Data: 2009-11-02 00:30:50 | |
Autor: Pabl_o | |
Konieczność tłumaczenia faktur z zagranicy? | |
Użytkownik "Rafał K." <r.kowalczyk.gamedev@gmail.com> napisał w wiadomości news:308b1069-36ab-40ef-a6e9-ecffbdcfeffaw19g2000yqk.googlegroups.com... Zakupiłem w tym miesiącu program komputerowy z USA w wersji elektronicznej - czyli import usług. Czy ta faktura przed wpisaniem do KPiR oraz innych ewidencji musi być przetłumaczona na język polski? Czy tego tłumaczenia musi dokonać tłumacz przysięgły? Ja ksieguje takie faktury bez tlumaczenia i dopiero na koniec roku zbieram wszystkie do kupy i zanosze je do tlumacza przysieglego. Innymi slowy na oba pytania odpowiedz brzmi TAK. Picasso |
|
Data: 2009-11-02 07:55:03 | |
Autor: Tomek | |
KoniecznoĹÄ tĹumaczenia faktur z zagranic y? | |
Dnia 02-11-2009 o 00:30:50 Pabl_o <aaa@aaa.pl> napisaĹ(a):
Ale masz jakieĹ wsparcie? -- Tomek |
|
Data: 2009-11-02 08:00:23 | |
Autor: spp | |
KoniecznoĹÄ tĹumaczenia faktur z za granicy? | |
Tomek pisze:
Ja ksieguje takie faktury bez tlumaczenia i dopiero na koniec roku zbieram Pewnie to co gryzie. ;) -- spp |
|