Karta Multi w bankomacie BPH

Data: 2009-11-03 18:36:05
Autor: MarekZ
Karta Multi w bankomacie BPH
Używałem dziś karty Multibanku w bankomacie BPH w celu wypłaty gotówki i po raz pierwszy spotkałem się z podmenu, gdzie poproszony zostałem o to, do jakiego konta ma zostać przypisana transakcja:
a) rachunku rozliczeniowego
b) konta oszczędnościowego
c) rachunku kredytowego.

Zdziwiło mnie, że takie menu pokazuje się przy karcie obcego banku. Zawsze tak jest? I po co to jest? Bo chyba nie jest możliwe aby to działało, przecież karta obcego banku jest zazwyczaj sztywno powiązana z konkretnym numerem rachunku.

Data: 2009-11-03 20:33:18
Autor: Filip
Karta Multi w bankomacie BPH
Jakoś to musi działać, bo przy wypłacaniu kartami CITI jak wybierzesz rachunek inny niż karty kredytowej to napisze, że transakcja nie jest możliwa dla tego typu rachunku ;-)
Z kartą multi cokolwiek nie wybierzesz i tak pobierze z przypisanego rachunku.