Data: 2010-02-20 16:13:03 | |
Autor: jerzu | |
Kolega Dzidka? | |
http://www.tvnwarszawa.pl/0,1644232,wiadomosc.html -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2010-02-20 16:24:30 | |
Autor: DoQ | |
Kolega Dzidka? | |
jerzu pisze:
http://www.tvnwarszawa.pl/0,1644232,wiadomosc.html Ogniste cos te BMW ;-) http://www.youtube.com/watch?v=4yp0BquWd34 to jest prawdziwy kolega Dzidka - choc pewnie juz bylo :) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-20 17:10:36 | |
Autor: Michał | |
Kolega Dzidka? | |
jerzu pisze: http://www.youtube.com/watch?v=cHpTn3qzDDk a co się z tymi autami dzieje ? chłodzenie nie wyrabia czy co ? te ich silniki L6 nie sa przystosowane do max mocy cały czas, lub 6 rpm ? pozdrawiam. -- |
|
Data: 2010-02-20 17:56:29 | |
Autor: to | |
Kolega Dzidka? | |
MichaĹ wrote:
a co siÄ z tymi autami dzieje ? A jakbyĹ tam sam nad tym pomyĹlaĹ, to myĹlisz, ze nie doszedĹbyĹ na czym polega róşnica pomiÄdzy paĹowaniem do odciÄcia na postoju i podczas jazdy? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-20 18:22:39 | |
Autor: DoQ | |
Kolega Dzidka? | |
Michał pisze:
a co się z tymi autami dzieje ? Pewnie dalby rade, tylko z zalozenia samochod ma jezdzic a nie stać jałowo kręcąc kołami ;) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-20 19:47:48 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kolega Dzidka? | |
DoQ pisze:
(...) Pewnie dalby rade, tylko z zalozenia samochod ma jezdzic a nie stać jałowo kręcąc kołami ;) Gdzieś tę energię trzeba wyeksmitować :) -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-02-20 20:21:35 | |
Autor: DoQ | |
Kolega Dzidka? | |
Artur Maśląg pisze:
Pewnie dalby rade, tylko z zalozenia samochod ma jezdzic a nie stać jałowo kręcąc kołami ;)Gdzieś tę energię trzeba wyeksmitować :) No to wyeksmitowal jeden z drugim ;-) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-22 09:39:17 | |
Autor: Mario | |
Kolega Dzidka? | |
DoQ pisze:
Michał pisze: bo to niemiecka tandeta :-) Dlaczego amerykańskie V8 nie zapalają się? pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-02-22 14:07:01 | |
Autor: DoQ | |
Kolega Dzidka? | |
Mario pisze:
bo to niemiecka tandeta :-) Bo amerykanski bambus nie umie tak kotłować kierpcem jak polski dresiarz:) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-23 11:02:01 | |
Autor: kan | |
Kolega Dzidka? | |
On 2010-02-22 14:07, DoQ wrote:
Mario pisze: SzczegĂłlnie automat skutecznie mu to uniemoĹźliwia. Pozdrawiam, kan |
|
Data: 2010-02-23 11:20:57 | |
Autor: Brzezi | |
Kolega Dzidka? | |
wto, 23 lut 2010 o 11:02 GMT, kan napisał(a):
On 2010-02-22 14:07, DoQ wrote: A co do tego ma automat? Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-02-23 12:42:03 | |
Autor: Mario | |
Kolega Dzidka? | |
kan pisze:
On 2010-02-22 14:07, DoQ wrote:uniemoĹźliwia?! z automatem nawet lepiej, wciskasz hamulec i gaz jednoczeĹnie, efekt mniej wiÄcej taki jak tu: :-) http://www.youtube.com/watch?v=nfYR5BCsKEY&feature=related Tylko nie mĂłw o niszczeniu tylnych hamulcĂłw :-) Hint: linelock pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-02-23 12:36:06 | |
Autor: Mario | |
Kolega Dzidka? | |
DoQ pisze:
Mario pisze:hm.. ciekawe.. na polskich zlotach? :-P pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-02-20 20:14:21 | |
Autor: roberts | |
Kolega Dzidka? | |
a co się z tymi autami dzieje ? Nie L6, a R6.... i bynajmniej nie jest to problem zwiazany z silnikiem... R6, ma dwa dosyc duze katalizatory, ktore w czasie takiego palowania w miejscu potrafia rozgrzac sie do czerwonosci, a niedaleko katow jest mata wygluszajaca... reszte dopowiedz sobie sam. |
|
Data: 2010-02-20 21:03:44 | |
Autor: peter | |
Kolega Dzidka? | |
Nie L6, a R6.... i bynajmniej nie jest to problem zwiazany z silnikiem... moze ty dopowiedz jaki zwiazek ma palacy sie katalizator z gotujaca woda w chlodnicy |
|
Data: 2010-02-20 21:22:28 | |
Autor: DoQ | |
Kolega Dzidka? | |
peter pisze:
mata wygluszajaca... reszte dopowiedz sobie sam.>moze ty dopowiedz jaki zwiazek ma palacy sie katalizator z gotujaca woda w chlodnicy W chlodnicy nie ma wody, chyba ze sam jej tam nalejesz druciarzu :) |
|
Data: 2010-02-20 21:28:46 | |
Autor: peter | |
Kolega Dzidka? | |
W chlodnicy nie ma wody, chyba ze sam jej tam nalejesz druciarzu :) to jeszcze sie dowiedz tumanie z czego sklada sie plyn. to tak w temacie czepiania sie. sprawdzuiles juz te lozyska o ktorych napisalem ? |
|
Data: 2010-02-20 21:46:02 | |
Autor: DoQ | |
Kolega Dzidka? | |
peter pisze:
W chlodnicy nie ma wody, chyba ze sam jej tam nalejesz druciarzu :)to jeszcze sie dowiedz tumanie z czego sklada sie plyn. to tak w temacie czepiania sie. sprawdzuiles juz te lozyska o ktorych napisalem ? Tak tak pipko, benzyna to też płyn wiec pewnie ma te same właściwości fizykochemiczne co glikol i H2O, tak więc wszystko jedno co tam wlejesz klientowi nie? Jeśli chodzi o łożyska to już się popisałeś i taki z ciebie mechanik jak z koziej dupy trąba. |
|
Data: 2010-02-20 21:49:20 | |
Autor: peter | |
Kolega Dzidka? | |
Tak tak pipko, benzyna to też płyn wiec pewnie ma te same właściwości fizykochemiczne co glikol i H2O, tak więc wszystko jedno co tam wlejesz klientowi nie? Jeśli chodzi o łożyska to już się popisałeś i taki z ciebie mechanik jak z koziej dupy trąba. szkoda mi czasu na dyskusje z takimi debilami jak ty i maslag. |
|
Data: 2010-02-20 21:52:54 | |
Autor: DoQ | |
Kolega Dzidka? | |
peter pisze:
wlejesz klientowi nie? Jeśli chodzi o łożyska to już się popisałeś i taki z ciebie mechanik jak z koziej dupy trąba.szkoda mi czasu na dyskusje z takimi debilami jak ty i maslag. no ba, czas wymienic w matizie uszczelke glowicy za 2kpln... do roboty,sio. |
|
Data: 2010-02-20 21:54:40 | |
Autor: peter | |
Kolega Dzidka? | |
no ba, czas wymienic w matizie uszczelke glowicy za 2kpln... do roboty,sio. tacy jak ty placa jeszcze wiecej. w kazdem branzy lamer ma pod gorke. |
|
Data: 2010-02-20 22:02:21 | |
Autor: DoQ | |
Kolega Dzidka? | |
peter pisze:
no ba, czas wymienic w matizie uszczelke glowicy za 2kpln... do roboty,sio.tacy jak ty placa jeszcze wiecej. w kazdem branzy lamer ma pod gorke. widocznie czas zebys zmienil branze skoro ci pod gorke... |
|
Data: 2010-02-20 22:08:26 | |
Autor: peter | |
Kolega Dzidka? | |
widocznie czas zebys zmienil branze skoro ci pod gorke... mi jest bardzo dobrze w przeciwienstwei do takich jak ty, co sie szczypia na naprawy. |
|
Data: 2010-02-20 22:17:46 | |
Autor: DoQ | |
Kolega Dzidka? | |
peter pisze:
widocznie czas zebys zmienil branze skoro ci pod gorke...mi jest bardzo dobrze w przeciwienstwei do takich jak ty, co sie szczypia na naprawy. Na naprawy czego? Czy ja cos naprawiam? |
|
Data: 2010-02-20 22:05:06 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kolega Dzidka? | |
peter pisze:
Tak tak pipko, benzyna to też płyn wiec pewnie ma te same właściwości fizykochemiczne co glikol i H2O, tak więc wszystko jedno co tam wlejesz klientowi nie? Jeśli chodzi o łożyska to już się popisałeś i taki z ciebie mechanik jak z koziej dupy trąba. Misiu pluszowy - Maśląg to moje nazwisko i jako żywo powinieneś je pisać wielką literą :) -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-02-20 22:07:58 | |
Autor: peter | |
Kolega Dzidka? | |
Misiu pluszowy - Maśląg to moje nazwisko i jako żywo powinieneś je bylem przekonany ze to nick z forum dla gejow i zoofili :) przepraszam. |
|
Data: 2010-02-20 22:19:34 | |
Autor: DoQ | |
Kolega Dzidka? | |
peter pisze:
bylem przekonany ze to nick z forum dla gejow i zoofili :) a ja slyszalem ze lubisz przyjac zloty deszcz stojac w kanale i ponoc nie wylewasz za kolnierz:) |
|
Data: 2010-02-20 22:20:10 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kolega Dzidka? | |
peter pisze:
Misiu pluszowy - Maśląg to moje nazwisko i jako żywo powinieneś je Widzisz, ja nie wnikam w zainteresowania, czy też orientację interlokutorów. To jedynie Twoja sprawa i ewentualnie Twój problem. Szkoda tylko, że z braku argumentów merytorycznych próbujesz skierować dyskusję na zupełnie inne tory. przepraszam. Cieszę się - ciekawe jak długo ta deklaracja będzie miała zastosowanie :) -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-02-20 22:23:16 | |
Autor: peter | |
Kolega Dzidka? | |
Szkoda tylko, że z braku argumentów merytorycznych próbujesz skierować no to podobnie jak ty i twoi kochankowie z pms, wiec o co sie plujesz? |
|
Data: 2010-02-20 22:34:22 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Kolega Dzidka? | |
peter pisze:
Szkoda tylko, że z braku argumentów merytorycznych próbujesz skierować Wiesz, gdzieś są granice pewnych zachowań i tak też zareaguję. Date: Sat, 20 Feb 2010 22:23:16 +0100 Organization: http://onet.pl NNTP-Posting-Host: chello084010163187.chello.pl UPC średnio reaguje na zgłoszenia do Andrzeja, ale chyba nazbierałem już wystaczająco materiału :) -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-02-20 22:42:33 | |
Autor: peter | |
Kolega Dzidka? | |
UPC średnio reaguje na zgłoszenia do Andrzeja, ale chyba nazbierałem o kurde :-) no to mi narobisz :)) |
|
Data: 2010-02-21 09:22:14 | |
Autor: roberts | |
Kolega Dzidka? | |
moze ty dopowiedz jaki zwiazek ma palacy sie katalizator z gotujaca woda w chlodnicy nie trzeba duzo i dlugo myslec... chodzi o przegrzanie ( brak czynnika chlodzacego - powietrza ), ktore to doprowadza do rozgrzania katalizatorow jak i przegrzania silnika. W motorach M50B25/B20 jest pewna wada i jak ktos nie umie to nie odpowietrzy takiego ukladu w 100% i wtedy nie trudno o taka sytuacje. |
|
Data: 2010-02-21 11:07:40 | |
Autor: Przembo | |
Kolega Dzidka? | |
Użytkownik "roberts" <roberts@pro.net> napisał w wiadomości news:hlqq84$lkj$1node1.news.atman.pl...
moze ty dopowiedz jaki zwiazek ma palacy sie katalizator z gotujacanie trzeba duzo i dlugo myslec... chodzi o przegrzanie ( brak czynnika chlodzacego - powietrza ), ktore to doprowadza do rozgrzania A moglbys cos wiecej napisac o tej wadzie? Pozdr |
|
Data: 2010-02-21 11:47:21 | |
Autor: roberts | |
Kolega Dzidka? | |
Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości news:hlr0lc$4as$1news.onet.pl... Użytkownik "roberts" <roberts@pro.net> napisał w wiadomości news:hlqq84$lkj$1node1.news.atman.pl... problem lezy w nagrzewnicy, aby prawidlowo odpowietrzyc m50 przedewszystkim nalezy przod samochodu wywindowac jak najwyzej na podnosnikach, ew. zaparkowac auto pod wysoka gore :-) to tak po krotce, opis calego procesu powinno sie dac znalezc na forach BMW. Tak czy inaczej zauwazylem, ze sporo mechanikow ma klopot z prawidlowym odpowietrzaniem tych ukladow. M50 nigdy sie nie odpowietrzy w 100% jak bedzie "na plasko". |
|
Data: 2010-02-22 09:09:37 | |
Autor: DoQ | |
Kolega Dzidka? | |
roberts pisze:
problem lezy w nagrzewnicy, aby prawidlowo odpowietrzyc m50 przedewszystkim nalezy przod samochodu wywindowac jak najwyzej na podnosnikach, ew. zaparkowac auto pod wysoka gore :-) to tak po krotce, opis calego procesu powinno sie dac znalezc na forach BMW. Tak czy inaczej zauwazylem, ze sporo A to nie tak, ze trzeba cale BMW najpierw do gory kolami obrocic?? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-21 16:14:12 | |
Autor: to | |
Kolega Dzidka? | |
roberts wrote:
nie trzeba duzo i dlugo myslec... chodzi o przegrzanie ( brak czynnika Zawsze moĹźna, przed jaraniem gumy, napakowaÄ mokrej trawy pod maskÄ. Powinno pomĂłc. Dzidkowi nie pomogĹo, bo napakowaĹ za późno. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-21 21:16:27 | |
Autor: roberts | |
Kolega Dzidka? | |
Zawsze można, przed jaraniem gumy, napakować mokrej trawy pod maskę. Ale to byl dzidek, a dzidek to nie byle kto.. |
|
Data: 2010-02-20 22:51:06 | |
Autor: Michał | |
Kolega Dzidka? | |
> a co się z tymi autami dzieje ? ok, jesteśmy w polsce to R6 V6 B6 i W12 :) a ta para z pod maski ? R6, ma dwa dosyc duze katalizatory, ktore w czasie takiego palowania w miejscu potrafia rozgrzac sie do czerwonosci, a niedaleko katow jest mata wygluszajaca... reszte dopowiedz sobie sam. żebym załapał - to pali sie wykładzina bagarznika (akurat nie tu ale kiedyś cos takieog było) ? i wygłuszenie w silniku pomiędzy silnikiem a kabiną ? tylko tam wyglądąło jak by coś bardziej z silnika. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2010-02-21 02:43:49 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Kolega Dzidka? | |
Dnia Sat, 20 Feb 2010 22:51:06 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
R6, ma dwa dosyc duze katalizatory, ktore w czasie takiego palowania w miejscu potrafia rozgrzac sie do czerwonosci, a niedaleko katow jest mata wygluszajaca... reszte dopowiedz sobie sam. Jak jesteśmy w Polsce, to raczej bagażnika ;) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-02-21 11:22:44 | |
Autor: krzyss | |
Kolega Dzidka? | |
jerzu pisze:
http://www.tvnwarszawa.pl/0,1644232,wiadomosc.html Bralem udzial w gaszeniu i wypsikalem swoja gasnice i goscia obok, niestety auto palilo sie pod spodem najprawdopodobniej od wydechu, ale tego pewnosci nie mam. Pierwszy ogien byl po drogku a potem juz pod zbiornikiem paliwa. Moja gasnica psikala moze 2sekundy, druga ktora dostalem podobnie :( Auto splonelo doszczetnie.. -- **** krzyss vel Qkill **** ===-- - A3 TDI -- -=== ==- Automat po Czipsie -== |
|
Data: 2010-02-21 12:15:40 | |
Autor: MadMan | |
Kolega Dzidka? | |
Dnia Sun, 21 Feb 2010 11:22:44 +0100, krzyss napisał(a):
Moja gasnica psikala moze 2sekundy, druga ktora dostalem podobnie :( Wiadomo o przyczynie pożaru? Samo czy może Dzidek pomógł? -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-02-21 16:12:20 | |
Autor: to | |
Kolega Dzidka? | |
krzyss wrote:
Bralem udzial w gaszeniu i wypsikalem swoja gasnice i goscia obok Z ciekawoĹci -- jak siÄ gasiĹo goĹciem? niestety auto palilo sie pod spodem najprawdopodobniej od wydechu, ale No cóş, taka cena durnej zabawy... -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-22 09:53:01 | |
Autor: Michał Gut | |
Kolega Dzidka? | |
Bralem udzial w gaszeniu i wypsikalem swoja gasnice i goscia obokZ ciekawości -- jak się gasiło gościem? poplakalem sie:)))))))) swietny poczatek poniedzialku;P sir |
|