Kto odpowiada ...

Data: 2010-12-22 15:10:34
Autor: blur
Kto odpowiada ...
?Użytkownik "jerzy.n"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iesset$dsu$1@usenet.news.interia.pl...

Może ktos mi podpowie  kto w Polsce odpowiada za jakość transmisji radiowych
i TV.Mam wzmacniacz lampowy i odpowiednie głośniki i słuchać tego nie można
co sie dzieje, odbieram Polsatem cyfrowym .Jest jedyna włoska stacja TV
która można słuchać, reszta to płaskie i dźwięk do poduszki podobny, mimo
deklaracji ze stereo , ze dolby i wszystko naj , a tutaj lipa i naciąganie,
jakos to słychać ale nie ma to nic z jakością.

Jak można podłączać tak kompresowane źródła do wzmacniacza lampowego ?
nikt Ci tutaj nie pomoże, ogólnie większość młodego pokolenia ma słuch
MP3, więc dla kogo ma być ta super jakość dla garstki audiofilów ?

Kto odpowiada ...