Data: 2012-10-19 20:13:20 | |
Autor: mister | |
Jazda automatem | |
W dniu 2012-10-19 19:28, Maciek pisze:
2) dzialanie kickdownu jest oczywiste, ale jak np. zmusic auto, ktore w Viano 3.0 CDI machniecie dzwignia w lewo zbijalo bieg w dol, wiec w Vito pewnie bedzie podobnie |
|
Data: 2012-10-19 20:16:51 | |
Autor: Maciek | |
Jazda automatem | |
Dnia Fri, 19 Oct 2012 20:13:20 +0200, mister napisał(a):
w Viano 3.0 CDI machniecie dzwignia w lewo zbijalo bieg w dol, wiec w Vito pewnie bedzie podobnie I tak jest. Ale chce wiedziec, czy to samo da sie osiagnac samym operowaniem gazem. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2012-10-19 20:51:20 | |
Autor: scobowski | |
Jazda automatem | |
W dniu 2012-10-19 20:16, Maciek pisze:
Dnia Fri, 19 Oct 2012 20:13:20 +0200, mister napisał(a):Ostatniego automata miałem 2 lata temu i był dziesięcioletni, ale a4-ka, (a i nieco nowsze ojcowe mercedesy,) w zależności od obrotów miały +- 3 stopnie reakcji na gaz. Przy jeździe na wysokim biegu (v-VI) delikatne wciśnięcie redukowało o jeden, głębsze o 2-3 przełożenia, kick - potrafił z 5-ki (czy 6-ki w mercu) zrzucić na dwójkę. Wszystko co musisz - to nieco energiczniej ten gaz nacisnąć i zrezygnować z dupowatego suwaczke "economy" (jeśli merce wciąż go mają?) |
|