Data: 2013-10-29 07:45:26 | |
Autor: MarcinJM | |
Kranik mechaniczny | |
Witam
Jedyna rzecza, ktora mnie wkurza w moim moto, to kranik paliwa. Jest upiedliwe ciagle zamykanie i otwieranie. I zapominanie :) Czy ktos testowal, czy sa dostepne jakies nieduze elektrozawory? ew. moze kranik podcisnieniowy ze skutera? (wiem, trzebaby dorobic krociec pdcisnienia w kolektorze dolotowym, ale to raczej nie problem dla mnie). -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'Ăłw, nadwozi rajdĂłwek przerĂłbki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |
|
Data: 2013-10-29 08:20:29 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Kranik mechaniczny | |
Dnia (Tue, 29 Oct 2013 07:45:26 +0100) ktos podajacy sie za MarcinJM
wyklawiaturowal co nastepuje: Witam Z tego co ja się kiedyś dopytywałem to jak masz sprawny kranik i zaworek w gaxniku to nie ma powodu, żeby go zamykać i otwierać po każdej jeździe. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2013-10-29 09:29:43 | |
Autor: AZ | |
Kranik mechaniczny | |
On 2013-10-29, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Tu sie zgadza, zamyka sie to dla bezpieczenstwa bo jak pewnego dnia sieWitam zaworek podwiesi albo zuzyje to bedzie w silniku plywala benzyna a motorek juz ciut wiekowy ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-29 13:57:48 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Kranik mechaniczny | |
Dnia (Tue, 29 Oct 2013 09:29:43 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: Tu sie zgadza, zamyka sie to dla bezpieczenstwa bo jak pewnego dnia sieWitam Jest jeszcze jakiś przelew, który powinien przed tym zabezpieczyć. W każdym razie tak to jest rozwiązane w mojej DR-Z. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2013-10-31 15:10:19 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Kranik mechaniczny | |
W dniu 29-10-2013 14:57, Piotr Klimek pisze:
Jest jeszcze jakiś przelew, który powinien przed tym zabezpieczyć. W każdymChcialbys :) Jak kleknie Ci zaworek to sam zobaczysz jak pieknie paliwo laduje w oleju w drz. -- pozdr Rogal 990 Adv.R http://www.rogal.riders.pl -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-10-30 09:03:51 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Kranik mechaniczny | |
Piotr Klimek <usenet@usun_toklimek.net.pl> wrote:
Jedyna rzecza, ktora mnie wkurza w moim moto, to kranik paliwa. Jest upiedliwe ciagle zamykanie i otwieranie. I zapominanie :) Na forum gsxf.pl znane sa przypadki, gdy ktoś zostawił kranik na PRI (otwarty nawet bez podciśnienia), okazało się, że zaworek w którymś gaźniku nie jest tak do końca sprawny, paliwo dostało się do oleju i odpalenie motocykla nie skończyło się dobrze. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-10-30 09:38:56 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Kranik mechaniczny | |
Dnia (Wed, 30 Oct 2013 09:03:51 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
wyklawiaturowal co nastepuje: Jedyna rzecza, ktora mnie wkurza w moim moto, to kranik paliwa. Jest upiedliwe ciagle zamykanie i otwieranie. I zapominanie :) Widocznie Suzuki poskąpiło w tych gaźnikach na zaworek przelewowy, albo i on był niesprawny. Tak czy inaczej jak zostawiam motocykl na dłużej to kranik staram się przekręcać. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2013-10-30 12:18:47 | |
Autor: James | |
Kranik mechaniczny | |
"Piotr Klimek" wrote...
ktos podajacy sie za Adam Wysocki wyklawiaturowal co nastepuje:Mój brat chciał kiedyś pojeździć moim Suzuki Savage LS650. Niestety nie wiedział do czego służą różne pozycje kranika i zostawił na PRI. Efekt był taki, że całe paliwo spłynęło, w zbiorniku było pusto, natomiast na podłodze była wielka plama. Ta plama mnie zastanowiła i postanowiłem sprawdzić olej - było PEŁNO! Olej zmieszany z benzyną pod sam korek! Po wymianie oleju i zatankowaniu wszystko było w porządku. Jeździłem jeszcze parę lat bez żadnych problemów związanych z gaźnikiem czy silnikiem. Wnioskuję, że przy sprawnym gaźniku paliwo nadal może spłynąć... -- Pozdrawiam James |
|
Data: 2013-10-30 14:11:59 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Kranik mechaniczny | |
James <no@ddress.for.spam> wrote:
Po wymianie oleju i zatankowaniu wszystko było w porządku. Na szczęście nie odpaliłeś moto przed tą wymianą :) -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-10-30 14:19:57 | |
Autor: AZ | |
Kranik mechaniczny | |
On 2013-10-30, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
A jakby odpalil to co by sie stalo?Po wymianie oleju i zatankowaniu wszystko byĹo w porzÄ dku. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-30 14:31:56 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Kranik mechaniczny | |
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Na szczęście nie odpaliłeś moto przed tą wymianą :) Nic. Panewki i wałki będą smarowane jak do tej pory, nic się nie zmieni, film olejowy nie będzie zmywany, nic się nie pozaciera z czasem. Myśl. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-10-30 14:33:19 | |
Autor: AZ | |
Kranik mechaniczny | |
On 2013-10-30, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
No wszystko sie zatrze w dwie minuty i stanie na amen...Na szczÄĹcie nie odpaliĹeĹ moto przed tÄ wymianÄ :) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-30 14:44:49 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Kranik mechaniczny | |
Dnia (Wed, 30 Oct 2013 14:33:19 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: No wszystko sie zatrze w dwie minuty i stanie na amen...A jakby odpalil to co by sie stalo? W DT wciąż dolewam oleju do paliwa i nic się nie popsuło! -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2013-10-30 20:15:22 | |
Autor: Kuczu | |
Kranik mechaniczny | |
W dniu 2013-10-30 15:33, AZ pisze:
Nic. Panewki i waĹki bÄdÄ smarowane jak do tej pory, nic siÄ nie zmieni,No wszystko sie zatrze w dwie minuty i stanie na amen... Silnik pelen mieszanki paliwowo-olejowej na 90% nie odpali w ogole. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-10-31 08:42:30 | |
Autor: AZ | |
Kranik mechaniczny | |
On 2013-10-30, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
No dlatego zapytalem co to strasznego moze sie stac od tego, ze silnikNic. Panewki i waĹki bÄdÄ smarowane jak do tej pory, nic siÄ nie zmieni,No wszystko sie zatrze w dwie minuty i stanie na amen... nie odpali... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-31 10:33:01 | |
Autor: Kuczu | |
Kranik mechaniczny | |
W dniu 2013-10-31 09:42, AZ pisze:
On 2013-10-30, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote: Ja mialem taki przypadek dwa razy. Silnik nie tylko nie odpalil ale nawet nie zakrecil. Chyba nie bylo juz w skrzyni korbowej miejsca na tloki :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-10-31 09:39:23 | |
Autor: AZ | |
Kranik mechaniczny | |
On 2013-10-31, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
No ja akurat mialem troche inna sytuacje bo po serwisie gaznikow zaworekNo dlatego zapytalem co to strasznego moze sie stac od tego, ze silnikNic. Panewki i waĹki bÄdÄ smarowane jak do tej pory, nic siÄ nie zmieni,No wszystko sie zatrze w dwie minuty i stanie na amen... nie trzymal co przy zasilaniu pompa dosc szybko wypelnialo komore spalania - silnik podobnie nie chcial krecic. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-30 15:03:37 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Kranik mechaniczny | |
W dniu 2013-10-30 12:18, James pisze:
Wnioskuję, że przy sprawnym gaźniku paliwo nadal może spłynąć... Znaczy spieprzony zaworek iglicowy nie wplywa na sprawnosc gaznika ? pozdr newrom nieco zaskoczony -- Cos Jesus he knows me And he knows I'm right -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-10-30 18:33:49 | |
Autor: Hinek | |
Kranik mechaniczny | |
Użytkownik "Roman Niewiarowski"
Zaworek może być dobry. Wystarczy jakiś paproch. -- Hinek |
|
Data: 2013-10-31 19:12:58 | |
Autor: James | |
Kranik mechaniczny | |
"Roman Niewiarowski" wrote...
W dniu 2013-10-30 12:18, James pisze:Tu raczej nie o to chodzi. Wniosek z tego jest raczej taki, że nawet niespieprzony zaworek iglicowy może czasem puścić paliwo. Cokolwiek spowodowało otwarcie zaworka nie było permanentnym uszkodzeniem. Nakręciłem jeszcze sporo km zanim sprzedałem tego Savage... bez problemów ze strony gaźnika. Pozrawiam -- James |
|
Data: 2013-10-29 09:31:02 | |
Autor: AZ | |
Kranik mechaniczny | |
On 2013-10-29, MarcinJM <marcinjm@op.pl> wrote:
WitamTo moze zwykly elektrozawor ktory montuja gazownicy? O taki na ten przyklad: http://www.truck-tychy.pl/p/s3/1361002952.jpg Opcjonalnie masz wajche ktora mozesz recznie otworzyc zawor. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-11-01 12:27:57 | |
Autor: Tmek | |
Kranik mechaniczny | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:l4nv8m$gq7$2node1.news.atman.pl... On 2013-10-29, MarcinJM <marcinjm@op.pl> wrote: A na kiego takie patenty? W milionach innych dziala a tu nagle trzeba dawac zawory i inne druciarskie patenty. Niech naprawi to co jest popsute w gazniku jesli mu puszcza paliwo. A jak nie chce krecic to niech wstawi podcisnieniowy do baku i tyle. Tmek |
|
Data: 2013-10-29 11:25:57 | |
Autor: Kuczu | |
Kranik mechaniczny | |
W dniu 2013-10-29 07:45, MarcinJM pisze:
Witam Dziwne. Ja czesto wyrzucam oryginalne kraniki podcisnieniowe i zastepuje je mechanicznymi. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |