Data: 2020-07-13 14:39:59 | |
Autor: J.F. | |
Lenistwo umys³owe | |
U¿ytkownik "witrak()" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:86eee2af-6a98-4ed4-9cab-4c07e5158a45o@googlegroups.com...
Lenistwo umyslowe pleni siê w bankach jak rdest japoñski - jest nie do wykorzenienia. Nawet jak placiles, to i tak dostajesz - chyba maja jakis limit pozycji historii na stronie i jak ta liczba siega ponad 3m, to pytanie i sms. ale ... sms przyszedl, nie wpisujesz, pokazuje sie historia z 3m. Zreszta podobnie jest w inteligo - historia z konta oszczednosciowego zaraz chce sms przysylac, bo konto dawno nie uzywane. O przepraszam - nie jest. Albo poprawili, albo mi sie bank pomylil. Zwróci³em im uwagê na kretynizm takiego rozwi±zania i dosta³em "wyt³umaczenie" - i tu drugi objaw lenistwa umys³owego (a mo¿e ju¿ ociê¿a³o¶ci pisz±cych skrypty?). W przypadku rachunków/kart, na których zaksiêgowana jest niewielka ilo¶æ transakcji, operacja sprzed okresu powy¿ej 90 dni mo¿e pojawiaæ siê ju¿ na pierwszym ekranie zestawienia - st±d pro¶ba o wprowadzenie kodu jednorazowego bezpo¶rednio po wej¶ciu w dany rachunek/kartê. Z uwagi na konieczno¶æ spe³nienia wymogów regulacyjnych nie mo¿emy niestety wy³±czyæ dodatkowej autoryzacji w serwisie Citibank Online. Bank musi dostosowaæ siê do obowi±zuj±cego prawa." Czy oni zak³adaj±, ¿e klient jest tak samo têpy jak oni? ale o co chodzi ? Dyrektywa naklada :-) Chcialbys, zeby sie ograniczyli do 3 miesiecy i nie pytali o kod ? To trzeba bylo inteligentnie napisac :-P Albo uzywac karty, to nie bedziesz mial klopotow :-P J. |
|