Data: 2010-09-25 15:39:19 | |
Autor: cyc | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7krdt$ut4$1opal.futuro.pl... Tacy politycy jak Jaroslaw Kaczynski - doprowadzaja kraj do katastrofy - stwierdzil premier. Ma racje premier . Fakt , ze rzadzi krajem nie oznacza , ze Kaczynski nie stanowi dla Polski zagrozenia . Demokracja bowiem nie przewiduje zamykania psychopatow we wiezieniach ani tez wysylania ich na przymusowe leczenie . Ci zas, jak pokazuja wydarzenia ostatnich tygodni ( tzw, obrona krzyza ) , potrafia wykorzystac ta najglupsza i wcale nie mala , choc bedaca w zdecydowanej mniejszosci , czesc narodu do wprowadzenia swoich porzadkow . Przykladow mozna mozyc od Rydzyka , do Kaczynskiego . Co ma zrobic premier ? oskarzyc szefa najwiekszej partii opozycyjnej o zdrade narodu ? a tak powinie zrobic ! , czy zamknac go w wariatkowie ? , co tez nie byloby od rzeczy !. Nie , tego nie zrobi , to sa metody Kaczynskiego i nie sadze aby premier do tego sie posunal a szkoda , ze brak mu tej odwagi . cyc |
|
Data: 2010-09-25 14:38:36 | |
Autor: Canucki | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Demokracja bowiem nie przewiduje zamykania psychopatow we wiezieniach ani tez wysylania ich na przymusowe leczenie. A wiec panska dzialalnosc na psp to uboczny skutek demokracji? Krzysztof Canucki -- |
|
Data: 2010-09-25 18:43:25 | |
Autor: cyc | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7l1hc$dvj$1inews.gazeta.pl... cyc <ja@ja.pl> napisał(a): Jesli Ci ulzylo , to znaczy , ze dopelnilo sie moje poslannictwo . Ciesz sie ! dokopales mi w wyjatkowy sposob . Nie wiem jak to przezyje !. Chyba sie pochlastam :) . Dziwnym dla mnie jest jednak to , ze tak swiatly i jak wynika z tekstu powyzszego madry czlowiek mogl z cytowanej mojej wypowiedzi wysnuc wniosek , ze moja " dzialanosc jest ubocznym skutkiem demokraji " ? . Czyzbys w swojej nadzywczajnej madrosci pozwalajacej Ci podwazac moje zdrowie psychiczne uwazal , ze demokracja jednak przewiduje zamykanie psychopatow w wiezieniach i wysylanie ich na przymusowe leczenie kiedy ci sa szefami najwiekszych partii opozycyjnych ? . No i mam powazny zgryz bo z jednej strony nie chcialbym zarzucic ci braku inteligencji , byloby to niegrzczne zreszta a tu masz ! taki pasztet , z drugiej dyskwalifikujesz sie od podstaw . No to jak to jest ? zastanow sie i napisz swoj post raqz jeszcze . Moze tym razem sie uda . cyc |
|
Data: 2010-09-25 20:23:11 | |
Autor: awe | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i7l8rm$d1$1news.onet.pl... -- -- -- -- -- -- - tragiczna jest ta sluzba zdrowia, powinni cie zamknac i trzymac latami bo stanowisz zagrozenie dla otoczenia awe |
|
Data: 2010-09-25 15:45:06 | |
Autor: Belius | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i7ku2f$7tv$1news.onet.pl...
Wiec nalezy wyciac opozycje w pien, tak jak to zrobiono za komuny. I wtedy juz nie bedzie zadnego zagrozenia. Wszystko wroci do normy. Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2010-09-25 16:00:29 | |
Autor: awe | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7kud6$7kh$1opal.futuro.pl... "cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i7ku2f$7tv$1news.onet.pl...-- -- -- -- -- -- -- -- Nie znasz cyca? To wariat, komuch i pewnie skryty pedal. Zaden autorytet, zwykla kurwa awe |
|
Data: 2010-09-25 16:01:59 | |
Autor: u2 | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
W dniu 2010-09-25 16:00, awe pisze:
Nie znasz cyca? To wariat, komuch i pewnie skryty pedal. Zaden autorytet, zwykla kurwa W dodatku faszysta, który by wyciął w pień wszystkich Żydów. |
|
Data: 2010-09-25 16:17:45 | |
Autor: awe | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c9e00d8$0$22809$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-09-25 16:00, awe pisze:-- -- -- -- -- pewnie jeszcze dotego pedofil i ubek awe |
|
Data: 2010-09-25 16:12:15 | |
Autor: cyc | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7kud6$7kh$1opal.futuro.pl... "cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i7ku2f$7tv$1news.onet.pl... Synku ! nie wiesz o czym piszesz !! i dlatego dalsza dyskusja z Toba nie ma sensu . Jak typowy pisowiec , klamiesz , przeklamujesz , piszesz polprawdy i mataczysz . Znaczy to tyle , ze usilujesz manipulowac a ja jestem juz za stary aby taki ktos jak Ty mogl to ze mna robic .........nie wspomne juz o tym , ze i intelektu Ci nie staje aby sprostac temu zadaniu . Takie proste , ze nie powiem prostackie proby dobre sa na np. " obroncow krzyza " , na " podobny Tobie pisowski elektorat , ktory podnieca sie spiskowymi teoriami , czy na sluchaczy RM ale nie dla ludzi z ...............hm ........nie chce byc zarozumialych ......ale co mi tam , madrych a za takiego sie przeciez uwazam . cyc |
|
Data: 2010-09-25 16:30:04 | |
Autor: awe | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
A jednak wiesz co piszesz czyli jako typowa kurwa cycu " klamiesz , przeklamujesz , piszesz polprawdy i
mataczysz ." awe |
|
Data: 2010-09-25 16:30:37 | |
Autor: Belius | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
"cyc"
..............hm ........nie chce byc zarozumialych ......ale co mi tam , madrych a za takiego sie przeciez uwazam .Zapomniales dodac, ze tylko SAM sie za takiego uwazasz. Ja tam medrcem nie jestem, a pisze jedynie to, co czuje. Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2010-09-25 16:16:25 | |
Autor: boukun | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7kud6$7kh$1opal.futuro.pl... "cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i7ku2f$7tv$1news.onet.pl... A co to jest opozycja? Kiedy tzw. "komuna" się skończyła? boukun |
|
Data: 2010-09-25 19:16:43 | |
Autor: MH | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
Hmm , no i tutaj kolego się nie zgadzamy. Dlaczego?? Zerknij poniżej na moje
komentarze.. Po części zgadzam się z Tobą , ale nie do końca...
Ależ TAK !! Zgadzam się z Tobą , że każdy psychopata w polityce , będący na dodatek osobą MEDIALNĄ (zostawmy na razie w spokoju Palikota , bo to temat na zupełnie inny wątek) , stanowi dla Polski zagrożenie. Zwróć jednak uwagę na fakt , iż tragedia smoleńska spowodawała istotny ubytek głosów wśród tzw. "żelaznego elektoratu" pisu. Ależ absolutnie owa opozycja nie stanowi ŻADNEGO ZAGROŻENIA w kontekście postrzegania nas zagranicą. Przeciwnie , jesteśmy postrzegani jako kraj w pełni demokratyczny!! No bo jest "ostra" opozycja.. A że jest GŁUPIA , a że przerżnie kolejne 2 wybory , to już zupełnie inna bajka. Demokracja bowiem nie przewiduje zamykania psychopatow we wiezieniach ani tez wysylania ich na przymusowe leczenie . No nie !! No to jak do cholery ?! Jesteś przeciw demokracji ?? Hah , nie zrozum mnie źle , nie jestem zwolennikiem jarkacza , mało tego , mam o nim zdanie wyrobione , w pełni zgodne z Twoim. Nie mniej jednak , nie myl tego z definicją demokracji.. Ci zas, jak pokazuja wydarzenia ostatnich tygodni ( tzw, obrona krzyza ) , potrafia wykorzystac ta najglupsza i wcale nie mala , choc bedaca w zdecydowanej mniejszosci , czesc narodu do wprowadzenia swoich porzadkow . Przykladow mozna mozyc od Rydzyka , do Kaczynskiego . Tu się zgadzamy.. Co ma zrobic premier ? oskarzyc szefa najwiekszej partii opozycyjnej o zdrade narodu ? a tak powinie zrobic ! , czy zamknac go w wariatkowie ? , co tez nie byloby od rzeczy !. Nie jest to przewidziane w uprawnianiach Premiera. Z całą pewnością chciałby tego tak samo jak i większość pragmatycznie myślącego społeczeństwa. Kolejne wybory to potwierdzą . MH ..
-- |
|
Data: 2010-09-25 20:25:04 | |
Autor: awe | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
Rob zapasy viagry bo juz koniec PO bliski. Jak jestes glupi to dostaniesz po dupie a prosisz sie jak malo kto
awe |
|
Data: 2010-09-26 10:10:05 | |
Autor: cyc | |
Kaczynski doprowadzi do katastrofy | |
Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.000006b4.4c9e2e7bnewsgate.onet.pl... Hmm , no i tutaj kolego się nie zgadzamy. Dlaczego?? Zerknij poniżej na moje a zatem nie ma miedzy naszymi opiniami zadnych roznic , rowniez wtedy kiedy pisze , ze "demokracja nie przewiduje zamykania psychopatow w wiezieniach " :) . Swiat widzial juz wielu konusopodobnych psychopatow w tym takich , ktorzy rozpetali na ziemi pieklo .W jakis dziwny sposob , pewnie podobny do tego jaki wykorzystuje konus , doszli do wladzy aby potem sla i zamordyzmem podporzadkowac sobie cale narody . Nikt ich nie zamykal w wiezieniach lub szpitalach a osadzono dopiero wtedy , kiedy .......kiedy bylo za pozno . W demokracji nalezy pozbywac sie takich w demokratyczny sposob juz na samym poczatku ich dzialan . Na tym polega madrosc . To tak jak z tym krzyzem . Gdyby juz w pierwszych dniach zareagowano wlasciwie to problem nie istnialby .. Pozwolono na ekalacje , na rozwoj wydarzen i okazalo sie , ze pozniej kazde dzialanie moze byc tylko zle . Wrzod nalezy przecinac w odpowiednim momencie aby niedopuscic do zakazenia calego organizmu . Stad moja obawa ale i dbalosc o to aby prezentowac prawde o konusie zanim obudzimy sie z reka w nocniku . Do absurdu najczesciej dochodzimy malymi , ledwie widocznymi kroczkami , ktore choc sa niewidoczne w jednostkowym wymiarze , przyblizaja nas do niego aby w koncu pozwolic osiagnac cel - nonsens . Czy ktos kiedys przypuszczal , ze stosunki kosciol - panstwo osiagnal dzisiejszy stan ? . Kilkadziesiat lat temu , gdyby go opisano nie byloby takiego , ktoryby go nie wysmial . Dzisiaj uwazamy ten stan niemal za normalnosc a przynajmniej duza czersc spoleczenstwa tak uwaza a osiagnieto go wlasnie w sposob ewlucyjny , niemal niezauwazalny ale z trwala tendecja do osiagania absurdu .. Tak samo dzieje sie z konusowatoscia bo dzisiaj to juz nie sam konus jest problemem , tylko to co soba reprezentuje . Nieco odzszedlem od tematu :) ..............tak jsakos wyszlo :) . MH cyc |