Data: 2010-11-29 10:24:57 | |
Autor: Bartosz | |
KC Art.580 (gwarancja) | |
rt. 580. (180) § 2. Gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z gwarancji w odpowiednim terminie i dostarczyć uprawnionemu z gwarancji rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w paragrafie poprzedzającym.
Rozumiem, że skoro w gwarancji gwaran nie podaje czasu usunięcia usterki a KC równiez nie podaje terminu to Gwarant może i rok rozpatrywać gwarancję tak ? Co w takim przypadku ? (owszem powiecie nie kupować w tym sklepie) |
|
Data: 2010-11-29 10:34:24 | |
Autor: Liwiusz | |
KC Art.580 (gwarancja) | |
W dniu 2010-11-29 10:24, Bartosz pisze:
rt. 580. (180) § 2. Gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z Kupujesz jako konsument, czy w celu zarobkowym? -- Liwiusz |
|
Data: 2010-11-29 12:18:26 | |
Autor: Bartosz | |
KC Art.580 (gwarancja) | |
Firma od firmy.
|
|
Data: 2010-11-29 14:12:53 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
KC Art.580 (gwarancja) | |
On Mon, 29 Nov 2010, Bartosz wrote:
Rozumiem, że skoro w gwarancji gwaran nie podaje czasu usunięcia usterki Skoro przepis szczególny nie określa, to stosuje się ogólny. Przecież art.476 nikt nie uchylił :) Z orzecznictwa wynika, że "niezwłocznie" nie oznacza "najszybciej jak to jest w ogóle możliwe", ale bez ZBĘDNEJ zwłoki. Jakoś nie wydaje mi się, aby do rozpatrzenia był gdzieś potrzebny rok. Zakładam, że nie chodzi o to dlaczego Pathfinder NASA się zepsuł ;) Pomijam fakt, że gwarancja może nie być jedyną podstawą do reklamacji (patrz pytanie Liwiusza) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2010-11-29 14:25:14 | |
Autor: Bartosz | |
KC Art.580 (gwarancja) | |
Patrz odpisałem zakup na fakturę dla firmy.
|
|