Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Jakość obsługi w bankach

Jakość obsługi w bankach

Data: 2009-03-18 10:07:37
Autor: szczurwa
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?

Data: 2009-03-18 10:11:49
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 13:07, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
musiałbym zacząć przeklinać.

Wlasnie tego chce uniknac!
Nie chce pytac o Pewien Bank, ale o uszeregowanie pozostalych w tym
"niezaleznym raporcie".

Data: 2009-03-18 10:18:45
Autor: szczurwa
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 18:11, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Myślę, że Millenium zasługuje na lepszą lokatę, podobnie jak nie
lubiany przeze mnie Pekao SA. Ostatnio sporo zmieniło się tam IMO na
lepsze. Wydaje mi się, że również ING zostało tutaj niedoszacowane.

Data: 2009-03-18 21:23:21
Autor: kashmiri
Jakość obsługi w bankach
szczurwa <szczurwa@gmail.com> had the courage to write:
On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?

No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....

k.

Data: 2009-03-18 10:26:26
Autor: szczurwa
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 18:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....

k.

W moim przypadku trwało to prawie dwa miesiące..;-)

Data: 2009-03-18 21:29:16
Autor: kashmiri
Jakość obsługi w bankach
szczurwa <szczurwa@gmail.com> had the courage to write:
On 18 Mar, 18:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....
k.
W moim przypadku trwało to prawie dwa miesiące..;-)

Może po prostu masz "pecha chronicznego"?

k.

Data: 2009-03-18 10:33:23
Autor: szczurwa
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 18:29, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

Może po prostu masz "pecha chronicznego"?

Pewnie jestem uczulony na alior..;-)

Data: 2009-03-18 10:32:11
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 13:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
szczurwa <szczu...@gmail.com> had the courage to write:

> On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
> Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
> musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
> wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
> obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?

No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....

k.

Przypuszczasz ze szczurwawowy doradca obroni sie do piatku? :)

Data: 2009-03-18 21:38:37
Autor: kashmiri
Jakość obsługi w bankach
bradley.st <bradley.st@gazeta.pl> had the courage to write:
On 18 Mar, 13:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
szczurwa <szczu...@gmail.com> had the courage to write:
On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?
No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....
k.
Przypuszczasz ze szczurwawowy doradca obroni sie do piatku? :)

Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st!

Data: 2009-03-18 10:52:10
Autor: bradley.st
Jakość obsługi w bankach
On 18 Mar, 13:38, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st!

bradley.st siedzi cicho, czeka na rezultaty i sie nie wypowiada. :) Na
razie.

Natomiast jesli bedzie powod, to bradley.st obrzuci Pewien Bank gnojem
rowno i po calosci. :D

Data: 2009-03-18 22:01:13
Autor: Krzysztof Halasa
Jakość obsługi w bankach
szczurwa <szczurwa@gmail.com> writes:

Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?

Szczerze mowiac, wolalbym cos takiego niz "bo system dzis ma zly humor"
itp. Ciekawe tylko czy po (skutecznej) obronie doradca wciaz bedzie
doradzal w tym samym banku.
--
Krzysztof Halasa

Jakość obsługi w bankach

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona