Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Jakosc obslugi w bankach

Jakosc obslugi w bankach

Data: 2009-03-18 18:29:46
Autor: MK
Jakosc obslugi w bankach
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478v39g2000yqm.googlegroups.com...
Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
miejsce drugie (na 23 mozliwe).


Nalezy pamietac, ze badani Mystery Shopper sa prowadzone na podstawie ankiet przygotowanych przez banki, a co za tym idzie nie sa standaryzowane ani obiektywne.

MK

Data: 2009-03-18 10:39:59
Autor: bradley.st
Jakosc obslugi w bankach
On 18 Mar, 13:29, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Nalezy pamietac, ze badani Mystery Shopper sa prowadzone na podstawie ankiet
przygotowanych przez banki, a co za tym idzie nie sa standaryzowane ani
obiektywne.

"Banki" (wszystkie 23), czy jeden "bank" (na przyklad Pewien)?

Data: 2009-03-18 18:42:54
Autor: MK
Jakosc obslugi w bankach
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:8743c3b3-52b8-41c2-aa83-b1dedf239dd7g38g2000yqd.googlegroups.com...

"Banki" (wszystkie 23), czy jeden "bank" (na przyklad Pewien)?

Kazdy bank przygotowuje ankiete pod swoje potzreby. Np. w przypadku jednego sa dawane ujemne punkty za kolejki, a inny nie bierze tego pod uwage, bo dla niego to normalnosc.

MK

Data: 2009-03-18 10:56:32
Autor: bradley.st
Jakosc obslugi w bankach
On 18 Mar, 13:42, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Kazdy bank przygotowuje ankiete pod swoje potzreby. Np. w przypadku jednego
sa dawane ujemne punkty za kolejki, a inny nie bierze tego pod uwage, bo dla
niego to normalnosc.

Moment, nie lapie glebi tego procesu.

Sa 23 rozne ankiety, a jedyne co je laczy to punktacja od -5 do +5,
czy tez jeden bank opracowuje ankiete, w ktorej np. daje punkt za
"przydzielenie kazdemu klientowi opiekuna" i kolejny za "bezplatne
wyplaty z bankomatow" - bo to akurat ma w ofercie - i potem
"niezaleznie" testuje siebie i konkurencje?

Data: 2009-03-18 19:02:40
Autor: MK
Jakosc obslugi w bankach
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:4ae76f26-3dc7-4079-a9a9-6053e57992c6c36g2000yqn.googlegroups.com...

Moment, nie lapie glebi tego procesu.

Sa 23 rozne ankiety, a jedyne co je laczy to punktacja od -5 do +5,
czy tez jeden bank opracowuje ankiete, w ktorej np. daje punkt za
"przydzielenie kazdemu klientowi opiekuna" i kolejny za "bezplatne
wyplaty z bankomatow" - bo to akurat ma w ofercie - i potem
"niezaleznie" testuje siebie i konkurencje?

Nie czytalem tego calego raportu, bo MSIE mi sie wywala przy probie jego otwarcia ;). Na stronie Aliora jest insormacja o tym, ze jest to badanie mystery shopper. Mialem kiedys okazje zapoznac sie z czyms takim i wiem, ze firma ktora zleca badanie sama moze ustalic elementy ankiety oraz ich punktacje. Takie badanie robi sie na cele wewnetrzne, wiec jesli jego przeprowadzenia nie oplacila firma je przygotowujaca to sadze, ze w ogole porownywac wyniki jednego banku z wynikami drugiego...

MK

Jakosc obslugi w bankach

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona