|
Data: 2011-11-06 21:33:52 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
boukun
|
|
|
Data: 2011-11-06 12:43:56 |
Autor: Marek |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
On Nov 6, 9:33 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
eby przylecieli ze Stan w i wcisn li guzik?
boukun
Anodina.
|
|
|
Data: 2011-11-07 05:50:05 |
Autor: stevep |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boe inga z USA |
Dnia 06-11-2011 o 21:33:52 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
boukun
Hugo. :D
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
|
|
Data: 2011-11-07 06:48:02 |
Autor: jerzy.n |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j96r13$36n$1mx1.internetia.pl...
żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
boukun
Zapłacili amerykanie bo samolot jest w leasingu , mówi to cos ...
|
|
Data: 2011-11-07 12:40:58 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@onet.eu> napisał w wiadomości news:j97rer$r2s$1news.icm.edu.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j96r13$36n$1mx1.internetia.pl...
żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
boukun
Zapłacili amerykanie bo samolot jest w leasingu , mówi to cos ...
Co z tego, że w leasingu? Użytkownikiem na czas Leasingu jest PLL LOT... Jak się ostatecznie okaże, że samolot przyziemił bez kół z winy pilotów, to każą sobie z pewnością za przelot i godziny pracy odszkodować...
boukun
|
|
|
Data: 2011-11-07 11:51:52 |
Autor: MH |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
boukun
==================
Wierzysz w te pierdoty guzikowe ?? Taak , Wrona nie nadusił guzika i wylądował.
Ktoś inny nadusił guzik na odejście w automacie i się rozpindolił .. MH
--
|
|
Data: 2011-11-07 12:56:37 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98goo$4ae$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
boukun
==================
Wierzysz w te pierdoty guzikowe ?? Taak , Wrona nie nadusił guzika i wylądował.
Ktoś inny nadusił guzik na odejście w automacie i się rozpindolił ..
MH
Dlaczego ty wszystko sprowadzasz do kontrowersji smoleńskiej? Dlaczego za przeproszeniem kupa bałwanów traktuje obecną awarię Boeinga 767 jako coś, co świadczy na korzyść rządu Tuska czy prezydenta Komorowskiego i stoi rzekomo w rywalizacji do katastrofy smoleńskiej?
Jedno ma się nijak do drugiego. Mówimy teraz wyłącznie o przymusowym lądowani Boeinga bez podwozie na Okęciu, jak sie coraz bardziej okazuje, z winy niedouczenia i nierozgarnięcia naszych pilotów...
boukun
|
|
|
Data: 2011-11-07 12:14:14 |
Autor: MH |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98goo$4ae$1inews.gazeta.pl...
> boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
>
>> żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
>>
>> boukun
>>
>
> ==================
>
> Wierzysz w te pierdoty guzikowe ?? Taak , Wrona nie nadusił guzika i > wylądował.
> Ktoś inny nadusił guzik na odejście w automacie i się rozpindolił ..
>
> MH
Dlaczego ty wszystko sprowadzasz do kontrowersji smoleńskiej? Dlaczego za przeproszeniem kupa bałwanów traktuje obecną awarię Boeinga 767 jako coś, co świadczy na korzyść rządu Tuska czy prezydenta Komorowskiego i stoi rzekomo w rywalizacji do katastrofy smoleńskiej?
Jedno ma się nijak do drugiego. Mówimy teraz wyłącznie o przymusowym lądowani Boeinga bez podwozie na Okęciu, jak sie coraz bardziej okazuje, z winy niedouczenia i nierozgarnięcia naszych pilotów...
boukun
=============
Że co ?? Źle mnie zrozumiałeś !! Smoleńsk to jedno , Okęcie to drugie.. Jest
jednak wspólny mianownik - pierdzielenie dziennikarskie i polityczne..
W pierwszym przypadku , rozsądnie myślący , wiedział jaka była przyczyna..
W drugim przypadku , cholera wie , ale raczej wiary dziennikarzom nie daję.
Nie wierzę , aby nie komunikowali się po awarii hydrauliki radiowo z USA , nie wierzę aby nie wiedzieli o tym "guziku". MH
--
|
|
|
Data: 2011-11-07 13:22:02 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98i2m$88m$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:j98goo$4ae$1inews.gazeta.pl...
> boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
>
>> żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
>>
>> boukun
>>
>
> ==================
>
> Wierzysz w te pierdoty guzikowe ?? Taak , Wrona nie nadusił guzika i
> wylądował.
> Ktoś inny nadusił guzik na odejście w automacie i się rozpindolił ..
>
> MH
Dlaczego ty wszystko sprowadzasz do kontrowersji smoleńskiej? Dlaczego za
przeproszeniem kupa bałwanów traktuje obecną awarię Boeinga 767 jako coś, co
świadczy na korzyść rządu Tuska czy prezydenta Komorowskiego i stoi rzekomo w
rywalizacji do katastrofy smoleńskiej?
Jedno ma się nijak do drugiego. Mówimy teraz wyłącznie o przymusowym lądowani
Boeinga bez podwozie na Okęciu, jak sie coraz bardziej okazuje, z winy
niedouczenia i nierozgarnięcia naszych pilotów...
boukun
=============
Że co ?? Źle mnie zrozumiałeś !! Smoleńsk to jedno , Okęcie to drugie.. Jest
jednak wspólny mianownik - pierdzielenie dziennikarskie i polityczne..
W pierwszym przypadku , rozsądnie myślący , wiedział jaka była przyczyna..
W drugim przypadku , cholera wie , ale raczej wiary dziennikarzom nie daję.
Nie wierzę , aby nie komunikowali się po awarii hydrauliki radiowo z USA ,
nie wierzę aby nie wiedzieli o tym "guziku".
MH
Najwięcej pierdzieli politycznie chołota uzenetowa na grupach dyskusyjnych. Proszę cię, nie daj się więcej w to wciągać...
Guzik był wyciśnięty! A to oznacza, że go nikt wcześniej nie wcisnął!
boukun
boukun
|
|
|
Data: 2011-11-07 12:39:20 |
Autor: MH |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Najwięcej pierdzieli politycznie chołota uzenetowa na grupach dyskusyjnych.
Otóż i to !!! Informacje z innej beki , też powinno się przyjmować z pewną
dozą zaufania. Mam na myśli wszelakie TV
Proszę cię, nie daj się więcej w to wciągać...
Eee tam , nie mam na to czasu !!
Guzik był wyciśnięty! A to oznacza, że go nikt wcześniej nie wcisnął!
Był , albo nie był , wuj to wie.. Ani ja ani Ty nie byliśmy w kokpicie. A
zresztą i tak się na tym nie znamy. Tym bardziej dziennikarze , tumaniści się
na tym nie znają !!
MH
--
|
|
|
Data: 2011-11-07 13:48:25 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98jho$cqj$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Najwięcej pierdzieli politycznie chołota uzenetowa na grupach dyskusyjnych.
Otóż i to !!! Informacje z innej beki , też powinno się przyjmować z pewną
dozą zaufania. Mam na myśli wszelakie TV
Proszę cię, nie daj się więcej w to wciągać...
Eee tam , nie mam na to czasu !!
Guzik był wyciśnięty! A to oznacza, że go nikt wcześniej nie wcisnął!
Był , albo nie był , wuj to wie.. Ani ja ani Ty nie byliśmy w kokpicie. A
zresztą i tak się na tym nie znamy. Tym bardziej dziennikarze , tumaniści się
na tym nie znają !!
MH
Ale w takicm przypadku, gdzie technicy Boeinga wcisnęli wyłączony guzik i uruchomili awaryjne wysuwanie podwozia, prezydent powinien być wyjątkowo powściągliwy, w sianiu euforii!
A tak, to błaznenada...
boukun
|
|
|
Data: 2011-12-02 11:06:33 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98k4m$m8r$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98jho$cqj$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Najwięcej pierdzieli politycznie chołota uzenetowa na grupach dyskusyjnych.
Otóż i to !!! Informacje z innej beki , też powinno się przyjmować z pewną
dozą zaufania. Mam na myśli wszelakie TV
Proszę cię, nie daj się więcej w to wciągać...
Eee tam , nie mam na to czasu !!
Guzik był wyciśnięty! A to oznacza, że go nikt wcześniej nie wcisnął!
Był , albo nie był , wuj to wie.. Ani ja ani Ty nie byliśmy w kokpicie. A
zresztą i tak się na tym nie znamy. Tym bardziej dziennikarze , tumaniści się
na tym nie znają !!
MH
Ale w takicm przypadku, gdzie technicy Boeinga wcisnęli wyłączony guzik i uruchomili awaryjne wysuwanie podwozia, prezydent powinien być wyjątkowo powściągliwy, w sianiu euforii!
A tak, to błaznenada...
boukun
A tak, to nie tylko błazenada, ale pewnego rodzaju naciski na prokuraturę...
boukun
|
|
|
Data: 2011-12-02 11:05:11 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98ij7$dpu$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98i2m$88m$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:j98goo$4ae$1inews.gazeta.pl...
> boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
>
>> żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
>>
>> boukun
>>
>
> ==================
>
> Wierzysz w te pierdoty guzikowe ?? Taak , Wrona nie nadusił guzika i
> wylądował.
> Ktoś inny nadusił guzik na odejście w automacie i się rozpindolił ..
>
> MH
Dlaczego ty wszystko sprowadzasz do kontrowersji smoleńskiej? Dlaczego za
przeproszeniem kupa bałwanów traktuje obecną awarię Boeinga 767 jako coś, co
świadczy na korzyść rządu Tuska czy prezydenta Komorowskiego i stoi rzekomo w
rywalizacji do katastrofy smoleńskiej?
Jedno ma się nijak do drugiego. Mówimy teraz wyłącznie o przymusowym lądowani
Boeinga bez podwozie na Okęciu, jak sie coraz bardziej okazuje, z winy
niedouczenia i nierozgarnięcia naszych pilotów...
boukun
=============
Że co ?? Źle mnie zrozumiałeś !! Smoleńsk to jedno , Okęcie to drugie.. Jest
jednak wspólny mianownik - pierdzielenie dziennikarskie i polityczne..
W pierwszym przypadku , rozsądnie myślący , wiedział jaka była przyczyna..
W drugim przypadku , cholera wie , ale raczej wiary dziennikarzom nie daję.
Nie wierzę , aby nie komunikowali się po awarii hydrauliki radiowo z USA ,
nie wierzę aby nie wiedzieli o tym "guziku".
MH
Najwięcej pierdzieli politycznie chołota uzenetowa na grupach dyskusyjnych. Proszę cię, nie daj się więcej w to wciągać...
Guzik był wyciśnięty! A to oznacza, że go nikt wcześniej nie wcisnął!
boukun
Nie inaczej...
boukun
|
|
Data: 2011-11-07 13:39:15 |
Autor: Bogdan Idzikowski |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98i2m$88m$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:j98goo$4ae$1inews.gazeta.pl...
> boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
>
>> żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
>>
>> boukun
>>
>
> ==================
>
> Wierzysz w te pierdoty guzikowe ?? Taak , Wrona nie nadusił guzika i
> wylądował.
> Ktoś inny nadusił guzik na odejście w automacie i się rozpindolił ..
>
> MH
Dlaczego ty wszystko sprowadzasz do kontrowersji smoleńskiej? Dlaczego za
przeproszeniem kupa bałwanów traktuje obecną awarię Boeinga 767 jako coś, co
świadczy na korzyść rządu Tuska czy prezydenta Komorowskiego i stoi rzekomo w
rywalizacji do katastrofy smoleńskiej?
Jedno ma się nijak do drugiego. Mówimy teraz wyłącznie o przymusowym lądowani
Boeinga bez podwozie na Okęciu, jak sie coraz bardziej okazuje, z winy
niedouczenia i nierozgarnięcia naszych pilotów...
boukun
=============
Że co ?? Źle mnie zrozumiałeś !! Smoleńsk to jedno , Okęcie to drugie.. Jest
jednak wspólny mianownik - pierdzielenie dziennikarskie i polityczne..
W pierwszym przypadku , rozsądnie myślący , wiedział jaka była przyczyna..
W drugim przypadku , cholera wie , ale raczej wiary dziennikarzom nie daję.
Nie wierzę , aby nie komunikowali się po awarii hydrauliki radiowo z USA ,
nie wierzę aby nie wiedzieli o tym "guziku".
Jeśli nie było w procedurze sprawdzania "guzika", to nie wiedzieli. Z kolei ludzie, którzy mają wiele z lotnictwem powiedzieli, że sprawdzanie bezpieczników nie należy do obowiązków pilotów i nie ma takiego polecenia w checkliście.
I na tym powinny skończyć się dywagacje na temat "guzika".
--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
|
|
Data: 2011-11-07 12:51:57 |
Autor: MH |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Jeśli nie było w procedurze sprawdzania "guzika", to nie wiedzieli. Z kolei ludzie, którzy mają wiele z lotnictwem powiedzieli, że sprawdzanie bezpieczników nie należy do obowiązków pilotów i nie ma takiego polecenia w checkliście.
I na tym powinny skończyć się dywagacje na temat "guzika".
===============
A więc właśnie !! Jeżeli Checklist nie obejmuje sprawdzenia tego "guzika" ,
jeżeli obowiązek sprawdzenia nie jest wyszczególniony w instrukcji tego
pojazdu do kierowcy , to wniosek jest OCZYWISTY !!! Kto dał DUPY ??!! PRODUCENT !!!
MH
--
|
|
|
Data: 2011-11-07 13:56:28 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98k9d$fao$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Jeśli nie było w procedurze sprawdzania "guzika", to nie wiedzieli. Z kolei
ludzie, którzy mają wiele z lotnictwem powiedzieli, że sprawdzanie
bezpieczników nie należy do obowiązków pilotów i nie ma takiego polecenia w
checkliście.
I na tym powinny skończyć się dywagacje na temat "guzika".
===============
A więc właśnie !! Jeżeli Checklist nie obejmuje sprawdzenia tego "guzika" ,
jeżeli obowiązek sprawdzenia nie jest wyszczególniony w instrukcji tego
pojazdu do kierowcy , to wniosek jest OCZYWISTY !!! Kto dał DUPY ??!!
PRODUCENT !!!
MH
Nawet dla kierowców samochodów osobowych obowiązuje zasada, szcególnej ostrożności i przenikliwości.. i... kierowco, przewiduj...
Ale osim godzin spać i sie nie przejmować, to jest karygodne!
boukun
|
|
|
Data: 2011-12-02 11:07:43 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98kjp$ou1$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98k9d$fao$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Jeśli nie było w procedurze sprawdzania "guzika", to nie wiedzieli. Z kolei
ludzie, którzy mają wiele z lotnictwem powiedzieli, że sprawdzanie
bezpieczników nie należy do obowiązków pilotów i nie ma takiego polecenia w
checkliście.
I na tym powinny skończyć się dywagacje na temat "guzika".
===============
A więc właśnie !! Jeżeli Checklist nie obejmuje sprawdzenia tego "guzika" ,
jeżeli obowiązek sprawdzenia nie jest wyszczególniony w instrukcji tego
pojazdu do kierowcy , to wniosek jest OCZYWISTY !!! Kto dał DUPY ??!!
PRODUCENT !!!
MH
Nawet dla kierowców samochodów osobowych obowiązuje zasada, szcególnej ostrożności i przenikliwości.. i... kierowco, przewiduj...
Ale osim godzin spać i sie nie przejmować, to jest karygodne!
boukun
Jak widać, nie dla prezydenta...
boukun
|
|
|
Data: 2011-11-07 14:00:04 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98k9d$fao$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Jeśli nie było w procedurze sprawdzania "guzika", to nie wiedzieli. Z kolei
ludzie, którzy mają wiele z lotnictwem powiedzieli, że sprawdzanie
bezpieczników nie należy do obowiązków pilotów i nie ma takiego polecenia w
checkliście.
I na tym powinny skończyć się dywagacje na temat "guzika".
===============
A więc właśnie !! Jeżeli Checklist nie obejmuje sprawdzenia tego "guzika" ,
jeżeli obowiązek sprawdzenia nie jest wyszczególniony w instrukcji tego
pojazdu do kierowcy , to wniosek jest OCZYWISTY !!! Kto dał DUPY ??!!
PRODUCENT !!!
MH
Ja już dzisiaj śmiem wątpić, że w procedurze uruchomienia awaryjnego wysunięcia podwozia, w szczegółowych instrukcjach obsługi, nie ma mowy o takim przycisku...
Może mieli źle przetłumaczone książki... Ale przez osiem godzin mogli się poinstruować szczegółowo... i przygotować...
boukun
|
|
Data: 2011-11-07 13:21:10 |
Autor: MH |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
>
> MH
Ja już dzisiaj śmiem wątpić, że w procedurze uruchomienia awaryjnego wysunięcia
podwozia, w szczegółowych instrukcjach obsługi, nie ma mowy o takim przycisku..
.
Może mieli źle przetłumaczone książki... Ale przez osiem godzin mogli się poinstruować szczegółowo... i przygotować...
boukun
===================
"Guzik" prawda z tym "guzikiem" !! Ten latawiec kosztuje LADNYCH PARĘ GROSZY
!! I zasranym obowiązkiem jest dostarczenie instrukcji obsługi w języku
ojczystym odbiorcy !! Nawet do duperelnego telewizora za parę zeta ,
wyprodukowanego w Chinach , masz instrukcję po naszemu !!!
MH
--
|
|
|
Data: 2011-11-07 14:31:31 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98m06$ksq$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
>
> MH
Ja już dzisiaj śmiem wątpić, że w procedurze uruchomienia awaryjnego wysunięcia
podwozia, w szczegółowych instrukcjach obsługi, nie ma mowy o takim przycisku..
.
Może mieli źle przetłumaczone książki... Ale przez osiem godzin mogli się
poinstruować szczegółowo... i przygotować...
boukun
===================
"Guzik" prawda z tym "guzikiem" !! Ten latawiec kosztuje LADNYCH PARĘ GROSZY
!! I zasranym obowiązkiem jest dostarczenie instrukcji obsługi w języku
ojczystym odbiorcy !! Nawet do duperelnego telewizora za parę zeta ,
wyprodukowanego w Chinach , masz instrukcję po naszemu !!!
MH
Dlaczego jesteś taki zacietrzewiony? Dlaczego masz klapki na oczach? Przeczytaj artykuł, który wraz z linkiem zapodałem w osobnym dzisiejszym wątku pt. "Awaryjne lądowanie Boeinga - nowe szokujące ustalenia". Każdego rozsądnego człowieka zastanowiłaby taka awaria, sygnalizowana w kilka sekund po starcie i by nie mógł spokjojnie pilotować, gdyby tego nie zasygnalizował Amerykanom...
boukun
|
|
|
Data: 2011-12-02 11:08:41 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98mlh$5h3$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98m06$ksq$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
>
> MH
Ja już dzisiaj śmiem wątpić, że w procedurze uruchomienia awaryjnego wysunięcia
podwozia, w szczegółowych instrukcjach obsługi, nie ma mowy o takim przycisku..
.
Może mieli źle przetłumaczone książki... Ale przez osiem godzin mogli się
poinstruować szczegółowo... i przygotować...
boukun
===================
"Guzik" prawda z tym "guzikiem" !! Ten latawiec kosztuje LADNYCH PARĘ GROSZY
!! I zasranym obowiązkiem jest dostarczenie instrukcji obsługi w języku
ojczystym odbiorcy !! Nawet do duperelnego telewizora za parę zeta ,
wyprodukowanego w Chinach , masz instrukcję po naszemu !!!
MH
Dlaczego jesteś taki zacietrzewiony? Dlaczego masz klapki na oczach? Przeczytaj artykuł, który wraz z linkiem zapodałem w osobnym dzisiejszym wątku pt. "Awaryjne lądowanie Boeinga - nowe szokujące ustalenia". Każdego rozsądnego człowieka zastanowiłaby taka awaria, sygnalizowana w kilka sekund po starcie i by nie mógł spokjojnie pilotować, gdyby tego nie zasygnalizował Amerykanom...
boukun
??????????
boukun
|
|
|
Data: 2011-11-07 14:24:51 |
Autor: Bogdan Idzikowski |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98k9d$fao$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Jeśli nie było w procedurze sprawdzania "guzika", to nie wiedzieli. Z kolei
ludzie, którzy mają wiele z lotnictwem powiedzieli, że sprawdzanie
bezpieczników nie należy do obowiązków pilotów i nie ma takiego polecenia w
checkliście.
I na tym powinny skończyć się dywagacje na temat "guzika".
===============
A więc właśnie !! Jeżeli Checklist nie obejmuje sprawdzenia tego "guzika" ,
jeżeli obowiązek sprawdzenia nie jest wyszczególniony w instrukcji tego
pojazdu do kierowcy , to wniosek jest OCZYWISTY !!! Kto dał DUPY ??!!
PRODUCENT !!!
Bezpiecznik, jak nazwa wskazuje, służy do zabezpieczania.
Zastanowiłeś się, po co konstruktor umieścił w tym obwodzie bezpiecznik? Sądzisz że konstruktor umieścił ten bezpiecznik, by cała tablica ładnie wyglądała? Jeśli na żadnej checkliście w posiadaniu pilotów nie ma pozycji, która odnosi się do sprawdzania bezpieczników, to znaczy, że piloci nie mają wiedzy i uprawnień, by włączać bezpiecznik i że to nie spowoduje zwarcia i pożaru, czy jakiegoś innego kataklizmu.
--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
|
|
Data: 2011-11-07 14:35:36 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb7dc26$0$5818$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98k9d$fao$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Jeśli nie było w procedurze sprawdzania "guzika", to nie wiedzieli. Z kolei
ludzie, którzy mają wiele z lotnictwem powiedzieli, że sprawdzanie
bezpieczników nie należy do obowiązków pilotów i nie ma takiego polecenia w
checkliście.
I na tym powinny skończyć się dywagacje na temat "guzika".
===============
A więc właśnie !! Jeżeli Checklist nie obejmuje sprawdzenia tego "guzika" ,
jeżeli obowiązek sprawdzenia nie jest wyszczególniony w instrukcji tego
pojazdu do kierowcy , to wniosek jest OCZYWISTY !!! Kto dał DUPY ??!!
PRODUCENT !!!
Bezpiecznik, jak nazwa wskazuje, służy do zabezpieczania.
Zastanowiłeś się, po co konstruktor umieścił w tym obwodzie bezpiecznik? Sądzisz że konstruktor umieścił ten bezpiecznik, by cała tablica ładnie wyglądała? Jeśli na żadnej checkliście w posiadaniu pilotów nie ma pozycji, która odnosi się do sprawdzania bezpieczników, to znaczy, że piloci nie mają wiedzy i uprawnień, by włączać bezpiecznik i że to nie spowoduje zwarcia i pożaru, czy jakiegoś innego kataklizmu.
Buuuaaahhhaahhhaaa.
Bezpiecznik w cokpicie z napisem "nie dotykaj" dla pilotów... To kto powinien mieć uprawnienia, do obsługi cocpitu?
boukun
|
|
|
Data: 2011-12-02 11:09:20 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98mt6$72c$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb7dc26$0$5818$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98k9d$fao$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Jeśli nie było w procedurze sprawdzania "guzika", to nie wiedzieli. Z kolei
ludzie, którzy mają wiele z lotnictwem powiedzieli, że sprawdzanie
bezpieczników nie należy do obowiązków pilotów i nie ma takiego polecenia w
checkliście.
I na tym powinny skończyć się dywagacje na temat "guzika".
===============
A więc właśnie !! Jeżeli Checklist nie obejmuje sprawdzenia tego "guzika" ,
jeżeli obowiązek sprawdzenia nie jest wyszczególniony w instrukcji tego
pojazdu do kierowcy , to wniosek jest OCZYWISTY !!! Kto dał DUPY ??!!
PRODUCENT !!!
Bezpiecznik, jak nazwa wskazuje, służy do zabezpieczania.
Zastanowiłeś się, po co konstruktor umieścił w tym obwodzie bezpiecznik? Sądzisz że konstruktor umieścił ten bezpiecznik, by cała tablica ładnie wyglądała? Jeśli na żadnej checkliście w posiadaniu pilotów nie ma pozycji, która odnosi się do sprawdzania bezpieczników, to znaczy, że piloci nie mają wiedzy i uprawnień, by włączać bezpiecznik i że to nie spowoduje zwarcia i pożaru, czy jakiegoś innego kataklizmu.
Buuuaaahhhaahhhaaa.
Bezpiecznik w cokpicie z napisem "nie dotykaj" dla pilotów... To kto powinien mieć uprawnienia, do obsługi cocpitu?
boukun
????????????????????????????
boukun
|
|
|
Data: 2011-11-07 13:50:43 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb7d176$0$8458$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98i2m$88m$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:j98goo$4ae$1inews.gazeta.pl...
> boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
>
>> żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
>>
>> boukun
>>
>
> ==================
>
> Wierzysz w te pierdoty guzikowe ?? Taak , Wrona nie nadusił guzika i
> wylądował.
> Ktoś inny nadusił guzik na odejście w automacie i się rozpindolił ..
>
> MH
Dlaczego ty wszystko sprowadzasz do kontrowersji smoleńskiej? Dlaczego za
przeproszeniem kupa bałwanów traktuje obecną awarię Boeinga 767 jako coś, co
świadczy na korzyść rządu Tuska czy prezydenta Komorowskiego i stoi rzekomo w
rywalizacji do katastrofy smoleńskiej?
Jedno ma się nijak do drugiego. Mówimy teraz wyłącznie o przymusowym lądowani
Boeinga bez podwozie na Okęciu, jak sie coraz bardziej okazuje, z winy
niedouczenia i nierozgarnięcia naszych pilotów...
boukun
=============
Że co ?? Źle mnie zrozumiałeś !! Smoleńsk to jedno , Okęcie to drugie.. Jest
jednak wspólny mianownik - pierdzielenie dziennikarskie i polityczne..
W pierwszym przypadku , rozsądnie myślący , wiedział jaka była przyczyna..
W drugim przypadku , cholera wie , ale raczej wiary dziennikarzom nie daję.
Nie wierzę , aby nie komunikowali się po awarii hydrauliki radiowo z USA ,
nie wierzę aby nie wiedzieli o tym "guziku".
Jeśli nie było w procedurze sprawdzania "guzika", to nie wiedzieli. Z kolei ludzie, którzy mają wiele z lotnictwem powiedzieli, że sprawdzanie bezpieczników nie należy do obowiązków pilotów i nie ma takiego polecenia w checkliście.
I na tym powinny skończyć się dywagacje na temat "guzika".
O nie, ba na terenie USA mogliby się dowiedzieć, że należy taki guzik najpierw wcisnąć... A nawet podczas wielogodzinnego lotu, gdyby się tą wcześniejszą awarią choć trochę przejęli i zaczęli się odpowiednio wcześnie przygotowywać do tego, co będzie ich ewentualnie czekać...
boukun
boukun
|
|
Data: 2011-12-02 11:07:13 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98k90$n1a$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb7d176$0$8458$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98i2m$88m$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:j98goo$4ae$1inews.gazeta.pl...
> boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
>
>> żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
>>
>> boukun
>>
>
> ==================
>
> Wierzysz w te pierdoty guzikowe ?? Taak , Wrona nie nadusił guzika i
> wylądował.
> Ktoś inny nadusił guzik na odejście w automacie i się rozpindolił ..
>
> MH
Dlaczego ty wszystko sprowadzasz do kontrowersji smoleńskiej? Dlaczego za
przeproszeniem kupa bałwanów traktuje obecną awarię Boeinga 767 jako coś, co
świadczy na korzyść rządu Tuska czy prezydenta Komorowskiego i stoi rzekomo w
rywalizacji do katastrofy smoleńskiej?
Jedno ma się nijak do drugiego. Mówimy teraz wyłącznie o przymusowym lądowani
Boeinga bez podwozie na Okęciu, jak sie coraz bardziej okazuje, z winy
niedouczenia i nierozgarnięcia naszych pilotów...
boukun
=============
Że co ?? Źle mnie zrozumiałeś !! Smoleńsk to jedno , Okęcie to drugie.. Jest
jednak wspólny mianownik - pierdzielenie dziennikarskie i polityczne..
W pierwszym przypadku , rozsądnie myślący , wiedział jaka była przyczyna..
W drugim przypadku , cholera wie , ale raczej wiary dziennikarzom nie daję.
Nie wierzę , aby nie komunikowali się po awarii hydrauliki radiowo z USA ,
nie wierzę aby nie wiedzieli o tym "guziku".
Jeśli nie było w procedurze sprawdzania "guzika", to nie wiedzieli. Z kolei ludzie, którzy mają wiele z lotnictwem powiedzieli, że sprawdzanie bezpieczników nie należy do obowiązków pilotów i nie ma takiego polecenia w checkliście.
I na tym powinny skończyć się dywagacje na temat "guzika".
O nie, ba na terenie USA mogliby się dowiedzieć, że należy taki guzik najpierw wcisnąć... A nawet podczas wielogodzinnego lotu, gdyby się tą wcześniejszą awarią choć trochę przejęli i zaczęli się odpowiednio wcześnie przygotowywać do tego, co będzie ich ewentualnie czekać...
boukun
Szkoda słów...
boukun
|
|
|
Data: 2011-12-02 11:04:37 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98h3i$594$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j98goo$4ae$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
boukun
==================
Wierzysz w te pierdoty guzikowe ?? Taak , Wrona nie nadusił guzika i wylądował.
Ktoś inny nadusił guzik na odejście w automacie i się rozpindolił ..
MH
Dlaczego ty wszystko sprowadzasz do kontrowersji smoleńskiej? Dlaczego za przeproszeniem kupa bałwanów traktuje obecną awarię Boeinga 767 jako coś, co świadczy na korzyść rządu Tuska czy prezydenta Komorowskiego i stoi rzekomo w rywalizacji do katastrofy smoleńskiej?
Jedno ma się nijak do drugiego. Mówimy teraz wyłącznie o przymusowym lądowani Boeinga bez podwozie na Okęciu, jak sie coraz bardziej okazuje, z winy niedouczenia i nierozgarnięcia naszych pilotów...
boukun
Widać, tak samo traktował to prezydent...
boukun
|
|
Data: 2011-12-02 11:03:57 |
Autor: boukun |
Kto zapłacił za sprowadzenie techników Boeinga z USA |
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j96r13$36n$1mx1.internetia.pl...
żeby przylecieli ze Stanów i wcisnęli guzik?
boukun
No kto?
boukun
|