Data: 2012-03-28 12:02:13 | |
Autor: dizel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Od 30.03.2012 play wprowadza na rynek nowe taryfy abonamentowe z
nielimitowami rozmowami i smsami do wszystkich sieci już od 79 pln http://blogplay.pl/2012/03/formula-4-0-nielimitowane-polaczenia-ze-wszystkimi-sieciami-komorkowymi-w-ramach-stalego-abonamentu/ Cieszę się że play nie spoczął na laurach i dalej wyznacza trendy na rynku telefomunikacyjnym w Polsce Pozdrawiam |
|
Data: 2012-03-28 11:03:45 | |
Autor: Waldek Godel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia Wed, 28 Mar 2012 12:02:13 +0200, dizel napisał(a):
Cieszę się że play nie spoczął na laurach i dalej wyznacza trendy na Raczej się w trendach plasuje - robienia taryf tak, żeby klientom wydawało się, że jest taniej. Tyle, że ten trend ma ponad 10 lat. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie od 2 lat" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-03-28 12:29:20 | |
Autor: ToMasz | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
W dniu 28.03.2012 12:03, Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 28 Mar 2012 12:02:13 +0200, dizel napisał(a):Mnie się podoba że promują _abonament_ (usługę) a nie telefon ToMasz |
|
Data: 2012-03-28 11:45:52 | |
Autor: Waldek Godel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia Wed, 28 Mar 2012 12:29:20 +0200, ToMasz napisał(a):
Mnie się podoba że promują _abonament_ (usługę) a nie telefon Fajnie. Ale szkoda, że starym zwyczajem (czyli w dokładnym przeciwieństwie do sugesti typu 4.0) taryfa została tak starannie zepsuta, żeby trzeba było dokupywać. I jak sobie już ją starannie naprawisz, zrobi się z tego całkiem nieciekawa kasa. Nieciekawa w sensie: - załóżmy, że klient dzwoni jak przeciętny klient - czyli sporo, ale bez przesady. Czyli taryfy typu "unlimited" są marketingowym chwytem, bez żadnej realnej różnicy w stosunku do taryf typu 700 minut + 1000 sms (podkreślam - dla przeciętnego usera) - załóżmy, że klient ma przeciętny WSPÓŁCZESNY telefon, czyli potrzebujący pakietu danych. 200 MB w taryfie za 79 jest starannie wyliczone - to jest trochę za mało na typowy smartfon, 300-400 by wystarczyło, ale starannie wyliczono, że ma NIE starczyć. - połączenia na stacjonarny są śmiesznie tanie, wiele operatorów VOIP daje je za darmo. A tu nagle Play wbrew wszelkim trendom każe sobie za nie płacić. Niestety, przeciętny człowiek również dzwoni na stacjonarne. I dla komfortu chciałby je w abonamencie. Dla komfortu trzeba by brać taryfę za 99 zł + 10 zł stacjonarne, co daje 109 zł Za 95 zł jest taryfa AllInclusive dająca 1 GB danych, 650 minut do WSZYSTKICH sieci (również stacjonarnych) wymienne na SMS/MMS To jest w zasadzie wystarczająca taryfa dla powiedzmy 80% użytkowników. Wszystkich, obecnych i potencjalnych, I to jeszcze z telefonem - większość modeli za złotówkę. Idźmy dalej, weźmy taryfę All Inclusive za 145. 1000 minut, plus 200 minut ekstra za zakup przez internet. 600 minut to jest 10 godzin rozmowy. Nie do wydzwonienia w miesiąc, chyba, że jesteś kobietą, najlepiej blondynką. Do tego nawet najdroższe telefony za złotówkę. Wspominam o telefonach, bo biorąc taryfę bez telefonu można było wynegocjować 50% zniżki na abonament. Czyli ze 145 zł zrobiłoby się 72,5 zł - sporo mniej niż tańsza taryfa 4.0, w dodatku mając ZNACZNIE lepsze warunki. Jeżeli już nie można negocjować zniżki na abo (nie sprawdzałem ostatnio), to zawsze można sprzedać telefon na alledrogo, co da podobny efekt. Jak widać - jest gorzej i drożej. Ale klientom wydaje się, że jest taniej. No dobrze, w porządku, w końcu już ponad rok temu Play oficjalnie oświadczył, że nie chce już być tani. Tylko, niech nie reklamują tego jako jakąś nowość - hasło o tworzeniu taryf, żeby klientom WYDAWAŁO się, że jest taniej wprowadził Plus, prawie 10 lat temu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie od 2 lat" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-03-28 11:53:36 | |
Autor: Waldek Godel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Odpowiadając samemu sobie - zakładająć, że nie dostanie się 50% zniżki na abo (skojarzyłem, że tyle można wynegocjować przy przedłużeniu cyrografu a nie zakupie) idziemy w telefon - licząc pierwszy z brzegu Galaxy SII na którym jest przebicie około 750 zł co daje ponad 32 zł miesięcznie, a to z kolei obniża taryfę All Inclusive 145 do ceny taryfy 4.0 - co dowodzi, że zmienia się wyłącznie opakowanie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-03-28 13:01:22 | |
Autor: dizel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
On Wed, 28 Mar 2012 11:45:52 +0100, Waldek Godel
<nospam@youreholdingitwrong.org> wrote: Dnia Wed, 28 Mar 2012 12:29:20 +0200, ToMasz napisał(a): Zgadzam się tak na chłodno porównując ten abonament bez telefonu za 79pln żeby nie wydać więcej to wygląda tak: 79 kosztuje abo bez telefonu jeśli zdecydujesz się na elektroniczną fakturę, jeśli nie wzrasta do 89pln, niektórzy preferują papierowe faktury - jeśli ktoś dzwoni na stacjonarne to musi dokupić pakiet nielimitowanych za 7pln albo dopłaca 0,19gr/min do abonamentu - za pakiet internetu też trzeba dopłacić w tej najniższej opcji 7pln za 200mb więc te 79 to trochę naciągane jest Podliczmy 89+7+7=103 a więc nie jest już tak kolorowo. Opłaca się dla ludzi którzy poradzą sobie z elektroniczną fakturą , nie dzwonią na stacjonarne i nie używają w telu internetu, a takich którzy spełniają 3 warunki łącznie jest coraz mniej Pozdrawiam |
|
Data: 2012-03-28 13:56:21 | |
Autor: J.F | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
Nieciekawa w sensie: Ciagle moga trafic na takiego ktory gada godzine dziennie. Albo i trzy ... - załóżmy, że klient ma przeciętny WSPÓŁCZESNY telefon, czyli potrzebujący Naprawde wspolczesny telefon powiedzmy ze jakos z sensem i rozsadkiem uzywany przekroczy 200MB ? Ale powyzej jest tylko ograniczana predkosc - mozna z tym zyc. Chyba. Jak popatrzec technicznie, to 1MB danych jest rownowazny ok 10 minut rozmow. Co sie dziwic ze wola dac nielimitowane rozmowy niz np 1GB danych .. J. |
|
Data: 2012-03-28 13:01:31 | |
Autor: Waldek Godel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia Wed, 28 Mar 2012 13:56:21 +0200, J.F napisał(a):
Co sie dziwic ze wola dac nielimitowane rozmowy niz np 1GB danych .. Nie, po prostu chcą, żeby ludzie mieli motywację do brania droższych taryf, bo te tańsze są starannie zepsute - wciąz wygląda atrakcyjnie, ale trzeba dopłacić tu i ówdzie. "Tak proszę pana, nasz samochód naprawdę jest tak tani, fabrycznie nowy samochód za 20 tysięcy złotych. Fotel dla pasażera? Nie ma sprawy, oczywiście zainstalujemy dla pana, jedyne 5 tysięcy. Zbiornik paliwa mieści tylko 5 litrów? Jak pan sobie życzy, to za jedyne 7 tysięcy zamontujemy panu większy, 50-litrowy. Nasza oferta zadowoli każdego!!!" -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie od 2 lat" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-03-28 19:13:43 | |
Autor: ToMasz | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
(...)
Waldek jak zawsze ma racje. Zresztą ja sam teraz korzystam z 50%bonusu, ale nie był on dostępny dla wszystkich. Teraz natomiast widzę - nie śledzę dokłanie rynku ale jakoś wcześniej nie rzuciło mi się w oczy-że operator nagle z nienacka przestaje być salonem sprzedaży telefonów za złotówkę z małym haczykiem w postaci abonamentu. Ktoś otwarcie powiedział: chodźcie do nas, mamy fajną ofertę, a telefon, no cóż... da się bez telefonu. Co do sprzedaży czegoś co nie jest zupełnie potrzebne, to moim zdaniem orange pop króluje. Kiedyś (dobre parę lat temu) śledziłem na blogu rzecznika wszystkie nowości. Jak jeden mąż wszyscy prosili - pakiety internetowe!!!! A rzecznik obiecywał rewolucje, podnosił napięcie i.... okazało się że jest nowa przełomowa usługa.... z której nikt nie korzysta. Teraz podobno jakieś pakiety są, ale mnie juz niema:) ToMasz |
|
Data: 2012-03-28 18:27:45 | |
Autor: Waldek Godel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia Wed, 28 Mar 2012 19:13:43 +0200, ToMasz napisał(a):
Teraz natomiast widzę - nie śledzę dokłanie rynku ale jakoś wcześniej nie rzuciło mi się w oczy-że operator nagle z nienacka przestaje być salonem sprzedaży telefonów za złotówkę z małym haczykiem w postaci abonamentu. Ktoś otwarcie powiedział: chodźcie do nas, mamy fajną ofertę, a telefon, no cóż... da się bez telefonu. Wszystko cacy, ale skoro cena abonamentu przestaje zawierać ratalną płatność za telefon, to wypadałoby, żeby ten abonament był znacząco tańszy od tego z telefonem za złotówkę, prawda? -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-03-29 01:48:26 | |
Autor: J.F. | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia Wed, 28 Mar 2012 19:13:43 +0200, ToMasz napisał(a):
(...) To wchodzilo powolutku, stopniowo i w sumie juz od wielu lat. I chyba zlozylo sie na to sporo czynnikow - potanienie telefonow, wzrost zarobkow rodakow (akurat w polaczeniu z kursem walut u nas taki sobie), spadek cen polaczen (a to z kolei za granica taki sobie), konkurencja ze strony innych sklepow, byc moze nadmiar aparatow na rynku.. I jak widac ciagle nie calkiem sie skonczylo. J. |
|
Data: 2012-03-31 12:00:47 | |
Autor: Piotr M | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia 28.03.2012 o 12:45 Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał(a):
Nieciekawa w sensie: Co Ty gadasz.. Gdy jest możliwość rozmawianie free to takie 700min idzie lekko.. Żaden chwyt marketingowy. Masz darmowe rozmowy i już. - połączenia na stacjonarny są śmiesznie tanie, wiele operatorów VOIP daje Pewnie odróżniasz "stacjonarne" rozmowy voip od mobilnych rozmów komórkowych na numery stacjonarne? Nie chcesz też powiedzieć, że komfortowo i z dobrą jakością korzystasz w komórce z voip. 600 minut to jest 10 godzin rozmowy. Nie do Bez przesadyzmu.. Powiałeś teraz pogardą.. Jak widać - jest gorzej i drożej. Ale klientom wydaje się, że jest taniej. Wymysły niepoparte merytorycznie. Masz prosta sprawę - płacisz ryczałt i rozmawiasz za darmo. -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-31 11:28:23 | |
Autor: Waldek Godel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia Sat, 31 Mar 2012 12:00:47 +0200, Piotr M napisał(a):
Co Ty gadasz.. Gdy jest możliwość rozmawianie free to takie 700min idzie lekko.. Serio? Bo ja akurat mam 700 minut w abo i najwięcej co udało mi się wygadać, to było 450 minut, wtedy telefon się grzał już prawie do czerwoności. Tyle, że używam telefonu do przekazywania informacji a nie emisji strumienia świadomości tak jak to robi większość kobiet i jakies kilkanaście procent mężczyzn. Widziałem osoby które wchodziły do supermarketu ze słuchawką przy uchu, mijałem się z nimi kilka razy na zakupach i wychodząc widziałem że stoją przy kasie wciąż rozmawiając. Dosyć dobrze problem został zobrazowany tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=N3UPRGwTSYs (gdzieś od 4:40) Stąd też moja wzmianka o przeciętnym kliencie. Pewnie odróżniasz "stacjonarne" rozmowy voip od mobilnych rozmów komórkowych na numery stacjonarne? Nie chcesz też powiedzieć, że komfortowo i z dobrą jakością korzystasz w komórce z voip. Nie, nie odróżniam. Terminowanie rozmów na stacjonarne kosztuje dokładnie tyle samo z internetu, z sieci stacjonarnych i z sieci mobilnych. Skoro dali już za darmo droższe połączenia na komórki nie widzę żadnego powodu, żeby nie dołożyć tych stacjonarek. Oczywiście żadnego poza chęcią przedstawienia taryfy za 89 zł jako taryfy za 79 zł bo ładniej wygląda. Przy okazji ciekawostka. Kto stwierdzi "urzędowo" ile kosztuje pakiet nielimitowanych połączeń na stacjonarne po początkowym trzymiesięcznym bezpłatnym okresie? Dla ułatwienia, oficjalny cennik: http://www.play.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty_FORMULA_40_od_29-03-2012.pdf 600 minut to jest 10 godzin rozmowy. Nie do Jak widzisz wyżej, nie tylko ja "gardzę". Tyle, że to nie jest pogarda, to jest obserwacja rzeczywistości. Wymysły niepoparte merytorycznie. Pytanie powyżej: ile wynosi ryczałt na stacjonarne jak już nie jest bezpłatny? Pytanie drugie: masz abonament za 79 zł, pierwszy, niepełny okres rozliczeniowy wynosi dokładnie pół miesiąca. Ile rachunku zapłacisz? -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-03-31 13:58:59 | |
Autor: JoteR | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
"Waldek Godel" napisał:
Przy okazji ciekawostka. Kto stwierdzi "urzędowo" ile kosztuje pakiet Dodam następne pytanie: Ile wynosi czas trwania umowy dla Formuła 4.0 (89)? Zgodnie z tym http://www.play.pl/pl/promocja/play-abonament/formula40/index.html niby 12 mies., ale jak się rozwinie na dole "Dokumenty", to w przytoczonym wyżej cenniku mamy na pierwszej stronie Słownik, a w nim punkt 1.1 w brzmieniu "Okres Zastrzeżony - czas obowiązywania Umowy (24 miesiące) zawartej na podstawie niniejszej oferty z Umową na czas określony". Zaś w następnym dokumencie http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Promocji_FORMULA_40_89_29-03-2012.pdf apiać 12 miesięcy. Czy w tym przypadku lex specialis (jakim jest regulamin promocji) derogat legi generali (jakim jest cennik)? Pytanie czysto teoretyczne, bo dla mnie jako przeciętnego Kowalskiego, tarzającego się (z telefonem za złotówkie w garści) w nadmiarze minut (również na stacjonarne) i setkach MB w zwykłym abonamencie za 45 zł, owa promocja budzi uśmiech politowania. Pomieszanego z szacunkiem dla marketoidów, którym udało się wmówić, że jest to niesłychana darmocha. A ciemny lud to kupił, czego dowodem jest czcigodny Piotr M. JoteR |
|
Data: 2012-03-28 18:03:01 | |
Autor: SDD | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
dizel pisze:
http://blogplay.pl/2012/03/formula-4-0-nielimitowane-polaczenia-ze-wszystkimi-sieciami-komorkowymi-w-ramach-stalego-abonamentu/ Sie rewolucjonizuja a uslugi polegajacej na odblokowaniu IP dla polaczen przychodzacych w Play Online to nie udostepniaja... Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2012-03-28 17:07:34 | |
Autor: Waldek Godel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia Wed, 28 Mar 2012 18:03:01 +0200, SDD napisał(a):
http://blogplay.pl/2012/03/formula-4-0-nielimitowane-polaczenia-ze-wszystkimi-sieciami-komorkowymi-w-ramach-stalego-abonamentu/ Zawsze można użyć programu umiejącego w STUN. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-03-28 18:13:50 | |
Autor: SDD | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Waldek Godel pisze:
Zawsze można użyć programu umiejącego w STUN. Wiem. Mozna tez sobie VPS-a wykupic i VPN postawic. Ale najprosciej by bylo, gdyby operator po prostu udostepnial. Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2012-03-28 17:21:06 | |
Autor: Waldek Godel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia Wed, 28 Mar 2012 18:13:50 +0200, SDD napisał(a):
Zawsze można użyć programu umiejącego w STUN. Zawsze można zmienić operatora albo nawet kraj, tylko po co, skor STUN wystarcza i jest dosyć standardową funkcją? -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-03-28 18:52:00 | |
Autor: SDD | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Waldek Godel pisze:
Zawsze można zmienić operatora albo nawet kraj, tylko po co, skor STUN No np. dlatego, ze ktos np. lubi miec normalne, zewnetrzne IP - tym bardziej, ze Play przydziela zewnetrzne IP (wiec nie chodzi o to, ze maja np. za malo adresow). Wiem, ze mozna zmienic - poki co inne plusy na tyle przycmiewaja ten minus, ze korzystam - ale wypada temat poruszyc raz na jakis czas - w koncu pracownicy P4 tez te grupe czytaja i moze sie zdecyduja jednak na uruchomienie takiej uslugi. Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2012-03-28 18:01:01 | |
Autor: Waldek Godel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia Wed, 28 Mar 2012 18:52:00 +0200, SDD napisał(a):
No np. dlatego, ze ktos np. lubi miec normalne, zewnetrzne IP - tym bardziej, ze Play przydziela zewnetrzne IP (wiec nie chodzi o to, ze maja np. za malo adresow). Nie wspominałeś nic o lubieniu. Pisałeś o, cytuję "odblokowaniu IP dla polaczen przychodzacych " -- Pozdrowienia, Waldek Godel "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo" Kamiński ukrywający się pod nickiem Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-03-28 19:06:27 | |
Autor: SDD | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Waldek Godel pisze:
Nie wspominałeś nic o lubieniu. Pisałeś o, cytuję "odblokowaniu IP dla No dokladnie. A poza tym, tak z ciekawosci, jak zamierzasz na STUN np. obsluzyc przychodzace wywolania na port 80 mojego adresu IP - gdybym mial kaprys i sobie chcial np. zrobic testowy serwer www na kompie podlaczonym do netu przez Play Online? Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2012-03-28 18:29:00 | |
Autor: Waldek Godel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia Wed, 28 Mar 2012 19:06:27 +0200, SDD napisał(a):
A poza tym, tak z ciekawosci, jak zamierzasz na STUN np. obsluzyc przychodzace wywolania na port 80 mojego adresu IP - gdybym mial kaprys i sobie chcial np. zrobic testowy serwer www na kompie podlaczonym do netu przez Play Online? Pisałem o STUN w kontekście VOiP - stawianie serwera na Play online jest... bardzo inteligentne.. bo już nie wiem jak to opisać. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-03-28 19:49:28 | |
Autor: SDD | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Waldek Godel pisze:
Pisałem o STUN w kontekście VOiP - stawianie serwera na Play online jest... Ale po co sie tak wymadrzasz? Nie rob z siebie geniusza, bo nim nie jestes. Chyba wyraznie napisalem, ze chodzi o testowy serwer. Nie zamierzam na tym stawiac serwisu internetowego. Zreszta http to tylko przyklad. Chodzi o dostep dla aplikacji serwerowych wogole, jakichkolwiek. Nigdzie w moim poscie nie bylo o VoIP, wiec nie wiem, skad Ci to do Twej megalomaniakalnej lepetyny przyszlo. Jesli to telepatia, to raczej mierny z Ciebie telepata. A voipy mi dobrze dzialaja i bez STUN-ow - to tak na marginesie. Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2012-03-29 01:31:22 | |
Autor: Skrypëk | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote:
Waldek Godel pisze: hesus maria, naprawdę nie stać się na normalny internet? albo hosting, tudzież kolokację lub Azure? i musisz dorabiać ideologię do internetu komórkowego? |
|
Data: 2012-03-29 01:43:15 | |
Autor: SDD | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Skrypëk pisze:
hesus maria, naprawdę nie stać się na normalny internet? albo hosting, Nastepny troll sie znalazl. |
|
Data: 2012-03-29 02:26:07 | |
Autor: Skrypëk | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:jl07mj$i5l$1inews.gazeta.pl...
Skrypëk pisze: A do czego ci serwery na komórkowym internecie, dziadzie ty? Do spamowania? |
|
Data: 2012-03-29 13:48:31 | |
Autor: SDD | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Skrypëk pisze:
A do czego ci serwery na komórkowym internecie, dziadzie ty? Do spamowania? Do gowna psiego idioto skonczony. A co - musza byc polaczenia przychodzace zeby spamowac? od kiedy? |
|
Data: 2012-03-29 12:59:29 | |
Autor: Waldek Godel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia Thu, 29 Mar 2012 13:48:31 +0200, SDD napisał(a):
Skrypëk pisze: O.. następny pokonany doświadczeniem A kolejlka chętnych taaaka długa. -- Pozdrowienia, Waldek Godel " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz Marketplace" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-03-29 14:24:54 | |
Autor: SDD | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Waldek Godel pisze:
O.. następny pokonany doświadczeniem Jest dla mnie zupelnie normalne, ze jako klient, uzytkownik domagam sie poszerzenia funkcjonalnosci i komentarze, ze przeciez wszystko jest OK sa niepotrzebne. A juz pytania i sugestie po co mi to i do czego bede uzywal sa po prostu idiotyczne. I to wszystko co mam w tym temacie do powiedzenia. |
|
Data: 2012-03-29 13:52:49 | |
Autor: SDD | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Skrypëk pisze:
A do czego ci serwery na komórkowym internecie, dziadzie ty? Do spamowania? Co za chamstwo sie tu zrobilo. No jeszcze Waldek, rozumiem, wszyscy wiedza jaki jest - u niejednego w KF sie kisi. A i cos madrego czasem napisze. Ale jakies szczekajace dupa dziecko neostrady tez chce swoje kompleksy to uzewnetrzniac? |
|
Data: 2012-03-29 01:07:30 | |
Autor: Animka | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
W dniu 2012-03-28 12:02, dizel pisze:
Od 30.03.2012 play wprowadza na rynek nowe taryfy abonamentowe z Dla mnie ten abonament za drogi, bo jeszcze rok bÄdÄ pĹacila Orange. W Playu wziÄĹam usĹugÄ bez telefonu-za 19 zĹ. Pakiet 10 zĹ na rozmowy do Play wyĹaczyĹam, bo darmowo byl tylko 2 miesiÄ ce bodajĹźe, a zresztÄ po co mi to. -- animka |
|
Data: 2012-03-29 09:04:25 | |
Autor: dizel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Z tego co wyczytałem można się lada moment spodziewać odpowiedzi ze
strony T i w najbliższym czasie Orange, ale pewnie będzie to marna próba dorównania play. Zresztą jak zwykle. Pozdrawiam |
|
Data: 2012-03-29 11:59:10 | |
Autor: Amir | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
> Od 30.03.2012 play wprowadza na rynek nowe taryfy abonamentowe z
nielimitowami rozmowami i smsami do wszystkich sieci już od 79 pln Robią wszystko, aby więcej przeciętny klient zapłacił. Nawet się raz dałem wciągnąc w te ich super promocję w 1GB internet i 400minut, z czego wykorzystuję 100MB maksymalnie i moze połowe z tych minut. Teraz mnie będa namawiąc na bezlimitowe rozmowy jedynie o 4zł więcej + 7zł interent :) |
|
Data: 2012-03-31 12:04:18 | |
Autor: Piotr M | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia 29.03.2012 o 11:59 Amir <didotomSPAM@gazeta.pl> napisaĹ(a):
> Od 30.03.2012 play wprowadza na rynek nowe taryfy abonamentowe z Co za bzdury. Nie pasuje Ci nie korzystasz. Dla Ciebie wiÄkszy wybĂłr to naciski? -- Pozdrawiam, Piotr M NajwiÄksze wyprzedaĹźe w UK juĹź w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-31 11:33:34 | |
Autor: Waldek Godel | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
Dnia Sat, 31 Mar 2012 12:04:18 +0200, Piotr M napisał(a):
Co za bzdury. Nie pasuje Ci nie korzystasz. Teoretycznie masz rację. W praktyce przeciętny Kowalski wejdzie do salonu i będzie zewsząd atakowany reklamami tej taryfy. Będzie atakowany w środkach masowego rażenia, z billboardów, reklam na autobusach i tramwajach. Sprzedawcy w salonach będą rozliczani z planu wciskania taryfy. Planu zakładającego wysokie limity sprzedaży. Ulotki o tym planie będą wszędzie. Ulotki o innych planach będą trudne do znalezienia, albo wręcz będą "o.. przepraszam pana, właśnie się skończyły, już zamówiłem nową dostawę. Ale tu mamy nowy, jeszcze lepszy plan taryfowy, może się pan zapozna?" Oprócz tego cenniki i oferty są skonstruowane bardzo sprytnie, żeby wyglądały tanio. Zadałem pytania pomocnicze już wyżej, ale ponowię: 1. ile zapłaci klient z taryfą Formuła 4.0 79 zł za pakiet nielimitowanych połączeń na stacjonarne w czwartym miesiącu kontraktu? 2. ile zapłaci klient z taryfa Formuła 4.0 79 zł za pierwszy, niepełny okres rozliczeniowy, jeżeli trwa on dokładnie pół miesiąca? -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2012-03-31 22:27:49 | |
Autor: tl | |
Kolejna "rewolucja" w play | |
W dniu 2012-03-31 12:33, Waldek Godel pisze:
Dnia Sat, 31 Mar 2012 12:04:18 +0200, Piotr M napisał(a): Ktoś musi płacić dużo żeby ktoś mógł płacić mało i wyszło z tego średnio po 50-60 pln dla opa. Ponieważ nie mam ochoty przekraczać 20 pln to nie martwię się losem Kowalskiego, który będzie się cieszył z tego, że ma lepszą ofertę ode mnie i stać go na więcej niż mnie. On utrzyma mnie i siebie, a ja nie mam interesu w uświadamianiu go. Niech płaci ku chwale opa i mnie. Acha, szanse na zdobycie tej wiedzy mamy równe. Niech Kowalski się douczy. |
|