Data: 2017-01-22 09:13:46 | |
Autor: Trybun | |
Konto w Play | |
Zna ktoś zasady działania konta Play Internet Na Kartę? 3 dni temu skończyły mi się środki wyrażane w ilości transferu (GB,MB,KB), a jednak nie odcięło to dostępu do netu. Teraz mam zużycie transferu naliczane nie w MB a w PLN. Na koncie mam 0 MB i lekko ponad 800zł. Wcześniej gdy miałem jeszcze środki w MB wyglądało to tak - użycie 200MB - koszt 200MB - z salda bezpłatne, teraz wygląda tak - użycie 200MB - koszt 2zł - z salda bezpłatne... O co tu może chodzić, skąd te 800zł i ta cała kołomyja z danymi na koncie, czyli z takim zagmatwanym rozliczaniem środków? |
|
Data: 2017-01-22 20:53:23 | |
Autor: dizel | |
Konto w Play | |
on 2017-01-22, Trybun supposed :
Zna ktoś zasady działania konta Play Internet Na Kartę? 3 dni temu skończyły mi się środki wyrażane w ilości transferu (GB,MB,KB), a jednak nie odcięło to dostępu do netu. Teraz mam zużycie transferu naliczane nie w MB a w PLN. Na koncie mam 0 MB i lekko ponad 800zł. Wcześniej gdy miałem jeszcze środki w MB wyglądało to tak - użycie 200MB - koszt 200MB - z salda bezpłatne, teraz wygląda tak - użycie 200MB - koszt 2zł - z salda bezpłatne... O co tu może chodzić, skąd te 800zł i ta cała kołomyja z danymi na koncie, czyli z takim zagmatwanym rozliczaniem środków? W play internet jak skończy się pakiet to leci z konta głównego. Sprytnie jest to zrobione bo na starterze masz napisaną dostępną liczbę gb tylko że jest to suma GB z pakietu plus to co wykorzystasz z konta głównego. Co do reszty, bonus powinien schodzić w pierwszej kolejności także jeśli było inaczej to reklamuj |
|
Data: 2017-01-22 12:08:35 | |
Autor: Kris | |
Konto w Play | |
W dniu niedziela, 22 stycznia 2017 20:53:24 UTC+1 użytkownik dizel napisał:
Co do reszty, bonus powinien schodzić w pierwszej kolejności także jeśli było inaczej to reklamujAle tak się Tobie wydaje czy tak w regulaminie jest? |
|
Data: 2017-01-23 08:53:08 | |
Autor: Trybun | |
Konto w Play | |
W dniu 2017-01-22 o 20:53, dizel pisze:
on 2017-01-22, Trybun supposed : To ten pakiet wyrażany jest w GB a konto główne w zł? Na jednej z kart ewidentnie mnie orżnęli, jednak aby reklamować to musiałbym podać precyzyjne dane. A ja na poparcie swoich racji nie mam praktycznie żadnych danych. Z BOK dostałem tylko lakoniczną odpowiedź " "limit został wykorzystany w całości, próba skontaktowaniu się z panem telefonicznie nie przyniosła efektu". Jak niby mam odebrać ich telefon gdy karta na którą dzwonią jest w routerze na dachu domu.. |
|
Data: 2017-01-23 17:39:52 | |
Autor: ToMasz | |
Konto w Play | |
W dniu 23.01.2017 o 08:53, Trybun pisze:
W dniu 2017-01-22 o 20:53, dizel pisze:przekierowanie!!! (mam tak samo router) ToMasz |
|
Data: 2017-01-23 19:16:58 | |
Autor: Trybun | |
Konto w Play | |
W dniu 2017-01-23 o 17:39, ToMasz pisze:
Już mi się nie chce wracać do tej sprawy zniknięcia środków z konta. Natomiast pomysł z przekierowywaniem z karty zamieszczonej w ruterze na telefon jest super. Mógłbyś zdradzić jak to zrobiłeś, tj przez stronę internetową czy przez telefon? No i czy jest także możliwość przekierowywania SMSów? |
|
Data: 2017-01-24 19:51:25 | |
Autor: ToMasz | |
Konto w Play | |
Już mi się nie chce wracać do tej sprawy zniknięcia środków z konta.przekierowanie możesz zrobić z TEGO telefonu wybierając kod #cośtam# numer na ktory mają przychodzić smsy. z play24 tego nie zrobisz, więc pozostaje wizyta w salonie - zrobią od ręki ToMasz |
|
Data: 2017-01-25 11:51:29 | |
Autor: Trybun | |
Konto w Play | |
W dniu 2017-01-24 o 19:51, ToMasz pisze:
Oj, nie byłbym tego pewny. W jedynym na okolicę salonie Play siedzą wyjątkowe debile, dla nich samo doładowanie konta to już kłopot. Wezmę kartę gdy będę w Poznaniu, tam w salonach, przynajmniej w teorii powinien siedzieć ktoś kompetentniejszy, ktoś kto potrafi przeprowadzić taka operację jak przekierowanie SMSów. Dzięki za info. |
|
Data: 2017-01-26 09:09:13 | |
Autor: Pawel | |
Konto w Play | |
Użytkownik "Trybun" <cheilimx@jachu.ru> napisał w wiadomości news:58888328$0$654$65785112news.neostrada.pl... , przynajmniej w teorii powinien siedzieć ktoś kompetentniejszy, ktoś kto potrafi przeprowadzić taka operację jak przekierowanie SMSów. Dzięki za info. Szkoda fatygi bo i tak nic nie zdziałasz. Wszystkie rozmowy owszem przekierujesz ale SMSów niestety nie da się! Możesz za chyba 2zł/mc uruchomić aby SMSy przychodziły na konto e-mail. Nic innego. Pozdr Paweł |
|
Data: 2017-01-27 08:56:11 | |
Autor: Trybun | |
Konto w Play | |
W dniu 2017-01-26 o 09:09, Pawel pisze:
Dziwne, na różnych forach użytkownicy też piszą że przekierowanie SMSów jest niemożliwe. Ale skoro ToMasz pisze że jest to możliwe.. Zresztą nic nie stoi na przeszkodzie aby się zapytać w salonie. |
|
Data: 2017-01-31 22:09:24 | |
Autor: ToMasz | |
Konto w Play | |
W dniu 27.01.2017 o 08:56, Trybun pisze:
W dniu 2017-01-26 o 09:09, Pawel pisze:nie nie. smsy się nie przekierowują. tylko rozmowy. JAk gdzieś napisałem inaczej - sory, pijany byłem. ToMasz |
|
Data: 2017-02-04 12:01:22 | |
Autor: Trybun | |
Konto w Play | |
W dniu 2017-01-31 o 22:09, ToMasz pisze:
Przekierowania samych rozmów na niewiele mi się przyda. Dotychczas wszystkie powiadomienia sieci na SIM do netu umieszczony w routerze przychodzą w formie wiadomości tekstowej. Trochę dziwne, bo z tego co się zdążyłem zorientować żaden z operatorów nie udostępnia przekierowań SMSów. Jakaś ich zła wola czy brak opracowanej techniki? |
|
Data: 2017-02-04 06:45:25 | |
Autor: Kris | |
Konto w Play | |
W dniu sobota, 4 lutego 2017 12:01:09 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
Przekierowania samych rozmów na niewiele mi się przyda. Dotychczas wszystkie powiadomienia sieci na SIM do netu umieszczony w routerze przychodzą w formie wiadomości tekstowej. Trochę dziwne, bo z tego co się zdążyłem zorientować żaden z operatorów nie udostępnia przekierowań SMSów. Jakaś ich zła wola czy brak opracowanej techniki? Względy bezpieczeństwa pewnie. Nie tak dawno jeden z operatorów udostęnił funkcję odbierania sms via net. I hackerzy wykorzystali to do przechwytywania kodów jednorazowych do kont bankowych. Funkcjonalność ta szybko została wyłączona. |
|
Data: 2017-02-04 07:01:35 | |
Autor: Kris | |
Konto w Play | |
W dniu sobota, 4 lutego 2017 15:45:26 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
W Play to było https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/jak-zlodzieje-okradali-konta-bankowe-klientow-sieci-play/ |
|
Data: 2017-02-04 16:10:30 | |
Autor: Bonum mane | |
Konto w Play | |
w porządku, przyznaję się do pomyłki,
to przekierowanie dotyczy poczty głosowej na email za 1,99zł |
|
Data: 2017-02-04 15:56:30 | |
Autor: Bonum mane | |
Konto w Play | |
W dniu 04.02.2017 o 15:45, Kris pisze:
.... Funkcjonalność ta szybko została wyłączona. Wydaje mi się, że z tej funkcjonalności nadal można korzystać. Tylko trzeba świadomie ją włączyć, i płacić 1,99 zł brutto miesięcznie (pierwszy miesiąc gratis). |
|
Data: 2017-02-05 09:44:05 | |
Autor: Trybun | |
Konto w Play | |
W dniu 2017-02-04 o 15:45, Kris pisze:
W dniu sobota, 4 lutego 2017 12:01:09 UTC+1 użytkownik Trybun napisał: Może tak, choć nie bardzo chce mi się wierzyć że oni (operatorzy) mogą robić coś mając na względzie tylko dobro klienta... |
|
Data: 2017-02-05 12:42:54 | |
Autor: re | |
Konto w Play | |
Użytkownik "Kris" Przekierowania samych rozmów na niewiele mi się przyda. Dotychczas Względy bezpieczeństwa pewnie. Nie tak dawno jeden z operatorów udostęnił funkcję odbierania sms via net. I hackerzy wykorzystali to do przechwytywania kodów jednorazowych do kont bankowych. Funkcjonalność ta szybko została wyłączona. -- - No, ale to wystarczyło usługę załatać a nie wyłączać |