[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce

Data: 2009-06-04 19:39:20
Autor: MarekZ
[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:h08uuh$un$1news.wp.pl...

Zgroza, BRE ogólnie nie lubi zamykać rachunków, rachunek mojej KK po trzech latach od jej likwidacji dalej istniał. Totalnie przeciwny biegun w stosunku do Rajfiego - tam jednego dnia zamknąłem konto lokacyjne, a kolejnego dnia już Elixir się odbił.

Ja tam rozpocząłem proces ograniczania swojej obecności w BRE (myślę nad emigracją do Aliora lub Fortisu). Na razie zacząłem od mBanku, dziś złożyłem dyspozycję zamknięcia rachunków eMax i eMax+, za miesiąc spróbuję chyba wypowiedzieć eKonto, zostawiając sobie karty (czy to się uda nie jest wcale tak do końca pewne).

[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce