Data: 2014-11-04 13:47:40 | |
Autor: Grzegorz | |
Lufthansa - nigdy więcej !!! | |
Witam,
Chyba nic nowego nie napiszę, ale potraktowano mnie jak naiwnego głupka. Naiwnego, bo skorzystałem z LH. Ostatni raz. Relacja Katowice - Ateny przez Frankfurt. Parę faktów : Strajk pilotów, 19.10 o 20.10 SMS że lot odwołany, please contact customer service. Ale ten serwis w niedzielę nie pracuje !!! Brak info, co w ogóle pracuje w niedzielę, a lot we wtorek 21.10 o 6 rano, dla mnie ważny. Na stronce LH ŻADNYCH wskazówek. No to szybka decyzja, inna rezerwacja. Na stronie LOTu do Aten nie ma połączenia, ale jest Aegean - dlaczego nie w Locie ??? Może brak miejsc ? No to rezerwuję tam gdzie jeszcze są. Ale drogo, 3068 zł. W pon 20.10 próba kontaktu z CS, kilka godzin tel zajęty, potem godzina !!! czekania na katarynce. Próba wpisania reklamacji, kończy się błędem "error 500". Potem kilka rozmów z LH, z numerem 0049 69 86799 400 - to centrum reklamacji, chyba jedyne pracujące ... Pierwsza rozmowa całkiem miła, dziewczyna uprzejma, ale czas mija i odpowiedzi brak. Druga dzisiaj - już niemiła (obie po niemiecku), Herr Truemper mówiąc wprost zwyczajnie mnie olał. Za moje prawie 700 Euro ! Bo LH wspaniałomyślnie zwróciła za niewykorzystany bilet. Straszną kwotę nieco ponad 500 zł. Wniosek - nigdy więcej LH. Wolę lecieć innymi pewnymi liniami niż się denerwować - czy aby znowu nie odwołają. Albo tanimi, wtedy wiem że sam ryzykuję w razie opóźnień, ale 10 razy mniej !!! Tak ku przestrodze innym !!! -- Grzegorz maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM |
|
Data: 2014-11-04 14:12:06 | |
Autor: Jadwiga ze s Torunia | |
Lufthansa - nigdy więcej !!! | |
W dniu 2014-11-04 o 13:47, Grzegorz pisze:
Witam, Trzymamy za słowo. -- Jadwiga z Torunia No ewentualnie zostawić zmianę czasu jesienną, zlikwidować wiosenną. © Stokrotka |
|
Data: 2014-11-04 16:27:09 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
Lufthansa - nigdy więcej !!! | |
Pan Grzegorz napisa³:
Chyba nic nowego nie napiszê, ale potraktowano mnie jak naiwnego g³upka. A mogli pobiæ! -- Jarek |
|
Data: 2014-11-04 16:35:33 | |
Autor: J.F. | |
Lufthansa - nigdy więcej !!! | |
Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości
Pierwsza rozmowa całkiem miła, dziewczyna uprzejma, ale czas mija i odpowiedzi brak. Druga dzisiaj - już niemiła (obie po niemiecku), Herr Truemper mówiąc wprost zwyczajnie mnie olał. Za moje prawie 700 Euro ! Bo LH wspaniałomyślnie zwróciła za niewykorzystany bilet. Straszną kwotę nieco ponad 500 zł. Ale o co chodzi - zaplaciles za bilet 500zl, a chcialbys dostac zwrotu 3000 ? Wniosek - nigdy więcej LH. Wolę lecieć innymi pewnymi liniami niż się denerwować - czy aby znowu nie odwołają. Albo tanimi, wtedy wiem że sam ryzykuję w razie opóźnień, ale 10 razy mniej !!! Tam takie same ryzyko. Tylko moze troche czestsze. A z tego co sie slyszy, to dochodza ryzyka dodatkowe :-) J. |
|
Data: 2014-11-04 16:52:22 | |
Autor: GrzeÅ› | |
Lufthansa - nigdy więcej !!! | |
Hello J.F. !:
Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości Zapłaciłem 3068 - za inny bilet, na tą samą trasę. Chyba nie doczytałeś. To była na tamten moment jedyna możliwość zmiany rezerwacji, i powinni za nią zapłacić. A tanie linie - są tanie, te kilkaset w razie problemów każdy odżałuje. Ale nie przy LH, niby dobrej firmie. Masakra -- Grzegorz |
|
Data: 2014-11-04 20:54:48 | |
Autor: J.F. | |
Lufthansa - nigdy więcej !!! | |
Użytkownik "Grześ" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m3att8$fqv$1@mx1.internetia.pl...
Hello J.F. !: Bo LH wspaniałomyślnie zwróciła za niewykorzystany bilet. Straszną Zapłaciłem 3068 - za inny bilet, na tą samą trasę. Chyba nie doczytałeś. Znaczy sie zaplaciles za bilet LH 500 zl, i chcialbys aby po niewykonaniu/odmowie uslugi pokryli ci koszt alternatywnego biletu w wysokosci 3000zl ? Nie, w lotnictwie to tak nie dziala, zreszta zastanawiam sie czy gdziekolwiek tak dziala :-) Byli kiedys tacy madrzy, co jak im mechanik samochodowy sp* robote, to pojechali do innego i kazali sobie zwracac pieniadze, ale sad ich uspokoil - nie bylo takiej umowy. Poprawienie uslugi przez mechanika tak, ale nadmierne koszta bez uzgodnienia nie ... J. |
|
Data: 2014-11-05 08:37:24 | |
Autor: Grzegorz | |
Lufthansa - nigdy więcej !!! | |
J.F. pisze:
Zapłaciłem 3068 - za inny bilet, na tą samą trasę. Chyba nie doczytałeś. LH ma obowiązek zapewnić alternatywne połączenie. A jako że w momencie powiadomienia mnie o odwołaniu lotu nie było możliwości kontaktu z nimi, to innego wyjścia nie było. Gdyby taka możliwość istniała - wtedy rzeczywiście nie miałbym żadnych podstaw do żądania zwrotu dodatkowych kosztów ! Byli kiedys tacy madrzy, co jak im mechanik samochodowy sp* robote, to No właśnie - poprawienie. A uzgodnienie - to można byłoby zrobić tylko wtedy gdyby LH podała jakiś czynny telefon czy dała inne wskazówko na stronce. Nota bene o ile wiem - mogliby przebukować na dokładnie takie połączenie, jakie ja sam kupiłem. Pożyjemy zobaczymy. Problemem nie było odwołanie lotu, tylko brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu z LH, oczywiście w sensownym czasie. Bo w ostatniej chwili na lotnisku, to pewnie bym nic nie załatwił. pzdrw. -- Grzegorz maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM |
|