Data: 2009-03-18 10:01:34 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam miejsce drugie (na 23 mozliwe). Nie mam absolutnie zadnego pojecia jak "obiektywna" jest ta ocena pozostalych bankow, ale na pewno nie zgadza sie z subiektywnymi opiniami moich znajomych z Polski (Nordea zdecydowanie nigdy nie byla NAJGORSZYM bankiem w ich opinii, a Multibank nigdy nie bil na glowe np. Deutsche). Jestem dosyc sceptyczny i od razu przypomina mi sie "99% zwyciestwo partii rzadzacej" (bo 100% to jednak bylaby przesada ;) ) Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji. Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku. http://tinyurl.com/cjchcz http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod-liderow-jakosci-obslugi |
|
Data: 2009-03-18 10:07:37 | |
Autor: szczurwa | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ? |
|
Data: 2009-03-18 10:11:49 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 13:07, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż Wlasnie tego chce uniknac! Nie chce pytac o Pewien Bank, ale o uszeregowanie pozostalych w tym "niezaleznym raporcie". |
|
Data: 2009-03-18 10:18:45 | |
Autor: szczurwa | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 18:11, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
Myślę, że Millenium zasługuje na lepszą lokatę, podobnie jak nie lubiany przeze mnie Pekao SA. Ostatnio sporo zmieniło się tam IMO na lepsze. Wydaje mi się, że również ING zostało tutaj niedoszacowane. |
|
Data: 2009-03-18 21:23:21 | |
Autor: kashmiri | |
Jakość obsługi w bankach | |
szczurwa <szczurwa@gmail.com> had the courage to write:
On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote: No poczekaj jeszcze dzień czy dwa..... k. |
|
Data: 2009-03-18 10:26:26 | |
Autor: szczurwa | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 18:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
No poczekaj jeszcze dzień czy dwa..... W moim przypadku trwało to prawie dwa miesiące..;-) |
|
Data: 2009-03-18 21:29:16 | |
Autor: kashmiri | |
Jakość obsługi w bankach | |
szczurwa <szczurwa@gmail.com> had the courage to write:
On 18 Mar, 18:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote: Może po prostu masz "pecha chronicznego"? k. |
|
Data: 2009-03-18 10:33:23 | |
Autor: szczurwa | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 18:29, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
Może po prostu masz "pecha chronicznego"? Pewnie jestem uczulony na alior..;-) |
|
Data: 2009-03-18 10:32:11 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 13:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
szczurwa <szczu...@gmail.com> had the courage to write: Przypuszczasz ze szczurwawowy doradca obroni sie do piatku? :) |
|
Data: 2009-03-18 21:38:37 | |
Autor: kashmiri | |
Jakość obsługi w bankach | |
bradley.st <bradley.st@gazeta.pl> had the courage to write:
On 18 Mar, 13:23, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote: Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st! |
|
Data: 2009-03-18 10:52:10 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 13:38, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st! bradley.st siedzi cicho, czeka na rezultaty i sie nie wypowiada. :) Na razie. Natomiast jesli bedzie powod, to bradley.st obrzuci Pewien Bank gnojem rowno i po calosci. :D |
|
Data: 2009-03-18 22:01:13 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Jakość obsługi w bankach | |
szczurwa <szczurwa@gmail.com> writes:
Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż Szczerze mowiac, wolalbym cos takiego niz "bo system dzis ma zly humor" itp. Ciekawe tylko czy po (skutecznej) obronie doradca wciaz bedzie doradzal w tym samym banku. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-03-18 18:15:06 | |
Autor: MarekZ | |
JakoĹÄ obsĹugi w bankach | |
UĹźytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478v39g2000yqm.googlegroups.com...
Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku. http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod-liderow-jakosci-obslugi Bzdury jakieĹ. marekz |
|
Data: 2009-03-18 10:30:51 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 13:15, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:
No wlasnie... Bo tak mnie zastanowilo... Spodziewlem sie, ze kiedy wejde na strone banku, ktory zajal pierwsze miejsce, to ta informacja bedzie w najbardziej widocznym punkcie. A tam nic... Gdyby nie ta Nordea jako "najgorszy z najgorszych" pewnie nawet bym nie zwrocil uwagi. |
|
Data: 2009-03-18 18:39:07 | |
Autor: blad | |
JakoĹÄ obsĹugi w bankach | |
UĹźytkownik "MarekZ"
Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku. caĹoĹÄ raportu jest na http://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_obslugi_w_polsce_2008.pdf kilka bankĂłw nie zaĹapaĹa siÄ na ocenÄ ze wzglÄdu na zbyt maĹÄ liczbÄ gĹosĂłw (np. Toyota Bank, Volkswagen Bank. ) - o Fortisie juĹź nawet nikt nie wspomniaĹ, ale dla mnie to najlepsza obsĹuga jak sam siÄ przez internet obsĹugujÄ :-) *** blad *** |
|
Data: 2009-03-18 10:47:18 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 13:39, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
całość raportu jest nahttp://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_obslugi_w_polsce_2008... Fajne! Dzieki za calosc! Znam moze jakies 20% firm tam wymienionych :D ("Apteka Magiczna"? "Bricomarche"?meble "Kler"? - WTF?) No a jesli Wrangler wygrywa jako marka "Odzieży jeansowej" to ja dziekuje za taki raport. :D |
|
Data: 2009-03-18 11:03:45 | |
Autor: BK | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 18:47, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 18 Mar, 13:39, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote: Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa. Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble. |
|
Data: 2009-03-18 11:14:05 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 14:03, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa. Alez ja nie twierdze ze jesli "nie znam jakiejs firmy to znaczy, ze to jakas lipa"! Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje odziezy najwyzszej jakosci. Mowie tylko, ze wlasnie do mnie dotarlo ze nie mam pojecia jakie firmy operuja na polskim rynku. A "kler" mi sie raczej negatywnie kojarzy. I to niekoniecznie z meblami. :) Ewentualnie dotknietych przepraszam za moja ignorancje. |
|
Data: 2009-03-18 11:20:24 | |
Autor: BK | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 19:14, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 18 Mar, 14:03, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote: A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac poprawke na swoje braki w wiedzy na temat polskiej rzeczywistosci :) "Kler" moze faktycznie sie kojarzyc, ale to od nazwiska rodziny, ktora ta firme stworzyla ;) |
|
Data: 2009-03-18 11:31:56 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 14:20, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac Alez ja "biore poprawke". I dlatego PYTAM, jesli o czyms nie mam pojecia. :) No chyba, ze "branie poprawki" ma sie jakos inaczej przejawiac? "Niezalezny raport" od poczatku nie budzil mojego zaufania, a na marketingowy BS mam uczulenie - pod kazda szerokoscia geograficzna. |
|
Data: 2009-03-18 13:26:00 | |
Autor: witek | |
JakoĹÄ obsĹugi w bankach | |
BK wrote:
A ja myĹlaĹem, Ĺźe od grupy klientĂłw ktĂłrzy u nich te wypasione meble za kosmiczne sumy kupujÄ . W zasadzie to oni jedyni posiadajÄ pomieszczenia o wielkoĹci w ktĂłrych te meble siÄ prezentujÄ przyzwoicie. |
|
Data: 2009-03-18 11:50:10 | |
Autor: BK | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 19:26, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
W zasadzie to oni jedyni posiadają pomieszczenia o wielkości w których Przesadzasz ;) |
|
Data: 2009-03-18 19:30:22 | |
Autor: MarekZ | |
JakoĹÄ obsĹugi w bankach | |
UĹźytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:cf7a7a92-289a-405d-ab25-a0089799bee2d19g2000yqb.googlegroups.com...
Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje Diesel i marki podobnego poziomu, szczegĂłlnie w tych wyĹźszych liniach produktowych w PL zbyt wysokiego udziaĹu w rynku nie majÄ . To badanie trzeba odnosiÄ do realiĂłw w PL a nie w US. |
|
Data: 2009-03-18 11:44:11 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 14:30, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:
Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach Nie mam absolutnie zadnego pojecia na temat produktow Diesel. W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera". Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow? |
|
Data: 2009-03-18 11:49:10 | |
Autor: BK | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 19:44, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie A to juz inna sprawa ;-) |
|
Data: 2009-03-18 11:55:31 | |
Autor: bradley.st | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 14:49, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
On 18 Mar, 19:44, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote: I jak to sie ma do uwagi: "Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.", kolego spostrzegawczy? :D |
|
Data: 2009-03-18 14:36:29 | |
Autor: BK | |
Jakość obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 19:55, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 18 Mar, 14:49, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote: No przeciez nie twierdze, ze jestem nieomylny ;-)))) |
|
Data: 2009-03-18 19:49:07 | |
Autor: kb | |
Jakość obsługi w bankach | |
bradley.st wrote:
W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej Ja z obslugi Levis'a zadowolony nie bylem - ale rzadko tam bywam. Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie tak, raport obrazuje jakosc obslugi - a nie oferty/produktu |
|
Data: 2009-03-19 13:57:26 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Jakość obsługi w bankach | |
W salonach levisa to panienki jakieś takie dziwne fucktycznie.....
JaC -- -- - "Levi's: 2.00" |
|
Data: 2009-03-18 18:24:27 | |
Autor: kb | |
Jakość obsługi w bankach | |
bradley.st wrote:
Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna Co do Aliora mam srednie zdanie - raczej na pewno nie zasluzyl na podium. Rowniez 9 miejsce mBanku wprawia mnie w zakłopotanie. Moj osobisty ranking (od najlepszej obslugi): BZWBK (kontakt mailowy, dobra obsluga w oddziale, narazie jestem zadowolony) PeKaO SA (ale to glownie dlatego ze trafilem na super osobe przy kredycie hipotecznym) Inteligo (ostatni na podium, za kontakt telefoniczny) Alior Dominet (chociaz za duzo papierow i czesc pisza recznie) BGZ ING Eurobank (niekompetentna obsluga w Galeriach) Polbank mBank i daleko PKO BP - za kolejki emerytow/rencistow Ale i tak nie jest to jakis szerszy obraz - bo kazdy ma inne doswiadczenia - zalezy na jaka osobe sie trafi, takze specyfika oddzialu czasem mocno rzutuje na odczuciach. |
|
Data: 2009-03-18 18:29:46 | |
Autor: MK | |
Jakosc obslugi w bankach | |
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478v39g2000yqm.googlegroups.com...
Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;), Nalezy pamietac, ze badani Mystery Shopper sa prowadzone na podstawie ankiet przygotowanych przez banki, a co za tym idzie nie sa standaryzowane ani obiektywne. MK |
|
Data: 2009-03-18 10:39:59 | |
Autor: bradley.st | |
Jakosc obslugi w bankach | |
On 18 Mar, 13:29, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
Nalezy pamietac, ze badani Mystery Shopper sa prowadzone na podstawie ankiet "Banki" (wszystkie 23), czy jeden "bank" (na przyklad Pewien)? |
|
Data: 2009-03-18 18:42:54 | |
Autor: MK | |
Jakosc obslugi w bankach | |
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:8743c3b3-52b8-41c2-aa83-b1dedf239dd7g38g2000yqd.googlegroups.com...
Kazdy bank przygotowuje ankiete pod swoje potzreby. Np. w przypadku jednego sa dawane ujemne punkty za kolejki, a inny nie bierze tego pod uwage, bo dla niego to normalnosc. MK |
|
Data: 2009-03-18 10:56:32 | |
Autor: bradley.st | |
Jakosc obslugi w bankach | |
On 18 Mar, 13:42, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
Kazdy bank przygotowuje ankiete pod swoje potzreby. Np. w przypadku jednego Moment, nie lapie glebi tego procesu. Sa 23 rozne ankiety, a jedyne co je laczy to punktacja od -5 do +5, czy tez jeden bank opracowuje ankiete, w ktorej np. daje punkt za "przydzielenie kazdemu klientowi opiekuna" i kolejny za "bezplatne wyplaty z bankomatow" - bo to akurat ma w ofercie - i potem "niezaleznie" testuje siebie i konkurencje? |
|
Data: 2009-03-18 19:02:40 | |
Autor: MK | |
Jakosc obslugi w bankach | |
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:4ae76f26-3dc7-4079-a9a9-6053e57992c6c36g2000yqn.googlegroups.com...
Nie czytalem tego calego raportu, bo MSIE mi sie wywala przy probie jego otwarcia ;). Na stronie Aliora jest insormacja o tym, ze jest to badanie mystery shopper. Mialem kiedys okazje zapoznac sie z czyms takim i wiem, ze firma ktora zleca badanie sama moze ustalic elementy ankiety oraz ich punktacje. Takie badanie robi sie na cele wewnetrzne, wiec jesli jego przeprowadzenia nie oplacila firma je przygotowujaca to sadze, ze w ogole porownywac wyniki jednego banku z wynikami drugiego... MK |
|
Data: 2009-03-18 18:39:53 | |
Autor: Wwieslaw | |
Jakość obsługi w bankach | |
bradley.st wrote:
Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna Z tych gdzie mialem cos (probowac) zalatwic, albo wspierac w tym rodzine/znajomych: 1. Nordea 2. Citi 3. BZWBK SA 4. BPH 5. PKO BP 6. mBank 7. Polbank 8. AIG 9. Pekao 10. Raiffeisen 11. GE Money Sila rzeczy, w roznych bankach zalatwialem rozne sprawy i trudno to bezposrednio porownac, ale taki sobie subiektywny ranking "za calkosztalt kontaktow". Np Nordea miala wiecej szans sie wykazac, kredyty, konto, karty itd... a BPH to jednorazowa, lokatowa znajomosc, wiec mimo ze nie mam mu nic do zarzucenia wyladowal nizej. Wieslaw |
|
Data: 2009-03-18 21:22:30 | |
Autor: kashmiri | |
Jakosc obslugi w bankach | |
bradley.st <bradley.st@gazeta.pl> had the courage to write:
Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;), Czyli na skali od -5 do 5 ZADEN bank w polsce nie zdobyl nawet 3 pkt? I jeszcze tym sie chwala? k. |
|
Data: 2009-03-21 23:41:56 | |
Autor: Beniowa | |
Jakosc obslugi w bankach | |
Uzytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478v39g2000yqm.googlegroups.com... Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),[ciach] Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat mam konto w Fortis Bank Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto. W banku bylem przez ten czas trzy razy (1. zalozenie konta, 2. zmiana adresu, 3. zaswiadczenie ze stempelkiem, ze zaplacilem jakis-tam rachunek, bo akurat ktos potrzebowal), z czego ostatni raz w maju 2004. Przez telefon zalatwialem przez ten czas dwie sprawy - jakas reklamacje, jak mi dwa razy ta sama platnosci zczardzowali z karty [zalatwiona tego samego dnia, ale chyba po dwoch telefonach - chyba, bo bylo to w pazdzierniku 2003] i mialem problem z ich systemem Pl@net [zalatwiona od reki, przez kompetentna osobe, mimo, ze bylo to w srodku nocy - wrzesien 2004]. Acha - no i dzwonie raz na trzy lata, zeby aktywowac nowa debetowke. Bankomaty wszystkie, przelewy, stale zlecenia - gratis, miesieczna oplata za karte 1 zl, a oplata za konto 7 zl. Poki co Alior nie ma na tym polu nic ciekawego do zaoferowania. Na przeciwleglym biegunie postawilbym Raiffeisena. Naotwierali tych nowych placowek i terez przez telefon niewiele mozna zalatwic Chociaz podoba mi sie, ze maja tez konto z darmowymi bankomatami. Jak mnie Multi zniecheci, to moze przeniose tam konto nr 2. Pozdrawiam, Beniowa |
|
Data: 2009-03-21 16:05:58 | |
Autor: bradley.st | |
Jakosc obslugi w bankach | |
On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote:
A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to Tzn. na polu obslugi konta bez udzialu elementu ludzkiego z banku? Ale z ich strony wynika, ze poza poczatkowa biurokracja, wszystko mozna bedzie zrobic przez internet/telefon. Nie jest tak w rzeczywistosci? |
|
Data: 2009-03-22 00:31:21 | |
Autor: Beniowa | |
Jakosc obslugi w bankach | |
Uzytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:93d56657-020e-4918-b74b-6770ef026b41o36g2000yqh.googlegroups.com... On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote: Masz na mysli Alior ? Nie wiem, czy tak jest, chodzilo mi raczej o to, ze jezeli co najwyzej oferuja to, co Fortis, to nie ma dla mnie sesnu zmieniac. Pozdrawiam z tej strony Atlantyku :-), Beniowa |
|
Data: 2009-03-21 17:10:52 | |
Autor: szczurwa | |
Jakosc obslugi w bankach | |
On 21 Mar, 23:41, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote:
A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to Wyjątkowo trafne podejście, moim zdaniem. Praktyka zdaje się je potwierdzać. W moim przypadku większość problemów to skutek niekompetencji lub niedbalstwa bankowców. |
|
Data: 2009-03-23 23:42:16 | |
Autor: blad | |
Jakosc obslugi w bankach | |
Użytkownik "Beniowa"
Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna w pełni podzielam opinie o Fortisie - ja mam u nich jeszcze od PPA Banku, chyba ponad 8 lat i caly czas jest to moje glowne konto. Jako kanal komunikacji z bankiem najczesciej uzywam wewnetrznej poczty planet - cos czego Alior nie ma zupełnie (podobnie jak Raiffeisen), a kontakt telefoniczny uzywam tez jedynie do aktywacji karty Zauwazcie, że Fortisu w omawianym rankingu nie wspominaja nawet w przypisach, że miał za mało klientów - jest pewnie poza konkurencją :-) *** blad *** |
|
Data: 2009-03-24 14:14:10 | |
Autor: Pete | |
Jakosc obslugi w bankach | |
blad pisze:
Użytkownik "Beniowa" pewnie dlatego, ze e-Pakiet jest wycofany ze sprzedazy. A pozostala oferta, jest - jak by nie mowic - slabiutka. -- Pete |
|