Data: 2014-07-18 22:31:32 | |
Autor: KiloSierra | |
MH17 - zeznania hiszpańskiego dyspozytora lotów. | |
W dniu 2014-07-18 22:23, stchebel@gmail.com pisze:
Hiszpański dyspozytor dokonujący śledzenia Boeinga potwierdził fakt obecności ukraińskich samolotów obok Boeinga. Czy gościu siedzący w Hiszpanii w ogóle dysponuje takimi środkami technicznymi, aby stwierdzić ten fakt? Nie wiem, nie znam się na tym, stąd pytanie właśnie tutaj.bzdura |
|
Data: 2014-07-18 15:14:52 | |
Autor: stchebel | |
MH17 - zeznania hiszpañskiego dyspozytora lotów. | |
W dniu pi±tek, 18 lipca 2014 22:31:32 UTC+2 u¿ytkownik KiloSierra napisa³:
W dniu 2014-07-18 22:23, stchebel@gmail.com pisze: Tak na ch³opski rozum, te¿ wydaje mi siê ¿e to sranie w banie.. Co nie zmienia faktu, i¿ ostro¿nie podchodzê do szumu medialnego, ¿e to "separaty¶ci"/Rosjanie zestrzelili MH17. No ale w tej kwestji, to raczej trzeba siê przenie¶æ na inn± grupê dyskusyjn±. pl.soc.polityka . Z tym ¿e ostrzegam !!!! Jak kto chce, wolna wola, wolny kraj, ale psp jest grup± pyskusyjn±. |
|
Data: 2014-07-18 15:20:55 | |
Autor: stchebel | |
MH17 - zeznania hiszpañskiego dyspozytora lotów. | |
W dniu pi±tek, 18 lipca 2014 22:31:32 UTC+2 u¿ytkownik KiloSierra napisa³:
W dniu 2014-07-18 22:23, stchebel@gmail.com pisze: Te¿ tak s±dzê, ale fachur± w temacie aviacji nie jestem. |
|
Data: 2014-07-18 22:37:49 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
MH17 - zeznania hiszpańskiego dyspozytora lotów. | |
KiloSierra napisa³:
Hiszpañski dyspozytor dokonuj±cy ¶ledzenia Boeinga potwierdzi³ fakt Nikt nie spodziewa siê hiszpañskiej inkwizycji. -- Jarek |
|
Data: 2014-07-18 23:11:53 | |
Autor: KiloSierra | |
MH17 - zeznania hiszpańskiego dyspozytora lotów. | |
W dniu 2014-07-18 22:37, Jarosław Sokołowski pisze:
Nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji. tylko martwej papugi?? |
|
Data: 2014-07-18 23:29:34 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
MH17 - zeznania hiszpańskiego dyspozytora lotów. | |
KiloSierra napisa³:
Nikt nie spodziewa siê hiszpañskiej inkwizycji. Uroki kolei Intercity. -- Jarek |
|
Data: 2014-07-19 10:38:04 | |
Autor: J.F. | |
MH17 - zeznania hiszpańskiego dyspozytora lotów. | |
Dnia Fri, 18 Jul 2014 22:31:32 +0200, KiloSierra napisa³(a):
W dniu 2014-07-18 22:23, stchebel@gmail.com pisze: A cholera wie o co chodzi. Moze jakies centrum nadzoru nad silnikami/samolotami i co pewien czas zaloga mu meldowala co sie dzieje dookola. J. |
|
Data: 2014-07-19 18:20:15 | |
Autor: szczepan bialek | |
MH17 - zeznania hiszpañskiego dyspozytora lotów. | |
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1sjmcc52kwij$.ti2xmxnvunzc$.dlg40tude.net... Dnia Fri, 18 Jul 2014 22:31:32 +0200, KiloSierra napisa³(a): "We bring to the attention of GR readers, the following timeline Tweets by the Spanish Air controller at Kiev Borisopol Airport. " Z: http://www.globalresearch.ca/spanish-air-controller-kiev-borispol-airport-ukraine-military-shot-down-boeing-mh17/5391888 S* |
|
Data: 2014-07-20 17:18:04 | |
Autor: J.F. | |
MH17 - zeznania hiszpañskiego dyspozytora lotów. | |
Dnia Sat, 19 Jul 2014 18:20:15 +0200, szczepan bialek napisa³(a):
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci a) juz sami ostrzegaja ze zrodlo moze byc falszywe, b) co hiszpanski kontroler robil na Ukrainie, i skad mial wiedze o tym co chca ministerstwa. c) ktos moze potwierdzic, ze widzal te wpisy na twitterze ? Czy moze sa nadal ? d) czas tych wpisow ... kontakt stracono o 13:21 UTC, a tu mamy od 10:21 ... jak to rozumiec ? J. |
|
Data: 2014-07-19 13:42:21 | |
Autor: Dariusz K. £adziak | |
MH17 - zeznania hiszpañskiego dyspozytora lotów. | |
U¿ytkownik KiloSierra napisa³:
W dniu 2014-07-18 22:23, stchebel@gmail.com pisze: Niekoniecznie. Zasiêg ³±czno¶ci UKF z ziemi± z wysoko¶ci 10 km to oko³o 600 km. Ale kontroler ruchu lotniczego nie musi siedzieæ tam gdzie ma nadajnik - nadajnik mo¿e byæ setki kilometrów od niego. Tyle ¿e nie s±dzê ¿eby Eurocontrol utrzymywa³a tak rozleg³e sieci nadajników - to dzia³a bardziej w sferze przekazywania sobie informacji przez s³u¿by naziemne, ³±czno¶æ z samolotem prowadz± s³u¿by ATC pañstwa nad którym samolot przelatuje. Dalej - Ukraina to nie Eurocontrol, z chwila przekazania przez polskiego czy s³owackiego kontrolera samolotu s³u¿bom ATC Ukrainy ju¿ w ogóle nie ma powodów, aby z samolotem ³±czno¶æ utrzymywaæ - pozostaje jedynie ³±czno¶æ z ukraiñskim ATC i korporacyjna z firm±. A malezyjskie linie lotnicze raczej nie maj± g³ównej siedziby z dzia³em planowania lotów gdzie¶ w Hiszpanii... -- Darek |
|
Data: 2014-07-20 13:42:44 | |
Autor: TJ_Blues | |
MH17 - zeznania hiszpañskiego dyspozytora lotów. | |
On Saturday, July 19, 2014 7:42:21 AM UTC-4, Dariusz K. £adziak wrote:
Niekoniecznie. Zasiêg ³±czno¶ci UKF z ziemi± z wysoko¶ci 10 km to oko³o 600 km. Grubo liczysz. Z zasady przyjmuje sie zasieg 150 do 200 mil morskich. Co daje jakies 350km. UKF popiernicza prosto, refrakcja atmosferyczna duzo tym falom nie przeszkadza, mamy wiec geometrycznie: sqrt(10000m (2*6371km+10000m)) = 357.1km = 192..8nm Z cala reszta nie mozna sie nie zgodzic :-) cheers |
|