[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce

Data: 2009-06-15 19:06:46
Autor: MK
[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
"MK" <macka@interia.pl> wrote in message news:h08uuh$un$1news.wp.pl...

Zalecam duza ostroznosc przy zamykaniu rachunku w Multi. O odpowiedzi banku nie omieszkam poinformowac...

Dzis dostalem tefon z Multi. Wyrobili sie wczesniej... rachunek zostal definitywnie zamkniety w piatek a prowizja naliczona po jego teoretycznym zamknieciu w maju zostala 'umozona'. Odpowiedz pisemna idzie poczta :).
Tak, wiec okazuje sie, ze Multi podzielilo moje zastrzezenia. Szkoda tylko, ze w ogole to mialo miejsce. Zobaczymy czy zmienia cos w procesie zamykania rachunkow.

MK

Data: 2009-06-15 11:23:37
Autor: Josh01
On 15 Cze, 19:06, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
"MK" <ma...@interia.pl> wrote in messagenews:h08uuh$un$1news.wp.pl...
> [...]

ze w ogole to mialo miejsce. Zobaczymy czy zmienia cos w procesie zamykania

Może "doczepię się" do wątku i napiszę jak próbuję zamknąć konto w
mBanku. Zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że muszę wypełnić
wniosek o zamknięcie rachunku, który jest do pobrania ze strony. Na
moją uwagę, że nie mam kopii umowy a tym samym nie znam jej numeru,
który wg tego wniosku jest konieczny do rozwiązania umowy rachunku,
dowiedziałem się, że za jedyne 15 zł mogę sobie zamówić kopię tej
umowy i dopiero po poprawnym wypełnieniu wniosku będę mógł rozwiązać
umowe z mBankiem. Naprawdę muszę znać numer umowy i datę jej zawarcia,
aby rozwiązać umowę o proawdzenie rachunku bankowego?
J.

Data: 2009-06-15 20:27:33
Autor: MK
"Josh01" <josh.web.01@gmail.com> wrote in message news:ef706e49-adcd-40c4-8e78-9950bb8f51a1x31g2000prc.googlegroups.com...

umowe z mBankiem. Naprawdę muszę znać numer umowy i datę jej zawarcia,
aby rozwiązać umowę o proawdzenie rachunku bankowego?

Nie musisz, wystarczy, ze podasz numer rachunku bankowego.

MK

Data: 2009-06-15 11:31:49
Autor: Josh01
On 15 Cze, 20:27, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
"Josh01" <josh.web...@gmail.com> wrote in message

> umowe z mBankiem. Naprawdę muszę znać numer umowy i datę jej zawarcia,
> aby rozwiązać umowę o proawdzenie rachunku bankowego?

Nie musisz, wystarczy, ze podasz numer rachunku bankowego.

Tak też myślałem, ale konsultant infolinii był "nieubłagany".
Postanowiłem napisać własne wypowiedzenie umowy rachunku nie
korzystając z "gotowca" mBanku.
J.

[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce