On 1/31/2012 1:29 PM, Masterson wrote:
Witam.
Jednemu z naszych pracowników skończyła się umowa. Nie została
kontynuowana. Z roztrzepania nikt nie usunął konta pracownika i ów
pracownik miał dostęp do swojego starego konta. Zdarzało się, że na to
konto pisali klienci firmy. Istnieje podejrzenie, że z niektórymi z nich
pracownik podejmował kontakt - jeszcze nie wiemy w jakim celu i z jakim
skutkiem.
Czy, przy założeniu, że były pracownik podejmował kontakt z naszymi
klientami w celu realizacji zleceń (kierowanych do nas) można pociągnąć
pracownika do odpowiedzialności prawnej. Nie chodzi o odszkodowania, ale
o to, aby zastanowił się zanim takie rzeczy zrobi ponownie
(niekoniecznie przez email).
Sytuacja jest hipotetyczna ponieważ jeszcze do niczego nie doszło (nie
mamy pewności), ale staramy się czegoś dowiedzieć "na zapas".
Pozdrawiam
jak nie mial zakazu konkurencji, to nikt mu nie zabroni kontaktowac sie z waszymi klientami.
Jedyne co jest wątpliwe to korzystanie z waszego maila, czego robic nie powinien. Tylko nei wiem czego by sie tu doczepic, bo raczej do niczego sie nie włamał.