Data: 2013-08-30 08:48:51 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Lut o³owiowy a benzyna | |
Pyta³em ju¿ na pl.misc.elektronika, ale tutaj chyba znajdê wiêcej osób w temacie :)
Szybkie pytanie - jak siê ma lutowanie (normaln± cyn± o³owiow±, nie rohs) do pracy takiego lutu w benzynie i/lub jej oparach? Cyna siê nie zdematerializuje w jaki¶ magiczny sposób ani nic innego jej siê nie stanie? Drugie podobne pytanie jest o koszulki olejowe (olejo- i kwaso-odporne). A czemu pytam... temu: http://24.media.tumblr.com/42bd8d17811c09118569ad1b2c07ccba/tumblr_ms96giW1xy1ryi3j6o1_500.jpg To pompa paliwa. Na uszczelkê nie patrzcie - rozebra³em t± pompê, bo uszczelka strzeli³a, i przy okazji chcê siê zaj±æ tymi przewodami. Jedna kwestia to wymiana przewodu lub wsadzenie go w tak± koszulkê (mam przeczucie, ¿e koszulka termokurczliwa mo¿e siê rozpu¶ciæ, a zosta³o mi trochê koszulek olejoodpornych po naprawie alternatora). Druga kwestia to pozbycie siê konektorków i zalutowanie tego. Mam przeczucie, ¿e te konektorki mog± siê poluzowaæ od drgañ i zaiskrzyæ albo zewrzeæ (jak siê je przesunie, to siê zwieraj±)... niby Suzuki pewnie wie co robi, bo nie s³ysza³em o eksploduj±cych pompach, ale jako¶ nie daje mi to spokoju, a skoro mam to ju¿ rozebrane na biurku... -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-09-11 08:52:13 | |
Autor: AZ | |
Lut ołowiowy a benzyna | |
On 2013-08-30, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
Lutowalem i jezdzi do tej pory. A tu nie wiem. A czemu pytam... temu:To uwazaj bo na ulicy jezdzi sporo samochodow ktore maja w benzynie zanurzona pompe z tak samo podpietym zasilaniem ;-) Skoro dzialalo do tej pory u Ciebie i dziala u innych to bym zostawil... Nie zaiskrzy plywajac w benzynie a opary bez powietrza sie nie zapala. -- Artur ZZR 1200 |
|