Data: 2012-06-27 14:43:14 | |
Autor: JJR | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12021773.html
-- pzdr, Jędrzej "Uważam że należy przegłosować w sejmie następuj±ce rzeczy 1. Słowo samolot ma być od tej chwili zawsze pisane Samolot albowiem Samolot może być tylko jeden. 2. Słowo Samolot ma się odnosić tylko do tego jednego Samolotu. Pozostałe ¶rodki przemieszczania się t± metod± powinny nazywać się inaczej. 3. Użycie słowa Samolot każdorazowo wymagać będzie zgody Wiadomo Kogo" =lady.heather= |
|
Data: 2012-06-27 06:40:14 | |
Autor: giovanibassano | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
Rodacy kupiliby, wyklepali i wymalowali, nastepnie zamiescili ogloszenie: "Nowy, o zerowym przebiegu, przelatywany przez kobiete i tylko co niedziele do kosciola. Hangarowany. Komplet kluczykow. Lac paliwo i latac. Cena do malej negocjacji"
|
|
Data: 2012-06-27 16:06:34 | |
Autor: KiloSierra | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
W dniu 12/06/27 15:40, giovanibassano@gmail.com pisze:
Rodacy kupiliby, wyklepali i wymalowali, nastepnie zamiescili ogloszenie: "Nowy, o zerowym przebiegu, przelatywany przez kobiete i tylko co niedziele do kosciola. Hangarowany. Komplet kluczykow. Lac paliwo i latac. Cena do malej negocjacji" starsze od węgla.... |
|
Data: 2012-06-27 16:36:53 | |
Autor: PiteR | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
JJR pisze tak:
Jednak nie będzie klepania Boeinga Tyle aluminium. Marzonko każdego tuptusia ;) -- Piter |
|
Data: 2012-06-27 19:22:04 | |
Autor: Big Jack | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
W wiadomo¶ci
news://news-archive.icm.edu.pl/jsev6f$3a8$1@node1.news.atman.pl *JJR* napisał(-a): http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12021773.html Byłem tego niemal pewien news://news-archive.icm.edu.pl/4eb12444$1@news.home.net.pl -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2012-06-27 22:19:59 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
Powitanko,
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12021773.html Czy ktos zna uszkodzenia tego Benka? Brzuszek - wiadomo, utarty mocno, obudowy silnikow tez, cos jeszcze? Czemu nie oplaca sie naprawic tego i nawet jesli sprzedac, to sprawny? To nie jest 20 letni samochod o wartosci niewiele wiekszej niz paliwa w baku, tylko calkiem wspolczesny duzy samolot o "miedzykontynentalnym" zasiegu. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com |
|
Data: 2012-06-27 22:26:53 | |
Autor: /dev/SU45 | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
Czy ktos zna uszkodzenia tego Benka? Brzuszek - wiadomo, utarty mocno, Sama gródĽ ci¶nieniowa to koszt gigantyczny. Czemu nie oplaca sie naprawic tego i nawet jesli sprzedac, to sprawny? Bo to typ schodz±cy, jest ich nadmiar na rynku. Jest kryzys, s± dostawy 787 i 380... To nie jest 20 letni samochod o To stary grat :) |
|
Data: 2012-06-28 02:04:46 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
Powitanko, Bo to typ schodz±cy, jest ich nadmiar na rynku. Jest kryzys, Tym bardziej TERAZ nie nalezaloby go sprzedawac, bo cena, jak to w kryzysie, bedzie niska. Nie do wiary, ze nie chca go jakies tanie linie. Maja za duzo samolotow? LOT tez ma nadmiar? s± dostawy 380 to chyba LOT nie kupi. Zreszta to raczej maszynka do przewozenia miliardow Chinczykow i innych mrowkow dalekowschodnich. A te 787... moze kiedys przyleca. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com |
|
Data: 2012-06-28 01:05:02 | |
Autor: saturn5 | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
Nie do wiary, ze nie chca go jakies tanie linie. Nie do wiary ze takie nonsensy mozna pisac. Zrozum ze linie lotnicze sa tylko zainteresowane samolotami ktore LATAJA. Ten nie lata i nie bedzie latac. Nikt nie bedzie go naprawiac - za drogo. Ale samolot jest warty troche $$ dla tych co moga go sprzedac na czesci, jest tam sporo drogich czesci a potem zostanie samo aluminium ktore tez jest cos warte. -- |
|
Data: 2012-06-28 07:44:16 | |
Autor: J.F. | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
Dnia Thu, 28 Jun 2012 01:05:02 +0000 (UTC), saturn5 napisał(a):
Nie do wiary, ze nie chca go jakies tanie linie.Nie do wiary ze takie nonsensy mozna pisac. Zrozum ze linie lotnicze sa tylko A linia lotnicza posiadajaca kilka podobnych benkow nie jest zainteresowana tymi czesciami ? :-) tam sporo drogich czesci a potem zostanie samo aluminium ktore tez jest cos warte. 3.50/kg, a tam jest z 50 ton ? na dobry samochod starczy :-) J. |
|
Data: 2012-06-28 07:45:33 | |
Autor: porterhouse | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
A linia lotnicza posiadajaca kilka podobnych benkow nie jest zainteresowana Nie. Wymontowanie czesci i ich klasyfikacja nie lezy w ekspertyzie linii lotniczych. LOT nawet nie posiada technicznych zdolnosci do takich przegladow samolotow gdzie takie czesci moglyby byc uzyte. To nie ZSRR gdzie sie nabywalo cale samoloty na "czesci". -- |
|
Data: 2012-06-28 07:51:36 | |
Autor: J.F. | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
Dnia Thu, 28 Jun 2012 01:05:02 +0000 (UTC), saturn5 napisał(a):
Nie do wiary ze takie nonsensy mozna pisac. Zrozum ze linie lotnicze sa tylko Po doczytaniu troche jednak przestalem rozumiec ... jest leasingodawca, jest odszkodowanie ... oplacalo sie LOTowi to kupowac zeby sprzedac ? J. |
|
Data: 2012-06-28 11:41:39 | |
Autor: JJR | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
Po doczytaniu troche jednak przestalem rozumiec ... jest leasingodawca, NajwyraĽniej :) Nie znamy warunków kontraktu, nie znamy rozmiarów uszkodzeń, nie mamy nawet orzeczonej winy (skoro z ubezpieczycielem negocjowali)... za mało wiemy żeby wyrokować. -- pzdr, Jędrzej Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małp±. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. - Mark Twain |
|
Data: 2012-06-28 07:46:12 | |
Autor: /dev/SU45 | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
Nie do wiary, ze nie chca go jakies tanie linie. Czy wiesz w ogóle jakimi samolotami lataj± tanie linie? I ile z nich korzysta z B767? Te samoloty mog± znikn±ć bardzo szybko bo s± bardzo nieekonomiczne w obecnych realiach. |
|
Data: 2012-06-28 15:35:42 | |
Autor: Docent Zylber | |
Jednak nie będzie klepania Boeinga | |
nieekonomiczne w obecnych realiach. borze, ty widzisz i nie grzmisz.... Rajonar np? Docent |
|
Data: 2012-06-28 18:42:00 | |
Autor: /dev/SU45 | |
Jednak nie bĂŞdzie klepania Boeinga | |
borze, ty widzisz i nie grzmisz.... Ostatnio w rozmowie między hangarami ktoś powiedział że nawet lubi kolinę. Większość się nie zgodziła i uznała że to debil - i ja też tak sądzę. |
|
Data: 2012-06-28 23:10:52 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Jednak nie bĂŞdzie klepania Boeinga | |
Powitanko,
Ostatnio w rozmowie między hangarami ktoś powiedział że nawet lubi Bo to pewnie byla Kolina;-) Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com |
|