Klimatyzacja Fujitsu czy LG? Inwerter?

Data: 2009-04-05 20:36:34
Autor: Jacek
Klimatyzacja Fujitsu czy LG? Inwerter?
Ja mam od roku Fujitsu ASY07LC i ASY09LC.
Do grzania używam okazjonalnie np. rano aby zagrzać na 20 minut w kuchni przed śniadaniem. Najniższa temperatura zewnętrzna, przy jakiej próbowałem grzać, to jakieś minus 13-14 stopni. Grzało, ale wyraźnie słabiej, niż, gdy jest na dworze cieplej.  Podobno minimalna temperatura, przy jakiej możliwe jest grzanie to minus 17 (w instrukcji nie wyczytałem).
Widziałem identyczne klimy z napisem General zamiast Fujitsu, ale nie wiem, czy to tylko identyczna obudowa, czy może też wnętrze.
Jak dla mnie fajna klimatyzacja, tyle, że jednostki wewnętrzne niezbyt ładne i dość duże (wypukłe).
U mnie głównym powodem wyboru Fujitsu była cicha praca jednostek zewnętrznych, bo wiszą na ścianie sąsiada.
Jacek

Klimatyzacja Fujitsu czy LG? Inwerter?