Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   KK Polbanku

KK Polbanku

Data: 2009-04-07 21:04:43
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
KK Polbanku
Dnia Sun, 05 Apr 2009 22:19:21 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

P.T. Grupowicze :)

Mam pytania do posiadaczy karty kredytowej Polbanku (Mastercard wypukła albo
Polbank Era):
- czy nie ma problemów z transakcjami internetowymi?
- czy jest możliwość określenia limitów na poszczególne rodzaje transakcji?
- jakie dokumenty są wymagane przy wnioskowaniu o kartę? czy można przenieść z
innego banku bez całej papierkologii?

odradzam
zachęcam do wynalezienia moich archiwalnych postów na temat Polbanku

--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Remont na trasie W-Z
http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php

Data: 2009-04-07 21:43:58
Autor: Sławomir Szyszło
KK Polbanku
Dnia Tue, 7 Apr 2009 21:04:43 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
<adres.na@mojej.www.pl> wklepał(-a):

odradzam
zachęcam do wynalezienia moich archiwalnych postów na temat Polbanku

Archiwum już przekopałem. :) No chyba, że polecisz inną KK Mastercard. WBK
odpada za dziwaczne opłaty za niewyrobienie miesięcznego limitu.
Co jeszcze zostaje, ING, Lukas, Nordea (w cenniku mają od razu opłatę za
pierwszy rok użytkowania! i jakoś nic o warunkach zwolnienia z opłaty).
Millenium odpada z pewnych względów.

Dla karty Polbanku zaletą jest, że walutą rozliczeniową jest PLN, czyli jak
płacę w różnych walutach, to nie mam dodatkowego przewalutowania.

Co mnie interesuje - niska opłata za wydanie/wznowienie lub brak, podgląd online
(nie musi być z bajerami, jakoś rok przeżyłem tylko z wyciągami papierowymi),
brak dziwnych wymagań co do liczby/kwoty miesięcznych transakcji.

--
Sławomir Szyszło
FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/

Data: 2009-04-07 21:48:14
Autor: Mithos
KK Polbanku
Sławomir Szyszło pisze:
Archiwum już przekopałem. :) No chyba, że polecisz inną KK Mastercard.
Co mnie interesuje - niska opłata za wydanie/wznowienie lub brak, podgląd online
(nie musi być z bajerami, jakoś rok przeżyłem tylko z wyciągami papierowymi),
brak dziwnych wymagań co do liczby/kwoty miesięcznych transakcji.

Raiffeisen (niskie limity zwalniające, normalny TOiP np brak opłaty za duplikat w przypadku zgubienia karty), Alior (1% zwrotu tego co wydasz). Więcej sensownych MC to niestety u nas nie ma (skoro Millenium odpada).


--
Mithos

Data: 2009-04-07 21:58:35
Autor: MarekZ
KK Polbanku
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:grganl$16j$1news.onet.pl...

Raiffeisen (niskie limity zwalniające, normalny TOiP np brak opłaty za duplikat w przypadku zgubienia karty), Alior (1% zwrotu tego co wydasz). Więcej sensownych MC to niestety u nas nie ma (skoro Millenium odpada).

A może jednak Lukas MC Furora?

Data: 2009-04-07 22:54:44
Autor: Mithos
KK Polbanku
MarekZ pisze:
A może jednak Lukas MC Furora?

Mi LUKAS zawsze przypomina gigantyczne kolejki w oddziałach, gdzie ludzie wpłacali 10 zł raty za czajnik...

Za to Multi nie jest w stanie zamknąć mi karty od listopada... karty, która nie powinna istnieć, bo została zamieniona na inna kartę w ramach Multibanku. Dzisiaj dostałem (zamykałem ją w listopadzie!!) jakiś wyciąg z opłata 15 PLN za jakieś zaświadczenie, którego ani nie zamawiałem, ani na oczy nie widziałem. Nie ma to jak "wysoka" jakość obsługi Aquariusa. Taki mBank z oddziałami. Szkoda gadać.


--
Mithos

Data: 2009-04-07 23:57:17
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
KK Polbanku
On 7 Kwi, 22:54, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
MarekZ pisze:

> A może jednak Lukas MC Furora?

Mi LUKAS zawsze przypomina gigantyczne kolejki w oddziałach, gdzie
ludzie wpłacali 10 zł raty za czajnik...

Za to Multi nie jest w stanie zamknąć mi karty od listopada... karty,
która nie powinna istnieć, bo została zamieniona na inna kartę w ramach
Multibanku. Dzisiaj dostałem (zamykałem ją w listopadzie!!) jakiś wyciąg
z opłata 15 PLN za jakieś zaświadczenie, którego ani nie zamawiałem, ani
na oczy nie widziałem. Nie ma to jak "wysoka" jakość obsługi Aquariusa.
Taki mBank z oddziałami. Szkoda gadać.

--
Mithos

Miałem dokładnie tak samo, tyle, że ja swoją kartę zamykałem w
czerwcu. Zgłaszałem to do swojego doradcy, który twierdził, żebym
czekał 3 miesiące itd. Ale już w listopadzie stwierdziłem, że 3
miesiące dawno minęły, a karta wciąż w BIKu siedzi. Okazało się, że
nie została zamknięta, tylko zastrzeżona. Dopiero wtedy karta została
zamknięta. Ostatecznie zniknęła w  BIK w lutym. Przy okazji zamykania,
zamówiłem też zaświadczenie o zamknięciu rachunku karty. Zaświadczenie
wydano mi w marcu po mojej interwencji. Opłaty mi nie pobrano, bo
zaświadczenie było wydawane na drodze reklamacji.

Data: 2009-04-08 10:25:01
Autor: Mithos
KK Polbanku
krzysztof_krawczyk@gazeta.pl pisze:
Miałem dokładnie tak samo, tyle, że ja swoją kartę zamykałem w
czerwcu. Zgłaszałem to do swojego doradcy, który twierdził, żebym
czekał 3 miesiące itd. Ale już w listopadzie stwierdziłem, że 3
miesiące dawno minęły, a karta wciąż w BIKu siedzi. Okazało się, że
nie została zamknięta, tylko zastrzeżona. Dopiero wtedy karta została
zamknięta. Ostatecznie zniknęła w  BIK w lutym. Przy okazji zamykania,
zamówiłem też zaświadczenie o zamknięciu rachunku karty. Zaświadczenie
wydano mi w marcu po mojej interwencji. Opłaty mi nie pobrano, bo
zaświadczenie było wydawane na drodze reklamacji.

Czyli tak jak u mnie. Tyle, że teraz pojawiła mi się jakaś opłata za niezamawiane zaświadczenie i cały proces znowu się przeciągnie.


--
Mithos

Data: 2009-04-08 02:17:26
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
KK Polbanku
On 8 Kwi, 10:25, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
krzysztof_krawc...@gazeta.pl pisze:

> Miałem dokładnie tak samo, tyle, że ja swoją kartę zamykałem w
> czerwcu. Zgłaszałem to do swojego doradcy, który twierdził, żebym
> czekał 3 miesiące itd. Ale już w listopadzie stwierdziłem, że 3
> miesiące dawno minęły, a karta wciąż w BIKu siedzi. Okazało się, że
> nie została zamknięta, tylko zastrzeżona. Dopiero wtedy karta została
> zamknięta. Ostatecznie zniknęła w  BIK w lutym. Przy okazji zamykania,
> zamówiłem też zaświadczenie o zamknięciu rachunku karty. Zaświadczenie
> wydano mi w marcu po mojej interwencji. Opłaty mi nie pobrano, bo
> zaświadczenie było wydawane na drodze reklamacji.

Czyli tak jak u mnie. Tyle, że teraz pojawiła mi się jakaś opłata za
niezamawiane zaświadczenie i cały proces znowu się przeciągnie.

--
Mithos

Poszedłbym w opcję "okradzenia" przez bank, ponieważ bank sam pobrał
opłatę za świadczenie, którego nie wykonał.
Masz podstawy do zadośćuczynienia. W takich sytuacjach żądam kwoty
jaką bank pobiera za monit telefoniczny.

Data: 2009-04-07 22:44:03
Autor: Valdi.Pavlack
KK Polbanku
"Sławomir Szyszło" news:grghev.1h0.1slaszyszCIACHTO.list.pl

Co jeszcze zostaje, ING, Lukas, Nordea (w cenniku mają od razu opłatę za
pierwszy rok użytkowania! i jakoś nic o warunkach zwolnienia z opłaty).
Millenium odpada z pewnych względów.

Alior?

PS. Koniecznie musi być to plastik MC?

Data: 2009-04-08 18:55:54
Autor: Sławomir Szyszło
KK Polbanku
Dnia Tue, 7 Apr 2009 22:44:03 +0200, "Valdi.Pavlack"
<Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wklepał(-a):

Alior?

O tym wcześniej nie myślałem, bo ... na stronie Mastercard nic nie pisali, że
też wydają ich karty.
Ale wygląda OK.

PS. Koniecznie musi być to plastik MC?

Tak.

--
Sławomir Szyszło
FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/

KK Polbanku

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona