Ktora karta Mille

Data: 2010-03-02 17:10:43
Autor: kashmiri
Ktora karta Mille
baranina123.WYTNIJ@gazeta.pl (<baranina123.WYTNIJ@gazeta.pl>) ma odwage
pisac:
Czesc,

mam obecnie konto w Mille oraz kartę kredytową Mille Visa. W związku ze
zmianą stanu cywilnego ;) potrzebuję wspólne konto z powiązanymi 2 kartami
kredytowymi. Ma być prosto i z ładnym podglądem online, koszty obsługi
tegoż oczywiście minimalne. Karty będą spłacane w GP więc
oprocentowanie, jakieś tam "rozkładanie na raty" bez znaczenia.

Pomyslalem, ze najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu wyrobienie karty
dodatkowej do mojej obecnej, ale trochę nie rozumiem regulaminu Mille.
Czy za tą drugą kartę będzie pobierana opłata roczna bez względu na to
jaki obrót zostanie nią wykonany (łączny obrót obydwoma kartami to
będzie rocznie około 50000zł)?

I druga sprawa - przy rocznym obrocie jak wyżej łapię się na złotą kartę
bez opłaty rocznej, tylko jaki jest sens posiadania takowej? Opłaty
miesięczne za ubezp. takie same (to podróżne mi niepotrzebne), a jak nóż
widelec nie wyrobię limitu rocznego to przyłóżą mi opłatą roczną. Bez
sensu, czy może ja tu nie widzę jakiegoś super benefitu posiadania
złotej karty?

PS No i posiadając golda chyba większa szansa, że się moim portfelem jakiś
dresik zainteresuje jak przyuważy jak robię zakupy ;)

Sorki że nie na temat, ale - nie podpisałbyś się jakkolwiek? Imieniem, nickiem? (Wprawdzie w mailu masz "Baranina", ale nie wiem czy chcesz, żebyśmy Cię tak tutaj nazywali?)

k.

Ktora karta Mille