Data: 2016-03-21 16:07:32 | |
Autor: Marek | |
Kolejna katastrofa - a co z poprzedniÄ…? | |
Tak przy tej nieszczęsnej okazji ostatniej katastrofy flydubai, czy ktoś jeszcze śledzi sprawę Metrojet z 31.10.15?
Ostatnie newsy z końca listopada to: Rosja potrzymuje hipotezę o podłożeniu ładunku na lotnisku w Egipcie a Egipt oficjalnie protestuje, że nie znaleziono żadnych dowodów potwierdzających teorię wybuchu. Taki dezinformacyjny pingpong. W międzyczasie puszczono plotkę o jakieś wadzie ukrytej w Airbusach mogącej tłumaczyć to co się zdarzyło z Airbusem Metrojet.... -- Marek |
|
Data: 2016-03-23 18:07:41 | |
Autor: Tomek | |
Kolejna katastrofa - a co z poprzedniÄ…? | |
Okoliczności obu katastrof był inne. W Rostowie po jednej próbie zajścia samolot krążył w holdingu czekajac na poprawienie warunków pogodowych (które się nie pojawiły) i kolejna próba- zakończona szybkim wznoszeniem. Może doszło do utraty prędkości i przeciągnięcia? W bardzo burzliwej atmosferze to nie problem- a porywy wiatru dochodziły do 25 m/sek czyli 90 km/h. Wypadek Lufthansy w 1993 roku na EPWA też było związane z pogodą- nadchodziła burza i doszło do istotnej zmiany kierunku wiatru- z przeniego na tylny. Myślę, że ustalenia dot. przyczyn w Rostowie potwierdzone dowodami z rejestratorów będą dość szybko podane.
T. Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.1198224188617134691news.neostrada.pl... Tak przy tej nieszczęsnej okazji ostatniej katastrofy flydubai, czy ktoś jeszcze śledzi sprawę Metrojet z 31.10.15? |
|
Data: 2016-03-24 10:40:26 | |
Autor: Marek | |
Kolejna katastrofa - a co z poprzedni±? | |
On Wed, 23 Mar 2016 18:07:41 +0100, "Tomek" <marekjan63@o2.pl> wrote:
Okoliczno¶ci obu katastrof by³ inne. No tak, natomiast dziwi mnie ta cisza w sprawie Metrojet. -- Marek |
|