Data: 2009-03-21 23:41:56 | |
Autor: Beniowa | |
Jakosc obslugi w bankach | |
Uzytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478v39g2000yqm.googlegroups.com... Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),[ciach] Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat mam konto w Fortis Bank Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto. W banku bylem przez ten czas trzy razy (1. zalozenie konta, 2. zmiana adresu, 3. zaswiadczenie ze stempelkiem, ze zaplacilem jakis-tam rachunek, bo akurat ktos potrzebowal), z czego ostatni raz w maju 2004. Przez telefon zalatwialem przez ten czas dwie sprawy - jakas reklamacje, jak mi dwa razy ta sama platnosci zczardzowali z karty [zalatwiona tego samego dnia, ale chyba po dwoch telefonach - chyba, bo bylo to w pazdzierniku 2003] i mialem problem z ich systemem Pl@net [zalatwiona od reki, przez kompetentna osobe, mimo, ze bylo to w srodku nocy - wrzesien 2004]. Acha - no i dzwonie raz na trzy lata, zeby aktywowac nowa debetowke. Bankomaty wszystkie, przelewy, stale zlecenia - gratis, miesieczna oplata za karte 1 zl, a oplata za konto 7 zl. Poki co Alior nie ma na tym polu nic ciekawego do zaoferowania. Na przeciwleglym biegunie postawilbym Raiffeisena. Naotwierali tych nowych placowek i terez przez telefon niewiele mozna zalatwic Chociaz podoba mi sie, ze maja tez konto z darmowymi bankomatami. Jak mnie Multi zniecheci, to moze przeniose tam konto nr 2. Pozdrawiam, Beniowa |
|
Data: 2009-03-21 16:05:58 | |
Autor: bradley.st | |
Jakosc obslugi w bankach | |
On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote:
A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to Tzn. na polu obslugi konta bez udzialu elementu ludzkiego z banku? Ale z ich strony wynika, ze poza poczatkowa biurokracja, wszystko mozna bedzie zrobic przez internet/telefon. Nie jest tak w rzeczywistosci? |
|
Data: 2009-03-22 00:31:21 | |
Autor: Beniowa | |
Jakosc obslugi w bankach | |
Uzytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:93d56657-020e-4918-b74b-6770ef026b41o36g2000yqh.googlegroups.com... On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote: Masz na mysli Alior ? Nie wiem, czy tak jest, chodzilo mi raczej o to, ze jezeli co najwyzej oferuja to, co Fortis, to nie ma dla mnie sesnu zmieniac. Pozdrawiam z tej strony Atlantyku :-), Beniowa |
|
Data: 2009-03-21 17:10:52 | |
Autor: szczurwa | |
Jakosc obslugi w bankach | |
On 21 Mar, 23:41, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote:
A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to Wyjątkowo trafne podejście, moim zdaniem. Praktyka zdaje się je potwierdzać. W moim przypadku większość problemów to skutek niekompetencji lub niedbalstwa bankowców. |
|
Data: 2009-03-23 23:42:16 | |
Autor: blad | |
Jakosc obslugi w bankach | |
Użytkownik "Beniowa"
Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna w pełni podzielam opinie o Fortisie - ja mam u nich jeszcze od PPA Banku, chyba ponad 8 lat i caly czas jest to moje glowne konto. Jako kanal komunikacji z bankiem najczesciej uzywam wewnetrznej poczty planet - cos czego Alior nie ma zupełnie (podobnie jak Raiffeisen), a kontakt telefoniczny uzywam tez jedynie do aktywacji karty Zauwazcie, że Fortisu w omawianym rankingu nie wspominaja nawet w przypisach, że miał za mało klientów - jest pewnie poza konkurencją :-) *** blad *** |
|
Data: 2009-03-24 14:14:10 | |
Autor: Pete | |
Jakosc obslugi w bankach | |
blad pisze:
Użytkownik "Beniowa" pewnie dlatego, ze e-Pakiet jest wycofany ze sprzedazy. A pozostala oferta, jest - jak by nie mowic - slabiutka. -- Pete |
|