, pp. 30-37, 2004.
D.N. Robinson, and W.K. Binienda, "A Representation of Anisotropic Creep Damage in Fiber Reinforced Composites," Journal of Applied Mechanics, Vol. 72, no.4, pp.484-492, 2005
G.D. Roberts, J.M. Pereira, D.M. Revilock, W.K. Binienda, M. Xie, and M. Braily, "Ballistic Impact of Braided Composites with Soft Projectiles," Journal of Aerospace Engineering, Vol.18, pp. 3-7, 2005.
J. Cheng, and W.K. Binienda, "Simulation of Soft Projectiles Impacting Composite Targets using an Arbitrary Lagrangian-Eulerian Formulation" AIAA Journal of Aircraft, V.43, No.6, pp 1726-1731, 2006.
D. Zheng, and W. K. Binienda, "Effect of Permanent Indentation on the Delamination Treshold for Small Mass Impact on Plates", IJSS, V. 44/25-26, pp 8143-8158, 2007.
J. D. Littell, Ch. R. Ruggeri, R.K. Goldberg, G.D. Roberts, and W.K. Binienda, "Measurement of Epoxy Resin Tension, Compression, and Shear Stress-Strain Curves over a Wide Range of Strain Rates Using Small Test Specimen", JAE Vol.21, pp. 162-173, 2008.
J. Cheng, and W.K. Binienda, "Simplified Braiding through Integration Points Model for Tri-Axially Braided Composites" , JAE Vol.21, pp. 152-161, 2008.
X. Zheng, and W.K. Binienda, "Rate Dependent Shell Element Composite Material Model Implementation in Ls-Dyna" , JAE Vol.21, pp. 140-151, 2008.
R.K. Goldberg, G.D. Roberts, J.D. Littell, and W.K. Binienda, "Approximation of Nonlinear Unloading Effect in the Strain Rate Dependent Deformation Analysis of Polymer Matrix Materials Utilizing a State Variable Approach" , JAE Vol.21, pp. 119-131, 2008.
J. D. Littell, W. K. Binienda, G.D. Roberts, and R.K. Goldberg, "Characterization of Damage in Triaxial Braided Composites under Tensile Loading", Journal of Aerospace Engineering, V. 22, No.3, pp.270-279, 2009.
D. Zheng, and W.K. Binienda, "A Semi-Analytical Solution of Wave-controlled Impact on Composite Laminates", Journal of Aerospace Engineering, V. 22, No.3, pp.318-323, 2009.
X. Li, W.K. Binienda, and J.D. Littell, "Methodology for Impact Modeling of Tri-axial Braided Composites using Shell Elements", Journal of Aerospace Engineering, V. 22, No.3, pp.310-317, 2009.
J.D. Littell, W.K. Binienda, W.A. Arnold, G.D. Roberts, and R.K. Goldberg, "Effect of Microscopic Damage Events on Static and Ballistic Impact Strength of Triaxial Braid Composites", Composites: Part A, Vol. 40, pp. 1846-1862, 2009.
X. Li, and W.K. Binienda, "Mesomechanical Model for Numerical Study of Two-Dimensional Triaxially Braided Composite", Journal of Engineering Mechanics, Vol. 136, No. 11, pp. 1366-1379, 2010.
X. Li, W.K. Binienda, and R.K. Goldberg, "Finite Element Model for Failure Study of Two Dimensional Triaxially Braided Composite", accepted for publication in JAE, 2010.
R.K. Goldberg, B.J. Blinzler, and W.K. Binienda, "Investigation of a Macromechanical Approach to Analyzing Triaxially-Braided Polymer Composite", AIAA Journal, Vol. 49, No. 1, pp. 205-215, 2011.
S-B Nam, G.J. Yun, J. Carletta, D-H Kim, and W.K. Binienda, "A Novel Noncontact Electromagnetic Field-Base Sensor for Monitoring of Resonant Fatigue Tests", Smart Materials and Structures, Vo. 20, 2011. ( doi:10.1088/0964-1726/20/3/035005) http://stacks.iop.org/0964-1726/20/035005
NASA Publications:

W.K. Binienda, D.N. Robinson, S.M. Arnold and P.A. Bartolotta, "A Creep Model for Metallic Composites Based on Matrix Testing: Application to Kanthal Composites," NASA TM 103172, 1989.
D.N. Robinson, W.K. Binienda and M. Miti-Kavuma, "Creep and Creep Rupture of Strongly Reinforced Metallic Composites," NASA TR 185286, 1989.
W.K. Binienda, S.M. Arnold and H.Q Tan, "Calculation of Stress Intensity Factors in an Isotropic Multi-C racked Plate: Part I - Theoretical Development," NASA TM 1 05766, 1992.
S.M. Arnold, W.K. Binienda, H.Q. Tan and M.H. Xu, "Calculation of Stress Intensity Factors in an Isotropic Multi-Cracked Plate: Part II - Symbolic/Numeric Implementation," NASA TM 105823, 1992.
W.K. Binienda and S.M. Arnold, "Driving Force Analysis in an Infinite Anisotropic Plate with Multiple Crack Interactions," NASA TM 106838, January 1995.
Wang Zhang, W.K. Binienda and M.J. Pindera, "Frictionless Contact of Mutilayered Composite Half Planes Containing Layers with Complex Eigenvalues," NASA/CR - 97-206309, December 1997.
N.I Shbeeb, W.K. Binienda and K.L. Kreider, "Analysis of Multiple Cracks in an Infinite Functionally Graded Plate," NASA CR 208676, 1998.
N.I. Shbeeb and W.K. Binienda, "Analysis of an Interface Crack for a Functionally Graded Strip Sandwiched between two homogeneous layers of Finite Thickness," NASA CR 208874, 1999.
N. I. Shbeeb, W.K. Binienda and K. L. Kreider, "Analysis of a general crack in a functionally graded strip sandwiched between two homogeneous half planes," NASA CR 209166, 1999.
X. Zheng, R. K. Goldberg, W.K. Binienda, and G. Roberts, "Ls-Dyna Implementation of Polymer Matrix Composite Model under High Strain Rate Impact," NASA/TM - 2003-212583.
L. H. Kuguoglu, W.K. Binienda and G.D. Roberts, "Fracture Mechanics Analysis of an Annular Crack in a Three-Concentric-Cylinder Composite Model," NASA/TM-2004-212328.
G.D Roberts, J.M. Pereira, D.M. Revilock, W.K. Binienda, M, Xie, and M. Braley, "Ballistic Impact of Braided Composites with a Soft Projectile," NASA TM - 2004-212973.
Justin D. Littell, Wieslaw K. Binienda, Robert K. Goldberg, and Gary D. Roberts, "A Modeling Technique and Representation of Failure in the Analysis of Triaxial Braided Carbon Fiber Composites", NASA TM 215245, 2008.
Justin D. Littell, Wieslaw K. Binienda, Robert K. Goldberg, and Gary D. Roberts, "Full-Field Strain Methods for Investigating Failure Mechanisms in Triaxial Braided Composites" NASA/TM-2008-215197.
Justin D. Littell, Wieslaw K. Binienda, Gary D. Roberts, and Robert K. Goldberg, "Characterization of Damage in Triaxial Braid Composites Under Tensile Loading" NASA/TM-2009-215645.
Gary D. Roberts, Robert K. Goldberg, Wieslaw K. Binienda, William A. Arnold, Justin D. Littell, and Lee W. Kohlman , "Characterization Triaxial Braided Composites Material Properties for Impact Simulation" NASA/TM-2009-215660.
Justin Littell, Wieslaw K. Binienda, William A. Arnold, Gary D. Roberts, and Robert K. Goldberg, "Effect of Microscopic Damage Events on Static and Ballistic Impact Strength of Triaxial Braided Composite", NASA/TM-2010-216095.
X. Li, W.K. Binienda, R.K. Goldberg, "Finite Element Model for Failure Study of Two-Dimensional Triaxially Braided Composite", NASA/TM - 2010-216372.
R.K. Goldberg, B.J. Blinzler, and W.K. Binienda, "Investigation of a Macromechanical Approach to Analyzing Triaxially-Braided Polymer Composites", NASA/TM - 2010-216371.
R.K. Goldberg, B.J. Blinzler, and W.K. Binienda, "Modification of a Macromechanical Finite-Element based Model for Impact Analysis of Triaxially-Braided Composites", NASA/TM - 2010-216922.
Proceedings Papers and Other Publications:

F. Delale, A.S.D. Wang, W.K. Binienda, "On the Strain Energy Release Rate for a Crack at the Interface of Two Bonded Materials," Advances in Aerospace Science and Engineering, AD-08, ASME, pp. 113-119, 1984.
W.K. Binienda, A.S.D. Wang, F. Delale, "Fracture Due to a Kinked Crack in Unidirectional Fiber Reinforced Composites," Damage Mechanics of Composites AD-12, ASME, pp. 73-81, 1987.
A.S.D. Wang, W.K. Binienda, E.S. Reddy and Y. Zhong, "Mixed-Mode Fracture of Uniaxial Fiber Reinforced Composites," Technical Report for Naval Air Development Center, Warminster, PA, 1987.
W.K. Binienda, A.S.D. Wang, Y. Zhong and E.S. Reddy, "A Criterion for Mixed- Mode Cracking in Graphite-Epoxy Composites," 1988 ASTM 9th Symposium on Composite Materials, Reno, Nevada.
W.K. Binienda, F. Delale and A.S.D. Wang, "Strain Energy Release Rates for Cracked Uniaxial Fiber Reinforced Composites," Fourth Japan-U.S. Conference on Composite Materials Proceedings, 1988.
W.K. Binienda and A.P. Hong, "Finite Element Simulation of 0/90 Interface Delamination in Cross-Ply Laminates Initiated by Transverse Cracks," 22nd Annual Pittsburgh Conference on Modeling and Simulation, 2-3 May, 1991.
W.K. Binienda, S.M. Arnold and H.Q. Tan, "Application of Symbolic Computations to Damage Growth in Multicracked Brittle Materials," 4th Annual HITEMP Review, October 1991.
W.K. Binienda, "Damage and Strength Characterization of BASF Ultrapack-AS4 Interlocked Composite Material under Static Tensile Load Condition," Technical Report for ACROMED Corporation, EPIC, 1991.
W.K. Binienda, "Tension Test of Kevlar Cables," Technical Report for LORAL Defense Systems, 1991.
W.K. Binienda, "Tension and Fatigue Tests of Kevlar Cables: B29/12 x 15/BLK CT. - CORTLAND," Technical Report for LORAL Defense Systems, 1992.
W.K. Binienda, "Influence of Fibers Angle on Contact Stresses and Strain Energy Release Rates in Four-Point Bend Testing of Composite Beams", 7-th Technical Conference on Composite Materials Proceedings, ASC, 1992.
W.K. Binienda, "Stress Intensity Factors for Fully Interacting Cracks in a Multicrack Solid", ASME 12-th International conference OMAE proceedings, pp. 831-838, 1993.
W.K. Binienda and S.M. Arnold, "Damage Growth in Multi-Cracked Materials", 1993 HITEMP conference, NASA Lewis Research Center.
W.K. Binienda, A. Hong, A. Geykenesi and J. Hemann, "Late Stage Damage in G30- 500/PMR-15 Laminates," ASCE Conference Space-94, Albuquerque New Mexico, pp. 316-325, 1994.
W.K. Binienda, "Cracks Interaction in Anisotropic Materials," Proceedings of Brittle Matrix Composites 4, edited by A.M. Brandt, V.C. Li and I.H. Marshall, pp. 229-237, Warsaw Poland, 1994.
W. K. Binienda, "Workshop Adds Excitement to Undergraduate Materials  Course," ACBM - NSF Center for Science and Technology of Advanced Cement-Based Materials, Vol. 6, No. 2, p. 8, 1994.
W. K. Binienda and Ming Zhou, "Analysis of Multiple Cracks Close to the Interface in Non-homogeneous Materials," ASCE/2 International Conference on Composites Engineering, New Orleans, August 1995.
W.K. Binienda, "Complex Crack Interaction in Composite Plate", Proceedings of Engineering Mechanics, pp. 408-411, 1996.
W. K. Binienda and S.M Arnold, "Driving Force Analysis Given Complex Crack Interactions in Monolithic and Composite Materials," 1997 HITEMP Conference, NASA Lewis Research Center.
"Probabilistic Residual Strength Model for Uni-Axial Fatigue of Composites," Proceedings of 23rd Annual Conference on Composites, Materials & Structures Conference, Cocoa Beach, Fl, January 25-28, 1999.
Y. Wang, W.K. Binienda and S. Sulaiman, "Residual Stresses Reduction in Filament Wound Composite Tubes", World Engineering Congress & Exhibition, Kuala Lumpur, Malaysia, 19-22 July, 1999.
S. Sulaiman, W.K. Binienda, and Y. Wang, "Internal Pressure Effect on Residual Stresses for Filament Wound Composite Tubes," Mechanical and Manufacturing Engineering World Congress, Perpustakaan Negara Malaysia, 1999.
W.K. Binienda and M. Jaroniek, "Photo-elastic Visualization of the Fracture Events in a Model of Functionally Graded Material," ICCE/6 Orlando Florida, 1999.
N.I. Shbeeb and W.K. Binienda, "Analysis of Driving Forces for Multiple Cracks in an Infinite non-homogeneous Plate," ICTAM 2000, 20th International Congress of Theoretical and Applied Mechanics, August 27- September 2, 2000, Chicago.
G. Song, P. Z. Qiao, and W.K. Binienda, "Active Vibration Damping of a Composite Beam using Smart Sensors and Actuators," SDM Conference, Seattle April 16-19, pp. 3347-3357, 2001.
D.W. Stresing, W.K. Binienda, and V. Dhruva, "Analysis of High Energy Impact on Lightweight Composite (Sandwich) Structure," SDM Conference, Seattle, pp. 3319-3324, 2001.
G. D. Roberts, D.M. Revilock, W.K. Binienda, W.Z. Nie, S.B. Mekenzie and K.B. Todd, "Impact Testing of Composites for Aircraft Engine Fan Containment," SDM Conference, April 16-19, Seattle, pp. 3325-3335, 2001.
W. Z. Nie and W.K. Binienda, "Investigation on Oblique Impact Response of Composite Cylindrical Shells," Poster at 10-th International Conference of Fracture, Honolulu, 2-6 December, 2001.
X. Zhou, G. Song, and W.K. Binienda, "Thermal deformation compensation of a composite beam using piezoelectric actuators," proceedings of the Smart Materials Conference, pp. 334-344, 2002.
S.A. Baraka, W.K. Binienda, and S. R. Tysl, "Evaluation of the Performance of Concrete Structures Strengthened with FRP Composites," proceedings of EM 2002 Conference, Columbia University, 2002.
W.K. Binienda, W. Brostow, J.A. Hinze and R. Simoes, "Computer Simulation of Mechanical and Tribological Properties of Materials," Proc. 4-th International Conference on Environment, Development & Engineering, 30-38, 2002.
S. Acharya, W.K. Binienda, and D. Robinson, "Numerical Modeling of Creep in Polymer matrix Composites with Transverse Isotropy", proceedings of SDM Conference, Norfolk VA, pp. 2381 - 2385, 2003.
G. D. Roberts, J. M. Pereira, D.M. Revilock, E.K. Binienda, M. Xie and M. Brailey, "Ballistic Impact of Composite Plates and Half Rings with Soft Projectiles," proceedings of SDM Conference, Norfolk VA, pp. 3282-3290, 2003.
W. Lestari, P. Qiao, G. Song and W.K. Binienda, "Evaluation of Bending and Shear Moduli of Sandwich Structures by Dynamic Response Based Technique," proceedings of SDM Conference, Norfolk VA, pp. 4747-4755, 2003.
J. Cheng, G.D. Roberts, and W.K. Binienda, "Finite Element Simulation of Soft Projectiles Impacting Composite Targets," 35-th International SAMPE Conference, Dayton, 2003.
X. Zheng, R. K. Goldberg, W.K. Binienda, and G. Roberts, "Ls-Dyna Implementation of Polymer Matrix Composite Model under High Strain Rate Impact," 35-th International SAMPE Conference, Dayton, 2003.
X. Zheng, R.K. Goldberg, W.K. Binienda, and G.D. Roberts, "Development and Implementation of Rate Dependent Composite Material Model for Shell Element Application in LSDYNA," pp 633-641 in Earth and Space Engineering Construction, and Operations in Challenging Environments, edited by R.B. Malla and A. Maji, ASCE, pp. 633 - 640, 2004.
J. Cheng, G.D. Roberts, and W.K. Binienda, "Finite Element Simulation of Soft Projectile Impacting Braided Composite Structure," SDM Conference Proceedings, Palm Springs, pp. 4319 - 4332, 2004.
X. Zheng and W.K. Binienda, "Impact Modeling of Composite Materials with Strain Rate Effect," pp.73-75, Proceedings of Crashworthiness of Light-Weight Automotive Structures, Trondheim Norway, June 17-18, 2004.
J. Cheng, M.J. Bennett, W.K. Binienda, and K.S. Carney," Soft Projectiles Impacting Composite Targets - Experiment and Numerical Simulation," pp.75-77, Proceedings of Crashworthiness of Light-Weight Automotive Structures, Trondheim Norway, June 17-18, 2004.
Gary Roberts, Cheryl Bowman, Jingyun Cheng, Timothy Schmidt, and Michael Braley, "Deformation Analysis of Triaxial-Braided Carbon/Epoxy Composites," Proceedings of SEM Conference, pp. 229-233, 2005.
William Arnold, Wieslaw Binienda, and Gary Roberts "Spring/Hydraulic Accelerated Projectile Experiment (SHAPE)," Proceedings of SEM Conference, pp. 1603- 1607, 2005.
William Arnold, Wieslaw Binienda, Gary Roberts, Michael Pereira, Duane Revilock, and Tim Schmidt, "Motion of Wedge-Shape Projectiles during Gas Gun Impact Tests," Proceedings of SEM Conference, pp. 745 - 752, 2005.
Xiahua Zheng, Robert K. Goldberg, Wieslaw Binienda, and Gary Roberts, "Rate Dependent Shell Element Composite Material Model Implementation in Ls-Dyna," SDM Conference Proceedings, pp. 5475 - 5488, 2005.
Michael Bennett, Charles Ruggeri, Mike Braley, and Wieslaw Binienda, "Application of Braided Composites in Chassis Design of Super Mileage Vehicles," Proceedings of ASC Conference, 2005.
Fengxia Ouyang, Sunil Acharya, Wieslaw Binienda, and David Robinson, "Creep Failure in Polymer Composites with Transverse Isotropy: Numerical Approach," Proceedings of ASC Conference 2005.
Jingyun Cheng and Wieslaw K. Binienda, "A modified State Variable Polymer Model Implementation in LsDyna", Earth and Space Conference, pp. 143, 2006.
Michael Bennett, Charles Ruggeri, Wieslaw Binienda and Timothy Schmidt, "Modeling and Testing of Gelatin with High Strain Rate Loading", SEM Annual Conference and Exhibition, St. Louis MI, 2006.
Jingyun Cheng and Wieslaw K. Binienda, "A Numerical Model for Tri-Axially Braided Composites Under High Velocity Soft Projectile Impact", 9-th International LsDyna Users Conference, Detroit MI, 2006.
Daihua Zheng, Jingyun Cheng and Wieslaw K. Binienda, "Numerical Modeling of Friction Effects on the Ballistic Impact Response of Single-Ply Tri-Axial Braided Fabric", 9-th International LsDyna Users Conference, Detroit MI, 2006.
Daihua Zheng and Wieslaw K. Binienda, "Closed-form Prediction of Delamination Threshold for Small Mass Impacts", EMD2007, 18-th Engineering Division Conference, Blacksburg VA, 2007.
Wieslaw K. Binienda, Jingyun Cheng, and Marcin Staniszewski, "Influence of Fiber Architecture of Tri-axially Braided Composite on Threshold Impact Velocity", EMD2007, 18-th Engineering Division Conference, Blacksburg VA, 2007.
Wieslaw K. Binienda, and Daihua Zheng, "Finite Element Modeling of Multilayer Fabric for Turbofan Engine Containment Systems", EMD2007, 18-th Engineering Division Conference, Blacksburg VA, 2007.
Justin D. Littell, Charles R. Ruggeri, Robert K. Goldberg, and Gary D. Roberts, William A. Arnold, and Wieslaw K. Binienda, "An Optical Technique for Measuring Mechanical Properties of Polymer Resin", SEM Conference, Springfield MA, pp. 294-301, 2007.
Justin D. Littell, Wieslaw K. Binienda, Robert K. Goldberg, and Gary D. Roberts, "Full-Field Strain Methods for Investigating Failure Mechanisms in Triaxial Braided Composites", ASCE Earth and Space Conference, Long Beach CA, 2008.
Justin D. Littell, Wieslaw K. Binienda, Robert K. Goldberg, and Gary D. Roberts, "A Modeling Technique and Representation of Failure in the Analysis of Triaxial Braided Carbon Composites" FAA/NASA/DoD Aging Aircraft Conference, Phoenix AZ, 2008.
Charles R. Ruggeri, Gary D. Roberts, Michael Pereira, Wieslaw K. Binienda, and William A. Arnold, "Composite Panel Impact Testing for Initial Material Screening", ASCE Earth and Space Conference, Long Beach CA, 2008.
Wieslaw K. Binienda and Xuetao Li, " A Modified Methodology for Modeling Tri-axial Composite with Trough Thickness Integration Points", ASCE Earth and Space Conference, Long Beach CA, 2008.
Gary D. Roberts, Justin D. Littell, Robert K. Goldberg, and Wieslaw K. Binienda, " Characterization of Failure Mechanisms in Triaxial Braided Composites using Optical Measurement Techniques", ASCE Earth and Space Conference, Long Beach CA, 2008.
Daihua Zheng, and Wieslaw K. Binienda, " A Semianalytical Solution of Wave-controlled Impact on Composite Laminates", ASCE Earth and Space Conference, Long Beach CA, 2008.
Gary D. Roberts, Robert K. Goldberg, Justin D. Littell, Lee Kohlman, and Wieslaw Binienda, "Characterization of Triaxial Braided Composite Material Properties for Impact Simulation" Crash and Safety Session of AHS International 65-th Annual Forum, May 27-29, 2009, Grapevine, TX.
Justin D. Littell, Wieslaw K. Binienda, Robert K. Goldberg, and Gary D. Roberts, "A Modeling Technique and Representation of Failure in the Analysis of Triaxial Braided Carbon Fiber Composites" Aging Aircraft Conference, October 22, 2008, Dayton, OH.
G-J Yun, S-B Nam, J. Carletta, W.K. Binienda, and D-H Kim, "Vibration Based Crack Detection of Conductive Beam Structures Using A Non-Contact Inductive Vibration Sensor", ANCRiSST The Fifth International Workshop on Advanced Smart Materials and Smart Structures Technology Conference Proceedings, July 29- August 1, 2009.
Wieslaw K. Binienda, Xuetao Li, Gary D. Roberts, and Robert K. Goldberg, "A Finite Element Model for Failure Study of Two Dimesnional Triaxilal Braided Composite (TDTBC)", ASCE Earth and Space Conference Proceedings, Honolulu, March 2010.
Robert K. Goldberg, Brina J. Blinzler, and Wieslaw K. Binienda, "Investigation of Macromechanical Approach to Analyzing Triaxially Braided Polymer Composite", AIAA SDM Conference Proceedings, April 2010.
Xuetao Li, Wieslaw K. Binienda, W. Lee Kohlman, Robert K. Goldberg, and Gary D. Roberts, "Failure Mechanism Investigation of 2D Triaxially Braided Composite under Different Stress Status in Single Layer tensile Tests", ASC and US-Japan Conference Proceedings, Dayton, September 2010.
PATENTS:

Spring Accelerated Projectile Impactor - UA 530 Provisional together with William Arnold and Dave Mc.Vaney
High Velocity Dynamic Friction Tester Device and Procedure - UA 544 Provisional together with William Arnold
Method for Strain Rate Dependence Analysis V. 2.0 - UA 555 Provisional together with Robert Goldberg, Kelly S. Carney and Aditi Chattopadhyay.
Rapidly Deployable Construction Unit - UA 598 together with Charles Holsopple
Method for braid analysis - UA 694.
Strain Rate Dependent Analysis of Polymer Matrix Composites STRANAL-PMS version 1 and 2 - LEW-17910-1- NCC3-932 together with Robert Goldberg

Data: 2012-02-01 21:07:31
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli rację
mkarwan wrote:

znalezione w  http://lulek.salon24.pl/comments/3
... aby trole nie ujadały, prezentuję liste dokonań prof. dr Wiesława K.
Biniendy:

Jak na profesora to nie ma jakiegoś wielkiego dorobku, pierwszym autorem jest tylko w kilkunastu papierach, a połowa z tej listy to doniesienia konferencyjne.

Data: 2012-02-01 21:24:07
Autor: Endriu
Majowie mieli rację
Jak na profesora to nie ma jakiegoś wielkiego dorobku, pierwszym autorem
jest tylko w kilkunastu papierach, a połowa z tej listy to doniesienia
konferencyjne.

To pokaż naukowy dorobek ministra Millera....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-01 21:26:11
Autor: /dev/SU45
Majowie mieli rację
To pokaż naukowy dorobek ministra Millera....

A to jest konkurs na rektora?

Andrew, a konfigurację czytników news to już miał na studiach kosmetologii i biznesu?

Data: 2012-02-01 21:56:41
Autor: Endriu
Majowie mieli rację
Andrew, a konfigurację czytników news to już miał na studiach kosmetologii i biznesu?

Gdzieś mamm tą twoją konfigurację czytników.....
Jak ci się nie podoba to nie czytaj ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-02 14:51:13
Autor: mkarwan
Majowie mieli rację

Użytkownik "/dev/SU45" <brak@w.w.w.pl> napisał w wiadomości news:jgc753$bj5$1inews.gazeta.pl...
To pokaż naukowy dorobek ministra Millera....
A to jest konkurs na rektora?
Andrew, a konfigurację czytników news to już miał na studiach kosmetologii i biznesu?

Masz jakiś problem?

Data: 2012-02-02 21:09:27
Autor: /dev/SU45
Majowie mieli rację

Masz jakiś problem?

To nie ja mam problem tylko Andriej, bo to jego ukochana kaczusia się rozbiła. Ale jak można mądrzyć się na skomplikowane tematy dotyczące aerodynamiki i inżynierii materiałowej, a nie umieć skonfigurować prostego w końcu czytnika - to nie rozumiem :)

Data: 2012-02-03 09:56:27
Autor: Endriu
Majowie mieli rację
aerodynamiki i inżynierii materiałowej, a nie umieć skonfigurować prostego w końcu czytnika - to nie rozumiem :)

Być może i umiem (Nowa wiadomość/Format/Kodowanie) ale NIE CHCE bo MAM TO GDZIEŚ, wieć zrozum to wreszcie matołku i odwal się jeżeli chodzi ten temat bo i tak tego nie zrobię ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-03 10:53:51
Autor: /dev/SU45
Majowie mieli rację
Być może i umiem (Nowa wiadomość/Format/Kodowanie) ale NIE CHCE bo MAM TO
GDZIEŚ, wieć zrozum to wreszcie matołku i odwal się jeżeli chodzi ten temat
bo i tak tego nie zrobię ....

Ha ha ha! Nie umiesz i tyle :) zostaje agresja jako wyraz bezradności.

A ja już nie będę PiSać o tutce bo to twoja kaczuszka się roztrzaskała a nie moja więc powodzenia w walce z wiatrakami! Miesięcznica już za tydzień, więc szykuj ciepłe gacie.

Data: 2012-02-03 11:40:12
Autor: Endriu
Majowie mieli rację
Ha ha ha! Nie umiesz i tyle :) zostaje agresja jako wyraz bezradności.

A ja już nie będę PiSać o tutce bo to twoja kaczuszka się roztrzaskała a nie moja więc powodzenia w walce z wiatrakami! Miesięcznica już za tydzień, więc szykuj ciepłe gacie.

Kolego Dev widać mocno brakuje ci już merytorycznych argumentów, że w smoleńską katastrofę wrzuciłeś temat kodowania ?.

Z dnia na dzień jesteś coraz bardziej żałosny ...


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-01 23:59:06
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
Endriu wrote:

To pokaż naukowy dorobek ministra Millera....

Ale co ma w ogóle dorobek naukowy wspólnego z kompetencjami odnośnie badań katastrof lotniczych? Przy tym potrzebni są przede wszystkim praktycy, ludzie którzy wiedzą jak odgina się dany element w normalnej eksploatacji, jak przy uderzeniu w ziemię, a jak przy eksplozji. Żaden naukowiec ani tego nie będzie wiedział, ani nie wymodeluje.

Data: 2012-02-02 11:01:18
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
Żaden naukowiec ani tego nie będzie wiedział, ani nie wymodeluje.

Żałosny jesteś Delfino.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-02 18:54:19
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
Endriu wrote:

Żaden naukowiec ani tego nie będzie wiedział, ani nie wymodeluje.

Żałosny jesteś Delfino.

Ja naprawdę znam naukę od podszewki i wiem co i jak można wymodelować. Trochę w tym robiłem...

Data: 2012-02-02 18:56:26
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
Ja naprawdę znam naukę od podszewki i wiem co i jak można wymodelować.
Trochę w tym robiłem...

To pokaż listę twoich osiągnięć naukowych ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-02 19:42:15
Autor: mkarwan
Majowie mieli racj?
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:jgeikc$gms$1news.icm.edu.pl...
Żaden naukowiec ani tego nie będzie wiedział, ani nie wymodeluje.
Żałosny jesteś Delfino.
Ja naprawdę znam naukę od podszewki i wiem co i jak można wymodelować.
Trochę w tym robiłem...

Mam ci przypomnieć twoją znajomość lotnictwa z pregierza. To było parę miesięcy temu.

Data: 2012-02-02 21:05:08
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
mkarwan wrote:

Mam ci przypomnieć twoją znajomość lotnictwa z pregierza. To było parę
miesięcy temu.

Słucham.

Data: 2012-02-02 21:57:48
Autor: PH
Majowie mieli racj?
W dniu 2012-02-02 21:05, Delfino Delphis pisze:
mkarwan wrote:

Mam ci przypomnieć twoją znajomość lotnictwa z pregierza. To było parę
miesięcy temu.

Słucham.

No i zepsułeś napletkowi komputer.

Data: 2012-02-03 21:46:00
Autor: mkarwan
Majowie mieli racj?

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:jgeq9k$19f$1news.icm.edu.pl...
mkarwan wrote:

Mam ci przypomnieć twoją znajomość lotnictwa z pregierza. To było parę
miesięcy temu.

fragment naszej dyskusji na temat tutki
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/9b406d78b3d390cb?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/521c54bf0504978f?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/61332225bf8017a2?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/3971ce2c71b54ae1?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/52de08df6e0429c6?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/0b821ef06870775a?hl=pl


https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/512914eb0cc91910?hl=pl

https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/4e0beb950aa58031?hl=pl

https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/512914eb0cc91910?hl=pl

https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/f74978a216cbcde7?hl=pl

Data: 2012-02-03 22:13:15
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
mkarwan wrote:

fragment naszej dyskusji na temat tutki
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/9b406d78b3d390cb?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/521c54bf0504978f?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/61332225bf8017a2?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/3971ce2c71b54ae1?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/52de08df6e0429c6?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/0b821ef06870775a?hl=pl


No miło, że przypomniałeś. Nadal czekam, aż pokażesz mi ten wysokościomierz. Na razie dałeś tylko linki do zdjęć, które pokazują, że ja miałem rację.

Tę tezę: "Nie miałęs pojęcia jak wygładał kokpit tutrki 101 do czasu gdy nie podałem linków. " też jestem bardzo łatwo w stanie obalić, ale nie chciałeś przyjąć zakładu i po prostu stchórzyłeś.
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/512914eb0cc91910?hl=pl

Nadal podtrzymuję powyższe. Ty natomiast napisałeś ewidentną bzdurę.

https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/4e0beb950aa58031?hl=pl

Nie wiem co powyższe ma w ogóle wspólnego z lotnictwem.

https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/512914eb0cc91910?hl=pl

To już było.

https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/f74978a216cbcde7?hl=pl

Nadal podtrzymuję. Wynik mojej dyskusji od tego czasu nie uległ zmianie.

Data: 2012-02-04 15:58:28
Autor: mkarwan
Majowie mieli racj?

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:jghim0$t1o$1news.icm.edu.pl...
fragment naszej dyskusji na temat tutki
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/9b406d78b3d390cb?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/521c54bf0504978f?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/61332225bf8017a2?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/3971ce2c71b54ae1?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/52de08df6e0429c6?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/0b821ef06870775a?hl=pl


No miło, że przypomniałeś. Nadal czekam, aż pokażesz mi ten wysokościomierz.

Twierdziłeś, ze byłeś w kokpicie tutki więc powinieneś wiedzieć, gdzie jest.
Skoro nie wiesz to znaczy, ze kłamałeś.

Na razie dałeś tylko linki do zdjęć, które pokazują, że ja miałem rację.

W czym miałes rację?


Tę tezę: "Nie miałęs pojęcia jak wygładał kokpit tutrki 101 do czasu gdy nie
podałem linków. "

też jestem bardzo łatwo w stanie obalić, ale nie chciałeś przyjąć zakładu i
po prostu stchórzyłeś.

W wyniku zakładu a właściwie twojej deklaracji musiałeś zniknąć z pręgierza na wiele tygodni, gdybyś miał honor powinieneś zniknąć na zawsze, ale ty jesteś człowiekiem bez honoru.

Data: 2012-02-04 20:59:30
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
mkarwan wrote:

No miło, że przypomniałeś. Nadal czekam, aż pokażesz mi ten
wysokościomierz.

Twierdziłeś, ze byłeś w kokpicie

Link, że tak twierdziłem.

tutki więc powinieneś wiedzieć, gdzie
jest. Skoro nie wiesz to znaczy, ze kłamałeś.

Ale przecież wyraźnie napisałem co i gdzie jest. Ty przestawiłeś zdjęcia, które poparły moje twierdzenie i usilnie twierdzisz, że nie mam racji. Wieć wskaż mi te wysokościomierze na zdjęciach, które przedstawiłeś.

Na razie dałeś tylko linki do zdjęć, które pokazują, że ja miałem rację.

W czym miałes rację?

W twierdzeniu, które dałeś w pierwszym linku.

też jestem bardzo łatwo w stanie obalić, ale nie chciałeś przyjąć zakładu
i
po prostu stchórzyłeś.

W wyniku zakładu a właściwie twojej deklaracji musiałeś zniknąć z
pręgierza na wiele tygodni, gdybyś miał honor powinieneś zniknąć na
zawsze, ale ty jesteś człowiekiem bez honoru.

Nigdy nie znikałem z pręgierza i nie wiem czemu bym miał. Chciałem się z tobą założyć o to, że znałem wcześniej kokpit Tutki, ale ty nie chciałeś i do tej pory nie chcesz. Po prostu walnąłeś bzdurę i boisz się ponieść konsekwencje.

Data: 2012-02-04 11:31:31
Autor: J.F.
Majowie mieli racj?
Dnia Wed, 01 Feb 2012 23:59:06 +0100, Delfino Delphis napisał(a):
Ale co ma w ogóle dorobek naukowy wspólnego z kompetencjami odnośnie badań katastrof lotniczych? Przy tym potrzebni są przede wszystkim praktycy, ludzie którzy wiedzą jak odgina się dany element w normalnej eksploatacji, jak przy uderzeniu w ziemię, a jak przy eksplozji. Żaden naukowiec ani tego

A ci ludzie to nie naukowcy, przynajmniej w pewnym sensie tego slowa ? Normalna eksploatacja - tego moga nie wiedziec tak dobrze jak mechanicy,
ktorych sie chyba do komisji nie zaprasza. 
nie będzie wiedział, ani nie wymodeluje.

Ja tam nie wiem, ale wypadki samochodow to sie teraz ponoc na komputerach
symuluje. Tzn jeszcze na etapie projektowym - zeby potem prawdziwe wypadki
wytrzymalo.

J.

Data: 2012-02-04 21:01:27
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
J.F. wrote:

A ci ludzie to nie naukowcy, przynajmniej w pewnym sensie tego slowa ?
Normalna eksploatacja - tego moga nie wiedziec tak dobrze jak mechanicy,
ktorych sie chyba do komisji nie zaprasza.

W komisji znajdziesz mechaników, pilotów, inżynierów, specjalistów od awioniki, procedur kontroli ruchu lotniczego i tak dalej. Być może niektórzy z nich coś tam naukowo na boku robią, ale to muszą przede wszystkim być praktycy.
 
nie będzie wiedział, ani nie wymodeluje.

Ja tam nie wiem, ale wypadki samochodow to sie teraz ponoc na komputerach
symuluje. Tzn jeszcze na etapie projektowym - zeby potem prawdziwe wypadki
wytrzymalo.

Projektowanie to jedno, ale odtworzenie realnego zdarzenia to zupełnie inna rzecz. Za dużo założeń, za dużo nieokreślonych czynników zewnętrznych, Tego się nie da sensownie zamodelować.

Data: 2012-02-06 02:29:51
Autor: Dariusz K. Ładziak
Majowie mieli racj?
Użytkownik J.F. napisał:

Ja tam nie wiem, ale wypadki samochodow to sie teraz ponoc na komputerach
symuluje. Tzn jeszcze na etapie projektowym - zeby potem prawdziwe wypadki
wytrzymalo.

Nie. Symuluje się żeby robić trzy do pięciu prób praktycznych a nie trzydzieści do pięćdziesięciu - taniej wychodzi. Ale ciągle rzetelnego inżyniera obowiązuje zasada "jak zmierzę to uwierzę" - symulacje tylko wskazują w którą stronę z próbami praktycznymi iść.

--
Darek

Data: 2012-02-02 10:24:51
Autor: J.F
Majowie mieli racj
Użytkownik "Delfino Delphis"  napisał w
znalezione w  http://lulek.salon24.pl/comments/3
... aby trole nie ujadały, prezentuję liste dokonań prof. dr Wiesława K.
Biniendy:

Jak na profesora to nie ma jakiegoś wielkiego dorobku, pierwszym autorem
jest tylko w kilkunastu papierach, a połowa z tej listy to doniesienia
konferencyjne.

Czasem liczy sie jakosc a nie ilosc :-)

J.

Data: 2012-02-02 14:52:04
Autor: mkarwan
Majowie mieli rację

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:jgc630$fjb$1news.icm.edu.pl...
mkarwan wrote:

znalezione w  http://lulek.salon24.pl/comments/3
... aby trole nie ujadały, prezentuję liste dokonań prof. dr Wiesława K.
Biniendy:

Jak na profesora to nie ma jakiegoś wielkiego dorobku, pierwszym autorem
jest tylko w kilkunastu papierach, a połowa z tej listy to doniesienia
konferencyjne.

Zechciałbyś przedstawić dorobek naukowy członków komisji Millera?

Data: 2012-02-02 18:55:30
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli rację
mkarwan wrote:

Zechciałbyś przedstawić dorobek naukowy członków komisji Millera?

Zapewne ja mam dorobek naukowy większy niż cała komisja Millera. To czyni mnie ekspertem ds. badania katastrof lotniczych?

Data: 2012-02-02 18:57:20
Autor: Endriu
Majowie mieli rację
Zapewne ja mam dorobek naukowy większy niż cała komisja Millera. To czyni
mnie ekspertem ds. badania katastrof lotniczych?

To tylko o komisji świadczy tak a nie inaczej ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-02 19:01:57
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
Endriu wrote:

To tylko o komisji świadczy tak a nie inaczej ....

Naprawdę uważasz, że nawet noblista z dziedziny fizyki, ma jakiekolwiek kompetencje do badania katastrofy lotniczej? Że wyciągnie jakiekolwiek sensowne wnioski?

Założę się, że praktyk (nawet pilot, żaden tam ekspert) już po wstępnych oględzinach na 95% będzie znał prawdopodobną przyczynę katastrofy, fizyk teoretyk nawet nie będzie wiedział od czego zacząć.

Data: 2012-02-04 11:51:44
Autor: J.F.
Majowie mieli racj?
Dnia Thu, 02 Feb 2012 19:01:57 +0100, Delfino Delphis napisał(a):
Założę się, że praktyk (nawet pilot, żaden tam ekspert) już po wstępnych oględzinach na 95% będzie znał prawdopodobną przyczynę katastrofy,

Takiej jak naszej tutki ? Zartujesz ? Bez odczytania czarnych skrzynek ? Zreszta skrzynki odczytano, a chyba nadal nie bardzo wiemy co sie stalo, poza oczywistosciami - piloci zeszli za nisko, i byli zle wyszkoleni (bo
zeszli za nisko).

fizyk teoretyk nawet nie będzie wiedział od czego zacząć.

No coz - mozna byc teoretykiem i nie miec pojecia o praktyce, ale to nie
jest warunek konieczny :-)
Mysle ze by sobie poradzili, choc musieli by troche uzupelnic wiedze
praktyczna. Ale pilot tez nie musi wiedziec jak jest silnik zbudowany, nie
w szczegolach.

J.

Data: 2012-02-04 12:18:50
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
Zreszta skrzynki odczytano, a chyba nadal nie bardzo wiemy co sie stalo,
poza oczywistosciami - piloci zeszli za nisko, i byli zle wyszkoleni (bo
zeszli za nisko).

Po co powarzasz te brednie ?.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 12:22:31
Autor: J.F.
Majowie mieli racj?
Dnia Sat, 4 Feb 2012 12:18:50 +0100, Endriu napisał(a):
Zreszta skrzynki odczytano, a chyba nadal nie bardzo wiemy co sie stalo,
poza oczywistosciami - piloci zeszli za nisko, i byli zle wyszkoleni (bo
zeszli za nisko).

Po co powarzasz te brednie ?.

bo to akurat jest prawda, tylko niewiele mowiaca :-)

J.

Data: 2012-02-04 12:40:36
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
bo to akurat jest prawda,

Powtarzajcie sobie głuptaski w tym waszym zamkniętym kręgu, tylko zauważcie, że w te pancerne brzozy już od dawna nikt nie wierzy. Radzę Wam przemyślcie sobie tą taktykę, bo jak Putin dostanie kopa w tyłek w nadchodzacych wyborach, a za nim wasz rudy pookragłostołowy idol to zostanecie sami z tymi Millerowskimi bredniami ....



--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 12:53:06
Autor: J.F.
Majowie mieli racj?
Dnia Sat, 4 Feb 2012 12:40:36 +0100, Endriu napisał(a):
bo to akurat jest prawda,

Powtarzajcie sobie głuptaski w tym waszym zamkniętym kręgu, tylko zauważcie, że w te pancerne brzozy już od dawna nikt nie wierzy. Radzę Wam przemyślcie sobie tą taktykę, bo jak Putin dostanie kopa w tyłek w nadchodzacych wyborach, a za nim wasz rudy pookragłostołowy idol to zostanecie sami z tymi Millerowskimi bredniami ....

To co sie w/g ciebie stalo ? Ruscy stracili rakieta, a potem szybko
podstawili wlasne szczatki i nagrania ? J.

Data: 2012-02-04 12:26:24
Autor: PH
Majowie mieli racj?
W dniu 2012-02-04 12:18, Endriu pisze:
powarzasz

Specjalista od wszystkiego.

Data: 2012-02-04 21:03:54
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
J.F. wrote:

Dnia Thu, 02 Feb 2012 19:01:57 +0100, Delfino Delphis napisał(a):
Założę się, że praktyk (nawet pilot, żaden tam ekspert) już po wstępnych
oględzinach na 95% będzie znał prawdopodobną przyczynę katastrofy,

Takiej jak naszej tutki ? Zartujesz ? Bez odczytania czarnych skrzynek ?

Oczywiście. W Aeroklubie zaraz po katastrofie przepytałem kilku doświadczonych pilotów i ich wnioski były takie same jak i teraz - podejście nieprecyzyjne przy bardzo kiepskiej widzialności, to typowy CFIT, jakich było wiele w historii.
 
Zreszta skrzynki odczytano, a chyba nadal nie bardzo wiemy co sie stalo,
poza oczywistosciami - piloci zeszli za nisko, i byli zle wyszkoleni (bo
zeszli za nisko).

Ale to właśnie są przyczyny katastrofy. Co więcej chciałbyś wiedzieć? Cała reszta to są detale.

Data: 2012-02-05 20:01:57
Autor: J.F.
Majowie mieli racj?
Dnia Sat, 04 Feb 2012 21:03:54 +0100, Delfino Delphis napisał(a):
J.F. wrote:
Dnia Thu, 02 Feb 2012 19:01:57 +0100, Delfino Delphis napisał(a):
Założę się, że praktyk (nawet pilot, żaden tam ekspert) już po wstępnych
oględzinach na 95% będzie znał prawdopodobną przyczynę katastrofy,

Takiej jak naszej tutki ? Zartujesz ? Bez odczytania czarnych skrzynek ?

Oczywiście. W Aeroklubie zaraz po katastrofie przepytałem kilku doświadczonych pilotów i ich wnioski były takie same jak i teraz - podejście nieprecyzyjne przy bardzo kiepskiej widzialności, to typowy CFIT, jakich było wiele w historii.

No wybacz, ale to nawet nie jest wstepna ocena, tylko zgadywanka.

Owszem, sam wtedy pisalem ze gdyby mieli jakies klopoty to raczej zdazyliby
zglosic przez radio, ale to nie znaczy ze znalazlem przyczyne katastrofy.

Owszem, doswiadczeni piloci moga wiedziec ze podejscie+mgla=CFIT
najbardziej prawdopodobny, ale to tylko "najbardziej prawdopodobny".
No i samo CFIT to nie jest przyczyna.

Zreszta skrzynki odczytano, a chyba nadal nie bardzo wiemy co sie stalo,
poza oczywistosciami - piloci zeszli za nisko, i byli zle wyszkoleni (bo
zeszli za nisko).
Ale to właśnie są przyczyny katastrofy. Co więcej chciałbyś wiedzieć? Cała reszta to są detale.

Chcialbym wiedziec dlaczego zeszli za nisko. Celowo ? Troche watpie.

J.

Data: 2012-02-05 21:26:40
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
Chcialbym wiedziec dlaczego zeszli za nisko.

Zeszli czy spadli ?.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-06 00:20:10
Autor: J.F.
Majowie mieli racj?
Dnia Sun, 5 Feb 2012 21:26:40 +0100, Endriu napisał(a):
Chcialbym wiedziec dlaczego zeszli za nisko.
Zeszli czy spadli ?.

Nie wiem.

Zakladam jednak ze gdyby mieli swiadomosc "spadania", to cos by sie na
rejestratorze nagralo - jakies "kurwa, czemu on nie odchodzi".

J.

Data: 2012-02-06 09:00:56
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?

Zakladam jednak ze gdyby mieli swiadomosc "spadania", to cos by sie na
rejestratorze nagralo - jakies "kurwa, czemu on nie odchodzi".

Słuchaj barometr zatrzymał się powyżej 100 przez pare sekund. W ciągu 10 sekund samlot stracił praktycznie całą wysokość. Na wykresie są ewidentnie wychylenia przyspieszeń w osi pionowej i poziomej. Macierewicz podobno ma dowody na to że skrzydło rozdarło się od tyły a nie od przodu. Na wykresach Widać że stery w ostatniej chcwili lotu nie działały tak jak przy noramlnym odejściu prawdopodobnie na skutek awarii hydrauliki.

Tego wszystkiego pseudokomisja Millera nie uwzględniła a ty uważasz że wszytsko jest OK ?.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-06 09:30:04
Autor: /dev/SU45
Majowie mieli racj?
Macierewicz podobno ma dowody na to że skrzydło rozdarło się od tyły a nie od przodu.

To jest esencja :)

Data: 2012-02-06 09:47:13
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
Macierewicz podobno ma dowody na to że skrzydło rozdarło się od tyły a nie od przodu.

To jest esencja :)

Gdyby to okazało się prawdą (sam osobiście nie widziałem tego materiału i chętnie bym go obejrzał)

Parada bęcwałów
http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2383

" [...] W zamieszaniu towarzyszącym przyjmowaniu przez nasz nieszczęśliwy kraj porozumienia ACTA utonęła informacja, którą Antoni Macierewicz przekazał na marginesie sprzeczki z redaktorem Czuchnowskim z "Gazety Wyborczej" Zwrócił mu mianowicie uwagę, że skrzydło tupolewa, który 10 kwietnia 2010 roku rozbił się w Smoleńsku, nie mogło zostać oderwane wskutek zderzenia z pancerną brzozą, ponieważ jest rozerwane OD TYŁU. [...]"

.... to wraz  zdanymi z czarnych skrzynek mówiącymi a gwałtownych przyspieszeniach najpierw w osi pionowej a póżniej poziomej, byłby to ewidentnty dowód, że mówienie o potencjalnych będach pilota to czcza gadanina o zwykłych bredniach ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-06 10:43:08
Autor: J.F
Majowie mieli racj?
Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomoœci
Słuchaj barometr zatrzymał się powyżej 100 przez pare sekund. W ciągu 10 sekund samlot stracił praktycznie całą wysokość. Na wykresie są ewidentnie

Endriu, kretyn jestes.
A dlaczego ... zobacz co ci ostatnio pisalem

wychylenia przyspieszeń w osi pionowej i poziomej. Macierewicz podobno ma dowody na to że skrzydło rozdarło się od tyły a nie od przodu.

A hel na mankietach juz znalazl ?

J.

Data: 2012-02-06 19:55:22
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
Endriu, kretyn jestes.

Sam jesteś kretyn ....



--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-06 10:55:06
Autor: PP
Majowie mieli racj?
On 2012-02-06 09:00, Endriu wrote:

dowody na to że skrzydło rozdarło się od tyły a nie od przodu.

Hmmm.
A może zwróćmy uwagę na wyraz "tyły". Autor z pewnością chciał napisać "tyłu", nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości.
Ale! I tu uwaga! Doskonale kamuflując się, do tej pory unikał błędów. Teraz wyszło szydło z worka i zamiast polskiego "u" wymsknęło mu się rosyjskie "u" czyli "y"! To niepodważalny dowód, że Endriu jest rosyjskim agentem, którego zadaniem jest siać zamęt w sprawie wiadomego zamachu!!!
Nie wiem jak wyglądał wykres jego przyspieszenia pionowego i poziomego w momencie pisania, ale na pewno były tam jakieś niewytłumaczalne skoki.
Kto wie, może Endriu nawet hel wdychał?

BPNMSP,
--
PP

Data: 2012-02-06 12:30:10
Autor: /dev/SU45
Majowie mieli racj?
A może zwróćmy uwagę na wyraz "tyły". Autor z pewnością chciał napisać
"tyłu", nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości.
Ale! I tu uwaga! Doskonale kamuflując się, do tej pory unikał błędów.

Doskonale to nie, bo nie ma ustawionego kodowania.

Teraz wyszło szydło z worka i zamiast polskiego "u" wymsknęło mu się
rosyjskie "u" czyli "y"!

Tak samo pomyślałem :)

Data: 2012-02-06 13:18:42
Autor: PP
Majowie mieli racj?
On 2012-02-06 12:30, /dev/SU45 wrote:

Teraz wyszło szydło z worka i zamiast polskiego "u" wymsknęło mu się
rosyjskie "u" czyli "y"!

Tak samo pomyślałem :)

No widzisz. Czyli musi to być spisek, skoro też to zauważyłeś!
Teraz tylko trzeba symulację wciskania tego 'y' opracować, najlepiej wspierając się slajdem ze stroną NASA i będzie git :)

--
PP

Data: 2012-02-06 10:55:22
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
Endriu wrote:

Słuchaj barometr zatrzymał się powyżej 100 przez pare sekund.

Dowód. Pokaż mi na to dowód.

Data: 2012-02-06 19:38:15
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
Dowód. Pokaż mi na to dowód.

Już ci wskazałem odpowiedni wykres wskazań barowysokościomierza.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-06 19:38:57
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
Endriu wrote:

Już ci wskazałem odpowiedni wykres wskazań barowysokościomierza.

Pokazałeś mi wykres na którym niczego takiego nie widać. Potrafisz wskazać w którym miejscu na wykresie widać postawioną tezę?

Data: 2012-02-06 19:45:28
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
Pokazałeś mi wykres na którym niczego takiego nie widać. Potrafisz wskazać w
którym miejscu na wykresie widać postawioną tezę?

A ten dalej gra durnia ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-06 21:26:42
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
Endriu wrote:

Pokazałeś mi wykres na którym niczego takiego nie widać. Potrafisz
wskazać w
którym miejscu na wykresie widać postawioną tezę?

A ten dalej gra durnia ....

Ty grasz durnia. Potrafisz pokazać czy nie potrafisz? Czy ktoś inny na grupie jest wstanie wskazać gdzie na tym wykresie widać, że piloci czytali z baro, albo że samolot w momencie "odchodzimy" leciał lotem poziomym?

Zamiast toczyć tutaj pianę przez dziesiątki postów po prostu pokaż.

Data: 2012-02-06 21:42:46
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
Zamiast toczyć tutaj pianę przez dziesiątki postów po prostu pokaż.

Jak jeszcze z dwa tygodnie poskamlesz to ci pokażę ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-06 22:45:18
Autor: J.F.
Majowie mieli racj?
Dnia Mon, 06 Feb 2012 19:38:57 +0100, Delfino Delphis napisał(a):
Endriu wrote:
Już ci wskazałem odpowiedni wykres wskazań barowysokościomierza.

Pokazałeś mi wykres na którym niczego takiego nie widać. Potrafisz wskazać w którym miejscu na wykresie widać postawioną tezę?

I opisac z czego sie ten wykres wzial - po zapoznaniu sie z raportem MAK.

J.

Data: 2012-02-07 08:30:25
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
I opisac z czego sie ten wykres wzial - po zapoznaniu sie z raportem MAK.

A co tu opisywać jak jest wszystko czarno na białym narysowane ?. Wykres baro zatrzymał na paru tickach gdzieś około powyżej 100 metrów i tyle....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-07 09:00:33
Autor: J.F
Majowie mieli racj?
Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomoœci grup
I opisac z czego sie ten wykres wzial - po zapoznaniu sie z raportem MAK.
A co tu opisywać jak jest wszystko czarno na białym narysowane ?. Wykres baro zatrzymał na paru tickach gdzieś około powyżej 100 metrów i tyle....

Nie odwracac kota ogonem, tylko zrobic o co grzeczni ludzie prosza.

Zrodla kolego, zrodla. A nie co dziennikarz napisal na podstawie tego co mu Macierewicz powiedzial.

J.

Data: 2012-02-07 09:10:18
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
Zrodla kolego, zrodla. A nie co dziennikarz napisal na podstawie tego co mu Macierewicz powiedzial.

Wstawiłem wykres wraz z opisem. Kolego J.F. ty też nie dowidzisz ?.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-07 09:46:11
Autor: J.F
Majowie mieli racj?
Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:jgqm6f$k3e$1@usenet.news.interia.pl...
Zrodla kolego, zrodla. A nie co dziennikarz napisal na podstawie tego co mu Macierewicz powiedzial.
Wstawiłem wykres wraz z opisem. Kolego J.F. ty też nie dowidzisz ?.

To teraz siegnij do raportu MAK, znajdz wlasciwy rysunek, podaj numer, przeanalizuj, potem znajdz dwa inne wlasciwe rysunki, przeanalizuj, napisz co ci z tej analizy wyszlo.

J.

Data: 2012-02-07 10:20:03
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
To teraz siegnij do raportu MAK, znajdz wlasciwy rysunek, podaj numer, przeanalizuj, potem znajdz dwa inne wlasciwe rysunki, przeanalizuj, napisz co ci z tej analizy wyszlo.

A co masz jeszcze jakies inne wykresy barowysokoœciomierza/wariometru ?.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-07 11:50:12
Autor: J.F
Majowie mieli racj?
Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomoœci grup
To teraz siegnij do raportu MAK, znajdz wlasciwy rysunek, podaj numer, przeanalizuj, potem znajdz dwa inne wlasciwe rysunki, przeanalizuj, napisz co ci z tej analizy wyszlo.

A co masz jeszcze jakies inne wykresy barowysokoœciomierza/wariometru ?.

A mam.

Potrafisz raz zrobic o co cie prosza ? To udowodnij ze nie jestes upartym idiota i zrob.

J.

Data: 2012-02-07 19:46:36
Autor: Endriu
Majowie mieli racj?
A mam.

No dawaj dawaj ...


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-08 09:25:29
Autor: J.F
Majowie mieli racj?
Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:jgrrib$f9r$1@usenet.news.interia.pl...
A mam.
No dawaj dawaj ...

Przeciez dalem.

J.

Data: 2012-02-06 02:43:37
Autor: Dariusz K. Ładziak
Majowie mieli racj?
Użytkownik Delfino Delphis napisał:
J.F. wrote:

Dnia Thu, 02 Feb 2012 19:01:57 +0100, Delfino Delphis napisał(a):
Założę się, że praktyk (nawet pilot, żaden tam ekspert) już po wstępnych
oględzinach na 95% będzie znał prawdopodobną przyczynę katastrofy,

Takiej jak naszej tutki ? Zartujesz ? Bez odczytania czarnych skrzynek ?

Oczywiście. W Aeroklubie zaraz po katastrofie przepytałem kilku
doświadczonych pilotów i ich wnioski były takie same jak i teraz - podejście
nieprecyzyjne przy bardzo kiepskiej widzialności, to typowy CFIT, jakich
było wiele w historii.

No, trochę wnioski się z czasem zmieniały - pierwsze były bardziej zgodne z wersją MAK (czyli szczur), później pojawiła się i zyskała chyba przewagę wersja PKBWLLP (czyli nieudana szopka).

Ale czy szczur czy szopka - zawsze to jest CFIT, wjechali w pełni sprawnym samolotem w wystarczająco twarde obiekty z gleby wystające (a dalej to już nic nie mogli i spotkali się z glebą...)

Zreszta skrzynki odczytano, a chyba nadal nie bardzo wiemy co sie stalo,
poza oczywistosciami - piloci zeszli za nisko, i byli zle wyszkoleni (bo
zeszli za nisko).

Ale to właśnie są przyczyny katastrofy. Co więcej chciałbyś wiedzieć? Cała
reszta to są detale.

No nie do końca. Ważne są przyczyny niewłaściwego wyszkolenia, przyczyny w tym niewłaściwym wyszkoleniu powodujące że piloci nie byli odporni na nacisk sytuacji i zrobili co zrobili, przyczyny że ich tak a nie inaczej szkolono - jeśli tego wszystkiego nie wyjaśnimy to grozi nam że znów wyszkolimy i skompletujemy równie niekompetentną załogę - i znów będziemy mieli żałobę narodową.

--
Darek

Data: 2012-02-06 02:34:47
Autor: Dariusz K. Ładziak
Majowie mieli racj?
Użytkownik J.F. napisał:
Dnia Thu, 02 Feb 2012 19:01:57 +0100, Delfino Delphis napisał(a):
Założę się, że praktyk (nawet pilot, żaden tam ekspert) już po wstępnych
oględzinach na 95% będzie znał prawdopodobną przyczynę katastrofy,

Takiej jak naszej tutki ? Zartujesz ? Bez odczytania czarnych skrzynek ?

Zreszta skrzynki odczytano, a chyba nadal nie bardzo wiemy co sie stalo,
poza oczywistosciami - piloci zeszli za nisko, i byli zle wyszkoleni (bo
zeszli za nisko).

Błąd logiczny, Jarku. Nie "byli źle wyszkoleni bo zeszli za nisko" a "zeszli za nisko bo byli źle wyszkoleni (fakt zejścia za nisko potwierdza złe wyszkolenie)".

fizyk teoretyk nawet nie będzie wiedział od czego zacząć.

No coz - mozna byc teoretykiem i nie miec pojecia o praktyce, ale to nie
jest warunek konieczny :-)
Mysle ze by sobie poradzili, choc musieli by troche uzupelnic wiedze
praktyczna. Ale pilot tez nie musi wiedziec jak jest silnik zbudowany, nie
w szczegolach.

Fakt, wykresów fazowych stali stopowych wieloskładnikowych użytych do budowy silnika znać nie musi, takoż klas tolerancji poszczególnych części - wystarczy że zna praktyczne zachowanie się silnika w czasie eksploatacji normalnej i nienormalnej.

--
Darek

Data: 2012-02-06 08:13:45
Autor: J.F.
Majowie mieli racj?
Dnia Mon, 06 Feb 2012 02:34:47 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):
Użytkownik J.F. napisał:
No coz - mozna byc teoretykiem i nie miec pojecia o praktyce, ale to nie
jest warunek konieczny :-)
Mysle ze by sobie poradzili, choc musieli by troche uzupelnic wiedze
praktyczna. Ale pilot tez nie musi wiedziec jak jest silnik zbudowany, nie
w szczegolach.

Fakt, wykresów fazowych stali stopowych wieloskładnikowych użytych do budowy silnika znać nie musi, takoż klas tolerancji poszczególnych części - wystarczy że zna praktyczne zachowanie się silnika w czasie eksploatacji normalnej i nienormalnej.

Ale nawet znacznie prostszych rzeczy - widzi np 3 tarcze z lopatkami na oko
cale ... a ile ten silnik ma takich tarcz ?

J.

Data: 2012-02-06 11:02:15
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
J.F. wrote:

Ale nawet znacznie prostszych rzeczy - widzi np 3 tarcze z lopatkami na
oko cale ... a ile ten silnik ma takich tarcz ?

Pilot nie powie ci czy dany silnik pracował w locie czy nie - to ci powie inżynier praktyk. Pilot powie ci np. czy można znaleźć się w tym miejscu na prawidłowym podejściu instrumentalnym. Połączona wiedza kilku takich praktyków daje już sporo odpowiedzi.

Fizyk teoretyk będzie bezradny. Wiem, bo znam ich trochę. Ich wiedza lotnicza jest bliska zerowej. Gdy zapytasz ich o błąd północny busoli, różnicę między prędkością ekonomiczną i optymalną, albo o zachowanie samolotu w drugim zakresie prędkości, to nie będą w stanie nic powiedzieć, ani niewiele wymyślić tak na szybko. Może po dogłębnym przestudiowaniu ksiąg ich wiedza podniesie się na tyle, że coś w tej materii zwojują, ale do praktyka inżyniera nadal będzie daleko.

Dlatego jacyś tam fizycy z USA są dla mnie bardzo niewiarygodni jeśli chodzi o badanie katastrofy lotniczej.

Data: 2012-02-06 12:28:39
Autor: /dev/SU45
Majowie mieli racj?

Fizyk teoretyk będzie bezradny. Wiem, bo znam ich trochę. Ich wiedza
lotnicza jest bliska zerowej. Gdy zapytasz ich o błąd północny busoli,
różnicę między prędkością ekonomiczną i optymalną, albo o zachowanie
samolotu w drugim zakresie prędkości, to nie będą w stanie nic powiedzieć,
ani niewiele wymyślić tak na szybko.

Zapytałem kiedyś pewnego fizyka czy wie dlaczego klapy zwiększają prędkość przeciągnięcia. Orzekł: trzeba to wyprowadzić z twierdzenia Naviera-Stokesa :)

Data: 2012-02-06 15:22:04
Autor: J.F
Majowie mieli racj?
Użytkownik "/dev/SU45"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jgodh7$8ae$1@inews.gazeta.pl...
Fizyk teoretyk będzie bezradny. Wiem, bo znam ich trochę. Ich wiedza
lotnicza jest bliska zerowej. Gdy zapytasz ich o błąd północny busoli,
różnicę między prędkością ekonomiczną i optymalną, albo o zachowanie
samolotu w drugim zakresie prędkości, to nie będą w stanie nic powiedzieć,
ani niewiele wymyślić tak na szybko.

Bez przesady - kluby zeglarskie przy uczelniach bywaja, wiec o busoli moga wiedziec.
Od predkosci ekonomicznej samoloty sie chyba nie rozbijaja.
O jakims "drugim zakresie predkosci" moze nei slyszec - bo to jakies zargonowe okreslenie, ale czy nie wie ?

Zapytałem kiedyś pewnego fizyka czy wie dlaczego klapy zwiększają prędkość przeciągnięcia. Orzekł: trzeba to wyprowadzić z twierdzenia Naviera-Stokesa :)

I nie mial racji ? :-)

J.

Data: 2012-02-06 15:50:32
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
J.F wrote:

Bez przesady - kluby zeglarskie przy uczelniach bywaja, wiec o busoli
moga wiedziec.
Od predkosci ekonomicznej samoloty sie chyba nie rozbijaja.
O jakims "drugim zakresie predkosci" moze nei slyszec - bo to jakies
zargonowe okreslenie, ale czy nie wie ?

Ale nie każdy np. wie, że aby lecieć wolniej trzeba mieć większą moc na silniku.
 
I nie mial racji ? :-)

Nawet w dzisiejszych czasach nadal skrzydła projektuje się w oparciu o tunele aerodynamiczne. Fizyka wysiada na efektach przyściennych i innych :)

Data: 2012-02-06 16:30:52
Autor: J.F
Majowie mieli racj?
Użytkownik "Delfino Delphis"  napisał w wiadomości
J.F wrote:
Bez przesady - kluby zeglarskie przy uczelniach bywaja, wiec o busoli
moga wiedziec.
Od predkosci ekonomicznej samoloty sie chyba nie rozbijaja.
O jakims "drugim zakresie predkosci" moze nei slyszec - bo to jakies
zargonowe okreslenie, ale czy nie wie ?

Ale nie każdy np. wie, że aby lecieć wolniej trzeba mieć większą moc na
silniku.

Ale to tak z powodu klap, czy na jednym samolocie ?
Bo generalnie to rzeklbym ze chyba odwrotnie - im szybszy samolot tym lot drozszy :-)

I nie mial racji ? :-)
Nawet w dzisiejszych czasach nadal skrzydła projektuje się w oparciu o
tunele aerodynamiczne. Fizyka wysiada na efektach przyściennych i innych :)

Ja tam nie wiem, ale ponoc MacCready swoje zabawki na komputerach projektowal.

J.

Data: 2012-02-06 16:37:42
Autor: Delfino Delphis
Majowie mieli racj?
J.F wrote:

Ale to tak z powodu klap, czy na jednym samolocie ?
Bo generalnie to rzeklbym ze chyba odwrotnie - im szybszy samolot tym
lot drozszy :-)

A no tak właśnie jest w drugim zakresie prędkości. Właśnie rzecz w tym, że fizyk może mieć ogromną wiedzę nt. teorii mechaniki płynów itp., ale nie będzie potrafił dostrzec całości zagadnienia.

Data: 2012-02-02 19:45:49
Autor: mkarwan
Majowie mieli rację

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:jgeimi$gms$2news.icm.edu.pl...
mkarwan wrote:

Zechciałbyś przedstawić dorobek naukowy członków komisji Millera?

Zapewne ja mam dorobek naukowy większy niż cała komisja Millera. To czyni
mnie ekspertem ds. badania katastrof lotniczych?

Zechciałbyś przedstawić swój dorobek naukowy?

Data: 2012-02-02 20:08:30
Autor: PH
Majowie mieli rację
W dniu 2012-02-02 19:45, mkarwan pisze:
Zechciałbyś przedstawić swój dorobek naukowy?
Przedstaw swój.
Napierdalasz te głupoty na kilku grupach więc jak rozumiem masz ogromny dorobek w np. wyjaśnianiu wypadków lotniczych.
Proszę pochwal się.

Data: 2012-02-04 13:22:46
Autor: PH
Majowie mieli rację
W dniu 2012-02-02 20:08, PH pisze:
W dniu 2012-02-02 19:45, mkarwan pisze:
Zechciałbyś przedstawić swój dorobek naukowy?
Przedstaw swój.
Napierdalasz te głupoty na kilku grupach więc jak rozumiem masz ogromny
dorobek w np. wyjaśnianiu wypadków lotniczych.
Proszę pochwal się.


Haloooo, Karwan taki duży ten dorobek, że tyle czasu zbierasz?

Data: 2012-02-04 16:03:12
Autor: mkarwan
Majowie mieli rację
Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abc> napisał w wiadomości news:jgj7v0$4m9$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-02-02 20:08, PH pisze:
W dniu 2012-02-02 19:45, mkarwan pisze:
Zechciałbyś przedstawić swój dorobek naukowy?
Przedstaw swój.
Napierdalasz te głupoty na kilku grupach więc jak rozumiem masz ogromny
dorobek w np. wyjaśnianiu wypadków lotniczych.
Proszę pochwal się.
Haloooo, Karwan taki duży ten dorobek, że tyle czasu zbierasz?

Czemu robisz z siebie idiotę?
Czemu odwracasz uwagę od Delfino Delphis?
Złożył następującą deklarację:
"Zapewne ja mam dorobek naukowy większy niż cała komisja Millera."
Gdy przyszło do potwierdzenia tego co napisał, okazało się, ze chwalił się czymś czego nie ma.
Jak często zresztą.

Data: 2012-02-04 16:19:19
Autor: PH
Majowie mieli rację
W dniu 2012-02-04 16:03, mkarwan pisze:
Zechciałbyś przedstawić swój dorobek naukowy?
Przedstaw swój.
Napierdalasz te głupoty na kilku grupach więc jak rozumiem masz ogromny
dorobek w np. wyjaśnianiu wypadków lotniczych.
Proszę pochwal się.
Haloooo, Karwan taki duży ten dorobek, że tyle czasu zbierasz?

Czemu robisz z siebie idiotę?
Ja tylko poprosiłem
"Zechciałbyś przedstawić swój dorobek naukowy?"

Powiem tak, w dupie byłeś i gówno wiesz, jedyne twoje kwalifikację obsrywanie grup linkami z googla.

Ot i cały ekspierd.

Data: 2012-02-04 16:34:16
Autor: Endriu
Majowie mieli rację
Powiem tak, w dupie byłeś i gówno wiesz, jedyne twoje kwalifikację obsrywanie grup linkami z googla.

Kolego mkarwan nie ma sensu tracić energii na tego jegomości o ksywie PH. Zeby to umiało przynajmniej jakiś ciekawy link wkleić, albo coś mądrego powiedzieć a tu nic tylko żałosne odzywki. Zaraz pewnie zmieni ksywę i pod innym nickiem będie udawał kogo innego ...

Szkoda czasu i energi na takiego prostaka .....

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-04 17:08:11
Autor: mkarwan
Majowie mieli rację
Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abc> napisał w wiadomości news:jgjia1$fgu$1node2.news.atman.pl...
Zechciałbyś przedstawić swój dorobek naukowy?
Przedstaw swój.
Napierdalasz te głupoty na kilku grupach więc jak rozumiem masz ogromny
dorobek w np. wyjaśnianiu wypadków lotniczych.
Proszę pochwal się.
Haloooo, Karwan taki duży ten dorobek, że tyle czasu zbierasz?
Czemu robisz z siebie idiotę?
Ja tylko poprosiłem
"Zechciałbyś przedstawić swój dorobek naukowy?"

Nadal robisz z siebie idiotę, odwracając uwagę od Delfino Delphis.
To nie ja, ale on złożył następującą deklarację:
"Zapewne ja mam dorobek naukowy większy niż cała komisja Millera."
Gdy przyszło do potwierdzenia tego co napisał, okazało się, ze chwalił się
czymś czego nie ma.
Jak często zresztą.

Data: 2012-02-04 17:13:10
Autor: PH
Majowie mieli rację
W dniu 2012-02-04 17:08, mkarwan pisze:
Nadal robisz z siebie idiotę

To co z tym twoim dorobkiem?

Majowie mieli rację

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona