Data: 2009-03-18 10:07:37 | |
Autor: szczurwa | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ? |
|
Data: 2009-03-18 10:11:49 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 13:07, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż Wlasnie tego chce uniknac! Nie chce pytac o Pewien Bank, ale o uszeregowanie pozostalych w tym "niezaleznym raporcie". |
|
Data: 2009-03-18 10:18:45 | |
Autor: szczurwa | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 18:11, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
Myślę, że Millenium zasługuje na lepszą lokatę, podobnie jak nie lubiany przeze mnie Pekao SA. Ostatnio sporo zmieniło się tam IMO na lepsze. Wydaje mi się, że również ING zostało tutaj niedoszacowane. |
|
Data: 2009-03-18 21:23:21 | |
Autor: kashmiri | |
Jakość obsługi w bankach | |
szczurwa <szczurwa@gmail.com> had the courage to write:
On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote: No poczekaj jeszcze dzień czy dwa..... k. |
|
Data: 2009-03-18 10:26:26 | |
Autor: szczurwa | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 18:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
No poczekaj jeszcze dzień czy dwa..... W moim przypadku trwało to prawie dwa miesiące..;-) |
|
Data: 2009-03-18 21:29:16 | |
Autor: kashmiri | |
Jakość obsługi w bankach | |
szczurwa <szczurwa@gmail.com> had the courage to write:
On 18 Mar, 18:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote: Może po prostu masz "pecha chronicznego"? k. |
|
Data: 2009-03-18 10:33:23 | |
Autor: szczurwa | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 18:29, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
Może po prostu masz "pecha chronicznego"? Pewnie jestem uczulony na alior..;-) |
|
Data: 2009-03-18 10:32:11 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 13:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
szczurwa <szczu...@gmail.com> had the courage to write: Przypuszczasz ze szczurwawowy doradca obroni sie do piatku? :) |
|
Data: 2009-03-18 21:38:37 | |
Autor: kashmiri | |
Jakość obsługi w bankach | |
bradley.st <bradley.st@gazeta.pl> had the courage to write:
On 18 Mar, 13:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote: Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st! |
|
Data: 2009-03-18 10:52:10 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 13:38, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st! bradley.st siedzi cicho, czeka na rezultaty i sie nie wypowiada. :) Na razie. Natomiast jesli bedzie powod, to bradley.st obrzuci Pewien Bank gnojem rowno i po calosci. :D |
|
Data: 2009-03-18 22:01:13 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Jakość obsługi w bankach | |
szczurwa <szczurwa@gmail.com> writes:
Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż Szczerze mowiac, wolalbym cos takiego niz "bo system dzis ma zly humor" itp. Ciekawe tylko czy po (skutecznej) obronie doradca wciaz bedzie doradzal w tym samym banku. -- Krzysztof Halasa |