Data: 2011-10-02 22:53:46 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
Bylim - pojezdzilim :) pogoda byla i frekwencja tez. Kto byl to wie - kogo nie bylo niech zaluje. Zrobilim najwieksza impreze na Lublinringu w tym roku :) -- Tytus ta motorynka malagutek RWD |
|
Data: 2011-10-02 21:05:33 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-02, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:
Dzisiejszy dzien sponsorowane bylo przez haslo: Honda jest szypka ale Kawasaki jest szypsze. Cos za szybko dojechales z tej Kolbieli, nie oszukiwales?? Tym razem uzylem WLASNEGO i co homologowanego przeze mnie miernika cisnienia i KHI smigalo tak, ze wkoncu slajdery poprzycieralem ;-) Pewno to juz koniec a jeszcze chetnie bym sie tam wybral. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-02 23:21:42 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
***"AZ" Dzisiejszy dzien sponsorowane bylo przez haslo: Honda jest szypka ale Kawasaki jest szypsze. To jest subiektywna ocena usera KHI a moj fotoszop bedzie swiadkiem *** KHI smigalo tak, ze wkoncu slajdery poprzycieralem ;-) o scianki WC ??? Dzien przemian byl - widzielismy dwukrotna przemiane R1 tak na oko 2007 najpierw w streeta a potem w ratbika rowniez R1 z 2000 zapewne trafi na allego po tym dniu jako noffka sztuka niesmigana :) -- Tytus jedyny co nie narzekal ze go cos boli i nie ma sily |
|
Data: 2011-10-04 23:57:45 | |
Autor: marider | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-02 23:21, Tytus z domQ pisze:
Dzien przemian byl - widzielismy dwukrotna przemiane R1 tak na oko 2007 I tam, czarna RN12, juz stoi u kumpla w warsztacie do naprawy i poskladania. Dzis ja ogladalem i az tak tragicznie nie jest zdemolowana ale takie sa skutki jak ktos Ci przed nosem hamuje w zakrecie :) rowniez R1 z 2000 zapewne trafi na allego po tym dniu jako noffka sztuka No ta podobno niezle oberwala ;) Tytus: niezly filmek :))) Norbi: Lublin to kreciola na 1ke, max 2ke zeby pocwiczyc przerzucanie zadu, w zakretach obroty sa za niskie a biegi za dlugie dlatego Nowodwor jest lepszy (jak ktos juz wspomnial). Tak BTW zawodnikow z licencja tez wpuszczali na Lublinring czy bylo sito jak ostatnio w Nowodworze (znajomek wycial 1 m-ce i zgarnal te 5000zl nagrody hehe)? :) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki |
|
Data: 2011-10-05 07:27:57 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
"marider" I tam, czarna RN12, juz stoi u kumpla w warsztacie do naprawy i poskladania. Dzis ja ogladalem i az tak tragicznie nie jest zdemolowana ale takie sa skutki jak ktos Ci przed nosem hamuje w zakrecie :) No cala banda tam od Ciebie byla - kilku kozakow z niezlymi umiejetnosciami. Lacznie z kolesiem na Hayce. Podziwialem ich zdolnosci organizacyjne - u nas trudno 5 ludzi na cole umowic a tam przyjechalo Iveco platforma z laweta z jakimis 10 sprzetami na grzbiecie. Nie widzialem wyjebki ale pierwsza byla w okolicznosciach bardzo zblizonych to tych kiedy mnie zabral z toru podgrzany koles - i dokladnie w tym samym miejscu. Zawsze ten z tylu jest winny - nie ma ze zahamowal... *** No ta podobno niezle oberwala ;) Ta dostala raz - jezdziec pojechal karetka ale koles od tej czarnej to nie poddal sie po pierwszym razie :) *** Tytus: niezly filmek :))) Robia sie filmiki - ale to kurna nie na moja cierpliwosc... -- Tytus zlta motorynka malagutek RWD |
|
Data: 2011-10-05 08:44:24 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-04, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:
Wiesz, treningi w Lublinie to nie wyscig w klasie GP zeby zapierdalac ile fabryka dala, wiec trzeba myslec a nie zgrywac Rossiego. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-03 08:06:55 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-02 23:05, AZ pisze:
On 2011-10-02, Tytus z domQ<tytus1@gazeta.pl> wrote: W SObote nie bylo wcale duzo ludzi - robili grupy szybka i wolna ? Dzisiejszy dzien sponsorowane bylo przez haslo: Honda jest szypka Na 1-ce jezdziles ?
W koncu ? - pokaz zdjecia... Jak z pozycja - poprawiles cos ? Pamietaj - nie tylko D sie sciaga z siedzenia :)
O widzisz - spodobalo sie a tak marudzil ze niefajny Lublin... :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-03 08:43:35 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-03, Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:
Byly czygrupy. Wolna, szypsza i najszypsza. Na 2-ce bo zapomnialem stoperow. Tytus ma nagrane jak go wyprzedzam i znikam. No ujdzie, choc niewyobrazam sobie tam jazdy w patelni i 30 stopniowym upale bo nie ma gdzie sie schlodzic a pracy jest sporo ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-03 11:05:22 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-03 10:43, AZ pisze:
Na 2-ce bo zapomnialem stoperow. No pacz - a ja dalej na 3-ce :) Tytus ma nagrane jak go wyprzedzam i znikam. Bo wiesz - jak sie czlowiek traumy nabawi to pozniej dlugo schodzi zanim sie przelamie :) Mi jak moto poszlo bokiem gdy tyl puscil to pozniej troche mnie blokowalo - teraz mi gosc mowil ze slychac bylo ze tyl puszczal bo ladnie opona piszczala - dlatego tez i na 3-ce wole jezdzic bo na 2-ce jest za mocno... :) No ujdzie, choc niewyobrazam sobie tam jazdy w patelni i 30 stopniowym Jezdzilem - bylo super - cisnienie w kolach kole 1,8, opony wreszcie lapaly dobra temp, ja wypilem 2 butelki 1,5 l wody i dalej sie pic chcialo :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-03 10:01:44 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-03, Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:
Bo to trzeba miec w nadgarstku ficzer o nazwie traction control ;-) A nie tylko 0-1. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-03 12:25:06 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-03 12:01, AZ pisze:
Bo to trzeba miec w nadgarstku ficzer o nazwie traction control ;-) A Wiesz - TC to ja mam - ale w prawym winklu czasem za szybko jade... :) Poza tym zaczyna sie dodawac gaz w zakrecie a nie po wyprostowaniu i mimo ze dodaje sie go plynnie to czasem opony juz nie wydaja. Zawsze mozna zwalic na zla pozycje lub zly tor jazdy - ale po to sie wlasnie jezdzi zeby sie poprawiac... :) Co ciekawe zawsze myslalem ze mi lewe lepiej wychodza - a tu sie okazuje ze jak sie naumialem jezdzic po Lublinie w odwrotna strone to prawe znaaaaacznie lepiej wychodza :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-03 10:13:41 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
*** "Norbi" W SObote nie bylo wcale duzo ludzi - robili grupy szybka i wolna ? W niedziele bylo wg orgow 50 moto wg mnie ok 80. zwracali kase - wprawdzie tylko po 20 pln ale to zawsze cos !!! W niedzele od 12 byly 3 grupy -- Tytus zlta motorynka malagutek RWD |
|
Data: 2011-10-03 10:22:25 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-03 10:13, Tytus z domQ pisze:
Siemka Niezle... Ja w sobote bylem tylko godzine - bo obowiazki domowe nie pozwolily na dluzej - a dojazd w 2 strony to 3 godziny. Byla pelna dowolnosc jezdzili wszyscy - dobre to bo opony dopiero po 3-4 kolkach lapaly przyczepnosc wiec na pocz. mozna bylo sie poprzeciskac przez wolniejszych. Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-03 09:13:25 | |
Autor: Glub | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On Sun, 2 Oct 2011 21:05:33 +0000 (UTC), AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Tym razem uzylem WLASNEGO i co homologowanego przeze mnie miernika Zacznij produkcje:) potrzebuje czegos rzetelnego co bym chetnie zanabyl:) -- Glub SW-T400 |
|
Data: 2011-10-03 08:42:09 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-03, Glub <glubone@gmail.com> wrote:
Wlasnego w sensie mojego prywatnego a nie pozyczonego od Tytusa.Tym razem uzylem WLASNEGO i co homologowanego przeze mnie miernika Najtanszy miernik wskazowkowy z norauto. Sprawdzany z kompresorami na kilku stacjach - dziala idealnie. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-03 17:52:43 | |
Autor: Glub | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On Mon, 3 Oct 2011 08:42:09 +0000 (UTC), AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
> Podziekowa. -- Glub SW-T400 |
|
Data: 2011-10-03 12:08:36 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-02 23:05, AZ pisze:
Dzisiejszy dzien sponsorowane bylo przez i przeze mnie tez. KJ Sponsor pominiety w reklamach |
|
Data: 2011-10-03 10:10:49 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-03, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
A dales naszywke i naklejki na motocykl? W sensie "glowny dostawca opon"? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-03 08:05:05 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-02 22:53, Tytus z domQ pisze:
Siemka Bylem w sobote... Mialem byc i w niedziele zeby dla porownania zobaczyc czy i Yamahi sa rownie szybkie co Hondy i KHI ale... .... mile panstwo w takim brzydkim samochodzie zrobilo mi w czasie drogi powrotnej z Lublina +10 do wizerunku i moj zapal calkiem ostygl. Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-03 08:28:17 | |
Autor: kakmar | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia 02.10.2011 Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> napisał/a:
SiemkaDzięki za wycieczkę, tor b.fajny. Nagrało się coś? -- kakmaratmaildotcom |
|
Data: 2011-10-03 11:27:22 | |
Autor: Qlfon | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-03 10:28, kakmar pisze:
Dnia 02.10.2011 Tytus z domQ<tytus1@gazeta.pl> napisał/a:Co się miało nagrać?:) Co się ustawiliśmy żeby tyłki powypinać przed obiektywem to się ktoś wysypał i zjazd:( Zdjęcia miały być na forum pro-motoru ale nie ma:( Za to Artur wstawił swoje: http://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2011-10-03 10:22:56 | |
Autor: kakmar | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia 03.10.2011 Qlfon <rav@life.pl> napisał/a:
Co się miało nagrać?:) No Tytus jeździł z videorejstratorem, stąd pytam co się nagrało. Co się ustawiliśmy żeby tyłki powypinać przed obiektywem to się ktoś wysypał i zjazd:(A dzięki. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-10-03 11:57:34 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-03 11:27, Qlfon pisze:
W dniu 2011-10-03 10:28, kakmar pisze: nad ta pozycja tez mozna dyskutowac ? :) https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#5658971808559427730 Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-03 09:10:46 | |
Autor: Tytus | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
***Norbi nad ta pozycja tez mozna dyskutowac ? :) https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02102011?authkey=G... Oczywiscie - 20 kilo nadwagi ridera powoduje ze babrzunem zapiera siem on o zbiornik - a to slabo. Brak traction padow na zbiorniku powoduje niepelne wychylenie. Te minetki chyba tez zmienie... T |
|
Data: 2011-10-03 18:28:38 | |
Autor: Jasio | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Uzytkownik "Tytus" <vtr1000f@o2.pl> napisal w wiadomosci news:d3e39a93-026f-46b9-bb5e-993fd2e23818d17g2000yqa.googlegroups.com...
Siemka Link nie dziala. -- Jasio vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. |
|
Data: 2011-10-03 18:34:16 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-03 18:28, Jasio pisze:
https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02102011?authkey=G... I dobrze. Bo to zły przykład był. KJ |
|
Data: 2011-10-03 18:48:50 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-03 18:10, Tytus pisze:
Oczywiscie - 20 kilo nadwagi ridera powoduje ze babrzunem zapiera siem 20 kilo to faktycznie nielekki problem :) Siem to Stompgripy nazywaja - faktycznie bardzo dobra rzecz tylko to 200 zl... Minietki na takie mniej slizgajace sie - ale to nie najwazniejsza rzecz bo nie masz sie kurczowo trzymac kierownicy :) tu widze ze Renia* to dosc trudny przeciwnik ... :D http://www.youtube.com/watch?v=U94EyEH8Ja0 Sie zapytam czy ta kamera to tak zwalnia obraz czy faktycznie wolno bylo ? ktora to grupa ? Norbi BLACK XX'03 * kolezanka na czerwono-czarnym gixerze :) PS1 Jak sie ktos przewroci zatrzymuje sie jedna osoba i macha rekami - od tego sa porzadkowi zeby pomoc podnosic moto i sprzatac - wiec reszta jedzie dalej :) PS 2 - Za ciasno wchodzisz w winkle - troche szerzej i troche pozniej + odkrecamy w winklu juz a nie za nim :D PS 3 - masz jeszcze jakies filmiki ? :D |
|
Data: 2011-10-03 10:06:25 | |
Autor: Tytus | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
***Norbi Siem to Stompgripy nazywaja - faktycznie bardzo dobra rzecz tylko to 200 zl... Robia tez z dywanikow - takich lazienkowych :) *** Minietki na takie mniej slizgajace sie - ale to nie najwazniejsza rzecz bo nie masz sie kurczowo trzymac kierownicy :) Problem jest w operowaniu gaz/hamulec...nie w trzymaniu kiery, kiere trzymam dwoma paluszkami *** tu widze ze Renia* to dosc trudny przeciwnik ... :D No :) cala sesje za nia przejezdzilem...boje sie wyprzedzac jesli nie ma ewidentnej okazji ***Sie zapytam czy ta kamera to tak zwalnia obraz czy faktycznie wolno bylo ktora to grupa ? Grupa srodkowa - bylo akurat jak na pierwszy wyjazd na tor i pierwsze 300 km w tym sezonie *** PS1 Jak sie ktos przewroci zatrzymuje sie jedna osoba i macha rekami - od tego sa porzadkowi zeby pomoc podnosic moto i sprzatac - wiec reszta jedzie dalej :) No wlasnie nie - Artur opierdzielil og. Podobno kazdy ma stanac i machac - robic za wirazowych. ***PS 2 - Za ciasno wchodzisz w winkle - troche szerzej i troche pozniej + odkrecamy w winklu juz a nie za nim :D Wiem - to brak treningu, ale zmiani sie w przyszlym sezonie - oczywiscie jak bedzie LublinRing *** PS 3 - masz jeszcze jakies filmiki ? :D Mam tylko YT slabo robi... Beda sukcesywnie Zaluje tylko ze tyralem w sobote - bo mozna bylo polatac... T |
|
Data: 2011-10-03 19:52:28 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-03 19:06, Tytus pisze:
Robia tez z dywanikow - takich lazienkowych :) Fakt - ale na szosowym moto lepiej stompgripy wygladaja bo sie nie luszcza :)
Polecam zakup krotkich klamek w cenie ok 200 zl :)
Musialbys sie jej pokazac przed winklem to by Cie puscila - nie napala sie - za to jezdzi coraz pewniej w porownaniu do poczatkow :)
pierwsze 300 na zoltym ? czy na torze ? czy w ogole ?
Duzo luda bylo nowego i z tego co gdzies Artur pisal to pol dnia tlumaczyl zasady, zeby ludzie nie porozbijali sie za bardzo...
Chodza sluchy ze po takiej nagonce jest szansa ze jeszcze przez rok uda sie utrzymac tor - czyli ok kwietnia sie cos zacznie :) Warunek to temperatura - w sobote bylo cieplej niz w niedziele a i tak opony bardzo wolno sie nagrzewaly. Mam tylko YT slabo robi... W sobote bylo ok - mniej ludzi - chociaz ja krotko bylem wiec nie wiem jak we wczesniejszych godzinach bylo :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-03 21:48:38 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
*** "Norbi" Fakt - ale na szosowym moto lepiej stompgripy wygladaja bo sie nie luszcza :) No - chyba sie szarpe *** Polecam zakup krotkich klamek w cenie ok 200 zl :) Popacz na fotki :) *** Musialbys sie jej pokazac przed winklem to by Cie puscila - nie napala sie - za to jezdzi coraz pewniej w porownaniu do poczatkow :) Wez jej i pokaz jak na prostych odchodzi jak chce... *** pierwsze 300 na zoltym ? czy na torze ? czy w ogole ? pierwsze 300 km w tym sezonie na zoltym. Raz bylem w robocie, ze dwa razy w knajpie i juz... *** Duzo luda bylo nowego i z tego co gdzies Artur pisal to pol dnia tlumaczyl zasady, zeby ludzie nie porozbijali sie za bardzo... No na poczatku co dwa kolka stawalismy...sypali sie jeden za drugim... ***Chodza sluchy ze po takiej nagonce jest szansa ze jeszcze przez rok uda sie utrzymac tor - czyli ok kwietnia sie cos zacznie :) Jak juz sie nie da jezdzic na nartach zaczne myslec o motocyklu :) -- Tytus ta motorynka malagutek RWD |
|
Data: 2011-10-03 19:54:49 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-03, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:
Nie dodales ze knajpa polozona 50m od miejsca postoju... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-04 08:52:27 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-03 21:48, Tytus z domQ pisze:
Warto - rece odpoczywaja bo sie nogami zaprzesz o bak - zarowno na torze jak i w jezdzie szosowej sie przydaja...
No dobra... :)
I pacz. - gixer 600 K6 i daje rade :D wcale lytra nie trzeba miec :) ogolnie zeby wyprzedzac musisz wczesniej odkrecac w zakrecie i troche pozniej hamowac, ale to latwo powiedziec :)
No tos sie najezdzil - warto go trzymac ? :)
Dziwisz sie - ludzie nie maja pojecia o kwestii tego czy opony juz zaczynaja lapac, dochodzi zly tor jazdy i szarpanie gazem w zakrecie i po zawodach... Jak pisalem - opony zaczynaly lapac dopiero po 3-4 kolkach i to w przyzwoitym tempie...
To nie ma co myslec - zmien moto na 600 i ogien - V-ka na Lublinie to taka sobie jest... :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-04 10:35:52 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
*** "Norbi" zmien moto na 600 i ogien - V-ka na Lublinie to taka sobie jest... :) No i masz odpowiedz na wczesniejsze napedzanie sie w zakrecie i pozniejsze hamowanie :). Ale spoko - dam rade wprzyslym roku... -- Tytus ta motorynka malagutek RWD |
|
Data: 2011-10-03 20:16:05 | |
Autor: Songoku | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
tu widze ze Renia* to dosc trudny przeciwnik ... :D film jest prywatny :/ -- _______ Songoku 2011 ZX10R ABS Power is black |
|
Data: 2011-10-03 20:19:45 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-03 20:16, Songoku pisze:
Zmienil lobuz :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-03 21:50:04 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
"Norbi" tu widze ze Renia* to dosc trudny przeciwnik ... :D http://www.youtube.com/watch?v=U94EyEH8Ja0 Spoko - bedzie dostepny ale go przycialem i robie podklad muzyczny. Ale YT slabo robi... -- Tytus żółta motorynka malagutek RWD |
|
Data: 2011-10-05 05:25:03 | |
Autor: Tytus | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
***Norbi Sie zapytam czy ta kamera to tak zwalnia obraz czy faktycznie wolno bylo Kamera zawsze zwalnia i spyca obraz popatrz na to: http://www.youtube.com/watch?v=i3QwvWWk0Vk T |
|
Data: 2011-10-05 05:38:54 | |
Autor: Tytus | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Data: 2011-10-03 10:07:26 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-03, Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-10-03 11:27, Qlfon pisze:Track tourist. Tak jak tu: http://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#5658974017320276930 Sie ponapawajcie: http://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#5658973312140945314 -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-03 10:11:37 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-03, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Drogie Bravo, czy ta pozycja jest OK? http://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#5658960612975877522 -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-03 12:29:25 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-03 12:07, AZ pisze:
Track tourist. Tak jak tu: Ja to sie wcale nie dziwie ze Go objechales :)
Nastepnym razem gore sciagniesz do winkla i bedzie ok... chociaz tu masz za bardzo luzacka pozycje :) https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/02102011?authkey=Gv1sRgCOfsmNytivXJywE#5658971786323105650 Ja sie ucze - ale moja pozycja wyglada tak... https://picasaweb.google.com/106899899744167130990/01102011?authkey=Gv1sRgCP3notH2n7ve3gE#5658608035401252514 Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-03 10:34:28 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-03, Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:
To za Tytusem jechalem, w lewej rece trzymam fajka ale nie widac. Niech Marcin N ocenia. Ja sie nie znam. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-03 14:39:36 | |
Autor: Qlfon | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Są i następne fotki gościa z Pro-Motoru:
http://revenge.ufnal.pl/galeria/ -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2011-10-03 19:30:16 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-03, Qlfon <rav@life.pl> wrote:
Są i następne fotki gościa z Pro-Motoru:http://revenge.ufnal.pl/galeria/.cache/640x425-DSC_5485.JPG Jakies nowe trendy? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-04 08:22:02 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-03 21:30, AZ pisze:
http://revenge.ufnal.pl/galeria/.cache/640x425-DSC_5485.JPG Przerasta go po prostu taka jazda lub naogladal sie MotoGp i mu sie nogi pomylily oraz to ze oni wystawiaa nogi na dohamowaniach :) Ogolnie jeden malolat z Lublina ma w 100% racje - ludzie sobie kupuja lytry i mysla ze lomatkoboska bedzie super hiper. Na szosie jakos to jezdzi - szybciej, wolniej, efektowniej. Tor weryfikuje umiejetnosci blyskawicznie i to bardzo widac na takim trudnym technicznie torze kartingowym... :) Na Nowodworze juz tak bardzo nie jest to widoczne bo tam wiecej prostych... Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-04 08:24:46 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
***"Norbi" Przerasta go po prostu taka jazda lub naogladal sie MotoGp i mu sie nogi pomylily oraz to ze oni wystawiaa nogi na dohamowaniach :) Nie przesadzaj - po prostu spadla mu noga z podnozka i akurat to zfocili... -- Tytus żółta motorynka malagutek RWD |
|
Data: 2011-10-04 09:08:11 | |
Autor: Qlfon | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-04 08:22, Norbi pisze:
Ogolnie jeden malolat z Lublina ma w 100% racje - ludzie sobie kupujaPewnie Ci chodzi o Bułę. Koleś lata tam na Varadero 125 i objeżdża jak chce mocne maszyny. Niestety trochę kozaczy i obecnie leczy złamaną rękę bo wycedził w mieście w barierki. Ma jeszcze syndrom nieśmiertelnego ale potencjał i pojęcie ma. Pierwszych pięć zdjęć: http://bikepics.com/honda/xlv125/08/pics.asp -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2011-10-04 10:13:14 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-04 09:08, Qlfon pisze:
W dniu 2011-10-04 08:22, Norbi pisze: no fakt - teraz planuje 636 :) - objezdza na hamowaniu bo tylko tam moze :) A ze mlody to i instynkt samozachowawczy jeszcze nie wyksztalcil sie u niego do konca.. :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-04 21:24:48 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
*** "kakmar" Dzięki za wycieczkę, tor b.fajny. Nagrało się coś? Tu Cie troche jest :) http://www.youtube.com/watch?v=k_CUUUTyADs -- Tytus żółta motorynka malagutek RWD |
|
Data: 2011-10-04 21:47:04 | |
Autor: kakmar | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia 04.10.2011 Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> napisał/a:
Siemka No fajnie, całkiem sporo mojej turystyki torowej nagrałeś, dzięki. Myślałem że to gorzej będzie wyglądało ;) -- kakmaratgmaildotocm |
|
Data: 2011-10-05 09:33:44 | |
Autor: Marcin N | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-04 23:47, kakmar pisze:
Myślałem że to gorzej będzie wyglądało ;) Co mówi kobieta, gdy patrzy w lustro? - Znowu przytyłam... Co mówi facet, gdy spogląda w lustro? - No, nie jest tak źle... |
|
Data: 2011-10-05 08:38:17 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-05, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
W dniu 2011-10-04 23:47, kakmar pisze:No nie? Wystarczy pomyslec co by osiagnal gdyby mial poprawna pozycje. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-05 09:36:55 | |
Autor: kakmar | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia 05.10.2011 AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał/a:
On 2011-10-05, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:Ale ja trenuje, cały czas, nawet teraz, tyle że bardziej choperową na fotelu. O a jak się o tak przekręcę, to może nawet z elementami stuntu. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-10-05 09:39:08 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-05, kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:
Ale te elementy to nienachalne ma sie rozumiec? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-04 22:03:11 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-04 21:24, Tytus z domQ pisze:
Dzięki za wycieczkę, tor b.fajny. Nagrało się coś? Najgorsi sa kurna tacy turysci na torze - w zakrecie to nie jedzie a na prostej odwija ile sie tylko daje :) Norbi BLACK XX'03 Sie to zolte tlucze... :D |
|
Data: 2011-10-04 22:36:03 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia 277 roku bieżącego, Norbi zeznał(a) jak następuje:
W dniu 2011-10-04 21:24, Tytus z domQ pisze: A może ktoś się chce nauczyć? Takie podejście jak prezentujesz skutecznie mnie zniechęca do wyjazdu na tor, żeby potem nie było gadania, że turysta drogę blokuje. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław |
|
Data: 2011-10-04 20:46:43 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-04, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:
Jak jedziesz na tor to sie nikim nie przejmuj, tylko jezdzij. Trza tylko pamietac o innych. Na takim Lublinie ciezko w pelni bezpiecznie wyprzedzic w winklu wiec sie za kims wleczesz a na prostej tez problem bo odwija ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-05 09:32:22 | |
Autor: Marcin N | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-04 22:46, AZ pisze:
On 2011-10-04, PawelK vel Pablo<e-mail@w.stopce> wrote: Dziwni ci ludzie. Gdy ja komuś utrudniam, to po prostu puszczam go. W końcu to nie wyścig. Potem mogę jechać za lepszym i obserwować jego poczynania. |
|
Data: 2011-10-05 09:35:13 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-04 22:46, AZ pisze:
Jak jedziesz na tor to sie nikim nie przejmuj, tylko jezdzij. Trza tylko To nie tak dokladnie. Z tym nieprzejmowaniem to nie bardzo dobrze to wychodzi - ja wole miec na uwadze kto za mna jedzie - jesli dopiero wjechalem i mam nierozgrzane opony, lub czuje sie zmeczony to staram sie jechac tak zeby nie utrudniac wyprzedzenia mnie przez kogos innego. Trzymam swoj tor jazdy a ten z tylu sobie poradzi - bo jest pewien ze ja nie wywine mu jakiegos glupiego manewru. :) Najwiekszy klopot z turystami na torze jest taki ze sa nieprzewidywalni. Jezdza roznymi torami i faktycznie na prostych lycha ile fabryka daje a w zakrecie masakra. Wiele razy zdazalo sie ze mialem uczucie ze sie mi moto przewroci jak wchodzilem za takim delikwentem 30 w zakret - ale coz kazdy sie przeciez uczy... Lepszym rozwiazaniem jest porozmawianie z kims jezdzacym lepiej zeby pokazal tor jazdy - zapiecie sie za takim gosciem naprawde duzo daje, poza tym jesli on dal rade wjechac w zakret 10, 20 km szybciej to dlaczego ja nie mam dac rady za kilka kolek pojechac tez szybciej ? Nie mowie o odwijaniu od razu - ale o progresji w zakrecie - to przychodzi niestety z czasem - im wiecej jazdy tym szybciej :) Nie od razu - na poczatku najlepiej podpytac, posluchac co Pawel mowi o pozycji na motocyklu, nie napalac sie i nie spinac niepotrzebnie. W naszym pieknym kraju niestety nie ma za bardzo gdzie sie uczyc szybkiej torowej jazdy. Wiekszosc to raczej samouki bo rzadko jeden drugiemu chce cokolwiek powiedziec, raczej traktuja to jako cos tylko dla wtajemniczonych. Ale coz - dopoki bedzie jeden tor (niby profesjonalny) i pare kartingowych to nie mamy co czekac na jakiegos zawodnika ktorym sie bedzie mozna cieszyc ze odgrywa jakiekolwiej znaczenie w ktorej z serii wyscigowych :( Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-04 22:41:36 | |
Autor: Tom01 | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 04.10.2011 22:36, PawelK vel Pablo pisze:
A może ktoś się chce nauczyć? W życiu nie byłem na torze, ale myśle, że chodzi o to, że odkręcając na prostej i tak się niczego nie nauczy, a utrudnia wyprzedzenie przez jadących szybciej. -- Tom01 |
|
Data: 2011-10-04 22:45:26 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia 277 roku bieżącego, Tom01 zeznał(a) jak następuje:
W dniu 04.10.2011 22:36, PawelK vel Pablo pisze: No kurde ale jedziesz też po to żeby mieć frajdę nie? Na winklach zwalniasz gdy brak umiejętności, ale przynajmniej na prostej se odkręcisz. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław |
|
Data: 2011-10-04 20:53:05 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-04, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:
Eeee... ale nie jezdzisz sam. Na prostej jest gdzie poodkrecac ale po winklach jak na torze malo gdzie jest pojezdzic. A skoro ktos jedzie szybciej to frajda dla niego jest jazda po winklach a taki prostoodkrecacz skutecznie mu ja utrudnia. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-04 22:53:11 | |
Autor: kakmar | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia 04.10.2011 PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> napisał/a:
Ale były trzy grupy, szybcy, szybsi i najszybsi :). Wystarczy się dopasować, skoro inni wyprzedzają, lub czekają na tylnym kole. Ja pierwszy raz byłem na imprezie gdzie się wyprzedza. Możesz przecież wybrać się na szkolenie, gdzie instruktor wpuszcza na tor i pilnuje. Wolniejszy ma dać miejsce albo robi wypad. Nie wiesz co źle robisz to jest z kim pogadać. W porównaniu z tym co się działo w Lublinie to jest to zdecydowanie bezpieczniejsza i tańsza opcja, bo wyjątkowo rzadko ktoś się wypierdala. Zwykle jest znacznie wcześniej zatrzymany na pogadankę. Takie imprezy jak ta w Lublinie, są naprawdę zajebiste. Tyle że nie nadają się zupełnie dla ludzi którzy bezkrytycznie podchodzą do własnych umiejętności i możliwości. Problem polega na tym że samemu b.trudno się ocenić, dlatego nie polecam tak zaczynać. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-10-05 09:41:42 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-05 00:53, kakmar pisze:
Podobno w niedziele byli goscie z instruktorami wlasnie. Wolniejszy ma dać miejsce albo robi wypad. Nie wiesz co źle robisz to Gdzie takie szkolenie i za ile ? :) Takie imprezy jak ta w Lublinie, są naprawdę zajebiste. Tyle że nie W sensie ze za wolni czy za szybcy ? Problem najwiekszy jest taki ze to krotki tor i jest ciasno ale... przynajmniej ktos pilnuje porzadku, jesli jest duzo osob sa robione grupy, podzialy itp, jest mowione kiedy jest zmiana kierunku jazdy. Na Radomiu to dopiero jest samowolka :) Problem polega na tym że samemu b.trudno się ocenić, dlatego nie polecam Na Lublinie podchodzisz do Pawla lub Artura i mowisz zeby popatrzyli co i jak robisz - przejezdzasz ze 3-4 kolka i zjezdzasz. Po czym mowia co i jak robisz. Jesli masz ochote to mozesz sie umowic na indywidualne szkolenie - wtedy tez i moga pojechac za Toba z kamera i pokazac ewentualne bledy. Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-05 09:32:47 | |
Autor: kakmar | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia 05.10.2011 Norbi <norbisz1@o2.pl> napisał/a:
W dniu 2011-10-05 00:53, kakmar pisze: Może byli, ale impreza jako całość to był trackday, wpadasz, płacisz, i latasz jak chcesz. Organizatorzy pilnowali bezpiecznego wjazdu i zjazdu.
Teraz? Nie wiem, zresztą z tego co piszesz, to pewnie wiesz lepiej.
Jedni i drudzy. Zresztą sam opisałeś to w innym poście. Problem najwiekszy jest taki ze to krotki tor i jest ciasno ale... Ale pisałem że były grupy i wystarczyło się dopasować mniej więcej. Problem jak ambicja nie pozwala, lub chce się "łatwo" powyprzedzać. Idealnie byłoby gdyby stał ktoś na zjeździe i kierował wyróżniających się do odpowiedniej grupy. A w Radomiu jeździłem jak były maks. 3 motocykle na torze ;) Widzisz, sam piszesz jak można. Ja sugeruję tylko że warto trochę polatać w kółko w kontrolowanych warunkach, zanim z ulicy po obejrzeniu paru wyścigów w tv, wpadnie się na taki trackday. Pewnie też zupełnie inaczej to wygląda jak jest <10 a nie ponad 50 motocykli. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-10-05 12:03:05 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-05 11:32, kakmar pisze:
Artur jak zwykle tlumaczy ogolne zasady na torze :)
Powiem tak - to ze grupy byly to dobrze bo przy dzikim tlumie nie idzie pojezdzic - w sobote bylo mniej ludzi i kazdy jezdzil jak chcial... Idealnie byłoby gdyby stał ktoś na zjeździe i kierował wyróżniających Mowia ze jak sie czujesz ze jest za wolno lub za szybko to sam przechodzisz do innej grupy - szybszej lub wolniejszej. Na profesjonalnym torze tez Cie nikt nie wygania do innej grupy jesli ktos nie zglosi ze jedziesz za wolno (tak mial moj znajomy ktory zalozyl nowe opony i zrobil pare kolek wolniej zeby je dotrzec, a ktos sie poskarzyl do organizatora ze mu okrazenie zepsul... :) A w Radomiu jeździłem jak były maks. 3 motocykle na torze ;) Ale na lublinie nie do pomyslenia jest zeby motocykle zdezyly sie jadac pod prad - a na Radomiu takie zdarzenie tez mialo miejsce - po prostu jest wieksza samowolka... Widzisz, sam piszesz jak można. Ja sugeruję tylko że warto trochę polatać Zawsze mozesz pojechac na tygodniu - gdy jest mniej motocykli, chociaz byly tez przypadki gdy w srode pojawilo sie ze 30 moto :) Zawsze sa szybci i wolniejsi - Ci drudzy musza przeciez cwiczyc zeby sie poprawic a tak naprawde to gdzie mozesz pojezdzic w kontrolowanych warunkach jak nie na torach kartingowych - bo innych nie za bardzo uswiadczysz. Mozesz poleciec i na Poznan - ale tam sa wieksze predkosci i skutki bledow duzo wieksze... Moze Ci jedna kolezanka z grupy opowiedziec jak to jej chlopu gosc na Poznaniu zajechal droge bo mu sie przypomnialo ze sie zmeczyl i do Depo chce zjechac... Ja kazdemu polecam jezdzenie na tego typu imprezy, szkolenia typu Honda Day (ktore notabene sa jeszcze bardziej liczne) dni Yamahy na Poznaniu - wszedzie - byle by tylko pocwiczyc w miare bezpiecznie i podnosic swoje umiejetnosci. Wszystkim szybszym pozostaje po prostu narzekanie po cichu na tych wolniejszych i czekanie az Ci tez sie podciagna... :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-05 12:32:30 | |
Autor: Jasio | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Norbi <norbisz1@o2.pl> napisaa rzekomo
news:4e8c2b56$0$3489$65785112news.neostrada.pl Zawsze sa szybci i wolniejsi - Ci drudzy musza przeciez cwiczyc zeby sie poprawic a tak naprawde to gdzie mozesz pojezdzic w kontrolowanych warunkach jak nie na torach kartingowych - bo innych nie za bardzo uswiadczysz. No dobra, a na polnocy naszego pieknego kraju znajda sie jakies tory kartingowe z opcja wjechania moto? Trojmiasto, Torun, okolice? Ktos cos? -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. |
|
Data: 2011-10-05 12:45:45 | |
Autor: duddits | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-05 12:32, Jasio pisze:
No dobra, a na polnocy naszego pieknego kraju znajda sie jakies tory AFAIK jest w Bydgoszczy taki. Przy Fordońskiej 116. Gdzieś czytałem, że wpuszczają tam motocykle. Ogólnie tu masz jakąś listę torów, czy kompletna - nie wiem. http://www.kult24.pl/index.php/Tory-kartingowe-w-Polsce.html -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach |
|
Data: 2011-10-05 14:48:01 | |
Autor: Jasio | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
duddits <pawel@RM-gomoto.tv> napisaa rzekomo
news:j6hcgq$ed6$1inews.gazeta.pl W dniu 2011-10-05 12:32, Jasio pisze: Dzieki. Najlepsza opcja to chyba u Tyfusow: http://bydgoszcz.pzm.pl/tor-kartingowy/Informacje Szkoda, ze wlasnie sie zaczal pazdziernik. Ale w sezonie nie bardzo byl czas. -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. |
|
Data: 2011-10-05 15:31:58 | |
Autor: Arni | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Jasio pisze:
Dzieki. Najlepsza opcja to chyba u Tyfusow: Torunski jest wiekszy. Duzo wiekszy -- Arni Toru '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-10-05 16:30:29 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-05 15:31, Arni pisze:
Ciekawe jakby wielebnemu z Torunia podsunac mysl ze na torze mozna niezle zarobic czy lyknalby pomysla :D Pytanie czy przed jazda byla by obowiazkowa modlitwa Na razie tylko kibicujmy Palikotowi - to moze w Radomiu wybuduje tor - obiecal :D Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-05 16:35:27 | |
Autor: duddits | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-05 16:30, Norbi pisze:
Na razie tylko kibicujmy Palikotowi - to moze w Radomiu wybuduje tor W Radomiu tor ju jest. S nawet jakie plany rozbudowy. No i pytanie co z torem w Pionkach. -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach |
|
Data: 2011-10-05 15:57:13 | |
Autor: AZ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
On 2011-10-05, duddits <pawel@RM-gomoto.tv> wrote:
Na wiosne 20XX (zamiast XX wpisac aktualny rok + 1) bedzie mozna jezdzic. No i takie wiesci slychac co roku. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-05 18:56:04 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-05 17:57, AZ pisze:
On 2011-10-05, duddits<pawel@RM-gomoto.tv> wrote: Ponoc w polowie przyszlego roku ma sie zaczac budowa... To juz slychac od 2009 - ale coz - nalezy miec nadzieje :) Bylo by blisko - do kazdego profesjonalnego toru ode mnie to ponad 500 km kurna... Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-05 18:00:44 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-05 16:35, duddits pisze:
W dniu 2011-10-05 16:30, Norbi pisze: ponoc ma byc dluzszy - i dobrze bo teraz to wybitnie krotko jest :) rozbija sie teraz ponoc tylko o wykup dzialek http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktualnosci/Tor_wyscigowy_i_Janusz_Palikot_Radom_jako_centrum_sportow_motorowych/tor_radom_plan_rozbudowy.jpg.html A i Palikot http://www.motogen.pl/aktualnosci/z-kraju/palikot-chce-toru-wyscigowego-w-radomiu,art823.html Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-06 08:42:22 | |
Autor: Jasio | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Arni <arni@no.spam.pl> napisaa rzekomo news:j6hm6r$hvg$2inews.gazeta.pl
Jasio pisze: No tak, ale na stronie zadnej fotki z motocyklem nie znalazlem. Faktycznie jest tak, jak mowi Tytus, ze wyasfaltowali? Bo pamietam przez mgle, jak u kumpla na MTM ogladalem jakies relacje z wyscigow to raczej taki dirt-track to byl - a ja nie mam supermoto. -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. |
|
Data: 2011-10-06 08:46:36 | |
Autor: Arni | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Jasio pisze:
Arni <arni@no.spam.pl> napisaa rzekomo news:j6hm6r$hvg$2inews.gazeta.pl nie moja wina, ze fotek z motocyklami nie ma :) Moze po prostu nie jezdziy :) Przeciez napisaem: tak byo. Jesli zrobili asfalt to i motocykle pewnie sie znajd -- Arni Toru '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-10-06 09:00:33 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
Prawie chlopaki daliscie rade - hint Drift Torun http://www.drift-open.pl/pl/strona/22,runda-1-torun a troche trudno sie dymi i piszczy oponami na rallycrosowym torze. Ale rozumiem - precle sa jak niewierny Tomasz. Musza wetknac palucha. -- Tytus ta motorynka malagutek RWD |
|
Data: 2011-10-06 09:10:21 | |
Autor: Arni | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Tytus z domQ pisze:
Siemka ale co chciaes udowodnic? To nie ja napisaem ze tor jest wyasfaltowany. Az pojade i sprawdze osobiscie, tylko moze nie dzis -- Arni Toru '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-10-06 09:25:24 | |
Autor: Tytus z domQ | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
*** "Arni" ale co chciaes udowodnic? To nie ja napisaem ze tor jest wyasfaltowany. Ja napisalem - bo tak jest. W tym albo zeszlym roku go wyasfaltowali na nowo. *** Az pojade i sprawdze osobiscie, tylko moze nie dzis Jak bedziesz wtykal paluch to popatrz jak z czystoscia toru, piachem na winklach, zasypanym olejem etc... Bo tam jest szkolka driftowa i odbywaja sie regularne treningi. http://motopark.torun.pl/ Niestety z cenami pojechali na maxa. -- Tytus ta motorynka malagutek RWD |
|
Data: 2011-10-05 13:24:20 | |
Autor: Marcin N | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-05 12:32, Jasio pisze:
No dobra, a na polnocy naszego pieknego kraju znajda sie jakies tory Ja wiem. Nie jest różowo. W Trójmieście nie ma nic. Najbliżej Trójmiasta jest Koszalin - tor kartingowy prywatny. Pętla długości ok 1 km, nawierzchnia całkiem niezła, choć jest kilka miejsc, gdzie leżą łaty asfaltowe. Prędkość maksymalna może podejść pod 100 km/h, ale tor jest z tych wolnych - gdzie można bezpiecznie ćwiczyć technikę. Cena 20 zł za godzinę. Drugi godny polecenia obiekt (a od wiosny będzie pierwszy na liście) to tor w Bydgoszczy. Od kilku lat dostępne było tylko pół toru (łączna długość ponad 500 m), ale w końcu zaczyna się "na dniach" przebudowa całego obiektu. Pętla ma mieć ok 1200 m i ma być to najnowocześniejszy obiekt kartingowy w Polsce. |
|
Data: 2011-10-05 13:54:06 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-05 13:24, Marcin N pisze:
No dobra, a na polnocy naszego pieknego kraju znajda sie jakies tory ano - mizeria... ale zapowiadali tor Formuly 1 w Waszych stronach :D Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-05 05:17:06 | |
Autor: Tytus | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
***Marcin N pisze: No dobra, a na polnocy naszego pieknego kraju znajda sie jakies tory kartingowe z opcja wjechania moto? Trojmiasto, Torun, okolice? Torun - podobno wyasfaltowali tor rallycrossowy i jest niezle. Tanio jak narazie - tak mowil nasz drifter. Mialem sie tam wybrac na przedszpiegi ale mozna zawsze wrobic w to Arniego. T |
|
Data: 2011-10-05 14:34:32 | |
Autor: Marcin N | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-05 14:17, Tytus pisze:
Torun - podobno wyasfaltowali tor rallycrossowy i jest niezle. Tanio Opowiedz coś więcej o tym torze. Za 2 tygodnie będę miał autostradę spod domu aż do Torunia. |
|
Data: 2011-10-05 15:30:57 | |
Autor: Arni | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Marcin N pisze:
W dniu 2011-10-05 14:17, Tytus pisze: tak byo: http://www.miasto.torun.pl/moto/rally.php jak jest teraz - nie wiem. Dawno nie byem -- Arni Toru '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-10-06 09:18:44 | |
Autor: Jasio | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisaa rzekomo
news:j6hiso$cuv$1news.onet.pl W dniu 2011-10-05 14:17, Tytus pisze: Ale do Bydzi tez jakos szczegolnie daleko z tej autostrady nie jest. Nie szukaj wykretu. (: -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. |
|
Data: 2011-10-06 09:34:56 | |
Autor: Marcin N | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-06 09:18, Jasio pisze:
Ale do Bydzi tez jakos szczegolnie daleko z tej autostrady nie jest. Nie W Bydgoszczy jeździłem. Fajnie, ale tylko 500 m pętli. Po remoncie na pewno będzie super i nie raz się tam pojawię. Co nie zmienia faktu, że Toruń też piękne miasto. |
|
Data: 2011-10-06 11:10:06 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia (Thu, 06 Oct 2011 09:34:56 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje: Ale do Bydzi tez jakos szczegolnie daleko z tej autostrady nie jest. Nie Do Torunia mozemy sie wybrac obadac ten tor jesli masz ochote. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2011-10-06 13:29:36 | |
Autor: Jasio | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisaa rzekomo
news:j6jln0$iou$1news.onet.pl Co nie zmienia faktu, e Toru te pikne miasto. Raczej "Torun piekne miasto". O, tfu, Bydgoszczy przy damach i emo sie nawet nie wspomina. -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. |
|
Data: 2011-10-05 20:49:10 | |
Autor: Qlfon | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-05 12:03, Norbi pisze:
Ale na lublinie nie do pomyslenia jest zeby motocykle zdezyly sie jadacW Lublinie parę lat temu tez miało to miejsce. Na jakimś zlocie Subaru dwie Imprezy poszły na czołówkę. Było o tym na forum Subarynek ale szybciutko zdjęto wątek i zdjęcia. -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2011-10-05 15:43:43 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia 277 roku bieżącego, kakmar zeznał(a) jak następuje:
Wolniejszy ma dać miejsce albo robi wypad. Patrz a ja słyszałem, że na torze martwi się zawsze ten co jest z tyłu i chce wyprzedzić. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław |
|
Data: 2011-10-05 22:41:03 | |
Autor: kakmar | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia 05.10.2011 PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> napisał/a:
Dnia 277 roku bieżącego, kakmar zeznał(a) jak następuje:Czytaj powoli, bo będę specjalnie dla Ciebie pisał powoli. Szkolenie na którym się nieumiejący jeździć uczą jeździć, różni się znacznie od trackday, wolnego treningu, czasówki, czy wyścigu. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-10-05 21:20:35 | |
Autor: Songoku | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Problem polega na tym że samemu b.trudno się ocenić, dlatego nie polecam No to gdzie i z kim zaczynać? Ja chyba bym wolał zacząć właśnie od wolnego technicznego toru niż pchać się od razu np. na Poznań... -- _______ Songoku 2011 ZX10R ABS Power is black |
|
Data: 2011-10-05 22:32:56 | |
Autor: kakmar | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia 05.10.2011 Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał/a:
To zależy czego oczekujesz i co już umiesz. Z doświadczeniem tylko z ulicy _moim_skromnym_zdaniem_ trudno jest wjechać na taki Lublin i sprawić sobie kupę frajdy i zabawy. Oczywiście jak nie ma innej opcji to lepiej sprawdzać swoje możliwości na takich imprezach niż na ulicy. Tyle że wtedy warto skorzystać z oferty organizatorów i poprosić o obserwację i uwagi. I starać się żeby poświęcili Ci jak najwięcej uwagi. Łapanie się za szybszymi to raczej słaba metoda dla początkujących, po trawie i oponach wokół toru źle się jeździ, o czym łatwo się przekonać. W warszawie masz co najmniej 2 szkółki jazdy które prowadzą doszkalanie, są szkolenia w CSP, które chwalą ci co byli. Są też inne mniej lub bardziej nagłaśniane szkolenia, o których można się dowiedzieć szukając w internecie, czy pytając w szkołach jazdy. Wyjazd na tor kartingowy po paru takich szkoleniach to właśnie masa frajdy, możliwość poćwiczenia tego co już się jakoś "umi" i podpatrzenia tego co szybsi robią lepiej. Bez zbędnego napinania się i ryzyka. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2011-10-06 09:25:11 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia (Wed, 05 Oct 2011 21:20:35 +0200) ktos podajacy sie za Songoku
wyklawiaturowal co nastepuje: Problem polega na tym e samemu b.trudno si oceni, dlatego nie polecam Poznan jest moim zdaniem bezpieczniejszy, bo jest wiecej miejsca, wybiegi itd. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2011-10-06 18:28:05 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-06 11:25, Piotr Klimek pisze:
Jestes tego pewien ? Ja bym nie byl - na Lublinie max predkosc ktora jestes w stanie uzyskac to ok 110-120 km/h na prostej start-meta w zakretach roznie - ale to predkosci rzedu 60-80 jak ktos potrafi - 30-50 jak nie. Czas 1 okrazenia to srednio ok 1:15-1:30 (tu strzelam bo raczej sie nie mierzy czasow) - rekord to z 58 s czy jakos tak dla motocykli Z jakimi predkosciami lataja po Poznaniu ? Sugerujesz ze taki swierzak jadacy na Poznan i lecacy od biedy 80 w winklu bedzie bardziej bezpieczny gdy bedzie go mijal ktos bardziej zaawansowany z predkosciami 140-160 ? Po prostu skala zniszczen jak i obrazen bedzie znacznie wieksza niz w wiekszosci drobne obcierki jakie sa na Lublinie. Owszem zdarzaja sie sytuacje gdy goscie na Lublinie zaliczaja na tyle powazne uslizgi ze wylatuja z moto (konczy sie to w wiekszosci polamanymi obojczykami - rekord to chyba 3 w czasie jednego dnia :) ale dzieki wlasnie nieduzym predkosciom ogolnie bezpieczenstwo jest wieksze... Dlaczego nie doradzisz na pierwsze moto litra? Tutaj jest taka sama zasada - jak sie nauczysz na wolniejszych ogolnych zasad, jak dobierac tor jazdy, nauczysz sie nie bac skladac - to na innych, szybszych torach poradzisz sobie - bo tylko dochodzi Ci kwestia hamowania odpowiednio poznego i mocnego, odwijania wczesniejszego w winklu i takie tam... :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-07 07:12:38 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia (Thu, 06 Oct 2011 18:28:05 +0200) ktos podajacy sie za Norbi
wyklawiaturowal co nastepuje: No to gdzie i z kim zaczyna? Na prostej grubo ponad 200, zakrety najszybsze to 140-160. Sugerujesz ze taki swierzak jadacy na Poznan i lecacy od biedy 80 w winklu bedzie bardziej bezpieczny gdy bedzie go mijal ktos bardziej zaawansowany z predkosciami 140-160 ? Zderzenia zawodnikow zdarzaja sie rzadziej niz wylot w zielone. I tu jest wlasnie roznica pomiedzy torem bezpiecznym i niebezpiecznym. W poznaniu jest gdzie wylatywac... Wole przy 140 wyleciec na zwir/trawe/piasek niz uderzyc w slup przy 60. Poza tym po to jest podzial na grupy, zeby sie nie mijac z taka roznica predkosci w zakrecie. Po prostu skala zniszczen jak i obrazen bedzie znacznie wieksza niz w wiekszosci drobne obcierki jakie sa na Lublinie. Prawde mowiac nie bylem w Lublinie, latalem w Nowodworze i na torze kartingowym w Koszalinie. Z tych trzech obiektow na ktorych bylem Poznan budzi najwieksze zaufanie po prostu. Co do zniszczen motocykla to oczywiscie masz racje im wieksza predkosc tym wiekszy rachunek w warsztacie :) Dlaczego nie doradzisz na pierwsze moto litra? W Poznaniu na SpeedDay grupa amatorow pierwsza sesje przejezdza z niskimi predkosciami uczac sie toru jazdy itd. Nikt ich wtedy nie wyprzedza. Nikt tez nie wjedzie na tor bez zdania egzaminu z flag i ogolnego zachowania na torze. Jak juz napisalem nie bylem w Lublinie, jednak nie demonizowalbym Poznania. Poza tym Poznan jest uznawany za stosunkowo wolny techniczny tor :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2011-10-07 13:01:55 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-07 09:12, Piotr Klimek pisze:
Wiekszosc slizgow na Lublinie to bledy uzytkownikow i kwestia niedogrzania opon, natomiast wjechanie w kogos czy zachaczenie juz rzadziej - predzej wlasnie sie ludzie wystrasza jak im ktos wjedzie pod lokiec :)
Wiesz - zawsze masz to wrazenie ze to cos bardziej profesjonalnego... Nowodwor ma dobry asfalt (szkoda ze nierowny) ale to lotnisko - duzo prostych i tak naprawde nie ma tam winkli prawdziwych, odpowiednio wyprofilowanych (zaraz AZ mnie zjedzie :) ale to z profesjonalizmem nie ma nic wspolnego (lacznie z zabezpieczeniem toru). Nie bylem na Poznaniu - sadze ze w przyszlym roku pewnie sie wybiore. Bylem na Panonii (przy ktorej Poznan blado wypada) i faktycznie tak jest ze wjezdzasz na tor i czujesz sie po prostu pewniej :)
Na lublinie tez masz grupy jesli motocykli jest odpowiednio duzo i tez od razu nikt nie jedzie na maxa - opony trzeba rozgrzac (z kocami problem bo pradu nie ma pociagnietego). Flagi tylko czerwona i szachownica - wiecej nie widzialem - ale wez pod uwage i inna kwestie - to typowo amatorskie jazdy - zeby zatrudnic wirazowych trzeba im zaplacic - i juz koszt jazdy bylby mniej atrakcyjny. Teraz placisz ok 80-140 zl za caly dzien jazdy - Poznan kosztuje srednio ok 500 - dlatego wiekszosc woli pojechac za ta kase 3x na Lublin... (ja mam kawalek drogi i nie bardzo mi sie oplaci pojechac na 1 dzien na Poznan czy gdziekolwiek indziej - i robia sie to juz znaczniejsze koszty - droga, oplata za tor, paliwo, opony...)
Ja nie demonizuje - po prostu polecam zaczac na wolnym torze, nauczyc sie podstaw i pozniej spokojnie pojechac na szybszy tor - tak najbezpieczniej :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-07 11:17:18 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia (Fri, 07 Oct 2011 13:01:55 +0200) ktos podajacy sie za Norbi
wyklawiaturowal co nastepuje: Wiekszosc slizgow na Lublinie to bledy uzytkownikow i kwestia niedogrzania opon, natomiast wjechanie w kogos czy zachaczenie juz rzadziej - predzej wlasnie sie ludzie wystrasza jak im ktos wjedzie pod lokiec :) Jak masz podzial na grupy to raczej nikt nikomu nie wjedzie pod lokiec z roznica predkosci rzedu 50km/h. Nie bylem na Poznaniu - sadze ze w przyszlym roku pewnie sie wybiore. I o to chodzi. Jest bezpieczniej :) inna kwestie - to typowo amatorskie jazdy - zeby zatrudnic wirazowych trzeba im zaplacic - i juz koszt jazdy bylby mniej atrakcyjny. Teraz placisz ok 80-140 zl za caly dzien jazdy - Poznan kosztuje srednio ok 500 - dlatego wiekszosc woli pojechac za ta kase 3x na Lublin... Swiadomosc, ze wirazowy na kazdym zakrecie w razie czego machnie zolta flaga tez zdejmuje z glowy jeden problem powiekszajac bezpieczenstwo. Karetka na miejscu to tez fajna sprawa. (ja mam kawalek drogi i nie bardzo mi sie oplaci pojechac na 1 dzien na Poznan czy gdziekolwiek indziej - i robia sie to juz znaczniejsze koszty - droga, oplata za tor, paliwo, opony...) Ja tez mam 300km w jedna strone i taki wyjazd wiaze sie z ladowaniem motocykli na przyczepke, noclegiem na miejscu itd ale i tak uwazam, ze warto pojechac raz do poznania zamiast trzech razy na tor kartingowy.
Gdyby na tym wolniejszym torze byli wirazowi, karetka, strefy buforowe, podzial na grupy i instruktorzy to bym sie z Toba zgodzil w 100% :) Warto pokrecic sie po torze kartingowym za male pieniadze zeby sprawdzic czy w ogole jazda po torze sie podoba, ale z bezpieczenstwem IMO nie ma to wiele wspolnego. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2011-10-07 13:54:46 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-07 13:17, Piotr Klimek pisze:
> Ja tez mam 300km w jedna strone i taki wyjazd wiaze sie z ladowaniem > motocykli na przyczepke, noclegiem na miejscu itd ale i tak uwazam, ze > warto pojechac raz do poznania zamiast trzech razy na tor kartingowy. Wiesz - od czegos trzeba zaczac - w ogole sprawdzic czy to pasuje Sie taki zrazi ze drogo a nie fajnie bo mu nie wychodzi i tyle z wyjazdow :) Ja mam do Poznania ok 450 w 1 strone, ale np na Slovakaring mam 500 - koszty przejazdu i jazd praktycznie te same, wiec wybor jest latwy. Na Panonie w 2 strony to prawie 1400 km - ale warto tez sie wybrac :)
Z tego co gdzies wyczytalem wynajecie karetki na 2 dni to ok 6 kzl - troche duzo...
Zawsze to bezpieczniej niz wyglupiac sie na ulicy... Ewentualne urazy to obtarcia lub najgorzej zlamania - na szosie jest inaczej... http://www.youtube.com/watch?v=VruWHHEnZGw Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-07 06:16:14 | |
Autor: Tytus | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
***Piotr Klimek pisze: Gdyby na tym wolniejszym torze byli wirazowi, karetka, strefy buforowe, podzial na grupy i instruktorzy to bym sie z Toba zgodzil w 100% :) Ty a mozesz mi napisac po co na takim torze jak Lublin wirazowi??? - skoro ze startu widac caly tor a po przekatnej do najbardziej oddalonego punktu jest ca 250 m??? Podzial na grupy jest - instruktorzy tez. Szkolenia z zachwania sie na torze rowniez - ale co z tego jak bywaja tez debile na 2 kolach. I szczerze mowiac wole jak juz musze z takim debilem jezdzic po kartingowym torze niz po samochodowym *** Z tego co gdzies wyczytalem wynajecie karetki na 2 dni to ok 6 kzl - troche duzo... Zwykla karetka za dyzur 8 h nie powinna kosztowac wiecej jak 1000 pln. Na Nowodworze z tego co pamietam przyjezdzal T4 z zaloga (bez lekarza) za 600 pln ***Warto pokrecic sie po torze kartingowym za male pieniadze zeby sprawdzic czy w ogole jazda po torze sie podoba, ale z bezpieczenstwem IMO nie ma to wiele wspolnego. Znaczy jazda 200 po prostych i 140-150 w zakretach na torze w Poznaniu jest bezpieczniejsza niz jazda 110 na prostej i 50-60 w zakretach na Lublinie??? Byc moze sie myle ale na tym bezpiecznym torze w Poznaniu zdarzyly sie smiertelne wypadki, natomiast na Lublinie to chyba mozna tylko ze smiechu czasem zejsc... Nie bardzo tez rozumiem: "Wole przy 140 wyleciec na zwir/trawe/piasek niz uderzyc w slup przy 60." czy to znaczy ze sa tory za slupami w skrajni??? No i jeszcze jedno, wyleciales kiedys przy tych 140 ??? - bo przewrotki to ladnie w MotoGP wygladaja ale rzeczywistosc nie jest juz taka mila. Mnie nie kreca juz predkosci - ale uwazam ze poczatkujacy na torze nie powienien miec mozliwosci w czasie szkolenia uzyc nic wiecej jak jedynki i dwojki. A dla niektorych (co mielismy okazje zobaczyc w niedziele) i te biegi byly za szybkie... T |
|
Data: 2011-10-07 14:21:08 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia (Fri, 7 Oct 2011 06:16:14 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Tytus
wyklawiaturowal co nastepuje: Gdyby na tym wolniejszym torze byli wirazowi, karetka, strefy [...] Nie chce mi sie juz bronic swojej racji bo i tak sie nie przekonamy a mam wrazenie, ze kazdy pisze to samo tylko innymi slowami. Jezdzijmy sobie po torach wyscigowych, kartingowych, lotniskowych itd. I tak kazdy z nich jest bezpieczniejszy niz ulica i nie ma co sie sprzeczac. A co do tego od jakiego toru zaczac to oczywiscie najlepiej byloby zaczac od 125ccm w wieku lat 7 na torze kartingowym itp, itd. A prawda jest taka, ze i tak wiekszosc z nas pierwsze 200km/h i probe zdarcia slidera w zakrecie testowala na ulicy :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2011-10-07 09:18:00 | |
Autor: Tytus | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Siemka
*** Piotr Klimek Jezdzijmy sobie po torach wyscigowych, kartingowych, lotniskowych itd. I tak kazdy z nich jest bezpieczniejszy niz ulica i nie ma co sie sprzeczac. Amen T |
|
Data: 2011-10-05 08:52:56 | |
Autor: Norbi | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
W dniu 2011-10-04 22:36, PawelK vel Pablo pisze:
A jezdzisz jak turysta ? Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-10-05 15:42:16 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011 | |
Dnia 278 roku bieżącego, Norbi zeznał(a) jak następuje:
W dniu 2011-10-04 22:36, PawelK vel Pablo pisze: A bo ja wiem? Nie byłem na torze nigdy, nie licząc dwóch kółek na Nowodworze skąd musiałem się ewakuować pomóc kumplowi wrócić z rozbitym sprzętem. Pewnie tak, nie wierzę, żebym posiadł jakieś mega umiejętności po roku jeżdżenia w ogóle. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław |
|