Lodówka bosch

Data: 2009-04-09 07:17:41
Autor: Marek Dyjor
Lodówka bosch
waruga wrote:
Zakup już dokonany, czekamy tylko na dowóz, a ja teraz dopiero
zaczęłam mieć bardziej szczegółowe pytania ;)
Otóż generalnie preferuję firmę Bosch i na posiadane tejże firmy
produkty nie narzekam.
Wybrałam lodówkę KGV36x32.Wszystko przez zayzaera ;), który tak
wychwala Bosch, a gdzieś napisał, że no frost to zbędny bajer.
Stwierdziłam więc, że samo automatyczne rozmrażanie wystarczy. Teraz
doczytałam, że ona posiada, ale automatyczne odmrażanie chłodziarki.
To jak w takim razie odmraża się zamrażalnik, ktoś mnie może
uświadomić?

ile dałeś...

z moich analiz wynika że lodówkę to sie Elektroluxa kupuje.

Data: 2009-04-09 12:35:57
Autor: Szymonias
Lodówka bosch
On 9 Kwi, 07:17, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
waruga wrote:
> [...]
> uświadomić?

ile dałeś...

z moich analiz wynika że lodówkę to sie Elektroluxa kupuje.

Electrolux i owszem, dobry, ale miauczy, świszcze i udaje kwilące
dziecko... Dobrze, że mam sypialnię na górze.

Pozdrawiam,

Szymon

Data: 2009-04-09 22:58:59
Autor: Sławomir Szyszło
Lodówka bosch
Dnia Thu, 9 Apr 2009 12:35:57 -0700 (PDT), Szymonias <szymon@szymon.pol.pl>
wklepał(-a):

Electrolux i owszem, dobry, ale miauczy, świszcze i udaje kwilące
dziecko... Dobrze, że mam sypialnię na górze.

Hmm, znam 2 takie lodówki ;) i obie są bardzo ciche.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-04-10 20:31:25
Autor: Marek Dyjor
Lodówka bosch
Sławomir Szyszło wrote:
[...]

dlatego właśnie taką kupiłem.

generalnie

z tego co poczytałem po sieci to BOSCH ropbi dobre tylko zmywarki, reszt ajest koszmar szajs.

Data: 2009-04-09 15:12:58
Autor: waruga
Lodówka bosch
Dnia Thu, 9 Apr 2009 07:17:41 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

ile dałeś...

Dałam :) 1399. Jakoś mam sentyment do Boscha.
--
waruga

Lodówka bosch