Data: 2010-03-31 14:23:15 | |
Autor: kiriakos | |
Kto utracił numer telefonu w Orange? | |
Witam,
Orange po trwających 7 miesięcy reklamacjach wyłączył mi dwa numery firmowe, mimo że o to nie wnioskowałem. Twierdzą że powiadomili mnie o tym listem zwykłym i że to taka forma zaspokojenia moich żądań. Mimo że w piśmie do UKE (które jak mnie powiadomiło, nie może wystapić w mojej sprawie) zaoferowali mi 30% rabatu na usługi, to go nie naliczali. Po moich kolejnych upomnieniach sie o rabat wyłączyli telefony, mimo że abonament płaciłem. Po drodze wydarzyło sie kilkanaście innych potyczek, w których miałem rację, ale ich pisma do mnie nie docierały, a moje " nie były rejestrowane w sytemie" do nich dopiero wtedy kiedy im to udowadniałem. Proszę o radę - kto uzyskał odszkodowanie za utracone numery - czy jest jakiś sprawny prawnik na grupie, który w takich sprawach pomaga przedsiębiorcom lub organizacja, ktora może w tych sprawach pomóc firmie - czy jest jakś strona, która mówi o problemach z Orange, moja historia ma już klikanascie stron pism jestem gotów oddać sprawę do sądu i doprowadzic sprawe do sądu Nigdy więcej Orange pozdrawiam i zapraszam do dyskusji kiriakos |
|
Data: 2010-03-31 14:30:30 | |
Autor: kiriakos | |
Kto utracił numer telefonu w Orange? | |
Przepraszam za błędy, emocje generują błędy.
winno być: jestem gotów oddać sprawę do sądu i doprowadzic sprawe do końca |
|
Data: 2010-04-01 13:38:38 | |
Autor: J.F. | |
Kto utracił numer telefonu w Orange? | |
On Wed, 31 Mar 2010 14:23:15 +0200, kiriakos wrote:
Orange po trwających 7 miesięcy reklamacjach wyłączył mi dwa numery firmowe, mimo że o to nie wnioskowałem. Twierdzą że powiadomili mnie o tym listem zwykłym i że to taka forma zaspokojenia moich żądań [...] A czego zadales ? Moze z twoich pism da sie wyczytac wniosek o wylaczenie ? jestem gotów oddać sprawę do sądu i doprowadzic sprawe do sądu Na razie to zacznij od reklamacji ze telofon nie dziala, a przeciez nie rozwiazales z nimi umowy. A za nie dzialanie nalezy sie zwrot podwojnego abonamentu :-) J. |