Data: 2009-03-25 17:43:41 | |
Autor: Kaziu_KTM 620 LC4 | |
KTM LC4 620 problem z silnikiem | |
Witam. Mam ktm"ma 620 półtora roku i pewnego razu zauważyłem ze do wydechu z silnika dostaje sie woda, motor byl coraz slabszy, gasł,mialem problem z odpaleniem, odpalal tylko z popychu. Pomyslalem ze poszla uszczelka i z kanalikow w ktorych plynie woda dostaje sie na tlok a z tloka zaworami wypycha ją na zewnątrz i w ten sposob znajduje sie w wydechu. Stwierdziłem tak dlatego bo woda dostawała się również do tłoka, jak odkręcałem świece i kopalem to wysadzalo wode otworem od swiecy. Niestety gdy rozkręciłem silnik uszczelka była w porządku i wtedy myślalem ze to głowica pękła w środku i z kanalików woda dostaje sie do wydechu a gdy otwieraja sie zawory również na tłok ale i ta możliwość okazała sie nie trafna, bo sprawdzalem glowice nalewajac wode w kanaliki i w żadnym miejscu nie wyciekała, nie wiem moze pod ciśnieniem ktore panuj przy włączonym silniku ta woda którędyś wypływa z kanalików. I teraz mam wielką prośbę moze ktos mial podobną sytuacje ze woda dostawala sie na tłok, do wydechu i wie co sie dzieje u mnie.
Z góry dziękuje i pozdrawiam. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2009-03-25 19:24:52 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
KTM LC4 620 problem z silnikiem | |
Użytkownik "Kaziu_KTM 620 LC4" <marcin_pol@_NOSPAM_interia.eu> napisał w wiadomości Niestety gdy rozkręciłem silnik uszczelka była w porządku i wtedy myślalem ze to głowica pękła w środku i z kanalików woda dostaje sie do wydechu a gdy otwieraja sie zawory również na tłok ale i ta możliwość okazała sie nie trafna, bo sprawdzalem glowice nalewajac wode w kanaliki i w żadnym miejscu nie wyciekała, nie wiem moze pod ciśnieniem ktore panuj przy włączonym silniku ta woda którędyś wypływa z kanalików. I teraz mam wielką prośbę moze ktos mial podobną sytuacje ze woda dostawala sie na tłok, do wydechu i wie co sie dzieje u mnie. a jak wygląda cylinder? Czy woda zbierała się na tłoku nawet jak silnik stał nie odpalany? Co do głowicy jak jest pęknieta to nie koniecznie musi cieknąć jak jest zimna, może dopiero jak dostanie temperatury i dlatego sprawdzanie na zimno nic nie pokazało. Ale wątpie aby było pękniecie w kanale wylotowym bo nie bardzo widze jak miało by się lać na tłok a znówi jak by było w dolocie to by lało się do gaźnika. pozdrawiam rafał 450exc |
|
Data: 2009-03-25 21:44:35 | |
Autor: Kaziu_KTM 620 LC4 | |
KTM LC4 620 problem z silnikiem | |
a jak wygląda cylinder? Czy woda zbierała się na tłoku nawet jak silnik stał nie odpalany? Co do głowicy jak jest pęknieta to nie koniecznie musi cieknąć jak jestWłaśnie jak silnik stał nie odpalany woda nie dostawala sie do silnika, a jeśli chodzi o cylinder to wszystko jest w porządku. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2009-03-25 22:49:37 | |
Autor: szmergiel | |
KTM LC4 620 problem z silnikiem | |
Użytkownik "Kaziu_KTM 620 LC4" <marcin_pol@_NOSPAM_interia.eu> napisał w wiadomości news:2490f7f8329ccbf9e6a9a54da60cd896$1grupy.scigacz.pl...
A jak wyglada olej? woda sie dostaje? tzn jak, czy masz na mysli plyn chlodniczy? -- pozdro KTM 640 Enduro Krosno Odrzańskie/Szczecin http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/ http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat |
|
Data: 2009-03-25 22:51:03 | |
Autor: szmergiel | |
KTM LC4 620 problem z silnikiem | |
Użytkownik "szmergiel" <saad@o2.pl> napisał w wiadomości news:gqe8tk$7s0$1inews.gazeta.pl... Moze to nie odrazu uszczelka pod glowica tylko simmering na walku pompy wody. -- pozdro KTM 640 Enduro Krosno Odrzańskie/Szczecin http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/ http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat |
|
Data: 2009-03-26 10:52:10 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
KTM LC4 620 problem z silnikiem | |
Użytkownik "szmergiel" <saad@o2.pl> napisał w wiadomości news:gqe90b$8cd$1inews.gazeta.pl... nie wiem jak tam w LC4 ale chyba tak samo jak w exc że są dwa simeringi od uszczelnienia wody i od oleju i w zależności co leci z otworu to ten puszcza. A kolega pisze że mu woda w wydech leci a podczas odpalania i na tłok więć simeringi zostawił bym chyba w spokoju. Pozdrawiam Rafał 450exc |
|
Data: 2009-03-26 12:10:47 | |
Autor: rychoo | |
KTM LC4 620 problem z silnikiem | |
glowice i cylinder oddaj do warsztatu ktory ci to profesionalnie sprawdzi , nalewajac wody w kanaliki mozesz sprawdzic cylinder od komaRRka . W KLR ce mialem w tulei cylindra dziurke, jak by szpilki uklucie , co skutecznie wystarczalo do kisla w oleju.
-- |
|
Data: 2009-03-26 17:11:26 | |
Autor: Kaziu_KTM 620 LC4 | |
KTM LC4 620 problem z silnikiem | |
szmergielnapisal
A jak wyglada olej? woda sie dostaje? tzn jak, czy masz na mysli plyn Do oleju też dostaje sie woda. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2009-03-26 18:07:00 | |
Autor: Karambol | |
KTM LC4 620 problem z silnikiem | |
Użytkownik "Kaziu_KTM 620 LC4" <marcin_pol@_NOSPAM_interia.eu> napisał w wiadomości news:a18453a3c9fd6afc2cc857c6031da6e1$1grupy.scigacz.pl... szmergielnapisal Sprawdzales pompe wody i rozbierales ja - zobaczysz czy na walku jest plyn czy jest suchy. Dziurawy plaszcz cylindra to chyba ostatacznosc. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-26 21:33:49 | |
Autor: Kaziu_KTM 620 LC4 | |
KTM LC4 620 problem z silnikiem | |
Sprawdzales pompe wody i rozbierales ja - zobaczysz czy na walku jest plyn Dziurawy plaszcz cylindra to chyba ostatacznosc. Czyli woda dostawałaby sie najpierw na tłok a tłok ja wysadzał zaworami do tłumika a przy tym moczyla swieca i nie mogl zapalic. Jutro przyjże sie płaszczwi moze cos zauważe:)) dzieki. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|