Kredyt hipoteczny - na co zwrócić uwagę?

Data: 2009-06-05 10:51:35
Autor: robson.m
Kredyt hipoteczny - na co zwrócić uwagę?
Witam.

W najbliższym czasie chcę się zdecydować kupić mieszkanie. Mam trochę
oszczędności, ale bez kredytu się nie obędzie. Chcę złożyć oferty 3.
bankom: Millennium, Nordea, X (nie wiem jeszcze jaki bank to będzie)
oraz mBank, w którym mam konto i inne produkty już od 8. lat, ale na
dzień dobry ich oferta mi się nie podoba. Myślę o 100-150 tys.
kredytu. Jeśli ktoś ma ochotę pomóc w wyborze kredytu na 20-30 lat,
bardzo proszę o rady. W końcu to pół życia będę związany z bankiem,
któremu będę musiał spłacać raty.

Pozdro
Robson

Data: 2009-06-06 09:15:45
Autor: ąćęłńóśźż
Kredyt hipoteczny - na co zwrócić uwagę?
Na lokalizację.
JaC

-- -- -

bardzo proszę o rady.

Kredyt hipoteczny - na co zwrócić uwagę?