Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce

Data: 2009-06-04 10:26:15
Autor: szczurwa
Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
On 4 Cze, 19:06, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Ale syf ! Na przyszłość radze załatwiac tego typu sprawy pisemnie,
lecz osobiście, za zwrotnym pokwitowaniem z prezentatą banku...

Data: 2009-06-04 21:04:25
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Ale syf ! Na przyszłość radze załatwiac tego typu sprawy pisemnie,
lecz osobiście, za zwrotnym pokwitowaniem z prezentatą banku...

No i co to da ? Patrz mój post.

--
Mithos

Data: 2009-06-04 14:22:52
Autor: szczurwa
On 4 Cze, 21:04, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
szczurwa pisze:

> Ale syf ! Na przyszłość radze załatwiac tego typu sprawy pisemnie,
> lecz osobiście, za zwrotnym pokwitowaniem z prezentatą banku...

> [...]

Silny argument w razie sporu.

Data: 2009-06-05 17:07:36
Autor: Marcin Krzyżanowski
szczurwa pisze:
On 4 Cze, 19:06, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Ale syf ! Na przyszłość radze załatwiac tego typu sprawy pisemnie,
lecz osobiście, za zwrotnym pokwitowaniem z prezentatą banku...

oj tak tak, ja telefonicznie założyłem dyspozycję żeby netk@rta nie została odnowiona na kolejny okres. Oczywiście została odnowiona i pobrana opłata. Gdy złożyłem reklamację to kazali mi podać z kim rozmawiałem, którego dnia i o której godzinie bo w systemie nic nie mają. oczywiście nie jestem sobie w stanie przypomnieć rozmowy sprzed roku.

Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce