KsiÄ?dz leje w pysk dzieci [jedno (rzekome?) uderzenie na jednej mszy]

Data: 2014-02-16 21:37:11
Autor: A. Filip
KsiÄ?dz leje w pysk dzieci [jedno (rzekome?) uderzenie na jednej mszy]
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
http://www.wprost.pl/ar/436440/Ksiadz-uderzyl-dziecko-podczas-mszy-Tylko-odsunalem-reka-To-lincz/

http://www.tvn24.pl/duchowny-uderzyl-dziecko-tlumaczyl-sie-na-mszy,398951,s.html

Przed kościołem pikietowało kilkanaście osób. Przynieśli ze sobą
transparent: "Wszystkie dzieci należą do kościoła".

No nie wszystkie, nie wszystkie, tylko moherowe...

Puszczajcie dalej dzieci do kościoła...

Leje? Miał uderzyć jeden raz na jednej mszy.

Twój "dobór słów" w temacie wygląda jak celowa manipulacja mająca sugerować nie jeden incydent z "różnymi wersjami stron" ale systematyczne/wielokrotne zdarzenia.

--
A. Filip
Myśl jest światłem, gnuśność jest ciemnością.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2014-02-16 14:43:45
Autor: Prinzlaff Herrlich
Ksi?dz leje w pysk dzieci [jedno (rzekome?) uderzenie na jednej mszy]

Dnia Sun, 16 Feb 2014 21:37:11 +0100, boukun napisał(a):

Puszczajcie dalej dzieci do kościoła...

Ma racje, czasami trzeba dac po ryju zeby z dziecka nie wyroslo takie
GWno jak boukun.

Data: 2014-02-16 22:11:37
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:vrfq250ob4lb$.1pfbwyd7jcup6.dlg40tude.net...

Dnia Sun, 16 Feb 2014 21:37:11 +0100, boukun napisał(a):

Puszczajcie dalej dzieci do kościoła...

Ma racje, czasami trzeba dac po ryju zeby z dziecka nie wyroslo takie
GWno jak boukun.

Później matce będzie wrzątek do gardła lał, albo księdza zaszlachtuje...

boukun

Data: 2014-02-16 15:25:34
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:11:37 +0100, boukun napisał(a):

[...]

 Od tego siedzenia w internecie i szukania zydow, zrobiles sie
bardziej pojebany niz w dziecinstwie, brakuje ksiedza ktory
by wytrzaskal po ryju.

SKRUSZONY MORDERCA - w 25 lat po zabójstwie księdza Popiełuszki "W 1985 r. do więzienia trafiło czterech pracowników Służby Bezpieczeństwa:
Piotrowski i Pietruszka z wyrokiem 25 lat pozbawienia wolności, Pękala - 15
lat i Chmielewski - 14 lat. Rok później, na podstawie amnestii, dwóm
pierwszym zmniejszono kary do 15 lat, pozostałym - do 10 i 7 lat. Z kolei,
już w następnym roku kary Piotrowskiego i Pietruszki stopniały do 10 lat, a
pozostałych - do lat 6. W latach 90-tych byli już na wolności wszyscy, z
wyjątkiem Piotrowskiego, którego jednakże wypuszczano co jakiś czas na
przepustki. W końcu, z więzienioa wyszedł on w 2001 roku.

Oto rozlega sie donośne uderzenie w pierś własną Piotrowskiego:

„Byłem zanarkotyzowanym maniakiem. Z całą pewnością nie byłem człowiekiem
zdrowym psychicznie. O tym jak myślałem może świadczyć fakt, iż byłem
przekonany, że Katyń jest jedynie propagandowym wymysłem. Miałem poczucie
posłannictwa. Każdy atak na Służbą Bezpieczeństwa traktowałem jak napaść na
mnie samego (...) Zbrodni nie usprawiedliwia nic. Natomiast maniacy
zarażeni ideologią są niesłychanie niebezpieczni (...) Więzienie jest
najlepszym lekarstwem dla narkomanów, takich jak ja. Proszę mi wierzyć, ze
lepszego lekarstwa nie ma."

Jednak większość uderzeń pada na piersi cudze, głównie „firmy" i panującej
w niej ideologii:

„Byłem tak mocno przesiąknięty ideologią, że nawet ryzykując skazanie na
śmierć, czego chciał prokurator, postanowiłem, że trzeba bronić interesów
‘firmy' (...) Na oczach miałem takie bardzo duże klapki. Z procesu
wynikało, że zamordowanie księdza to mój wymysł, wybryk spowodowany moimi
skłonnościami patologicznymi. Tak to próbowano sprzedać. A ja byłem
przesiąknięty nie tylko ideologią partyjną, ale Ideologią służb
specjalnych. Mój umysł został ‘spacyfikowany' mentalnością służb
specjalnych."

Data: 2014-02-16 22:45:29
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:bdl99ru4wy3g$.1mgtu43kou6ql$.dlg40tude.net...
[...]

Co ty kurwa czytach lub łykasz? Ten "skruszony" miorderca jeszcze niedawno jechał ostro w tygodniku Fakty i mity, pod pseudonimem Anna Tarczyńska i Dominika Nagel...
Niezłych zwyrodnialców sobie za autorytet obrałeś kundel...

boukun

Data: 2014-02-16 16:15:05
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:45:29 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Publiczne wypowiedzi mordercy księdza.Poglądy macie bardzo podobne, łby
zjebane PRL-owską ideologią też, różni was jedynie wiek i zajmowane stanowisko w aparacie partyjnym.
Niezłych zwyrodnialców sobie za autorytet obrałeś kundel...

Weż zacznij pić denaturat, może ci coś pomoże na ten rozjechany móżg.

Data: 2014-02-16 23:41:12
Autor: Lord Donald
KsiÄ?dz leje w pysk dzieci [jedno (rze kome?) uderzenie na jednej mszy]
Ale też macie tych swoich bohaterów. Popiełuszko był alkoholikiem, praktycznie żulem, a że jakimś mantą się na kosę nadział i chlał z solidaruchami to zrobili z niego męczennika, a przy okazji i oprychy się na kartach historii zapisali, skoro i tak poszli siedzieć, a żeby nie bekli o nim prawdy to i ich szybko wypuścili, a ci sprzedają jeszcze swoje historyjki i robią na tym kasę. W sumie jacy rządzący tacy bohaterowie. O jakiej wy rewolucji mówicie w latach 80, po prostu dostaliśmy kopa bo za dużo pierdzieliśmy, i teraz wszyscy nas maja w dupie, i nasi studenci szorują gary na wyspach i sprzątają gówno za centy, spod brytyjskiego, francuskiego lub niemieckiego kretyna, a co gorsze Polak mimo wysokiego wykształcenia czuje się gorszy bo wmówiono mu, że że jego post komunistyczne wykształcenie jest gówno warte, mniej niż zasrana podstawówka tubylca debila, który go z rasistowską pogardą kopie w dupę i na niego pluje. Podziękujcie za to swoim bohaterom Bolkom, Popieuszkom, itp... którzy pchnęli kraj za dolarki, a nawet papierzowi, który miał nas d..., liczył mu się tylko interes Watykanu, macie swoje bożyszcza i swoich bohaterów drukowanych na gówno wartych pieniądzach i monetach.

Data: 2014-02-16 16:45:38
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sun, 16 Feb 2014 23:41:12 +0100, Lord Donald napisał(a):

Ale też macie tych swoich bohaterów. Popiełuszko był alkoholikiem, praktycznie żulem, a że jakimś mantą się na kosę nadział i chlał z solidaruchami to zrobili z niego męczennika,

:) Co tu można dodać, kolejny po-PRL-owski pojeb któremu ckni się do
matuszki partii.

Data: 2014-02-16 23:56:25
Autor: Lord Donald
W dniu 16.02.2014 23:45, Prinzlaff Herrlich pisze:
[...]

PojebĂłw takich jak ty jest łatwo policzyć, po frekwencji w wyborach i tych głosujących na POPIS, z pizdelem  włącznie, nie wielu was zostało ale na nasze nieszczęście rządzicie i sracie w nasz kraj i mamy jak mamy. Tych ktĂłrzy mają dosyć tego gĂłwna i juĹź nie chodzą na wybory jest więcej, coś w tym jest chyba, w tym tak zwanym super RP-owski systemie, i to cyma nie numerek przed RP, skoro pierwsza była podobnym syfem tak zwanym okresem wielkiego głodu.

Data: 2014-02-16 17:04:24
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sun, 16 Feb 2014 23:56:25 +0100, Lord Donald napisał(a):

[...]

Pojebów takich jak ty jest łatwo policzyć, po frekwencji w wyborach i tych głosujących na POPIS, z pizdelem  włącznie, nie wielu was zostało ale na nasze nieszczęście rządzicie i sracie w nasz kraj i mamy jak mamy.

Nie płacz, jest rozwiązanie, razem z boukunem obejmiecie władze,
dwóch małomiasteczkowych po-PRL-owskich pojebów da naszemu krajowi mleka i
miodu. Od kiedy internet dostępny jest w każdym domu, ilość wybitnych
polityków w Polsce rośnie jak liście wiosną na drzewach :)

Data: 2014-02-17 00:29:48
Autor: Lord Donald
KsiÄ?dz leje w pysk dzieci [jedno (rze kome?) uderzenie na jednej mszy]
Problem że nie ma wybitnych polityków, rządzą popisowe męty, jakby jednego dobrego dopuścili by do wyborów to by tych debilów głosujących na popis wyborcy rozdeptali by przy urnach.
Po za tym jak lubisz jak cię fryc wali w d..., i już od dawna robisz mu druta za kilka euro centów i podnieca cię jak ten przy tym się drze pol misze szwajne, to po co mieszasz się w nasze krajowe sprawy i wyzywasz polaków którzy tu zostali od komuchów, korzystaj z niemieckiej gościnności i wolności, i nie sraj nam w garnek.

Data: 2014-02-16 18:50:05
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 00:29:48 +0100, Lord Donald napisał(a):

Problem że nie ma wybitnych polityków, rządzą popisowe męty, jakby jednego dobrego dopuścili by do wyborów to by tych debilów głosujących na popis wyborcy rozdeptali by przy urnach.

Masz koleś głowę zrytą internetem tak jak boukun, takich wiejskich
filozofów jak ty są tysiące, każdy ma swoje pomysły i swoje wymagania,
każdy z was oczekuje że reszta społeczeństwa dostosuje się do waszych
pomysłów i szczeniackiego gdybania co by było gdyby mi pozwolili rządzić.
Do wyborów ma prawo stanąć każdy, ale kiedy nie potrafi się zainteresowac
sobą nikogo, wtedy winne zwalacie na coś lub na kogoś. Nie podoba ci się
żadna partia polityczna? Załóż własną, 50% uprawnionych do głosowania, nie
bierze udziału w wyborach, kiedy znajdziesz wśród nich kilka procent
poparcia, może wtedy będziesz mógł powiedzieć, że nie jesteś jedynie
naiwnym głupkiem z komputerem.
[...]

Weź zrób sobie baranka o ścianę, bo wyraźnie nie dociera do ciebie, że
jesteś pojedynczym wypierdkiem bez żadnego prawa wypowiadania się w imieniu "nam".

Data: 2014-02-17 09:47:57
Autor: Lord Donald
KsiÄ?dz leje w pysk dzieci [jedno (rze kome?) uderzenie na jednej mszy]
O czym pieprzysz, siedzisz u fryca u u niego przyginasz, zapewne twoje bachorki siedzą tutaj i chodzą do szkoły, korzystają z opieki zdrowotnej za naszą kasę i nasze podatki, jak jeszcze to będą i nawet się nie dorzucisz, cwaniakujesz za czyje, podobnie robili tobie podobni za PRL, ale tamtych goniono, jak pojechałeś to nie widziałeś dzieci które ci wychowało państwo i to było dobre, jak masz kraj w d... to się nie wpierdalaj i nie wracaj.
Wszędzie maja cie za mętę, tutaj bo nie utrzymujesz dzieci zleciłeś to innym jesteś pasoĹźytem, tam bo im gnoisz rynek pracy, niemiecki pracownik ma dzieci i musi na nie zarobić zapłacić podatek, utrzymać dla nich mieszkanie, nie moĹźe sobie pozwolić na Ĺźycie w baraku i na takie zarobki jak ty, jak ma z tobą konkurować, nie nawiedzi cię śmieciu i ma rację, zapewne i większości takich i ziomal z Polski nienawidzi się na wzajem, bo gdy pracował tam polak mimo Ĺźe podobna męta jak ty bo robił tak samo to ty zjechałeś niĹźej a ten wyleciał, wszyscy wiedzą jak wygląda szanowanie się tych ktĂłrzy wyjechali  u nas z kraju, ludzie bez honoru, mimo Ĺźe są zwalczani przez tubylcĂłw to jeszcze jeden zwalcza drugiego a na koniec jeszcze okradnie i sprzeda dokumenty za wino. Twoje dzieci takĹźe mają cię w d... i Ĺźonę wali sąsiad, nie jesteś nawet facetam aby z nimi być i o nich dbać wychowywać dzieci i być z Ĺźoną i ją zaspokajać, to Ĺźe przyślesz trochę kasy, co do za ojciec jak go nie ma nie radził se i pojechał, nadal i w ich oczach jesteś jakąś mętą i frajerem do skubania, większość zazwyczaj takich rodzin kończy się tak samo, dowiesz się Ĺźe ktoś cię zastępuje i prze chlewa twoją tak zwaną super cwaniacka kasę, jak juĹź o tym nie słyszysz i udajesz Ĺźe o tym nie wiesz. A fryce na was plują, walą w d... i poniĹźają, ale i słusznie kto się nie szanuje zasłuĹźył na to.
Co ty wiesz o tym jak żyją Polacy w kraju, po h... tu przyjeżdżasz i szmacisz mam politykę i srasz nam garnek, pokazujesz jaki jesteś bogaty bo spierdoliłeś i uciekłeś przed naszą biedą a tu za darmo bachory ci wychowują, albo wrócisz i natrzepiesz bachorów, a wy frajerzy budujcie szkoły, drogi, szpitale. Wydaje ci się że jesteś cwany, mimo że w oczach tych co zostali i tych co obchodzi los tego kraju bo muszą w nim żyć, na jego łożyć jesteś śmieciem, zresztą i tam jesteś śmieciem którego każdy debilowaty fryc może walić w d.. za kilka centów a potem nacharać na niego. Zabieraj swoje bachory i wypierdalaj, i zdychajcie w swoim szwabskim luksusie mamy was w d..., jakie prawo masz u nas głosować i się wypowiadać o naszym kraju?!!!

Jakie 50% obecna frekwencja już w tym roku utrzymuje się na poziomie 16%, i to ludzie nie deklarują, że wolą tych albo tych bo są lepsi, tylko idą bo nie chcą któryś dopuścić do władzy, mają ich dosyć, i wierzą że jak pójdą to coś da. Jakby ludzie odzyskali nadzieję i dopuścili jednego polityka który by coś dla nich znaczył za pewne poszli by do wyborów podobnie jak to było na początku tego systemu. To nie wyborczy mają w dupie wybory, to ten system ma w dupie wyborców, tym bardziej że taka frekwencja jest im na rękę. To nie demokracja, to syfiasty przedwojenny autorytaryzm, i jak każdy reżim w końcu upadnie, i jak każdy reżim za pewne nie podda się ludziom bez krwawo. Za pewne nie będzie to przejście jak miało się w latach 80, trochę kartek, biedy, po to aby ludzie znienawidzili bieżący system i uznali że nowy będzie rozwiązaniem, tu oligarchia nakradła za wiele i już przywykli do łupów, nie odda tego tak bo naród chce.

Data: 2014-02-17 02:59:11
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 09:47:57 +0100, Lord Donald napisał(a):

[...]

Walnij sobie koleś baranka o ścianę, bo jasnowidza z ciebie nigdy nie
będzie, coś tam sobie bełkoczesz jak naćpany świr, ale kogo to obchodzi.

Data: 2014-02-17 10:14:36
Autor: Lord Donald
W dniu 17.02.2014 09:59, Prinzlaff Herrlich pisze:
[...]

Ale gościu jestem w swoim kraju, buduję swój kraj, narzekam na rządy w swoim kraju, moje dzieci chodzą do szkoły wybudowanej za moje podatki, po ulicy za moje podatki, leczy lekarz za moje podatki, wspólnie z żoną pracujemy na swoje i jestem z nią i nie posuwa ją jakiś żygolak za moje pieniądze bo mnie nie ma i nie mam czasu dla rodziny, bo muszę zapierdalać u fryca i dawać mu d... za kilka centów.
Dopóki twoje bachorki żyją za moje to jesteś dla mnie śmieciem a nie spryciarzem, i kogo obchodzi twój bełkot skoro nie dokładasz się do nas to nie masz prawa nas krytykować, a to co mówisz to tylko bełkot śmiecia który nasrał na swój kraj i próbuje to usprawiedliwić.

Data: 2014-02-17 03:18:42
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 10:14:36 +0100, Lord Donald napisał(a):

[...]

Weź sobie koleś coś od bólu głowy bo pierdolisz jak jakiś naćpany
świr z własnym wizjami i na tematy których nie znasz i nie rozumiesz.

Data: 2014-02-17 10:03:05
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:obnqbu3ew1x1$.14b4juk1upi90$.dlg40tude.net...
[...]

Właśnie takie przygłupy i tępaki jak ty dostosowują się do POPiSowych pomysłów..., na okrętke, na naszą i swoją zagładę...

boukun

Data: 2014-02-17 03:19:22
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 10:03:05 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Spadaj zapijaczona miernoto.

Data: 2014-02-17 16:28:32
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 10:03 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Na pohybel podobnym tobie kretynom.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 16:38:29
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbfmlu0550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

rAzor i Pietrzykowski w jednym stoją domku, he, he, he...

boukun

Data: 2014-02-18 02:10:19
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:38 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

I co z tym rAzorem?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 00:38:28
Autor: Lord Donald
KsiÄ?dz leje w pysk dzieci [jedno (rze kome?) uderzenie na jednej mszy]
Masz tutaj swój RP - owski kolonijno europejski ustrój. W gułagach przestępców lepiej traktowano niż teraz robi się z biednymi Polakami, uciekającymi przed nędzą zmuszanymi do takich rzeczy, stań przed nimi wystaw dwa palce pogadaj z nimi o Bolku lub krzywdzie żula Popiełuszko. Może kwiatki zaniesiecie pod pomnik solidaruchów w upadłej stoczni w Gdańsku.

http://www.wprost.pl/ar/436317/Wielka-Brytania-Polacy-sprzedawali-Polakow-do-pracy/

Data: 2014-02-16 18:59:14
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 00:38:28 +0100, Lord Donald napisał(a):

[...]

Nie czytam śmieci z wprostów, ale ty masz prawo. Problem polega na tym,
że GWno z tego rozumiesz. Przynależność kraju do dowolnie wybranego
systemu politycznego lub ekonomicznego, nie daje automatycznie prawa
do zbierania zysków, a tak głupkom twojego pokroju z reguły wszystko
się kojarzy. Każdy rząd i każde państwo dba o własne interesy, tak jak ty
dbasz o swoje a nie sąsiada. Głupkom wychowanym na Leninie, wydaje się, że wystarczy odciąć się od PRL-u i natychmiast cały świat zacznie
przysyłać za darmo pomarańcze, nie trzeba będzie pracować i bić się o
swoje.

Data: 2014-02-17 10:01:12
Autor: Lord Donald
W dniu 17.02.2014 01:59, Prinzlaff Herrlich pisze:
[...]

Co mam czytać twoje głupie posty. Wiadomo każdy koloryzuje, ale to nie wielki przykład, obozy pracy nie tylko na wyspach ale i w Hiszpanii itp..., handel kobietami, które pod pretekstem pracy są tam wabione a później gwałcone i sprzedawane to tam normalka, to jest tan cudowny system i to za co nas mają w tej Kolonii Europejskiej. Co ty pierdolisz jaka niewolnicza praca w obozach pracy jest fer, jakie sprzedawani i gwałcenie kobiet, pirdolę taki system jak ludzie muszą płacić takie ofiary, jak takie ofiary mogą budować naszą przyszłość, jak tak zwana przez ciebie ofiarna ciężka praca naszych rodaków może budować naszą przyszłość u nas w kraju? Zobacz po wojnie PRL, ludzie podnosili kraj z gruzów, po Hitlerze, po II RP zwanej okresem wielkiego głodu, zbudowali fabryki, ciężką pracą przyszłość, zanim męty zaczęli robić rozpiździewę bo zobaczyli że można się uwłaszczyć już kraj stał na nogach, a gdzie byśmy by byli gdyby nie ten post solidarnościowy syf, ciężką pracą wypracowali dobra z których do dziś poprzez złodziejską prywatyzację utrzymuje się oligarchia. Po co mi amerykańskie pomarańcze, mieliśmy gruszki i jabłka, hamburgery, czekoladę i mleko z polskiej krowy.

Data: 2014-02-17 10:10:55
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:18nx50y1clkmo.dbabnpiawwlp.dlg40tude.net...
[...]

Przecież to ty głupocze myślisz, że odciąłeś się dzięki zbrodniarzowi Jaruzelskiemu od PRL-u, od tego zbrodniarza PRL-u..., istniejącym do dziś od sławetnego 13 grudnia...

boukun

Data: 2014-02-17 09:58:55
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:1qcgjnk92r5nz.msnoefrordbg$.dlg40tude.net...
[...]

Czy coś się zmieniło od zbrodniarza Jaruzela? To nie matuszka partia teraz od 13 grudnia 1981 roku rozkrada i rozpierdala Polskę?

boukun

Data: 2014-02-17 03:14:19
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 09:58:55 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Bardzo dużo się zmieniło, nikt nie wysyła z Polski za darmochę zboża
i węgla do ZSRR, Putin robi zakupy tam gdzie ma ochotę, a na Kubie szczury wiszą w sklepach mięsnych. Kiedy to zrozumiesz, to zostaniesz
woźnym w szkole w Świdnicy.
To nie matuszka partia teraz od 13 grudnia 1981 roku rozkrada i rozpierdala Polskę?

Tobie się pewnie wydaje, że gdyby Gierek dzisiaj rządził, to ty byłbyś
dyrektorem rzeźni. Masz prawo sobie pomarzyć, tylko tyle ci pozostało.

Data: 2014-02-17 10:29:42
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:uh7kiptr81ky$.11baj9m3vfdyv$.dlg40tude.net...
[...]

Za to zaorali wszystkie zakłady pracy i postawili w ich miejsce blaszane łagry pracy i przyjmują w nich na nowych warunkach, za pensję minimalną do usranej śmierci, pozbawieni prawa do emerytry. Wszyskie grupy zaszeregowania poszły się jebać... I nadal wierzysz, że coś się zmieniło od zbrodniarza Jaruzela, założyciela tego kurewskiego, bandyckiego systemu? Rosja nie dostała nic praktycznie za darmo, tak jak to dostają teraz Niemcy, całe polskie przemysły cukiernicze i ceramiczne i inne obce kraje, Rosjanie przynajmniej strzegli polskich granic, by Breslau nie wrócił do Niemiec, nie mówiąc już o tym, że handel był wymienny..., a tylko w czasie olimpiady w Moskwie najbardziej ucierpieliśmy...

[...]

Gierek już dawno nie żyje, każdy musi  być kiedyś zastąpiony, bo starcy nie nadają się do rządzenia... Pewne jest,  że gdyby nie zbrodniarz Jaruzelski, Polska by była dzisiaj naprawdę wolnym krajem i mlekiem i miodem płynącym, a Polacy by godnie żyli we własnym kraju, na wysokim poziomie...

boukun

Data: 2014-02-17 03:39:46
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 10:29:42 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Trybun się zaraz obudzi i wszystko ci wyjaśni :)

Rosja nie dostała nic praktycznie za darmo,

Dobra, przenieś się do Rosji i nie truj dupy, bo dobrze wiesz, że niczego
nie osiągniesz.

Data: 2014-02-17 10:49:50
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:zrz0nbf6gam$.1al9qfs5c9sxs.dlg40tude.net...
[...]

Rzecz w tym, że on nic nie wyjaśnia...
Tylko tak jak to klepie bez sensu prymitywne formułki...

Rosja nie dostała nic praktycznie za darmo,

Dobra, przenieś się do Rosji i nie truj dupy, bo dobrze wiesz, że niczego
nie osiągniesz.

Chciałbyś też zrobić tu u nas w kraju miejsce dla 6 mln Żydów z Izraela?

boukun

Data: 2014-02-17 04:00:38
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 10:49:50 +0100, boukun napisał(a):

Chciałbyś też zrobić tu u nas w kraju miejsce dla 6 mln Żydów z Izraela?

Jak nie Jaruzel to żydy i tak dzień po dniu. Na co ty liczysz? Na rewolucję
i posadę ministra? Sześćdziesiąt lat na karku a naiwny jesteś jak szczeniak
z podstawówki.

Data: 2014-02-17 11:01:58
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:1kib9sta6u2ym.e41itcie8xd3$.dlg40tude.net...
[...]

Tu jest tablica do wyrzucenia z siebie zagęszczonej żółci, a nie telebim reklamowy...

boukun

Data: 2014-02-17 04:09:31
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 11:01:58 +0100, boukun napisał(a):

[...]

W twoim przypadku, to jest jedyne zajęcie od kilkunastu lat, reklamujesz
się tutaj z cała rodziną, a od żółci ubywa ci tylko włosów i robisz się
coraz bardziej oderwany od rzeczywistości. Może jednak zacznij pić,
szybciej osiągniesz cel.

Data: 2014-02-17 11:11:48
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:1nhfizi4m01o6.1od92do8segw3$.dlg40tude.net...
[...]

Dokładnie, pl.soc.polityka to jest moje ulubione miejsce do wylewania zagęszczonej żółci i nic na razie tego nie zmieni...
Swoje prymitywne docinki zachowaj dla siebie i swojej rodzinki kundlu...

boukun

Data: 2014-02-17 04:20:11
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 11:11:48 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Zaraz sobie menel wykombinuje, że jest strasznym zagrożeniem dla systemu,
cała Polska go słucha. dlatego chcą go uciszyć :)

Swoje prymitywne docinki zachowaj dla siebie i swojej rodzinki kundlu...

Wiesz jak wysoko możesz pijaczyno podskakiwać?

Data: 2014-02-17 11:30:38
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:14smr2hvk1ejt$.11bbjoogn7rd4.dlg40tude.net...
[...]

Pewnoś sam pijaczyna, nie przyrównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny kundel...

boukun

Data: 2014-02-17 04:39:34
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 11:30:38 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Mam ci menelu przypomnieć twoje pijackie zwierzenia które tutaj opisywałeś?
Może o tych kolegach ze Świdnicy którzy zapili się na śmierć?

Data: 2014-02-17 12:00:28
Autor: Lord Donald
KsiÄ?dz leje w pysk dzieci [jedno (rze kome?) uderzenie na jednej mszy]
Mam ci menelu przypomnieć twoje pijackie zwierzenia które tutaj opisywałeś?
Może o tych kolegach ze Świdnicy którzy zapili się na śmierć?

Widzisz kiedyś stać było ludzi aby gdzieś wyjechać i za imprezować, i nikomu nawet wielki kac po takiej imprezie krzywdy nie zrobił. A ty co, przystopuj fryca z tym tankowaniem ci gębę, bo to ci mózg wypala, może dawaj bardziej w dupę, nie wiem ile za to płaci ale dłużej pociągniesz, nie zdebilowaciejesz całkiem, później to my będziemy musieli twoje ścierwo leczyć jak cię stamtąd wykopią.

Data: 2014-02-17 05:07:33
Autor: Prinzlaff Herrlich
KsiÄ?dz leje w pysk dzieci [jedno (rze kome?) uderzenie na jednej mszy]
Dnia Mon, 17 Feb 2014 12:00:28 +0100, Lord Donald napisał(a):

Spierdalaj szczeniaku bo zaczynasz się powtarzać, a z ćpunami ciężko
się rozmawia.

Data: 2014-02-17 12:51:22
Autor: Lord Donald
W dniu 17.02.2014 12:07, Prinzlaff Herrlich pisze:
Dnia Mon, 17 Feb 2014 12:00:28 +0100, Lord Donald napisał(a):

Spierdalaj szczeniaku bo zaczynasz się powtarzać, a z ćpunami ciężko
się rozmawia.

Kurde właśnie zarabiasz swoje ciężkie centy robiąc druta swojemu ukochanemu niemieckiemu pracodawcy i nie masz czasu, czy skończyły ci się argumenty bo jedziesz wieśniacką ripostą.

Data: 2014-02-17 05:52:16
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 12:51:22 +0100, Lord Donald napisał(a):

[...]

Spierdalaj ćpunie, jak będę potrzebował wróżki to poszukam cyganki
w Krakowie, ty się do tego nie nadajesz.

Data: 2014-02-17 16:30:39
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:1it2st8f7dhln.z1h3qxrx2piu.dlg40tude.net...
[...]

Sztuką jest umieć pić, i nie musieć pić... Nie przyrównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny kundel...

boukun

Data: 2014-02-17 09:46:44
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 16:30:39 +0100, boukun napisał(a):

Sztuką jest umieć pić, i nie musieć pić... Nie przyrównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny kundel...

Z życia menela ze Świdnicy.

boukun napisał(a):
"Dzisiaj jest 5-ta rocznica śmierci mojego najlepszego kolegi Darka P.
Darek żył zaledwie niecałe 43 lata (bez miesiąca z kawałkiem), żył krótko i
szybko, zapił się na śmierć, jak wielu Polaków w tym zjebanym systemie.
Pamiętam dokładnie, jak ścigaliśmy się w piciu i jak żartował do mnie około
miesiąca przed jego śmiercią, gdy przechodziliśmy ulicą na wysokości
przyosiedlowego cmentarza, "...jestem ciekaw Jarek, który z nas znajdzie
się prędzej na tym cmentarzu". https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/fM0sXvErPts

boukun napisał(a):
Kiedyś, jak kilka ładnych dni z rzędu dobrze pochlałem i w domu miałem
niesamowity burdel z pobitymi butelkami i porozlewanymi nalewkami po
wszystkich pokojach, trzeźwiejąc, musiałem na kacu zabrać się do sprzątania
chałupy, bo lada chwila miały wrócić do domu dzieci z ferii i żona z
Niemiec.

W szafce w kuchni znalazłem jakiś środek do prania dywanów, piankę aktywną
jakiejś firmy i zacząłem gołymi rękami wcierać ją w chodniki i dywany. Po
jakimś czasie, a minął już dzień, jak przestałem chlać, zacząłem słuszeć
jak z licznika gazowego wydziela się głos Radia Maryja. To samo słyszałem z
wentylatora w łazience. A nawet jak włączyłem odkurzacz, to słyszałem jakąś
muzykę i wiadomości Radia Maryja. Potem jak kładłem się spać, a zasnąć nie
mogłem po tylu dniach chlania, słyszałem głos Boży, który mówił do mnie, że
jestem synem Bożym i takie tam inne wyrocznie.

Ręce moje i stopy były całe czerowne i spuchnięte, od tej pianki aktywnej i
dopiero po kilku dniach zdałem sobie sprawę z tego, że miałem halucynacje
pod wpływem reakcji tej chemicznej substancji z duża zawartością jeszcze
alkoholu we krwie, jaką po tylu dniach chlania w organiźmie miałem.
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/hKK2V9UsRGc

Data: 2014-02-17 16:52:48
Autor: boukun

boukun napisał(a):
[...]

No i? Jesteś pod wrażeniem? Potrafisz tak pić i nie musieć pić?

boukun

Data: 2014-02-17 09:58:12
Autor: Prinzlaff Herrlich

boukun napisał(a):
[...]

No i to wszystko pijaczyno, swoimi talentami możesz imponować pod budką w
Świdnicy.

Data: 2014-02-17 16:59:14
Autor: boukun

boukun napisał(a):
[...]

Tobie jak widać stale imponuję, do tego stopnia, że od wczoraj spamujesz ten wątek...

boukun

Data: 2014-02-17 10:05:41
Autor: Prinzlaff Herrlich

boukun napisał(a):
[...]

Odpowiadam menelu na twoje pijackie bąki, to wszystko, imponować możesz
pod budką w Świdnicy.

Data: 2014-02-17 20:53:41
Autor: boukun

boukun napisał(a):
[...]

Jak zwykle kundel ślinisz się i trąchasz o moją nogawkę...
Fuj...

boukun

Data: 2014-02-17 14:21:34
Autor: Prinzlaff Herrlich

boukun napisał(a):
[...]

Myli ci się pijaczyno rzeczywistość z tym co robisz w trakcie
oglądania pornusów. Umyj się, ogol i nie grzesz więcej.

Data: 2014-02-17 21:22:11
Autor: boukun

boukun napisał(a):
[...]

No, nie mam innego wyjścia kundel, jak cię kopnąc w dupę...

Data: 2014-02-17 14:30:01
Autor: Prinzlaff Herrlich

boukun napisał(a):
[...]

Za niski do tego jesteś, a rączki i głowa za bardzo przepite :)

Data: 2014-02-17 23:24:44
Autor: boukun

boukun napisał(a):
[...]

No, nie mam innego wyjścia kundel, jak cię kopnąć w dupę...

Data: 2014-02-18 02:12:16
Autor: stevep

boukun napisał(a):
[...]

To też rAzor, uważaj bo obsika ci nogawkę.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 16:26:19
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 11:11 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A kiedy cię ta żółć zadusi?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 16:39:23
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbfmh5k050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Miejmy nadzieję, że PO waszym trupie Stefciu...

boukun

Data: 2014-02-18 02:09:31
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:39 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

To będziesz jako upiór w operze?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 16:25:09
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 10:29 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Najbardziej to ci zaorali łeb i rzeczywiścioe pozostał tylko jałowy ugór.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 10:30:21
Autor: Lord Donald
W dniu 17.02.2014 10:14, Prinzlaff Herrlich pisze:
[...]

Jak już jesteś na kubie to skocz na bok do okupowanego przez USA Meksyku to zobaczysz swoją biedę, albo do Ameryki południowej. Kuba która na swoje nieszczęście jest tam gdzie jest to i tak sobie nieźle radzi.

[...]

Uważasz że wypróżnianie szamb w niegodnych człowieka warunkach u fryca i robienie mu druta za centa jest godniejszym zajęciem?
Nie każdy się może upodlić aby pracować w warunkach jak ty nawet jeżeli miał by za to kilka euro więcej niż tu, czasami warto godnie pracować za mniej, ale w swoim kraju i między swoimi ludźmi którzy są twoimi sąsiadami i ciebie szanują. Ale co ty możesz o tym wiedzieć?

Data: 2014-02-17 03:35:18
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 10:30:21 +0100, Lord Donald napisał(a):

Uważasz że wypróżnianie szamb w niegodnych człowieka warunkach u fryca i robienie mu druta za centa jest godniejszym zajęciem?

Wysłałeś żonę do niemieckiego burdelu i teraz tego żałujesz? Pogadaj z
bouknem, załatwi ci robotę w burdelu obok. A teraz spierdalaj bo nie lubie
tracić czasu na pogaduszki ze świrami.

Data: 2014-02-17 10:48:06
Autor: Lord Donald
W dniu 17.02.2014 10:35, Prinzlaff Herrlich pisze:
[...]

Jakby państwo u nas za darmo dawało jeszcze niańki dla twoich bachorów to zapewne byś zabrał swoją ze sobą, dlaczego fryc ma walić tylko ciebie w d..., niech kobitka też zarobi, po prostu za walanie w d... za mało fryc płaci aby opłacało ci się wynająć niańkę. Po prostu menta z ciebie, bez szacunku dla swojego kraju, do swojej rodziny no i przede wszystkim do siebie, i dlatego jesteś tam gdzie jesteś i jeszcze to chwalisz.

Data: 2014-02-17 03:53:39
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 10:48:06 +0100, Lord Donald napisał(a):

[...]

O czym ty niuniek tutaj tak uparcie bełkoczesz? Naćpałeś się czegoś
i masz kolorowe wizje?
Po prostu menta z ciebie,

Spierdalaj szczylu bo strasznie nudzisz.

Data: 2014-02-17 11:50:49
Autor: Lord Donald
W dniu 17.02.2014 10:53, Prinzlaff Herrlich pisze:
[...]

Dobra wytłumaczę tobie prościej, bo widzę że za głupi jesteś aby ocenić swoją sytuację.
To że u fryca robisz frycowi druta za kilka centów to nawet było by mi cię szkoda, to dzisiejsi włodarze zmusili polaków na banicje, inaczej by żyli tutaj w nędzy, gdyby nie fakt że ty to po prostu lubisz i to chwalisz. Twoich dzieci i żony to nawet mi ich szkoda, dobre państwo to takie które dba nawet o tych którym się nie wiedzie, tylko menta z ciebie że mimo że zostawiłeś swoją rodziną na naszym garnuszku to jeszcze plujesz nam w twarz, i szydzisz jak to ty jesteś sprytny a frajerzy muszą na twoją rodzinę zapierdalać, a ty może uzbierasz w końcu na swoją wymarzoną furą która szwab zezłomuje i pochwalisz się tutaj jaki ty jesteś sprytny, zwykła gnida z ciebie i pasożyt, kiedyś jak taki wracał do dostawał kopa i wypierdalał z powrotem, problem był tylko, że fryce już takiego wyeksploatowanego łacha nie chcieli i my musieliśmy coś z tym syfem zrobić. Ciężko uznać nam ciebie za człowieka który może wypowiadać się na temat naszego kraju skoro nasrałeś na ten kraj i jaszcze z zawiści chcesz dla tych którzy tutaj zostali jak najgorzej, to jest klęska tego systemu że taki śmieć jak ty ma prawo głosu i ma prawo głosować jak my mamy żyć. Sieć w tym swoim gównie, szprechaj ze swoimi nowymi ziomalami, zabierz i wychowuj na porządną germańską rodzinkę swoich dzieciaczków, zapomnij o nas i o naszym kraju, przyjmij, że jesteś dla nas tylko gnidą która tam pojechała, a jak cię fryc potraktuje to nie nasza sprawa. Jesteś jednym z poszkodowanych polaków którzy przez tan zasyfiały system musieli wyjechać bo nie mieli tutaj szans na powodzenie, ale to czego życzysz tym co pozostali i po części przyczyniasz się do tego głosując czyni cię po prostu metą i gnidą, nawet nie nie masz na tyle godności aby pomyśleć o losie swoich dzieci, które wychowujesz za nasze pieniądze, w jakim kraju im przyjdzie żyć, ich też skazujesz na los niewolniczej pracy u fryca, pomyśl sobie kim ty jesteś, jeżeli nie kretynem to...?

Data: 2014-02-17 04:55:56
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 17 Feb 2014 11:50:49 +0100, Lord Donald napisał(a):

[...]

Wytłumaczysz? Tego sie nie spodziewałem po tobie :)

To że u fryca robisz frycowi druta za kilka centów to nawet było by mi cię szkoda,

Co ty niuniek ćpasz że masz takie kolorowe odloty? Podziel się z bouknem,
we dwóch będzie wam weselej.

Data: 2014-02-17 12:47:01
Autor: Lord Donald
W dniu 17.02.2014 11:55, Prinzlaff Herrlich pisze:
[...]

No dobra powiem prościej, weźmy na przykład te sławne słowa które zapewne słyszysz kilka razy dziennie od fryca, "Pol Mishe Shwaine", oni ci tak mówią bo przyjechałeś zgnoiłeś im rynek pracy, nie mogą konkurować z kimś kto nie dba o rodzinę i o kraj. Ale jak przyjeżdżasz tutaj i chwalisz się innym jaki to jesteś sprytny i oszukałeś los, jacy to inni frajerzy że muszą zapieprzać na twoją rodzinkę, kiedy ty odkładasz na lepszą furę, to Polacy na ciebie patrzą i mimo że z grzeczności ci tego nie mówią myślą podobnie jak fryc "Polska Świnia", i ty sądzisz że masz prawo wypowiadać się na temat polityki któregoś z tych krajów skoro srasz w obydwa, i że ktoś ma twoje zdanie za słuszne nie licząc ludzi pokroju takich jak ty?
Znam wielu ludzi którzy wyjechali, jedni zabrali rodziny, inni wracają pasożytują na nas ale sobie zdają z tego sprawę taki ich los woleli by żyć w kraju i wiedzą że taką sytuację zawdzięczają tym czasom i temu rządowi, wychowamy ich dzieci może oni wyrosną na porządnych ludzi i coś zmienią w tym kraju. Ale ludzie pokroju jak ty którzy żyją na naszej łasce i jeszcze plują nam w twarz uważają że jest dobrze bo my tu zdychamy a oni sami dzięki cwaniactwu się troszkę lepiej powodzi, uważam za menty, pomyśl sobie jak jeszcze masz czym, jakby wszyscy wyjechali i napluli na swój kraj to kto by utrzymał twoje dzieciaki, musiał byś je zabrać ze sobą a wtedy nie miał byś tak słodko.

Data: 2014-02-17 08:25:44
Autor: szklanynocnik
użytkownik Prinzlaff Herrlich napisał:

Oto rozlega sie donośne uderzenie w pierś własną Piotrowskiego:

"Byłem zanarkotyzowanym maniakiem.

Jak zydoubecja przyprawiala ryj kosciolowi  w latach 80 tych tak przyprawia i teraz. A to piotroski byl niespelna rozumu, a to ksiadz "mial" wypadek i pijany spadl z krzesla, a to to, a to sramto.

Tu sa opisane te "wypadki":
http://nowahistoria.interia.pl/prl/news-ks-isakowicz-zaleski-to-byla-perfidna-prowokacja,nId,1105933

A tu:
http://demotywatory.pl/3955641
troche swiezynek, to rzecz jasna ledwie kilka procent calosci.

Data: 2014-02-17 10:49:49
Autor: Prinzlaff Herrlich
Ksi?dz leje w pysk dzieci [jedno (rzekome?) uderzenie na jednej mszy]
Dnia Mon, 17 Feb 2014 08:25:44 -0800 (PST), szklanynocnik@gmail.com
napisał(a):

[...]

Tych "wypadków" od 1945 było dużo więcej i tylko mała część była przez
IPN dokładniej badana.

http://historia.focus.pl/polska/grupa-d-nieznani-sprawcy-460?strona=1

Data: 2014-02-17 20:55:37
Autor: boukun
Użytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:18d2fa45-1e07-4a2f-9db0-293bf1d52dd4googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kościół żydokatolicki zawsze służył władzy, nigdy narodowi. Kościół ma za zadanie naród zniewolić i podporzadkować władzy. I tępy naród jest posłuszny,...

boukun

Data: 2014-02-17 12:01:48
Autor: leming.show
użytkownik boukun napisał:

Kościół żydokatolicki zawsze służył władzy, nigdy narodowi. Kościół ma za zadanie naród zniewolić i podporzadkować władzy. I tępy naród jest posłuszny,...

boukun

3x źródło prosze!

Data: 2014-02-17 21:18:34
Autor: boukun
Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b6a5785-b3c7-42e8-ab16-87aee8d896e7googlegroups.com...
użytkownik boukun napisał:

[...]

Życie, życie pokazuje...
Zobacz te wszystkie święcenia i marsze władzy wraz z kościelnymi i obdarowywanie kościoła w zamian za potulne wychowywanie baranków bożych...

boukun

boukun

Data: 2014-02-17 14:27:28
Autor: Prinzlaff Herrlich

użytkownik boukun napisał:

[...]

Przeszkadza ci to żydku? Patrz w inną stronę. Menele bez zajęcia od
kilkunastu lat, nie maszerują? Jest szansa żebyś to zmienił.