Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Jakosc obslugi w bankach

Jakosc obslugi w bankach

Data: 2009-03-21 23:41:56
Autor: Beniowa
Jakosc obslugi w bankach

Uzytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478v39g2000yqm.googlegroups.com...
Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
miejsce drugie (na 23 mozliwe).
[ciach]
Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.

A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat mam konto w Fortis Bank Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto. W banku bylem przez ten czas trzy razy (1. zalozenie konta, 2. zmiana adresu, 3. zaswiadczenie ze stempelkiem, ze zaplacilem jakis-tam rachunek, bo akurat ktos potrzebowal), z czego ostatni raz w maju 2004. Przez telefon zalatwialem przez ten czas dwie sprawy - jakas reklamacje, jak mi dwa razy ta sama platnosci zczardzowali z karty [zalatwiona tego samego dnia, ale chyba po dwoch telefonach - chyba, bo bylo to w pazdzierniku 2003] i mialem problem z ich systemem Pl@net [zalatwiona od reki, przez kompetentna osobe, mimo, ze bylo to w srodku nocy - wrzesien 2004]. Acha - no i dzwonie raz na trzy lata, zeby aktywowac nowa debetowke. Bankomaty wszystkie, przelewy, stale zlecenia - gratis, miesieczna oplata za karte 1 zl, a oplata za konto 7 zl. Poki co Alior nie ma na tym polu nic ciekawego do zaoferowania.

Na przeciwleglym biegunie postawilbym Raiffeisena. Naotwierali tych nowych placowek i terez przez telefon niewiele mozna zalatwic Chociaz podoba mi sie, ze maja tez konto z darmowymi bankomatami. Jak mnie Multi zniecheci, to moze przeniose tam konto nr 2.

Pozdrawiam, Beniowa

Data: 2009-03-21 16:05:58
Autor: bradley.st
Jakosc obslugi w bankach
On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote:

A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to
element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie
musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat mam konto w Fortis Bank
Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto. W banku bylem przez ten czas
trzy razy (1. zalozenie konta, 2. zmiana adresu, 3. zaswiadczenie ze
stempelkiem, ze zaplacilem jakis-tam rachunek, bo akurat ktos potrzebowal),
z czego ostatni raz w maju 2004. Przez telefon zalatwialem przez ten czas
dwie sprawy - jakas reklamacje, jak mi dwa razy ta sama platnosci
zczardzowali z karty [zalatwiona tego samego dnia, ale chyba po dwoch
telefonach - chyba, bo bylo to w pazdzierniku 2003] i mialem problem z ich
systemem Pl@net [zalatwiona od reki, przez kompetentna osobe, mimo, ze bylo
to w srodku nocy - wrzesien 2004]. Acha - no i dzwonie raz na trzy lata,
zeby aktywowac nowa debetowke. Bankomaty wszystkie, przelewy, stale
zlecenia - gratis, miesieczna oplata za karte 1 zl, a oplata za konto 7 zl.
Poki co Alior nie ma na tym polu nic ciekawego do zaoferowania.

Tzn. na polu obslugi konta bez udzialu elementu ludzkiego z banku? Ale
z ich strony wynika, ze poza poczatkowa biurokracja, wszystko mozna
bedzie zrobic przez internet/telefon. Nie jest tak w rzeczywistosci?

Data: 2009-03-22 00:31:21
Autor: Beniowa
Jakosc obslugi w bankach

Uzytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:93d56657-020e-4918-b74b-6770ef026b41o36g2000yqh.googlegroups.com...
On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote:
Tzn. na polu obslugi konta bez udzialu elementu ludzkiego z banku? Ale
z ich strony wynika, ze poza poczatkowa biurokracja, wszystko mozna
bedzie zrobic przez internet/telefon. Nie jest tak w rzeczywistosci?

Masz na mysli Alior ?
Nie wiem, czy tak jest, chodzilo mi raczej o to, ze jezeli co najwyzej oferuja to, co Fortis, to nie ma dla mnie sesnu zmieniac.

Pozdrawiam z tej strony Atlantyku :-), Beniowa

Data: 2009-03-21 17:10:52
Autor: szczurwa
Jakosc obslugi w bankach
On 21 Mar, 23:41, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote:

A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to
element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi.
Pozdrawiam, Beniowa

Wyjątkowo trafne podejście, moim zdaniem. Praktyka zdaje się je
potwierdzać. W moim przypadku większość problemów to skutek
niekompetencji lub niedbalstwa bankowców.

Data: 2009-03-23 23:42:16
Autor: blad
Jakosc obslugi w bankach
Użytkownik "Beniowa"
Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.

A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat mam konto w Fortis Bank Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto.

w pełni podzielam opinie o Fortisie - ja mam u nich jeszcze od PPA Banku, chyba ponad 8 lat i caly czas jest to moje glowne konto.
Jako kanal komunikacji z bankiem najczesciej uzywam wewnetrznej poczty planet - cos czego Alior nie ma zupełnie (podobnie jak Raiffeisen), a kontakt telefoniczny uzywam tez jedynie do aktywacji karty

Zauwazcie, że Fortisu w omawianym rankingu nie wspominaja nawet w przypisach, że miał za mało klientów - jest pewnie poza konkurencją :-)
*** blad ***

Data: 2009-03-24 14:14:10
Autor: Pete
Jakosc obslugi w bankach
blad pisze:
Użytkownik "Beniowa"
Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.

A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat mam konto w Fortis Bank Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto.

w pełni podzielam opinie o Fortisie - ja mam u nich jeszcze od PPA Banku, chyba ponad 8 lat i caly czas jest to moje glowne konto.
Jako kanal komunikacji z bankiem najczesciej uzywam wewnetrznej poczty planet - cos czego Alior nie ma zupełnie (podobnie jak Raiffeisen), a kontakt telefoniczny uzywam tez jedynie do aktywacji karty

Zauwazcie, że Fortisu w omawianym rankingu nie wspominaja nawet w przypisach, że miał za mało klientów - jest pewnie poza konkurencją :-)

pewnie dlatego, ze e-Pakiet jest wycofany ze sprzedazy. A pozostala oferta, jest - jak by nie mowic - slabiutka.

--
Pete

Jakosc obslugi w bankach

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona