Data: 2019-08-21 09:53:36 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Kto ma rację? | |
Hello Bolko,
Tuesday, August 20, 2019, 5:14:46 PM, you wrote: https://www.youtube.com/watch?v=keO1IojP-R4&feature=youtu.be Jakie masz wątpliwości? Pusty lewy pas to dwukrotnie dłuższy korek. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2019-08-21 07:18:50 | |
Autor: Bolko | |
Kto ma racjÄ? | |
Jakie masz wątpliwości? Pusty lewy pas to dwukrotnie dłuższy korek. Mieszkam w Krakowie Gdzie obok siebie mam dwie tego typu zwężki ze względu na budowę nowej drogi. Pisałem o tym tutaj i nawet niezły flame z tego powodu był. Ale szczerze to mi się nie chciało czytać bo to jak z rabinami. "Jeden mówi tak a drugi tak" Niech sejm się nad tym głowi za to mu płacą. Natomiast przeraża mnie jedna rzecz. Poklask dla tego gościa w internetach. Już widziałem kilku którzy na A4 wyprzedzali korek awaryjnym pasem. Raz widziałem gościa który wyprzedzał "jadący korek" poruszający się z v=60km/h. Co będzie dalej? Mam pytanie co w sytuacji jak by ten gość nie wyrobił z którymś razem. I się zabił.Powiem szczerze średnio mnie to interesuje. Ale idżmy dalej. A gdyby któraś z tych ciężarówek faktycznie była zepsuta? I jeszcze jedna kwestia że przyczyną tej zwężki mógł być wypadek gdzie to ja mogłem być ofiarą i karetka nie mogła by przyjechać bo ten pan chciał coś udowodnić? Jak by nie chciał to by nie pokazał tego w internetach. |
|
Data: 2019-08-22 08:59:05 | |
Autor: kosmos | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 2019-08-21 o 16:18, Bolko pisze:
Mam pytanie co w sytuacji jak by ten gość nie wyrobił z którymś razem. To po co pytasz? ;-) Ale idżmy dalej. To co, wtedy nie wolno jej objechać? Poza tym byłoby dziwne, gdyby zepsuta ciężarówka stała na lewym pasie, choć oczywiście mogłoby się tak zdarzyć. I jeszcze jedna kwestia że przyczyną tej zwężki mógł być wypadek Nie rozumiem, jak jego jazda mogłaby spowolnić dojazd karetki do zwężki? On jechał sprawnie, to raczej inni "polowali" na niego. W razie czego to chyba lepiej żeby karetka jechała za nim, niż za szeryfem w ciężarówce, prawda? |
|
Data: 2019-08-22 00:20:51 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Kto ma racjÄ? | |
-- Nie rozumiem, jak jego jazda mogłaby spowolnić dojazd karetki do zwężki?
On jechał sprawnie, to raczej inni "polowali" na niego. W razie czego to chyba lepiej żeby karetka jechała za nim, niż za szeryfem w ciężarówce, prawda? koles odwalil niezly slalom aly tym wszystkim zjebom ktorzy go chcieli przyblokowac powinni zabrac PJ, zawistne chujki :-) |
|
Data: 2019-08-31 08:40:19 | |
Autor: m4rkiz | |
Kto ma racjÄ? | |
On 2019-08-21 16:18, Bolko wrote:
A gdyby któraś z tych ciężarówek faktycznie była zepsuta? to byłaby zepsuta - powinna mieć trójkąt i należałoby ją ominąć, no chyba że chcesz czekać dwie godziny aż ją zholują czy 5 aż naprawią... I jeszcze jedna kwestia że przyczyną tej zwężki mógł być wypadek karetka nie mogłaby przyjechać z jakiegoś konkretnego powodu? bo nie widzę tu nawet potencjalnych sytuacji w której to on mógłby zablokować jej drogę... |
|
Data: 2019-08-21 11:32:38 | |
Autor: J.F. | |
Kto ma rację? | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9579522188$20190821095338@squadack.com...
Hello Bolko, https://www.youtube.com/watch?v=keO1IojP-R4&feature=youtu.beJakie masz wątpliwości? Pusty lewy pas to dwukrotnie dłuższy korek. W przestrzenii. Bo w czasie to taki sam. Moze nawet krotszy, jesli na zwezce przepychanki mniejsze. No i do tego efekt, ktory kiedys opisywalem - moje auto nie jezdzi tak wolno, zeby do zamka na dwoch pasach pasowalo :-( Ciekawe jak to w skrzyniach DSG ... potrafia jechac np 3km/h, czy potrafia, ale sprzeglo sie zuzywa blyskawicznie ... J. |
|
Data: 2019-08-21 12:02:11 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Kto ma rację? | |
Hello J.F.,
Wednesday, August 21, 2019, 11:32:38 AM, you wrote: W przestrzenii. Bo w czasie to taki sam.https://www.youtube.com/watch?v=keO1IojP-R4&feature=youtu.beJakie masz wątpliwości? Pusty lewy pas to dwukrotnie dłuższy korek. W przestrzeni. Może to oznaczać odblokowanie poprzedniego zjazdu. [...] Ciekawe jak to w skrzyniach DSG ... potrafia jechac np 3km/h, czy potrafia, ale sprzeglo sie zuzywa blyskawicznie ... To jest kolejny problem - na kiego xuja oni zwalniają na zwężce do 10 km/h? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2019-08-22 10:15:29 | |
Autor: J.F. | |
Kto ma rację? | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2061965612$20190821120213@squadack.com...
Hello J.F., Wednesday, August 21, 2019, 11:32:38 AM, you wrote: Ciekawe jak to w skrzyniach DSG ... potrafia jechac np 3km/h, czy To jest kolejny problem - na kiego xuja oni zwalniają na zwężce do 10 a to juz zalezy od sytuacji. -tak jakos naturalnie wychodzi, przy zachowaniu sensownych odstepow -skoro juz korek skacze 3km/h, to nie zwalniaja, tylko przyspieszaja. Czyzby za slabo ? -bo chama co omija kolejke to nie chca wpuscic, wiec musi troche postac, a potem jakis kulturalny z jadacego pasa staje aby go wpuscic :-P -bo sobie za bardzo do serca wzieli "jedziemy do konca konczacego sie pasa", a potem trzeba sie nagle wpasowac miedzy tiry, co wymaga duzej zmiany predkosci Czasem tak widze - wleczemy sie w ladnym korku na dwoch pasach, dojezdzam do zwezki, powiedzmy 70m wczesniej zmieniam pas ... ten z tylu uwaza za konieczne mnie wyprzedzic ... J. |
|
Data: 2019-08-21 15:56:39 | |
Autor: Cavallino | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 21-08-2019 o 11:32, J.F. pisze:
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9579522188$20190821095338@squadack.com... Zwłaszcza w czasie klienta, któremu blokuje możliwość skrętu w jego połowie.... |
|
Data: 2019-08-22 10:02:24 | |
Autor: J.F. | |
Kto ma rację? | |
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qjjiil$tll$4$Cav@news.chmurka.net...
W dniu 21-08-2019 o 11:32, J.F. pisze: Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup Zwłaszcza w czasie klienta, któremu blokuje możliwość skrętu w jego połowie.... Bywa. Ale chciales w polowie zjechac, czy kolejke ominac ? :-) No i czy w polowie aby na pewno byl jakis skret ? Poza tym jakby korek stal na dwoch pasach, to tez moglby byc taki dlugi, ze zablokowalby wczesniejszy zjazd, a jakby kolejka byla na jednym, to byloby ktoredy ominac, wiec co lepsze ? :-) J. |
|
Data: 2019-08-22 16:12:49 | |
Autor: Cavallino | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 22-08-2019 o 10:02, J.F. pisze:
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qjjiil$tll$4$Cav@news.chmurka.net... Kolejkę do tego skrętu, stojącą w 100% niepotrzebnie - i owszem. Każdy by chciał ominąć takie zbiorowisko debili. |
|
Data: 2019-08-22 17:07:18 | |
Autor: J.F. | |
Kto ma rację? | |
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qjm7st$19a$6$Cav@news.chmurka.net...
W dniu 22-08-2019 o 10:02, J.F. pisze: Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup W dniu 21-08-2019 o 11:32, J.F. pisze: Kolejkę do tego skrętu, stojącą w 100% niepotrzebnie - i owszem. Ale tak szczerze - twoja trasa tam skreca, czy jednak tak naprawde to chcesz debili ominac, a potem zeby oni cie grzecznie wpuscili ? :-) J. |
|
Data: 2019-08-23 17:26:08 | |
Autor: Cavallino | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 22-08-2019 o 17:07, J.F. pisze:
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qjm7st$19a$6$Cav@news.chmurka.net... Tam czyli gdzie? Bo mowa była o sytuacji hipotetycznej. Ale owszem - tras z których mogę skręcić przed początkiem korka mam dużo na swojej drodze do pracy. Nawet jak są trzy pasy w każdą stronę, to debile stoją na tym pierwszym z prawej, jedynym z którego można skręcić w prawo. Niechby stali na jakimkolwiek innym, ale nie - będą stali na prawym. Co innego jak jadą (nawet w tym samym miejscu) - wtedy wszyscy jadą każdym innym pasem niż prawy. |
|
Data: 2019-08-21 17:01:41 | |
Autor: cef | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 2019-08-21 o 11:32, J.F. pisze:
Ciekawe jak to w skrzyniach DSG ... potrafia jechac np 3km/h, czy potrafia, ale sprzeglo sie zuzywa blyskawicznie ... Niby dlaczego się zużywa? To nie działa tak jak myślisz. |
|
Data: 2019-08-21 17:33:29 | |
Autor: Cavallino | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 21-08-2019 o 17:01, cef pisze:
W dniu 2019-08-21 o 11:32, J.F. pisze: Przez jazdę na półsprzęgle. To nie działa tak jak myślisz. A jak działa? Przecież to zwykła skrzynia i jeśli pierwsze przełożenie ma wyższe, to żeby jechać 3 km/h musi użyć sprzęgła, o ile w ogóle jest w stanie. |
|
Data: 2019-08-21 19:31:50 | |
Autor: cef | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 2019-08-21 o 17:33, Cavallino pisze:
W dniu 21-08-2019 o 17:01, cef pisze: Normalnie działa.Jeśli bez gazu jedzie wolniej, to jedzie na biegu a jeśli za szybko, to się hamuje i wtedy wysprzęgla. Ale przy manualnej skrzyni też trzeba raz na jakiś czas wysprzęglić. Nie bardzo widzę tu błyskawiczne zużycie. Nawet jeśli tylko pełza na jedynce, to i tak wysprzęgla dopiero jak wdepniesz hamulec. |
|
Data: 2019-08-21 11:27:42 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Kto ma racjÄ? | |
Niekoniecznie. W wersjach blue motion możesz sobie włączyć wolny bieg z poziomu mfa i wtedy wystarczy tylko odpuścić gaz..
Ale nie widzę potrzeby używania hamulca bo wystarczy się toczyć z odpowiednim dystansem i w razie potrzeby przyspieszać. DSG sama dość mocno redukuje. Klocki Zimmermanna na wentylowanych tarczach zrobiły 150 tkm i mechanik jeszcze nie chciał wymieniać. |
|
Data: 2019-08-22 01:06:18 | |
Autor: LordBluzg(R) | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 2019-08-21 o 19:31, cef pisze:
Cavallino ma zawsze <2tys obrotów silnika, nawet w momencie rozruchu :]Ciekawe jak to w skrzyniach DSG ... potrafia jechac np 3km/h, czy potrafia, ale sprzeglo sie zuzywa blyskawicznie ... -- LordBluzg(R) <<<Pasek Grozy TVPiS>>> WCALE NIE JEST DROŻEJ NIŻ KIEDYŚ |
|
Data: 2019-08-22 09:22:28 | |
Autor: J.F. | |
Kto ma rację? | |
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5d8006$0$538$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2019-08-21 o 17:33, Cavallino pisze: W dniu 21-08-2019 o 17:01, cef pisze: Normalnie działa.Jeśli bez gazu jedzie wolniej, Ale ja chce jechac 4km/h, bo tak korek jedzie, a przy 850rpm silnika na jedynce auto jedzie 7km/h. Wiec co - jade bez gazu, auto rozpedza do tych 7km/h, ja naciskam na hamulec, skrzynia wysprzegla i auto zwalnia ? I co potem - musze dodac lekko gazu, aby zasprzeglila i znow zaczela sie rozpedzac do 7km/h ? A co z parkowaniem - przeciez tam sie jezdzi wolniej i skrzynia musi jakos "dawkowac" moc i moment z silnika. Ale przy manualnej skrzyni też trzeba raz na jakiś czas wysprzęglić. Na manualnej to wiem co robie. A tu po prostu bede jechal z minimalnym gazem przez kilka km ... Nawet jeśli tylko pełza na jedynce, to i tak wysprzęgla dopiero jak wdepniesz hamulec. No i wlasnie o to pelzanie chodzi - gdzies sie musi slizgac, moze tylko na sprzegle - i sprzeglo sie wyciera. J. |
|
Data: 2019-08-22 21:48:40 | |
Autor: cef | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 2019-08-22 o 09:22, J.F. pisze:
Nawet jeśli tylko pełza na jedynce, to i tak wysprzęgla dopiero jak wdepniesz hamulec. Nie mam takiego wrażenia, że to jazda na półsprzęgle. To zależy też od tego jaka jest technika jazdy w korku. Nie wiem jak fizycznie jest to realizowane, ale w niektórych modelach pełzanie jest programowalne, więc może wtedy z udziałem poślizgu. Sądząc ze sposobu poruszania się auta przy pełzaniu silnik jest w pełni zasprzeglony nawet jak jedzie bez gazu |
|
Data: 2019-08-22 22:02:04 | |
Autor: J.F. | |
Kto ma rację? | |
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5ef198$0$17363$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2019-08-22 o 09:22, J.F. pisze: Nawet jeśli tylko pełza na jedynce, to i tak wysprzęgla dopiero jak wdepniesz hamulec. Nie mam takiego wrażenia, że to jazda na półsprzęgle. Tu nie o technike, tylko o predkosc chodzi. Mozna leciutko wcisnac gaz i potoczyc sie powolutku ? Technika moze pomoc o tyle, ze ci z manualami przed toba beda jechac skokami do przodu, i po dostosowaniu sie do nich skrzynia DSG tez bedzie w pelni zasprzeglona lub rozsprzeglona. Nie wiem jak fizycznie jest to realizowane, ale Ale predkosc jaka ? Bo w moim dieslu 850rpm to okolo 7km/h i wolniej sie nie da. J. |
|
Data: 2019-08-22 13:49:52 | |
Autor: sczygiel | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 15:04:39 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5ef198$0$17363$65785112@news.neostrada.pl... A tu jest czasem ciekawie. Silnik na wolnych obrotach. Wrzucam pierwszy bieg. Powoli odpuszczam sprzeglo. Auto przyspiesza, w chwili kiedy sprzeglo jest w pelni wlaczone samochod jedzie dosyc zwawo aby po jakiejs sekundzie zwolnic. W tym czasie pedalu gazu wogole nie dotykam. Wogole. Nie duzo ale jednak wyczuwalnie. W efekcie niby sie daje jechac powoli na pierwszym biegu ale aby ruszyc trza przyspieszyc. I w efekcie trzeba dobrych 2-3 dlugosci samochodu aby ruszyc i predkosc ustabilizowac. Wiec sie niby da ale praktycznie to nie... Tak ma i fiesta benzynowa jak i foka z dizlem. |
|
Data: 2019-08-23 10:06:40 | |
Autor: J.F. | |
Kto ma rację? | |
Użytkownik napisał sczygiel w wiadomości grup dyskusyjnych:523f0f73-38bf-406e-a8ab-c3606376a69b@googlegroups.com...
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 15:04:39 UTC-5 użytkownik J.F. napisał: Ale predkosc jaka ? Bo w moim dieslu 850rpm to okolo 7km/h i wolniej A tu jest czasem ciekawie. Typowe dzialanie regulatora - puszczasz sprzeglo, silnik zwalnia, regulator musi dodac gazu ... widac robi to za mocno. Lepiej mocno, nic mialby zgasnac. A potem sobie obnizy ... W efekcie niby sie daje jechac powoli na pierwszym biegu ale aby ruszyc trza przyspieszyc. Wiec sie niby da ale praktycznie to nie... no ale po tych 3 dlugosciach auto jedzie w miare stabilnie. Przy czym nigdy nie lubialem jezdzic na jedynce - jakos tak za "sztywne" polaczenie z silnikiem, i albo za gwaltownie przyspiesza, albo za mocno hamuje. Akurat jazdy bez gazu dotyczy to najmniej, bo ten regulator sobie radzi dosc dobrze, tylko predkosc rzadko pasuje ... J. |
|
Data: 2019-08-22 22:16:00 | |
Autor: cef | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 2019-08-22 o 22:02, J.F. pisze:
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5ef198$0$17363$65785112@news.neostrada.pl... Można, ale wtedy na pewno nie będzie to powolutku. Technika moze pomoc o tyle, ze ci z manualami przed toba beda jechac skokami do przodu, i po dostosowaniu sie do nich skrzynia DSG tez bedzie w pelni zasprzeglona lub rozsprzeglona. Mogę sprawdzić - jakoś do tej pory nie miałem okazji do dlugotrwałego pełzania. W bardziej technicznie zaawansowanych konstrukcjach pełzanie może być zaprogramowane nawet jako funkcja załaczania i rozłaczania napędu, w prostszych może z udziałem niepełnego zasprzęglenia. |
|
Data: 2019-08-23 10:10:18 | |
Autor: J.F. | |
Kto ma rację? | |
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5ef800$0$512$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2019-08-22 o 22:02, J.F. pisze: Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup Można, ale wtedy na pewno nie będzie to powolutku. Musi byc - przeciez tym sie powinno dac zaparkowac precyzyjnie. Nie wiem jak fizycznie jest to realizowane, ale Mogę sprawdzić - jakoś do tej pory nie miałem okazji do dlugotrwałego pełzania. Nie zdziwilbym sie, gdyby program dazyl do pelnego zasprzeglenia ... ale przeciez nie od razu i jakos plynnie ... W bardziej technicznie zaawansowanych konstrukcjach pełzanie może być zaprogramowane nawet jako funkcja załaczania i rozłaczania napędu, Zalaczanie i rozlaczanie to by trzeslo autem, musi byc jakies niepelne zasprzeglenie ... J. |
|
Data: 2019-08-23 20:30:57 | |
Autor: cef | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 2019-08-23 o 10:10, J.F. pisze:
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5ef800$0$512$65785112@news.neostrada.pl... Sądząc ze sposobu poruszania się auta przy pełzaniu Ha, puszczam hamulec i auto się toczy a po chwili wskakuje na bieg 2 i toczy się na dwójce - wszystko bez gazu. Prędkośc ok 5-10km/h. A więc jeszcze inaczej zaprogramowane jest. |
|
Data: 2019-08-23 20:48:03 | |
Autor: Cavallino | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 23-08-2019 o 20:30, cef pisze:
W dniu 2019-08-23 o 10:10, J.F. pisze: A jak przyhamujesz do jeszcze niższy prędkości, to co robi po puszczeniu hamulca? Bo jeśli skokowo przez chwilę nie przyspieszy to na 100% piłuje na półsprzęgle. |
|
Data: 2019-08-23 21:03:27 | |
Autor: cef | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 2019-08-23 o 20:48, Cavallino pisze:
W dniu 23-08-2019 o 20:30, cef pisze: Przyspiesza dość szybko do dwójki, zrobiłem kilka kółek po pustym parkingu, bo mnie zaciekawiło to wrzucenie dwójki. On chyba uważa, że jedynka jest tylko do ruszania. W ogóle to mam wrażenie ze JF jakoś strasznie się boi parkowania i wolnej jazdy w DSG, bo już któryś raz widzę jego obawy. Mnie to jakoś nigdy nie zaintrygowało, bo i nie stanowiło problemu. Nie sądzę, żeby tyle co jest półsprzęgła stanowiło jakiś problem większy niż manwerowanie w manualu. Żeby się mnimalnie toczyć też trzeba w manualu użyć półsprzegła |
|
Data: 2019-08-23 21:07:02 | |
Autor: Cavallino | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 23-08-2019 o 21:03, cef pisze:
W dniu 2019-08-23 o 20:48, Cavallino pisze: Ale jak przyspiesza, sam, po przyhamowaniu do np. 3 km/h i bez gazu? zrobiłem kilka kółek po pustym parkingu, bo mnie zaciekawiło Niekoniecznie - można w ogóle wysprzęglić, potem puścić sprzęgło itd Ale to zaskutkuje samoistnym skokowym przyspieszeniem, nawet bez gazu. Przynajmniej w dieslach. |
|
Data: 2019-08-23 22:02:10 | |
Autor: cef | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 2019-08-23 o 21:07, Cavallino pisze:
W dniu 23-08-2019 o 21:03, cef pisze: Pojęcie dość szybko jest względne - w ciągu kilku sekund 2-5 rozpędza się do 5km/godz i wrzuca dwójkę - wszystko bez gazu, teren równy zrobiłem kilka kółek po pustym parkingu, bo mnie zaciekawiło Ja z reguły staram się jeździć tak, żeby się rozpędzać i hamować, ewentualnie korzystam z wybiegu jak nikt za mną nie jedzie, więc obce mi są jakieś dylematy czołgania się. |
|
Data: 2019-08-24 07:44:37 | |
Autor: Cavallino | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 23-08-2019 o 22:02, cef pisze:
W dniu 2019-08-23 o 21:07, Cavallino pisze: Dwójkę przy 5 km/h? No i co dalej, daje radę tak jechać, czy nadal przyspiesza? Niekoniecznie - można w ogóle wysprzęglić, potem puścić sprzęgło itd Na wsi mieszkasz, że korków nie widujesz? |
|
Data: 2019-08-24 09:17:11 | |
Autor: cef | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 2019-08-24 o 07:44, Cavallino pisze:
W dniu 23-08-2019 o 22:02, cef pisze: Ha, puszczam hamulec i auto się toczy Nie przyspiesza. Jedzie sobie na dwójce 5-8km/godz Niekoniecznie - można w ogóle wysprzęglić, potem puścić sprzęgło itd Rano jadę bardzo wcześnie bez korków, na powrocie jakichś tragicznych korków nie ma. Poza tym co za problem z jazdą w korkach jakimkolwiek autem czy manual czy DSG? |
|
Data: 2019-08-24 10:46:37 | |
Autor: Cavallino | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 24-08-2019 o 09:17, cef pisze:
Przyspiesza dość szybko do dwójki, Poza tym co za problem z jazdą w korkach jakimkolwiek autem No nie wiem właśnie - ale w manualu nie pojedziesz bez sensu na dwójce, gdy potrzeba jest jechać wolniej. |
|
Data: 2019-08-26 11:00:44 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Kto ma racjÄ? | |
On 2019-08-24 10:46, Cavallino wrote:
Powinien być tam też tryb "ręczny" i wtedy zrzucenie na jedynkę powinno być trwałe - mylę się? Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2019-08-26 02:16:43 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Kto ma racjÄ? | |
-- Powinien być tam też tryb "ręczny" i wtedy zrzucenie na jedynkę powinno być trwałe - mylę się?
do momentu przyciśnięcia gazu |
|
Data: 2019-08-24 08:01:50 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Kto ma racjÄ? | |
-- W ogóle to mam wrażenie ze JF jakoś strasznie się boi parkowania i wolnej jazdy w DSG, bo już któryś raz widzę jego obawy.
Wiek robi swoje ;-) Opel robi dwusprzeglowe skrzynie ? W Zafirze B byla klasyczna i swoje wycierpiała w niemieckich korkach przebieg 300tkm i żyła. |
|
Data: 2019-08-23 17:27:01 | |
Autor: Cavallino | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 22-08-2019 o 22:02, J.F. pisze:
Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5ef198$0$17363$65785112@news.neostrada.pl... Kup sobie Dustera 4x4. |
|
Data: 2019-08-22 16:11:17 | |
Autor: Cavallino | |
Kto ma racjÄ? | |
W dniu 21-08-2019 o 19:31, cef pisze:
W dniu 2019-08-21 o 17:33, Cavallino pisze: Ale wolniej niż jego prędkość minimalna przy minimalnych obrotach (a o tym mówimy)? Jak to robi? ;-) |