Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.sport.pilka-nozna   »   Lech - Manchester City

Lech - Manchester City

Data: 2010-11-04 21:58:08
Autor: CGC
Lech - Manchester City
Dnia Thu, 4 Nov 2010 11:44:25 -0700 (PDT), brat_olin napisał(a):

Dobrze idzie, jak dotad.  Nie zdziwie sie, gdy Lech strzeli drugiego.

"Seemingly unflustered by the deafening noise that greeted them at the
Stadion Miejski, City pushed forward in numbers from the outset and saw
several clear cut chances come and go."
(...)
A draw seemed inevitable until Manuel Arboleda inadvertently nodded in and
Mateusz Mozdzen rifled a fine third. (...)
"And City's misery was complete when substitute Mozdzen let fly with an
spectacular strike that sent the home crowd wild with joy. "

Więcej:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/9154974.stm

Piękne. PS Ciekawostka -- BBC doliczyło się Lecha na pierwszej pozycji w grupie. --
CGC

Data: 2010-11-04 22:27:08
Autor: tester
Lech - Manchester City
PS Ciekawostka -- BBC doliczyło się Lecha na pierwszej pozycji w grupie.

Więcej strzelonych bramek chyba ma Lech.

Czy dobrze mi się zdaje, czy remis z Juve u siebie daje awans?

Data: 2010-11-04 22:38:18
Autor: kor_nick
Lech - Manchester City

Użytkownik "tester" <tester@test23432.com> napisał w wiadomo¶ci news:4cd3252c$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
PS Ciekawostka -- BBC doliczyło się Lecha na pierwszej pozycji w grupie.

Więcej strzelonych bramek chyba ma Lech.

Czy dobrze mi się zdaje, czy remis z Juve u siebie daje awans?
na to wygl±da.

gratki dla Lecha.

Data: 2010-11-04 22:54:56
Autor: yamma
Lech - Manchester City
tester wrote:

Czy dobrze mi się zdaje, czy remis z Juve u siebie daje awans?

Tak. W końcu zobaczymy ile jest tak naprawdę warty Lech. Choć przegrana z Juve też nie przekre¶la szans na awans. Ten awans byłby nawet więcej wart niż ten sprzed 2 lat.
yamma

Data: 2010-11-04 22:03:51
Autor: UGI
Lech - Manchester City
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Tak. W końcu zobaczymy ile jest tak naprawdę warty Lech.

ROTFL!
Pierwsze miejsce po czterech meczach jednej z ciezszych grup w tegorocznej LE i DOPIERO za dwa tygodnie poznamy wartosc Lecha?

Dobrze sie czujesz?

--


Data: 2010-11-05 07:50:21
Autor: yamma
Lech - Manchester City
UGI  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

Tak. W końcu zobaczymy ile jest tak naprawdę warty Lech.

ROTFL!
Pierwsze miejsce po czterech meczach jednej z ciezszych grup w
tegorocznej LE i DOPIERO za dwa tygodnie poznamy wartosc Lecha?

I 14 miejsce w lidze. Naprawdę uważasz, że Górnik Zabrze jest zespołem lepszym od MC? MC mecz sobie odpu¶ciło za co zostało jak najbardziej słusznie ukarane ale w nastepnej kolejce przyjeżdża Juve, które już meczu nie odpu¶ci bo jak odpu¶ci to się pożegna z LE. Kluby z Premiership traktuj± LE jako zło konieczne, bo więcej kasy dostaj± za 3 miejsce w lidze niż za ten puchar ale liga włoska aż tak bogata chyba nie jest.
yamma

Data: 2010-11-05 00:34:15
Autor: castrol
Lech - Manchester City
On 5 Lis, 07:50, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:

s usznie ukarane ale w nastepnej kolejce przyje d a Juve, kt re ju meczu
nie odpu ci bo jak odpu ci to si po egna z LE


Czyli teraz juve mecze odpuszczało? Juve od dawna ma nóż na gardle, i
najpewniej, mecz z Lechem niczego już nie zmieni.

Data: 2010-11-05 10:39:31
Autor: yamma
Lech - Manchester City
castrol wrote:
On 5 Lis, 07:50, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:

s usznie ukarane ale w nastepnej kolejce przyje d a Juve, kt re ju
meczu nie odpu ci bo jak odpu ci to si po egna z LE


Czyli teraz juve mecze odpuszczało? Juve od dawna ma nóż na gardle, i
najpewniej, mecz z Lechem niczego już nie zmieni.

Nie wiem czy Juve odpu¶ciło mecz z Salzburgiem bo nie ogl±dałem. Wiem, że w pierwszym meczu z Lechem przegrywali 0:2 i bez wiekszych przeszkód wyci±gnęli na 3:2. Nigdzie nie twierdzę, że Lech ten mecz przegra. Twierdzę tylko, że MC odpu¶ciło sobie mecz a Lech miał nieprawdopodobnego wręcz fuksa.
yamma

Data: 2010-11-05 10:58:29
Autor: Mane
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 10:39, yamma pisze:

Nie wiem czy Juve odpu¶ciło mecz z Salzburgiem bo nie ogl±dałem. Wiem,
że w pierwszym meczu z Lechem przegrywali 0:2 i bez wiekszych przeszkód
wyci±gnęli na 3:2. Nigdzie nie twierdzę, że Lech ten mecz przegra.
Twierdzę tylko, że MC odpu¶ciło sobie mecz a Lech miał
nieprawdopodobnego wręcz fuksa.

Na pewno jest w tym sporo racji. Injac i Możdzeń pewnie nigdy w zyciu nie strzel± podobnych bramek. Chociaż to samo się mówiło po meczu z Wisł± :) A Arboleda pewnie też nie strzeli wiekszego fuksa :)

Data: 2010-11-05 06:21:10
Autor: Andy
Lech - Manchester City
On 5 Lis, 10:58, Mane <mane197...@gazeta.pl> wrote:
Na pewno jest w tym sporo racji. Injac i Możdzeń pewnie nigdy w zyciu
nie strzel± podobnych bramek. Chociaż to samo się mówiło po meczu z
Wisł± :) A Arboleda pewnie też nie strzeli wiekszego fuksa :)

Odnosnie Injaca tak twierdzic moga tylko i wylacznie dyletanci. Dima
strzelil juz dla Lecha 8 goli i wszystkie lub prawie wszystkie byly
kapitalnymi uderzeniami z dystansu.

Data: 2010-11-05 14:25:35
Autor: Mane
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 14:21, Andy pisze:

Odnosnie Injaca tak twierdzic moga tylko i wylacznie dyletanci. Dima
strzelil juz dla Lecha 8 goli i wszystkie lub prawie wszystkie byly
kapitalnymi uderzeniami z dystansu.

Nie sledze tak wnikliwie meczy Lecha. Jesli jest tak jak piszesz to mozna za pewnik brać, że kolejna bramka będzie rownie piekna, ale biorac pod uwage ze to jego pi±ty sezon w Lechu to te 4 czy 8 bramek, nie pozwalaja sadzić, ze bedzie ich wiecej w najblizszym czasie i o regularnosci ciezko mowic.

Data: 2010-11-05 06:37:42
Autor: Andy
Lech - Manchester City
On 5 Lis, 14:25, Mane <mane197...@gazeta.pl> wrote:
> Odnosnie Injaca tak twierdzic moga tylko i wylacznie dyletanci. Dima
> strzelil juz dla Lecha 8 goli i wszystkie lub prawie wszystkie byly
> kapitalnymi uderzeniami z dystansu.

Nie sledze tak wnikliwie meczy Lecha. Jesli jest tak jak piszesz to
mozna za pewnik brać, że kolejna bramka będzie rownie piekna, ale biorac
pod uwage ze to jego pi±ty sezon w Lechu to te 4 czy 8 bramek, nie
pozwalaja sadzić, ze bedzie ich wiecej w najblizszym czasie i o
regularnosci ciezko mowic.

Zebysmy sie dobrze rozumieli - nie twierdze ze Injac to Juninho i w co
drugim meczu zasunie taka bramke. Twierdze, ze zdobyl tych bramek w
podobny sposob juz tyle, ze pisanie o strzale zycia i ze wiecej juz
takiej bramki nie strzeli nie ma sensu.

Data: 2010-11-05 11:10:58
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Injac i Możdzeń pewnie nigdy w zyciu nie strzel± podobnych bramek.

Injac już strzelił 4 takie bramki, a nawet 3 jeszcze ładniejsze.
W tym 2 w ci±gu 4 dni.
Tak więc choć też zawsze mówiłem że udał mu się ZNOWU strzał życia, to już jest jednak jaka¶ prawidłowo¶ć i należy stwierdzić, że po prostu tak umie.

Data: 2010-11-05 11:37:59
Autor: Mane
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 11:10, Cavallino pisze:

Injac już strzelił 4 takie bramki, a nawet 3 jeszcze ładniejsze.
W tym 2 w ci±gu 4 dni.

Hmm te dwie pozostałe to chyba odległe czasy? :)

Data: 2010-11-05 13:11:02
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib0mq7$d6d$7inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-11-05 11:10, Cavallino pisze:

Injac już strzelił 4 takie bramki, a nawet 3 jeszcze ładniejsze.
W tym 2 w ci±gu 4 dni.

Hmm te dwie pozostałe to chyba odległe czasy? :)

Nie bardzo, co sezon strzelał tak± jedn±.

Data: 2010-11-05 13:15:30
Autor: Mane
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 13:11, Cavallino pisze:

Nie bardzo, co sezon strzelał tak± jedn±.

Czyli wykonał norme na 2 lata :)

Data: 2010-11-05 13:34:06
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib0sh3$d6d$11inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-11-05 13:11, Cavallino pisze:

Nie bardzo, co sezon strzelał tak± jedn±.

Czyli wykonał norme na 2 lata :)

Dokładnie.

Data: 2010-11-05 10:40:10
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib09hu$ga7$1inews.gazeta.pl...
UGI  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

Tak. W końcu zobaczymy ile jest tak naprawdę warty Lech.

ROTFL!
Pierwsze miejsce po czterech meczach jednej z ciezszych grup w
tegorocznej LE i DOPIERO za dwa tygodnie poznamy wartosc Lecha?

I 14 miejsce w lidze. Naprawdę uważasz, że Górnik Zabrze jest zespołem lepszym od MC? MC mecz sobie odpu¶ciło

Widziałem.
Każdy dobry wynik Lecha, dla warszawiaka może miec miejsce wył±cznie wtedy, gdy przeciwnik odpu¶ci, sprzeda mecz, albo trener co¶ skoipie.
Każdy zły wynik Lecha to koronny dowód że Lech jest słaby, bo tak yamma zawyrokował 4 miesi±ce temu.
Dlatego nie chce aby mu się teoryjka sypła.

Data: 2010-11-05 22:18:21
Autor: Hades
Lech - Manchester City
Użytkownik "Cavallino"
[ciach]

Widziałem.
Każdy dobry wynik Lecha, dla warszawiaka może miec miejsce wył±cznie wtedy, gdy przeciwnik odpu¶ci, sprzeda mecz, albo trener co¶ skoipie.
Każdy zły wynik Lecha to koronny dowód że Lech jest słaby, bo tak yamma zawyrokował 4 miesi±ce temu.
Dlatego nie chce aby mu się teoryjka sypła.


No coz. Scierpiec nie moze ze patalachy z Lazienkowskiej kompromituja sie
na calego i pewnie az mu gula lata z powodu sukcesow Lecha w LE. Musi wiec
jakos odreagowac swoje fustracje.
AM

Data: 2010-11-05 13:44:54
Autor: UGI
Lech - Manchester City
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
I 14 miejsce w lidze.

No i ich postawa w pucharach potwierdza, ze w lidze wyraznie odpuszczali a nie ze nie umieli. Wartosc druzyny wychodzi tam gdzie trudniej jest cos ugrac.


MC mecz sobie odpu¶ciło


Co i tak niemal kazda druzyna w naszym kraju nie potrafilaby tego wykorzystac. Lech potrafil.


ale w nastepnej kolejce przyjeżdża Juve, które już meczu nie odpu¶ci

Znaczy ze Juve odpuscilo w Turynie a Salzburg w Poznaniu?


Kluby z Premiership traktuj± LE jako zło konieczne,

Ale mi w kwestii wartosci Lecha nie tylko o mecz z City chodzi.

--


Data: 2010-11-05 15:00:57
Autor: yamma
Lech - Manchester City
UGI  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

I 14 miejsce w lidze.

No i ich postawa w pucharach potwierdza, ze w lidze wyraznie
odpuszczali a nie ze nie umieli.

Wiesz co? Jest ¶wietny felieton Stanowskiego: http://www.weszlo.com/news/5812
Poczytaj sobie do poduszki. Ja mam dokładnie takie samo zdanie.

MC mecz sobie odpu¶ciło


Co i tak niemal kazda druzyna w naszym kraju nie potrafilaby tego
wykorzystac. Lech potrafil.

Zaryzykuję tezę, że z takim MC jak wczoraj spokojnie poradziłaby sobie pierwsza trójka z naszej Ekstraklasy.

ale w nastepnej kolejce przyjeżdża Juve, które już meczu
nie odpu¶ci

Znaczy ze Juve odpuscilo w Turynie a Salzburg w Poznaniu?

Nie. Juve nie odpu¶ciło tego meczu. Odpu¶ciło końcówkę licz±c na to, że jako¶ dojad± do końca. A Salzburg po prostu jest zespołem słabszym od Lecha, dlatego też wydaje mi się, że Lech jednak ten awans wywalczy - najpóĽniej wła¶nie w Salzburgu. Zanim mi wyjedziesz z wynikiem wczorajszego meczu Juve z Salzburgiem to najpierw zobacz w jakim składzie wyszło Juve.
yamma

Data: 2010-11-05 15:46:16
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Wiesz co? Jest ¶wietny felieton Stanowskiego: http://www.weszlo.com/news/5812
Poczytaj sobie do poduszki. Ja mam dokładnie takie samo zdanie.

Bo¶ też legionist± jest, bez krzty rozumu.

Co i tak niemal kazda druzyna w naszym kraju nie potrafilaby tego
wykorzystac. Lech potrafil.

Zaryzykuję tezę, że z takim MC jak wczoraj spokojnie poradziłaby sobie pierwsza trójka z naszej Ekstraklasy.

ROTFL !!!!
Zwłaszcza jakby przegrywała do przerwy 0-3.


ale w nastepnej kolejce przyjeżdża Juve, które już meczu
nie odpu¶ci

Znaczy ze Juve odpuscilo w Turynie a Salzburg w Poznaniu?

Nie. Juve nie odpu¶ciło tego meczu. Odpu¶ciło końcówkę licz±c na to, że jako¶ dojad± do końca. A Salzburg po prostu jest zespołem słabszym od Lecha,

No wła¶nie.
A drużyny tej klasy ostatnio kilka razy udowodniły Legii że s± od niej dużo lepsze. ;-)

Data: 2010-11-05 16:39:13
Autor: RedLite
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 15:00, oskarżony *yamma*, zeznał co następuje:

Zaryzykuję tezę, że z takim MC jak wczoraj spokojnie poradziłaby sobie
pierwsza trójka z naszej Ekstraklasy.

Nawet z fartem Lecha jest to w±tpliwe.
Gra się tak jak przeciwnik pozwala. A Lech na wiele nie pozwolił MC w tym meczu głównie dlatego, że miał przewagę w ¶rodku pola (gdyby De Jong mógł grac pewnie by nie wygrali)


--

signature

Data: 2010-11-05 17:16:00
Autor: yamma
Lech - Manchester City
RedLite wrote:
W dniu 2010-11-05 15:00, oskarżony *yamma*, zeznał co następuje:

Zaryzykuję tezę, że z takim MC jak wczoraj spokojnie poradziłaby
sobie pierwsza trójka z naszej Ekstraklasy.

Nawet z fartem Lecha jest to w±tpliwe.
Gra się tak jak przeciwnik pozwala. A Lech na wiele nie pozwolił MC w
tym meczu głównie dlatego, że miał przewagę w ¶rodku pola (gdyby De
Jong mógł grac pewnie by nie wygrali)

Murować własne pole karne i czekać na kontrę to pół naszej ligi potrafi. Widziałe¶ przecież atak pozycyjny MC w tym meczu. Do 30 metra co¶ tam jeszcze kopali ale póĽniej im brakło koncepcji. O przepraszam! Mieli jedn± koncepcję wrzucania górnych piłek na Adebayora a ten liczył, że Bosacki albo Arboleda min± się z piłk±.
yamma

Data: 2010-11-05 17:39:23
Autor: RedLite
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 17:16, oskarżony *yamma*, zeznał co następuje:

O przepraszam! Mieli
jedn± koncepcję wrzucania górnych piłek na Adebayora a ten liczył, że
Bosacki albo Arboleda min± się z piłk±.

No wła¶nie. Kto poza Arboled± z ligi miałby szanse powstrzymac Adebayora?
I kto strzeliłby te gole z 25 metrów.
Kto walczyłby tak zażarcie i jak równy z równym (Peszko), czy jak lepszy ze słabszym (Kiełb)?
Który prawy z ligi zaatakowałby tak dynamicznie jak Kikut?
I pamiętaj! Ten zestaw musi być z jednego teamu.

A, i który treneiro z ligi zrobiłby takie zmiany? :D

--

signature

Data: 2010-11-05 18:08:26
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomo¶ci news:

A, i który treneiro z ligi zrobiłby takie zmiany? :D

To nie tylko zmiany.
Skoro najbardziej do¶wiadczony z lechitów  (Djuka) docenia wkład Bakero, to co¶ musi być na rzeczy:

""(...)Macie za sob± jeden trening i jeden mecz z Jose Mari± Bakero w roli trenera. Zwolnienie Jacka Zielińskiego dzień przed spotkaniem w Lidze Europy chyba was jednak nie zaskoczyło...
- Było o tym gło¶no od pewnego czasu, ale wydawało się, że pod wodz± trenera Zielińskiego wychodzimy na prost± i najgorsze już za nami. Nie mnie oceniać ruch działaczy. Piłkarz jest od grania. I to od grania dla klubu, dla kibiców, a nie dla szkoleniowca. Bakero odbył z nami jeden trening przed meczem, więc trudno mówić, że miał wpływ na nasz± formę. Ale na grę już tak, gdyż jego spostrzeżenia, uwagi w czasie meczu były bardzo cenne.

Na czym one polegały?
- Widać po nim wielkie piłkarskie do¶wiadczenie, także z meczów w pucharach europejskich, których w barwach Barcelony ma za sob± wiele. ¦wietnie "czyta" grę, analizuje to, co dzieje się na murawie. W czwartek grali¶my nie tylko dobrze, ale i m±drze, inteligentnie, umiejętnie stosowali¶my arytmię gry, wiedzieli¶my kiedy zwolnić, a kiedy przyspieszyć. Ale jeszcze sporo czasu minie zanim Hiszpan wywrze piętno na drużynie. Teraz my będziemy poznawać jego, a on - nas."

Data: 2010-11-05 18:44:42
Autor: RedLite
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 18:08, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:

To nie tylko zmiany.

"- Widać po nim wielkie piłkarskie doświadczenie, także z meczów w
pucharach europejskich, ktĂłrych w barwach Barcelony ma za sobÄ… wiele.
Ĺšwietnie "czyta" grÄ™, analizuje to, co dzieje siÄ™ na murawie. W czwartek
graliśmy nie tylko dobrze, ale i mądrze, inteligentnie, umiejętnie
stosowaliśmy arytmię gry, wiedzieliśmy kiedy zwolnić, a kiedy
przyspieszyć. Ale jeszcze sporo czasu minie zanim Hiszpan wywrze piętno
na drużynie. Teraz my będziemy poznawać jego, a on - nas."


Wiadomo że połowa tego to jest kurtuazja :D

Ale coĹ› w tym jest :D  Mnie siÄ™ podoba w Bakero to jak lata i drze japÄ™ przy linii :D widać ĹĽe ĹĽyje meczem i reaguje ĹĽywioĹ‚owo. Zmiany daĹ‚ trafione co Ĺ›wiadczy, ĹĽe szybko skumaĹ‚ druĹĽynÄ™.
A czy siÄ™ faktycznie sprawdzi w Lechu? Przekonamy siÄ™ wiosnÄ….
Zobaczymy co señor Bakero wymyśli na przeciwnika, który się broni i gra z kontry.

Wisła i tak nic nie osiągnie w tym roku, dlatego ja (w kontekście pucharów) życzę Lechowi z Bakero mistrzostwa kraju.




--

signature

Data: 2010-11-05 18:55:45
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:

Wiadomo że połowa tego to jest kurtuazja :D

Ale drugą połowę faktycznie było widać na boisku, a rczej wzdłuż linii.
Sam się zastanawiałem ile kartek notesu zapisał sobie Bakero.


Ale coĹ› w tym jest :D  Mnie siÄ™ podoba w Bakero to jak lata i drze japÄ™ przy linii :D widać ĹĽe ĹĽyje meczem i reaguje ĹĽywioĹ‚owo. Zmiany daĹ‚ trafione co Ĺ›wiadczy, ĹĽe szybko skumaĹ‚ druĹĽynÄ™.

I przeciwnika, bo naprawdę Lech zagrał dość sensownie.
Oprócz Adebayora, DeJonga (w pierwszym meczu) i Silvy reszta okazała się tylko ludźmi, absolutnie do ogrania i dającymi sobie odebrać piłkę jak się trochę pobiega koło nich.

A czy siÄ™ faktycznie sprawdzi w Lechu? Przekonamy siÄ™ wiosnÄ….
Zobaczymy co señor Bakero wymyśli na przeciwnika, który się broni i gra z kontry.

Ja powiem co ja bym wymyślił.
Biegać szybciej i więcej, grać z klepy, atakować szeroko, skrzydłami.
Tak Lech grał z Wisłą i Craxą i wystarczyło, na resztę też starczy.

A do Górnika grali dokładnie odwrotnie - długie piłki od obrony, podania od pomocników głównie do tyłu i każda akcja skrzydłowych łamana do środka, gdzie dziecinnie prosto było ją zablokować.

Jeśli zobaczę to samo na Ruchu i nie będzie reakcji Bakero, czyli że tak miało być, to znaczy że Kuźma też jest do wywalenia, bo takie durne koncepcje tylko dzięki niemu mogły nadal przetrwać.



Wisła i tak nic nie osiągnie w tym roku, dlatego ja (w kontekście pucharów) życzę Lechowi z Bakero mistrzostwa kraju.

LOL !!!
Fajnie, ale chciałbym tylko przypomnieć, że na dziś Wisła na 4 punkty przewagi nad Lechem. ;-)

Data: 2010-11-05 19:13:52
Autor: RedLite
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 18:55, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:

Ja powiem co ja bym wymyślił.
Biegać szybciej i więcej, grać z klepy, atakować szeroko, skrzydłami.

Akcje AJK na trenera repry spadajÄ… :D

LOL !!!
Fajnie, ale chciałbym tylko przypomnieć, że na dziś Wisła na 4 punkty
przewagi nad Lechem. ;-)

I co z tego? :D  WisĹ‚a nie ma obrony. W ogĂłle w zasadzie nie ma skĹ‚adu, Nie ma nikogo, kto mĂłgĹ‚by te druĹĽynÄ™ pociÄ…gnąć (MaĹ‚ecki to nie Peszko) Ci co przyszli sÄ… osĹ‚abieniem i szans na poprawÄ™ sytuacji w sezonie po prostu nie widzÄ™. OczywiĹ›cie, obym siÄ™ myliĹ‚ Oby np. Boukhari zamiast ostatniÄ… Ĺ‚amagÄ… -  jak do tej pory - byĹ‚ objawieniem ligi i krĂłlem asyst. Heh

--

signature

Data: 2010-11-05 19:29:08
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:

I co z tego? :D  WisĹ‚a nie ma obrony. W ogĂłle w zasadzie nie ma skĹ‚adu, Nie ma nikogo, kto mĂłgĹ‚by te druĹĽynÄ™ pociÄ…gnąć (MaĹ‚ecki to nie Peszko) Ci co przyszli sÄ… osĹ‚abieniem

Nie wszyscy.
Palić czy Rios to przyzwoite uzupełnienia składu, choć może nie wielkie wzmocnienia, ale nie gorsi niż Junior Diaz czy inny Brożek.

Data: 2010-11-05 19:40:20
Autor: RedLite
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 19:29, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:

Nie wszyscy.
Palić czy Rios to przyzwoite uzupełnienia składu, choć może nie wielkie
wzmocnienia, ale nie gorsi niĹĽ Junior Diaz czy inny BroĹĽek.

Ale IMO jeśli sprowadza się zawodnika i to nie-Polaka to powinien on być o trzy klasy lepszy niż darmowy chłopak z ME. Zwłaszcza w Wiśle Kraków.

A co do Palicia, ok rozpedziłem się trochę, bo faktycznie on gra przyzwoicie.

Rios? Jest 12 kolejka, a on ma na koncie zero bramek i jednÄ… asystÄ™.


--

signature

Data: 2010-11-05 19:42:17
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:ib1j22$h42$1news.onet.pl...
W dniu 2010-11-05 19:29, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:

Nie wszyscy.
Palić czy Rios to przyzwoite uzupełnienia składu, choć może nie wielkie
wzmocnienia, ale nie gorsi niĹĽ Junior Diaz czy inny BroĹĽek.

Ale IMO jeśli sprowadza się zawodnika i to nie-Polaka to powinien on być o trzy klasy lepszy niż darmowy chłopak z ME.

A nie jest lepszy?
To czemu ten chłopak nie gra?


Takie wymogi możesz mieć, ale nie do darmowych i półdarmowych transferów.
W/w coĹ› kosztowali?





A co do Palicia, ok rozpedziłem się trochę, bo faktycznie on gra przyzwoicie.

Rios? Jest 12 kolejka, a on ma na koncie zero bramek i jednÄ… asystÄ™.

A ile minut?
Bo chyba nie masz wątpliwości, że Żuraw który grał dużo więcej, prezentował się o klasę gorzej?

Data: 2010-11-05 19:56:13
Autor: RedLite
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 19:42, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:


A nie jest lepszy?
To czemu ten chłopak nie gra?

Bo go nie ma w zespole. (bo siÄ™ sprowadza darmowe ogĂłrki i nie ma miejsca :D)

Takie wymogi możesz mieć, ale nie do darmowych i półdarmowych transferów.
W/w coĹ› kosztowali?

Jeszcze nie  :D


--

signature

Data: 2010-11-07 23:24:27
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:ib1hge$bgt$1news.onet.pl...
W dniu 2010-11-05 18:55, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:

Ja powiem co ja bym wymyślił.
Biegać szybciej i więcej, grać z klepy, atakować szeroko, skrzydłami.

Akcje AJK na trenera repry spadajÄ… :D

No widzisz - a trenerom Lecha (w dalszym ciÄ…gu niestety) ciÄ…gle siÄ™ wydaje ĹĽe wiedzÄ… lepiej.
No i postanowili dalej robić dokładnie odwrotnie niż trzeba.
To i rezultaty majÄ… odpowiednie do tej wiedzy.

Jak to jest, ĹĽe szary kibic widzi w czym problem (ok, jeden z problemĂłw) a trener nie?
I wystawia takiego Wilka po prawej stronie, kiedy facet nie jest w stanie prawą nogą prosto piłki kopnąć?
Dla mnie to jest niepojęte, to jakiś sabotaż musi być.
Bo na LM Peszko wychodzi jak bogowie przykazali na prawe skrzydło, ale w lidze już tylko na lewe.
Znaczy nie, na Wisłę wyszedł na prawym, to i wygrali, ale komuś w klubie to widać nie pasowało i trzeba było zmienić koncepcję.

Data: 2010-11-05 19:27:36
Autor: Fidelio
Lech - Manchester City
I przeciwnika, bo naprawdę Lech zagrał dość sensownie.

Zgadza się, zniknęły idiotyczne wykopy i przypomniał się Lech z czasów Smudy, który propagował szybką grę z klepki na małej przestrzeni w tzw. trójkącie.

No i żeby coś takiego wprowadzić nie trzeba nie wiem ilu treningów zwłaszcza, że to był znak firmowy Lecha nie tak dawno temu.

A najlepsze chyba jest to, że Bakero nie boi się zdjąć tzw. filarów drużyny może to dodatkowo wpłynie na rywalizację.

Data: 2010-11-05 19:30:01
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ib1iap$eh7$1news.onet.pl...
I przeciwnika, bo naprawdę Lech zagrał dość sensownie.

Zgadza się, zniknęły idiotyczne wykopy i przypomniał się Lech z czasów Smudy, który propagował szybką grę z klepki na małej przestrzeni w tzw. trójkącie.

No i żeby coś takiego wprowadzić nie trzeba nie wiem ilu treningów zwłaszcza, że to był znak firmowy Lecha nie tak dawno temu.

A najlepsze chyba jest to, że Bakero nie boi się zdjąć tzw. filarów drużyny może to dodatkowo wpłynie na rywalizację.

Howgh.
Światełko w tunelu jest.
Oby kopacze chcieli do niego biec a nie pełznąć.

Data: 2010-11-05 18:41:26
Autor: yamma
Lech - Manchester City
RedLite wrote:
W dniu 2010-11-05 17:16, oskarżony *yamma*, zeznał co następuje:

O przepraszam! Mieli
jedn± koncepcję wrzucania górnych piłek na Adebayora a ten liczył, że
Bosacki albo Arboleda min± się z piłk±.

No wła¶nie. Kto poza Arboled± z ligi miałby szanse powstrzymac
Adebayora? I kto strzeliłby te gole z 25 metrów.
Kto walczyłby tak zażarcie i jak równy z równym (Peszko), czy jak
lepszy ze słabszym (Kiełb)?
Który prawy z ligi zaatakowałby tak dynamicznie jak Kikut?
I pamiętaj! Ten zestaw musi być z jednego teamu.

Wiesz, ja cały czas mam w pamięci mecz Polski z Hiszpani±. Wszystko było cacy do momentu gdy Hiszpanie nie przyspieszyli. Jak przyspieszyli, to... sam pamiętasz. We wczorajszym meczu jak±¶ namiastkę przyspieszenia mieli¶my na pocz±tku II połowy, potem padła bramka na 1:1 i MC wróciło do tego swojego "ty do mnie ja do ciebie". Nie, nie. W kwestii tego wielkiego Lecha to ja jednak w dalszym ci±gu pozostanę sceptyczny.
yamma

Data: 2010-11-05 18:50:14
Autor: RedLite
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 18:41, oskarżony *yamma*, zeznał co następuje:

to... sam pamiętasz. We wczorajszym meczu jak±¶ namiastkę przyspieszenia
mieli¶my na pocz±tku II połowy, potem padła bramka na 1:1 i MC wróciło
do tego swojego "ty do mnie ja do ciebie". Nie, nie. W kwestii tego
wielkiego Lecha to ja jednak w dalszym ci±gu pozostanę sceptyczny.

A kto mówi o Wielkim Lechu? Ja twierdzę, że (na ten moment) żadna inna drużyna z ligi nie miałby szans na taki wynik z MC.
Za¶ twierdzenie, że s± 3 inne które miałyby na to szanse, to jest moim zdaniem galopuj±ca niedorzeczno¶ć.

--

signature

Data: 2010-11-05 18:55:40
Autor: UGI
Lech - Manchester City
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Wiesz co? Jest ¶wietny felieton Stanowskiego: www.weszlo.com/news/5812

Ten felieton to do Lecha akurat pasuje jak piesc do nosa, bo to drugi raz w przeciagu dwoch lat, gdzie pokazuja sie w Europie, a nie pojedynczy wyskok jak sugeruje autor. A zestawiac wczorajszy mecz, z Interem Baku i dumac, gdzie widzielismy prawidziwego Lecha to juz niemal lamerstwo. Inna sprawa, ze Cavallino mial racje. jestesmy narodem smutasow i narzekaczy. Piekne zwyciestwo, zblizajace Lecha do awansu, dzieki czemu Polska skoczyla o dwa miejsca we wspolczynniku a facet pisze dolujacy felieton, ktory kaze nam sie nie cieszyc bo to tylko wyskok. Beznadzieja.


Nie. Juve nie odpu¶ciło tego meczu. Odpu¶ciło końcówkę licz±c na to, że jako¶ dojad± do końca.

A jak dla mnie to wlasnie zlekcewazyli Lecha na poczatku, za co dostali dwie bramki ale po przerwie juz sie pozbierali.

--


Data: 2010-11-05 19:57:52
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib1jvc$di7$1inews.gazeta.pl...
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

Wiesz co? Jest ¶wietny felieton Stanowskiego:
www.weszlo.com/news/5812

Ten felieton to do Lecha akurat pasuje jak piesc do nosa, bo to drugi raz w
przeciagu dwoch lat, gdzie pokazuja sie w Europie, a nie pojedynczy wyskok
jak sugeruje autor. A zestawiac wczorajszy mecz, z Interem Baku i dumac,
gdzie widzielismy prawidziwego Lecha to juz niemal lamerstwo.

Inna sprawa, ze Cavallino mial racje. jestesmy narodem smutasow i
narzekaczy. Piekne zwyciestwo, zblizajace Lecha do awansu, dzieki czemu
Polska skoczyla o dwa miejsca we wspolczynniku a facet pisze dolujacy
felieton, ktory kaze nam sie nie cieszyc bo to tylko wyskok. Beznadzieja.

Zyga zawsze był beznadziejny, na tej grupie również.
Inni legioni¶cie niestety goni± w t± sam± piętkę.

Data: 2010-11-05 19:11:50
Autor: UGI
Lech - Manchester City
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Zyga zawsze był beznadziejny, na tej grupie również.
Inni legioni¶cie niestety goni± w t± sam± piętkę.

Najsmutniejsze jest to, ze (sadzac po ilosci komentarzy) takie bzdety maja sporo czytelnikow.


--


Data: 2010-11-06 14:58:36
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Co i tak niemal kazda druzyna w naszym kraju nie potrafilaby tego
wykorzystac. Lech potrafil.

Zaryzykuję tezę, że z takim MC jak wczoraj spokojnie poradziłaby sobie pierwsza trójka z naszej Ekstraklasy.

GW chyba czyta nasz± grupę, bo odpowiedziała yammie. ;-)

"Nikt przy zdrowych zmysłach nie wyci±gnie z tabeli tzw. ekstraklasy karkołomnego wniosku, że drużyny wyprzedzaj±ce poznaniaków o dziesięć punktów rozbijałyby się po ¶wiecie jeszcze zuchwalej. Łatwiej o konstatację, że występ Lecha w następnej edycji europejskich pucharów leży w interesie całego naszego futbolu. Bez niego - awansu poznaniaków - nasza liga wygl±dałaby jak łachmaniarz przetrzymuj±cy w piwnicy jedyny strój, w którym wypada wyj¶ć do ludzi. A nawet zrobić wrażenie. "

http://www.sport.pl/pilka/1,65042,8621798,Liga_Europejska__Lech_zrzucil_lachmany.html

Data: 2010-11-07 20:47:59
Autor: Jadrys
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 15:00, yamma pisze:

Nie. Juve nie odpu¶ciło tego meczu. Odpu¶ciło końcówkę licz±c na to, że jako¶ dojad± do końca. A Salzburg po prostu jest zespołem słabszym od Lecha, dlatego też wydaje mi się, że Lech jednak ten awans wywalczy - najpóĽniej wła¶nie w Salzburgu. Zanim mi wyjedziesz z wynikiem wczorajszego meczu Juve z Salzburgiem to najpierw zobacz w jakim składzie wyszło Juve.
yamma

Niestety mylisz się - wszystkie drużyny z którymi Lech się potyka w tej edycji LM i LE maja większe budżety od Kolejorza.. i to wielokrotnie. Poczynaj±c od tych Azerów a kończ±c na MC. Tak że więc ta Twoja teoria o słabszym Salzburgu jest mocno naci±gana.  Chyba zreszt± sam  widziałe¶ co wyprawiali w pierwszej połowie meczu w Poznaniu? Lech praktycznie nie miał nic do powiedzenia. Gdyby nie znakomicie zorganizowana obrona, to mogłoby być już po meczu.
I zauważam że Ty za wszelk± cenę chcesz umniejszyć sukces/y Kolejorza. Czyżby¶ chciał przez to powiedzieć że Legia lepiej spisywałaby się w LE na miejscu Lecha?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-11-07 21:12:31
Autor: yamma
Lech - Manchester City
Jadrys wrote:

I zauważam że Ty za wszelk± cenę chcesz umniejszyć sukces/y Kolejorza.

Nie umniejszyć tylko urealnić.

Czyżby¶ chciał przez to powiedzieć że Legia lepiej spisywałaby się w
LE na miejscu Lecha?

Nie. W obecnym sezonie prawdopodobnie podzieliłaby los Wisły.
yamma

Data: 2010-11-07 21:47:38
Autor: Jadrys
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-07 21:12, yamma pisze:
Jadrys wrote:

I zauważam że Ty za wszelk± cenę chcesz umniejszyć sukces/y Kolejorza.

Nie umniejszyć tylko urealnić.

No realia s± wg. mnie (i wg. wielu innych) że Lech przechodzi samego siebie. Tak naprawdę to nikt (poza mn±8-) ) nie wierzył nawet w wyeliminowanie Dniepro.
Przecież nikt tu nie mówi o jakiej¶ dominacji Kolejorza w Europie, a o miłych niespodziankach.


Czyżby¶ chciał przez to powiedzieć że Legia lepiej spisywałaby się w
LE na miejscu Lecha?

Nie. W obecnym sezonie prawdopodobnie podzieliłaby los Wisły.
yamma

A więc cieszmy się z wygranych Kolejorza. Po¶rednio on gra również dla Legii, i innych klubów naszej ligi.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-11-08 11:26:09
Autor: yamma
Lech - Manchester City
Jadrys wrote:
W dniu 2010-11-07 21:12, yamma pisze:
Jadrys wrote:

I zauważam że Ty za wszelk± cenę chcesz umniejszyć sukces/y
Kolejorza.

Nie umniejszyć tylko urealnić.

No realia s± wg. mnie (i wg. wielu innych) że Lech przechodzi samego
siebie.

Realia s± takie, że 2 lata temu Lech radził sobie w pucharach i spokojnie golił przeciwników w lidze i, o ile mnie pamięć nie myli, rundę jesienn± kończył na 1 miejscu. Więc dlaczego tak nie jest teraz? IMO przyczyny s± 2: albo rzeczywi¶cie popełniono bł±d w przygotowaniu kondycyjnym (w co ja osobi¶cie nie wierzę) albo po prostu Lech nie ma już Murawskiego, Rengifo i Lewandowskiego.
yamma

Data: 2010-11-08 14:09:17
Autor: maciej
Lech - Manchester City
yamma napisał:

Realia s± takie, że 2 lata temu Lech radził sobie w pucharach i spokojnie golił przeciwników w lidze i, o ile mnie pamięć nie myli, rundę jesienn± kończył na 1 miejscu. Więc dlaczego tak nie jest teraz? IMO przyczyny s± 2: albo rzeczywi¶cie popełniono bł±d w przygotowaniu kondycyjnym (w co ja osobi¶cie nie wierzę) albo po prostu Lech nie ma już Murawskiego, Rengifo i Lewandowskiego.

A może zbijaj± cenę? Po przebojach z transferem Lewandowskiego wiedz±, że Lech potrafi podyktować do¶ć wysok± cenę. Jak pograj± w Lidze Europejskiej to chętni się znajd±, jak będ± grać beznadziejnie w lidze to Lech sam ich wykopie za półdarmo.

Inna sprawa, że na moje oko to po prostu Lech jest dobry z kim¶ komu biegać się nie chce i cał± t± Ligę Europejsk± ma w dupie (z włoskich drużyn chyba żadnej nie grozi awans z grupy, bo dla nich liga europejska to kpina, a ManCity to też inna półka niż LE), a inaczej jak w lidze przeciwnik biega, walczy i przeszkadza równie mocno.

Wisły Kraków nie liczę jako jakiego¶ wielkiego przełamania Lecha, drużyny bez obrony nie s± żadnym wyznacznikiem.

Data: 2010-11-09 10:48:59
Autor: Jadrys
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-08 11:26, yamma pisze:
Jadrys wrote:
W dniu 2010-11-07 21:12, yamma pisze:
Jadrys wrote:

I zauważam że Ty za wszelk± cenę chcesz umniejszyć sukces/y
Kolejorza.

Nie umniejszyć tylko urealnić.

No realia s± wg. mnie (i wg. wielu innych) że Lech przechodzi samego
siebie.

Realia s± takie, że 2 lata temu Lech radził sobie w pucharach i spokojnie golił przeciwników w lidze i, o ile mnie pamięć nie myli, rundę jesienn± kończył na 1 miejscu. Więc dlaczego tak nie jest teraz? IMO przyczyny s± 2: albo rzeczywi¶cie popełniono bł±d w przygotowaniu kondycyjnym (w co ja osobi¶cie nie wierzę) albo po prostu Lech nie ma już Murawskiego, Rengifo i Lewandowskiego.
yamma

Ja osobi¶cie s±dzę że nie o tych grajków chodzi, a o trenera. - Po prostu Zieliński nie potrafi/ł ich zmobilizować na mecze ligowe. Ale nie zapominajmy też że zeszły sezon też Lech zacz±ł fatalnie, - odpadł z PP i w lidze też szło jak z kamienia. Co prawda nie przegrywał ale remisował i systematycznie tracił kontakt z czołówk±. My¶lę że sytuacja wyj¶ciowa w walce o mistrzostwo jest taka sama jak w zeszłym sezonie, jeste¶my co prawda niżej w tabeli, ale najgroĽniejsi rywale w walce o to trofeum (Wisła, Legia) nie odskoczyli od Lecha wyżej niż w zeszłym sezonie. Bo tak naprawdę to nie za bardzo mi się chce wierzyć w mistrzostwo którego¶ z obecnych liderów Ekstraklasy.

A z tego co ja pamiętam, to Lech w zeszłym sezonie tylko raz był na pierwszym miejscu w tabeli - w przedostatniej i ostatniej  kolejce.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-11-09 16:06:06
Autor: gienio
Lech - Manchester City
I powiedział(a) Jadrys:

najgroĽniejsi rywale w walce o to trofeum (Wisła, Legia) nie odskoczyli od Lecha wyżej niż w zeszłym sezonie. Bo tak naprawdę to nie za bardzo mi się chce wierzyć w mistrzostwo którego¶ z obecnych liderów Ekstraklasy

Pod koniec 2006 roku słyszałem bardzo podobne słowa. Pół roku póĽniej
mogłem się już tylko ¶miać :)

Data: 2010-11-07 23:17:15
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:ib6vp5$5o1$1news.onet.pl...
W dniu 2010-11-05 15:00, yamma pisze:

I zauważam że Ty za wszelk± cenę chcesz umniejszyć sukces/y Kolejorza. Czyżby¶ chciał przez to powiedzieć że Legia lepiej spisywałaby się w LE na miejscu Lecha?

Już miała to kilka razy szansę pokazać, graj±c z drużynami klasy Salzburga czy Dnipro.
Efekty każdy pamięta.

Data: 2010-11-05 15:11:21
Autor: Mane
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 14:44, UGI pisze:

No i ich postawa w pucharach potwierdza, ze w lidze wyraznie odpuszczali a
nie ze nie umieli. Wartosc druzyny wychodzi tam gdzie trudniej jest cos
ugrac.

A mi sie wydaje ze nie odpuszczali tylko mysleli ze wygraja na stojaca a tak juz od kilku sezonow w naszej lidze juz sie nie da.

Data: 2010-11-05 15:46:50
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib13aa$d6d$16inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-11-05 14:44, UGI pisze:

No i ich postawa w pucharach potwierdza, ze w lidze wyraznie odpuszczali a
nie ze nie umieli. Wartosc druzyny wychodzi tam gdzie trudniej jest cos
ugrac.

A mi sie wydaje ze nie odpuszczali tylko mysleli ze wygraja na stojaca a tak juz od kilku sezonow w naszej lidze juz sie nie da.

Zobaczymy w niedzielę.
Też na pewno nie powtórz± zaangażowania z czwartku.

Data: 2010-11-05 06:30:02
Autor: Andy
Lech - Manchester City
On 4 Lis, 22:54, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
 Ten awans byłby nawet więcej wart
niż ten sprzed 2 lat.

Bylby nawet wiecej wart?

Moim zdaniem bylby to sukces o rzad wielkosci wiekszy niz ten awans
sprzed 2 lat. Po pierwsze wtedy awansowaly 3 zespoly z 5, a teraz 2 z
4 - juz jest troche trudniej. Po drugie wtedy byl 1 mecz z kazdym, co
zwiekszalo role przypadku (zwlaszcza jesli korzystnie ulozyly sie
mecze pod katem dom-wyjazd). I wreszcie po trzecie i najwazniejsze -
rywale.
Wtedy: CSKA Moskwa, Deportivo, Nancy, Feyenoord
Teraz: Manchester City, Juventus, Salzburg

Roznica klas.

Data: 2010-11-05 15:42:15
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomo¶ci news:e28f7b28-fed1-44a0-b261-3f4617d10b7929g2000prb.googlegroups.com...
On 4 Lis, 22:54, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
 Ten awans byłby nawet więcej wart
niż ten sprzed 2 lat.

Bylby nawet wiecej wart?

Moim zdaniem bylby to sukces o rzad wielkosci wiekszy niz ten awans
sprzed 2 lat.

Dokładnie.
Już same wyniki do tej pory stawiam wyżej niż tamto wyj¶cie z grupy.
Choćby dlatego że OIDP Lech wtedy wygrał tylko raz.
Teraz już dwa i to ostatnio z rywalem o dwie klasy lepszym niż ówczesny Feyenord (niż obecny zreszt± też).

Data: 2010-11-04 23:22:20
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "tester" <tester@test23432.com> napisał w wiadomo¶ci news:4cd3252c$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
PS Ciekawostka -- BBC doliczyło się Lecha na pierwszej pozycji w grupie.

Więcej strzelonych bramek chyba ma Lech.

Czy dobrze mi się zdaje, czy remis z Juve u siebie daje awans?

Może nawet remis w Salzburgu.

Data: 2010-11-04 23:21:53
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomo¶ci news:

PS Ciekawostka -- BBC doliczyło się Lecha na pierwszej pozycji w grupie.

A co w tym dziwnego?

Lech - Manchester City

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona